Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34861610 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Олена Шевчун +380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2021 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 11:48 |
Очікувана вартість: | 10 544 188,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 265,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 1 % його вартості. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю - банківської гарантії має відповідати строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 ЦК України. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія має містити:- назву документа;- номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва;- найменування банку-гаранта та його адресу. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення виконання договору детально викладено в тендерній документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, що наведені вище, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 14:54 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
25 травня 2021 14:54 |
Додаток 3 проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
25 травня 2021 14:54 |
Додаток 2 технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
25 травня 2021 14:54 |
Перелік змін.docx | |
17 травня 2021 15:06 |
Додатки до ТД.docx |
25 травня 2021 14:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 травня 2021 14:54 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
25 травня 2021 14:54 |
Додаток 3 проект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
25 травня 2021 14:54 |
Додаток 2 технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
25 травня 2021 14:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 травня 2021 15:06 |
Додатки до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-02-000032 ● 67b3fd6fb6cf4d51a4f33ffb1a960d06
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 09:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2021 № 768
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 768.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-17-010204-b, 17.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 10:04:21
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-17-010204-b, яка проводилась департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 16:02:17
Пояснення Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі – Департамент / Замовник) здійснює свою діяльність згідно з Положенням про Департамент, затвердженим рішенням 1 сесії Харківської міської ради 8 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 8 скликання» від 09.12.2020 № 7/20 (із змінами) (далі – Положення).
Відповідно до пункту 1.3 у своїй діяльності Департамент керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням та іншими нормативними актами
Департамент у своїй діяльності підзвітний та підконтрольний Харківській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Харківської міської ради, міському голові, секретарю міської ради, заступнику міського голови з питань інфраструктури міста (пункт 1.2 Положення).
Згідно з Положенням Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника з утримання, будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту об'єктів житлово-комунального та соціального призначення на території міста, вулиць і доріг місцевого значення та штучних споруд на них, інженерних мереж та комунікацій міста, внутрішньоквартальних доріг, а також з будівництва і введення в експлуатацію об'єктів метрополітену.
Згідно зі статтею 16 Закону України «Про автомобільні дороги» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів знаходяться у віданні органів місцевого самоврядування і є комунальною власністю.
Статтею 19 Закону України «Про автомобільні дороги» передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Відповідно до п. 1.1 розділу 1. Загальні положення Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (із змінами), роботи з ремонту та утримання об’єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження їх строків служби.
На виконання Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» та вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд», з метою створення умов для зручного та комфортного пересування і безпечного функціонування громадян маломобільних груп населення: людей похилого віку, вагітних жінок, батьків з дітьми та інших, виконується улаштування з'їзду у вигляді пандусного спуску та заниження бортового каменю.
Згідно з Положенням, Департамент відповідно до покладених на нього завдань організовує та виконує функції замовника, зокрема з капітального ремонту внутрішньоквартальних доріг та тротуарів за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі відповідає розрахунку видатків до кошторису Департаменту на 2021 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 1517461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
Очікувана вартість закупівлі робіт з Капітальний ремонт вул. Селянської, 28, 28А, 30, 30А, 32, 34, 34А, 36, 36А (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (- Додаток 1 до пояснень - Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», на 7 аркушах).
Також повідомляємо, що Департаментом було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету за посиланням: https://www.city.kharkov.ua/ru/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-62430.html.
Додатки до пояснень:
- Додаток 1 до пояснень - Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», на 7 аркушах
Заступник директора Департаменту, начальник управління шляхового господарства Департаменту будівництва та шляхового господарства
А.Ю. СТРЕЛЬЦОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-17-010204-b (відкритих торгів: Капітальний ремонт вул. Селянської, 28, 28А, 30, 30А, 32, 34, 34А, 36, 36А (внутрішньоквартальні дороги та тротуари); ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), проведеної Замовником - Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів: UA-2021-05-17-010204-b), (далі – Висновок). Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (далі - Замовник) надає аргументовані заперечення стосовно положень Висновку, наведених органом державного фінансового контролю - Західним офісом Держаудитслужби у Висновку, в частині порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону Замовник надає аргументовані заперечення стосовно положень Висновку, наведених органом державного фінансового контролю - Західним офісом Держаудитслужби у Висновку, в частині порушення аналізу питання внесення змін до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 24 Закону Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником 25.05.2021 були внесені зміни до тендерної документації, які затверджені на засіданні тендерного комітету Департаменту будівництва та шляхового господарства (протокол № 136/1 від 25.05.2021). У відповідності до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону, Замовником 25.05.2021 через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому уповноваженим органом та Законом зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня їх внесення, що відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Згідно з абзацом другим частини другої статті 24 Закону, Замовником разом із змінами до тендерної документації (нової редакції тендерної документації, у тому числі Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації) також в окремому файлі оприлюднено перелік змін, що вносяться,- розміщено в окремому файлі: «Перелік змін.docx». В даному випадку слід зауважити, що Законом не визначено окремих вимог щодо форми та/або змісту переліку змін, що вносяться до тендерної документації, які повинні бути оприлюднені Замовником. Тобто враховуючи вищезазначене, підкреслюємо, що дії Замовника в частині оприлюднення змін до тендерної документації, виконувались з дотриманням норм частини другої статті 24 Закону та згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону. Щодо підтвердження виконання зазначеного у Висновку зобов’язання: здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог частини другої статті 24 Закону при опублікуванні змін до тендерної документації, повідомляємо, що членами тендерного комітету Замовника було здійснено детальне вивчення положень Висновку та було прийняте рішення про врахування відповідних положень Висновку стосовно оприлюднення необхідної інформації в електронній системі закупівель у подальшій роботі. Вважаємо за необхідне також повідомити, що члени тендерного комітету Замовника та уповноважені особи на постійній основі ознайомлюються з нормативно-правовими документами, що стосуються сфери публічних закупівель, з роз’ясненнями Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель, проходять навчання на семінарах та вебінарах з питань публічних закупівель; проводиться робота щодо вивчення та аналізу досвіду інших закупівельників, зокрема, Централізованої закупівельної організації ДУ "Професійні закупівлі"; що буде обов’язково здійснюватися і в подальшому.
2021-12-13 14:29:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
9 534 238,60
UAH з ПДВ
|
8 614 690,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХДОРІНВЕСТ" |
9 846 527,20
UAH з ПДВ
|
8 699 346,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Переможець |
8 614 690,80
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 11:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2022 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 18:24
|
ДУ № 3 до договору № 542.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 13:49
|
додаток 1.PDF | укладений |
24 червня 2021 13:39
|
додаток 2.PDF | укладений |
24 червня 2021 13:39
|
Договір 542.PDF | укладений |
24 червня 2021 13:39
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
18 лютого 2022 11:48
|
6 868 640,40 UAH | UA948201720344241014100033468 Департамент будівн.та шляхового господ |
UA913808050000000026003503591 ТОВ "Мiшем" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 542 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 до договору № 542 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |