Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 05517297 |
Вебсайт: | http://www.carpathia.gov.ua/ua/publication/content/623.htm |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Ольга Марухненко +380312615516 ukb.olya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2021 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2021 15:56 |
Очікувана вартість: | 147 843 768,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 739 218,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) або УЕП (удосконаленим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник (Бенефіціар) вимагає від переможця (Принципал) надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону у вигляді безумовної безвідкличної банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки ціни договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 (зі змінами), шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 12:20 |
Тендерна документація.docx | |
17 травня 2021 11:59 |
Додаток 5 - Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників закупівлі.docx | |
17 травня 2021 11:59 |
Додаток 6 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору.docx | |
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 3 - Проєкт Договору підряду.doc | |
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 1 - Інша інформація.docx | |
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 2 - Інформація про технічні, якісні характеристики.xls | |
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 4 - Форма переліку локальних кошторисів.docx |
17 травня 2021 12:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
17 травня 2021 12:20 |
Тендерна документація.docx
|
||
17 травня 2021 11:59 |
Додаток 5 - Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників закупівлі.docx
|
||
17 травня 2021 11:59 |
Додаток 6 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору.docx
|
||
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 3 - Проєкт Договору підряду.doc
|
||
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 1 - Інша інформація.docx
|
||
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 2 - Інформація про технічні, якісні характеристики.xls
|
||
17 травня 2021 11:58 |
Додаток 4 - Форма переліку локальних кошторисів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно зі вступною частинною ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України», зі змінами, ці будівельні норми встановлюють обов’язкові вимоги, яких треба дотримуватися при проектуванні, новому будівництві, реконструкції і експлуатації будівель і споруд різного призначення, що зводяться або розміщені на майданчиках із сейсмічністю 6 балів і вище за шкалою сейсмічної інтенсивності відповідно до ДСТУ Б.В.1.1-28:2010, з метою захисту від негативного впливу сейсмічних подій на безпеку людей та збереження матеріальних і культурних цінностей.
Перелік населених пунктів України, розташованих у сейсмічно небезпечних районах наведено у додатку А згаданого ДБН, а інтенсивність сейсмічного впливу для об’єктів, що мають особливо важливе господарське та (або) соціальне значення і не враховані у таблиці, згідно зазначеного у додатку А, визначається безпосередньо за вказаними картами або уточнюється розробниками карт. Ці об’єкти також, згідно розрахунків, можуть бути віднесені до об’єктів, що розташовані у сейсмічно небезпечних районах. Звертаю увагу, що тільки у зазначеному вище переліку міститься близько 70% від усіх міст в Україні.
Відповідно до додатку А ДБН В.1.1-12:2014 (карта ЗСР-2004-А), м. Берегове Закарпатської області, в якому розташований об’єкт будівництва - лікарня, розташоване на ділянці із 7 балів за шкалою сейсмічної інтенсивності відповідно до ДСТУ Б.В.1.1-28:2010.
У тендерній документації не зазначено, що необхідно при виконанні будівельних робіт керуватися тільки вимогами ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України», але ураховуючи, що на території Закарпаття відбуваються найбільш значні сейсмічні події, й тут неодноразово були зафіксовані землетруси інтенсивністю 6-7 балів за шкалою MSK-64, до об’єкту будівництва, що має особливо важливе соціальне значення – лікарня, серед іншого, передбачено дотримання й даних вимог.
Вимога, щодо надання аналогічних договорів підряду на виконання робіт з будівництва або реконструкції будівель та споруд у населених пунктах розташованих у сейсмічно небезпечних зонах, направлена на упередження негативних наслідків під час експлуатації збудованого об’єкту.
У зв’язку з вищесказаним, вважаємо що абз. 2 пп. 3.1 п. 3 додатку 1 до тендерної документації не містить дискримінаційних вимог, не потребує змін та має залишитися у діючій редакції.
Вимоги про усунення порушення
В оголошеній Вами закупівлі щодо проведення робіт згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Районна лікарня м. Берегово – будівництво» (Коригування) (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель) передбачено також закупівлю медичного обладнання, перелік якого міститься в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні характеристики» та за назвою документа «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-17; придбання меблів, інвентарю та устаткування лікувальний корпус. Блок "А"». Ознайомившись із Вашою потребою, слід відмітити, що дане медичне обладнання повинно передбачати наявність відповідних медико-технічних вимог, проте, всупереч цьому, Вами не було прописано жодної медико-технічної характеристики, яка в свою чергу унеможливлює участь у даній закупівлі.
Також, деякі позиції із прописаного Вами медичного обладнання містять конкретну марку виробника, що в свою чергу створює дискримінаційні умови для учасників, оскільки кожен виробник медичного обладнання визначає конкретне найменування своїх товарів з урахуванням власних нормативів, відображаючи особливості внутрішнього господарсько- торгівельного обігу з врахуванням технічних особливостей того чи іншого обладнання, а тому, жоден з потенційних учасників не зможе запропонувати «еквівалент» даному товару, оскільки у світі немає двох виробників, обладнання якого б однаковим по своїм характеристикам та функціональним можливостям.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), встановлено, що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим! В прописаній Вами тендерній документації відсутнє обґрунтування щодо необхідності закупівлі саме такого медичного обладнання, зазначеного у локальному кошторисі, чим не дотримано вимоги п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону.
Поряд з тим, хочемо звернути Вашу увагу, що багато моделей медичного обладнання, яке вказані в Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні характеристики» та за назвою документа «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-17; придбання меблів, інвентарю та устаткування лікувальний корпус. Блок "А"», вже давно зняті з виробництва, як приклад «Мультиспіральний комп'ютерний томограф Toshiba Astelion 16S***» та інше.
Також, доводимо до відома, що 19.12.2020р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова), за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На Вашому веб-сайті https://carpathia.gov.ua/ дана інформація не була зазначена і як висновок – порушено прозоре та ефективне використання бюджетних коштів!
Вкотре наголошуємо, що при проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними вимогами та принципами проведення державних закупівель, а саме: ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 1 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ТОВ Науково-виробниче підприємство «Медінжсервіс», на котру 09.04.2021 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Районна лікарня м. Берегово – будівництво» (Коригування). Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» 09.04.2021 року, експертний звіт за №09/101-04-21/А.
У разі необхідності, учасники торгів можуть ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за адресою: пл. Народна, 4, каб. 624, м. Ужгород, Закарпатська область, 88008, про що зазначено у абз.1 п.3 розділу 5 Тендерної документації.
Зазначення у тендерній документації, в тому числі й в додатках, посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, ні в якому разі не направлено на створення дискримінаційним умов для учасника. Дані посилання використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
В місцях де технічне завдання (Додаток 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Зазначаємо, що дані примітки згадуються у абз. 14 п.6 розділу 3 Тендерної документації та на титулу Додатка 2 до тендерної документації.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне.
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 17.05.2021 на сайті https://carpathia.gov.ua/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства.
Додаємо посилання на публікацію: https://carpathia.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli?v=609a7cd79bef2
У зв’язку з вищесказаним, вважаємо що зазначена вимога не містить дискримінаційних вимог, а отже тендерна документація з додатками, не потребує змін та має залишитися у діючій редакції.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 червня 2021 15:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000020 ● 672c6d0cb7c5469e808d4214068856c6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-05-17-005407-b 17.05.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 13:00:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Районна лікарня м. Берегово – будівництво» (Коригування) (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-17-005407-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-03 18:09:41
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 30.07.2021р. UA-M-2021-07-30-000020) процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Районна лікарня м. Берегово – будівництво» (Коригування) (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель) з очікуваною вартістю 147 843 768,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-17-005407-b, повідомляємо наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ТОВ Науково-виробниче підприємство «Медінжсервіс», на котру 09.04.2021 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Районна лікарня м. Берегово – будівництво» (Коригування). Експертиза проведена ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» 09.04.2021 року, експертний звіт за №09/101-04-21/А.
У разі необхідності, учасники торгів мали можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за адресою: пл. Народна, 4, каб. 624, м. Ужгород, Закарпатська область, 88008, про що зазначено у абз.1 п.3 розділу 5 Тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту.
Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 147 843 768 грн. з ПДВ, розрахунок наведено у додатку 2 до Протокола №13/2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації від 13.05.2021.
Додатково зазначаю, відділ капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації перейменовано в управління капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації, згідно розпорядження голови облдержадміністрації від 09.04.2021 №98-р. Перейменування зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 31.05.2021.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне.
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 17.05.2021 на сайті https://carpathia.gov.ua/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства.
Додаємо посилання на публікацію: https://carpathia.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli?v=609a7cd79bef2
Додатки:
- експертний звіт за №09/101-04-21/А від 09.04.2021 року;
- зведений кошторисний розрахунок;
- протокол №13/2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу капітального будівництва Закарпатської обласної державної адміністрації від 13.05.2021;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2021-05-17-005407-b), що опубліковані на сайті;
- роздруківка з сайту https://carpathia.gov.ua/ , де видно публікацію обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Витяг з ЄДРПОУ Управління.pdf
- Експертний звіт від 09.04.2021 №09-1010-04-21-А.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок (Берегово 2021).pdf
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі робіт.docx
- Протокол УО №13-2021 від 13.05.2021.pdf
- Роздруківка із сайту.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2021 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІД" |
137 366 708,86
UAH з ПДВ
|
135 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
137 445 000,00
UAH з ПДВ
|
135 966 562,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОМБ +" |
139 100 864,17
UAH з ПДВ
|
136 100 864,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІД" #42073537 |
Відхилено |
135 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 18:07
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" #36972558 |
Переможець |
135 966 562,31
UAH з ПДВ
|
22 червня 2021 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 16:04
|
ДУ №12 від 20.12.23 Берегово.pdf | укладений |
21 грудня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:56
|
ДУ №12 від 20.12.23 Берегово.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 11:12
|
ДУ № 11 від 09.10.23 Берегово підряд.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 09:25
|
ДУ №10 від 21.09.2023 Берегово підряд.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2023 13:43
|
ДУ № 9 Берегово.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2023 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2023 10:58
|
Додаткова угода №8 від 14.04.23 Берегово.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2023 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2023 11:53
|
ДУ №7 від 27.03.23 Підряд Берегово.pdf | зміни до договору |
27 березня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 16:01
|
ДУ № 6 від 26.12.2022 до Договору № 20.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2022 14:04
|
ДУ № 5 від 29.03.2022 до Договору від 02.08.2021 № 20.pdf | зміни до договору |
29 березня 2022 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 14:55
|
Договір підряду №20 від 02.08.2021.pdf | укладений |
02 серпня 2021 14:54
|
Договір підряду №20 від 02.08.2021.pdf | укладений |
02 серпня 2021 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань без більшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв'язку з виникненням обставин непереборної сили (лист Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1) |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |