Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: "Будівництво Головним управлінням Національної поліції у Львівській області адміністративного центру швидкого реагування поліції на вул. Стрийській (біля будинку №105) у м. Львові. Коригування" (ДСТУ Б.Д.1.1- 1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»))
Очікувана вартість
1 125 251,00 UAH
UA-2021-05-17-002876-c 056dbdddcdc5437f93f719ea795aa35a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодчак Ольга Мирославівна

+380322586783 zakupivli_gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Колодчак Ольга Мирославівна
+380322586783
zakupivli_gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2021 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 18:00
Початок аукціону: 31 травня 2021 12:55
Очікувана вартість: 1 125 251,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 626,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: пл. Генерала Григоренка, 3, м. Львів, 79007; код ЄДРПОУ 40108833; категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; мова, якою повинні готуватись пропозиції – українська мова; розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: "Будівництво Головним управлінням Національної поліції у Львівській області адміністративного центру швидкого реагування поліції на вул. Стрийській (біля будинку №105) у м. Львові. Коригування" (ДСТУ Б.Д.1.1- 1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Стрийська (біля будинку №105)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно умов договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2021 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2021 17:50
ДОДАТОК 1 зі змінами 1.docx
19 травня 2021 18:38
Оголошення про закупівлю зі змінами .doc
17 травня 2021 19:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
17 травня 2021 19:01
ДОДАТОК 4.docx
17 травня 2021 19:01
Технічне завдання Додаток 2.docx
21 травня 2021 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2021 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2021 17:50
ДОДАТОК 1 зі змінами 1.docx
19 травня 2021 18:38
ДОДАТОК 1 зі змінами.docx
17 травня 2021 19:01
ДОДАТОК 1 .docx
19 травня 2021 18:38
Оголошення про закупівлю зі змінами .doc
17 травня 2021 19:01
Оголошення про закупівлю .doc
17 травня 2021 19:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
17 травня 2021 19:01
ДОДАТОК 4.docx
17 травня 2021 19:01
Технічне завдання Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимоги
Дата подання: 18 травня 2021 11:21
Дата відповіді: 18 травня 2021 12:44
Доброго дня, прошу надати уточнюючу відповідь стосовно вимог до учасника закупівлі. 1. В п.1 розділ 1 додатку 1 до тендерної документації вказано наступне: Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки), не менше 2 -ох, за 2018-2020 роки, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт технічного нагляду роботами з капітального ремонту/ реконструкції/ реставрації/ будівництва. Надати документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі. Чибудуть вважатися аналогічними договори на здійснення технічного нагляду за роботами з капітального ремонту/ реконструкції/ реставрації/ будівництва стосовно соціальних об'єктів, адміністративних, виробничих, торгівельних, тощо? 2. В п.2 розділ 1 додатку 1 до тендерної документації вказано наступне: 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці А. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Лист-відгук має бути адресовано Головному управлінню Національної поліції у Львівській області, та містити посилання на закупівлю UA-2021-05-17-002876-c?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний потенційний учаснику! Вимоги щодо підтвердження досвіду зазначено в Додатку 1 до Оголошення. Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт технічного нагляду роботами з капітального ремонту/ реконструкції/ реставрації/ будівництва. Замовниками за договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Вимоги щодо відгуку теж містяться в даному Додатку 1 до Оголошення.
Кошторис в програмі АВК чи іншій
Дата подання: 18 травня 2021 11:39
Дата відповіді: 18 травня 2021 12:31
Прошу скасувати вимогу щодо кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК чи іншій програмі який взаємодіє з оштрисною програмою. Технічний нагляд надає розрахунок у відповідності до кількості робочих днів при якому виконуються роботи. Даний розрахунок проводиться в програмі ексель чи ворд.
Відповідь: Дякую за запитання. Ваша вимога буде взята до розгляду
Досвід роботи
Дата подання: 18 травня 2021 14:05
Дата відповіді: 18 травня 2021 15:20
Прошу Вас внести зміни щодо підтвердження досвіду роботи за 2018-2021 рік
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику, оскільки аналогічні договори мають бути виконанні повністю, тому з метою недискримінації учасників передбачено підтвердження досвіду за 2018-2020 рік.
Повне виконання робіт
Дата подання: 19 травня 2021 16:39
Дата відповіді: 19 травня 2021 16:52
Замовник вимагає "Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідка форми КБ-3)".Прошу дану вимогу скасувати щодо довідки КБ-3, так як повне виконання по обєкту є тільки введення будівлі в експлуатацію і отримання з Дабі сертифікат. Прошу прописати, щодо надання підтвердження з ДАБІ сетифікат готовності.
Відповідь: Ваша пропозиція буде взята до розгляду
Неправомірна вимога
Дата подання: 19 травня 2021 16:55
Дата відповіді: 19 травня 2021 18:21
Відповідно п. 3 Таблиці А додатку № 1 Замовник вимагає Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідка форми КБ-3) Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293, при визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3). Акти форми КБ-2в та КБ-3 є первинними документами бухгалтерського обліку що складаються при виконанні договору підрядником та затверджуються замовником, отже, розпорядниками такої інформації є підрядник та замовник. Здійснення технічного нагляду здійснюється на підставі окремого договору між замовником будівництва та особою, що здійснює технічний нагляд. При наданні таких послуг, особа, що здійснює технічний нагляд, лише проводить перевірку відповідної документації згідно з вимогами п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури затвердженого Постановою КМУ від 11.07.2007 р. № 903, та не має права вимагати від замовника чи підрядника передачі їй таких актів. Виходячи з вищевикладеного, у особи, що здійснює технічний нагляд, відсутня можливість витребування вказаних актів та подальшого їх надання як документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям у складі своєї тендерної пропозиції. Просимо внести зміти та прибрати вимогу щодо подання форм КБ-3 договору підрядних робіт оскільки дані документи, не відносяться до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З даного питання будуть внесені зміни
Проектні роботи і склад проектантів у компанії
Дата подання: 20 травня 2021 08:28
Дата відповіді: 20 травня 2021 18:11
Доброго дня. Прошу надати інформацію. Навіщо включати в оголошення про технічний нагляд ще додатково і проектантів і проектанта кошторисника???. Технічний нагляд керується наказом КАБІНЕТу МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ПОСТАНОВА від 11 липня 2007 р. N 903. В даному наказі чітко прописані обовязки технічного нагляду. Якщо би Замовник захотів, він би не назвав закупівлю технічний нагляд, а назвав служба Замовника і прописав не ще посаду консультанта у компанії. З вище перерахованого видно, що Замовник даним рішенням прописує умови конкурсу під одного "свого" виконавця і тим самим зменшує конкуренцію та конкурентну ціну за технічний нагляд.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Керуючись п.5 п.п.2 та п.п.7 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 та у зв’язку з відсутністю у штаті Головного управління Національної поліції у Львівській області посади інженера – проектувальника, інженера - проектувальника в частині кошторисної документації відповідно до п.8 та п.20 п.п.2 Технічного завдання функції контролю та обліку робіт у кошторисній частині покладаються Замовником на інженера технічного нагляду
Щодо працівників
Дата подання: 21 травня 2021 09:23
Дата відповіді: 21 травня 2021 17:44
Згідно п. 2.1. Розділу 2 оновленого Додатку 1 Замовник вимагає: Інформація про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок наведено у таблиці «а») в кількості не менше, визначеної в даному Додатку, а саме: - інженер з технічного нагляду – 1 особа. - інженер - проектувальник - 1 особа; - інженер - проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа; Повідомляємо, що "інженер - проектувальник" (ще й за не визначеним напрямком) не має жодного відношення до надання послуг з технічного нагляду. До того ж, дана вимога є необгрунтованою. Приберіть невідповідну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Оголошення будуть внесені зміни
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-17-002876-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 20 травня 2021 08:56
Інженерно-технічні працівники
Так як в кошторисній документації не враховані додатково інженерно технічні працівники (інженер - проектувальник;- інженер - проектувальник в частині кошторисної документації) а враховано тільки послуги технічного нагляду вимагаю від Вас скасувати вимогу щодо додаткових осіб включений в технічний нагляд. У разі ігнорування дані порушення будуть надіслані іноземним фахівцям які фінансують даний проект.
Технічний нагляд керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 де чітко прописані обовязки технічного нагляду. У вкладці знахиться постанова КМУ №903 від 11 липня 2007 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2021 18:28
Шановний потенційний Учаснику! З приводу Вашої вимоги повідомляємо, що при складанні вимог Замовник керувався п.5 п.п.2 та п.п.7 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903. Замовником враховано значні обсяги будівництва, відсутність у штаті Головного управління Національної поліції у Львівській області посади інженера – проектувальника, інженера - проектувальника в частині кошторисної документації, та з врахуванням п.8 та п.20 п.п.2 Технічного завдання, функції контролю та обліку робіт у кошторисній частині покладені Замовником на інженера технічного нагляду.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-17-002876-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Код ЄДРПОУ:38914550
Дата подання: 02 червня 2021 12:43
Неправомірне відхилення
Замовником Головне управління Національної поліції у Львівській області в особі Ольги Колодчак (Уповноважена особа) (надалі – Замовник) по закупівлі UA-2021-05-17-002876-c Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво Головним управлінням Національної поліції у Львівській області адміністративного центру швидкого реагування поліції на вул. Стрийській (біля будинку №105) у м. Львові. Коригування» (ДСТУ Б.Д.1.1- 1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)) відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1/01062021 від 01 червня 2021 року, вирішено відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" через не відповідність вимогам Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Повідомляємо, що дане відхилення є неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
В першу чергу Замовник відхиляє пропозицію учасника ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" через те, що на виконання вимог розділу 2 Додатку 1 Оголошення, учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.05.2021 № 27-2021-05/5, у якій зазначено, що на постійній основі в учасника працюють на посадах інженерів з технічного нагляду Богданов О.О. та Кузьменко С.О. На підтвердження наведеної інформації учасником ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" завантажено кваліфікаційний сертифікат, виданий Кузьменко С.О., у якому зазначено категорія «інженер технічного нагляду». Таким чином, зазначеної замовником в Оголошенні вимоги щодо підтвердження кваліфікації сертифікатом не нижче 1-ї категорії, учасником не дотримано.
Другою причиною відхилення Уповноважена особа Ольга Колодчак визначає відсутність у листах відгуках назви замовника, предмету та ідентифікатора цієї закупівлі, що ніби вимагалось розділом 1 додатком 1 Оголошення.
З першого питання звертаємо увагу, що вимогами п.2.1. Розділу 2 Додатку 1 до Оголошення вимагається інформація про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок наведено у таблиці «а») в кількості не менше, визначеної в даному Додатку, а саме: - інженер з технічного нагляду – 1 особа. - інженер - проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа;
Водночас Кваліфікація інженера з технічного нагляду обов’язково підтверджується сертифікатом за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» (не нижче 1-ї категорії).
ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" на виконання вимог Розділу 2 Додатку 1 до Оголошення надає Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 27-2021-05/5 від 27.05.2021 в якій зазначає інформацію щодо інженера з технічного нагляду Богданова Олександра Олександровича та надає відповідний кваліфікаційний сертифікат Серія АТ № 007994, з визначеною категорією Інженер з технічного нагляду І категорії (будівництво).
Таким чином учасник ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" повністю виконав вимоги Розділу 2 Додатку 1 до Оголошення та відповідає вимогам оголошення.
Додатково у Довідці № 27-2021-05/5 від 27.05.2021 ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" зазначає інформацію про додаткового Інженера з технічного нагляду Кузьменка Сергія Олександровича та надає відповідний сертифікат Серія АТ № 003591 разом із Свідоцтвом про підвищення кваліфікації № 2216. Також, у складі пропозиції надано Лист-пояснення про кваліфікаційний сертифікат № 27-2021-05/13 від 27.05.2021 р. з посиланням на Роз’яснення Мінрегіонбуду № 8/14-537-18 від 25.05.2018 року, відповідно якого Сертифікат без класу наслідків (категорійності) надає право здійснювати технічний нагляд на усіх об’єктах будівництва.
Тобто подання сертифікату за категорією Інженер технічного нагляду також відповідає вимогам Розділу 2 Додатку 1 до Оголошення, однак даний сертифікат вже не впливає на зміст пропозиції, оскільки вимога виконана інформацією щодо Богданова О.О.
По другому питанню, повідомляємо, що відповідно п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до Оголошення встановлено вимогу, що учасники мають надати Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці А. Та визначено, що відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Звертаємо увагу, що вираз «відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі» продовжується двокрапкою «:», тобто містить уточнення щодо необхідної інформації, а саме, що під виразом «назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі» мається на увазі «мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу».
ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" у складі своєї пропозиції надає відповідні листи-відгуки № 03-30/590 від 19.05.2021 року, № 01-20/195 від 12.05.2021 року та № 118/01-20 від 17.02.2021 року, які в свою чергу містять усю необхідну інформацію, а саме: назву замовника за договором, а також предмет та ідентифікатор цієї закупівлі, а саме мають посилання на договір, який виконувався, належно оформлені, містять вихідні номери та дати видачі даних листів.
Таким чином, враховуючи вище викладене, пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" повністю відповідає вимогам визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а рішення про відхилення є неправомірним.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", оскільки воно є неправомірним, дискримінаційним та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та визнати учасника переможцем закупівлі.
Враховуючи неправомірні дії Замовника, які можуть свідчити про упереджене та дискримінаційне ставлення до учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", повідомляємо, що вразі ігнорування даного звернення та неприйняття визначених вимог, ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" буде вимушено звернутись до Державної Аудиторської Служби України для перевірки дій Замовника, а також подати позов до Суду на Уповноважену особу Головного управління Національної поліції у Львівській області, Ольгу Колодчак з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2021 17:27
Дякуємо за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто.
Так, у розділі 2 додатку 1 Оголошення зазначено: «2.1. Інформація про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок наведено у таблиці «а») в кількості не менше, визначеної в даному Додатку, а саме:
- інженер з технічного нагляду – 1 особа.
- інженер - проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа»
Учасником ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.05.2021 № 27-2021-05/5 зазначено двох інженерів з технічного нагляду - Богданов О.О. та Кузьменко С.О.
Умовами Оголошення визначено, що «кваліфікація та досвід спеціалістів учасника підтверджується чинними кваліфікаційними сертифікатами на кожну посаду, вказану в п. 2.1. цього розділу (табл. «а»). Кваліфікація інженера з технічного нагляду обов’язково підтверджується сертифікатом за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» (не нижче 1-ї категорії)».
Оскільки учасником ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" з особистих міркувань та на власний розсуд вказано двох інженерів з технічного нагляду, то і підтвердження кваліфікації сертифікатом не нижче 1-ї категорії повинно було бути подано також на двох інженерів, які зазначені у довідці від 27.05.2021 № 27-2021-05/5.
Отже, вимоги щодо підтвердження кваліфікації сертифікатом не нижче 1-ї категорії учасником дотримано в частині надання інформації щодо інженера з технічного нагляду Богданова О.О., а щодо Кузьменка С.О. - ні.
Щодо наданих учасником листів-відгуків зазначаємо.
У розділі 1 додатку 1 до Оголошення зазначено, що «відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу». Тобто учаснику необхідно було надати лист-відгук із зазначенням: «Назва замовника – Головне управління національної поліції у Львівській області; предмет закупівлі «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: "Будівництво Головним управлінням Національної поліції у Львівській області адміністративного центру швидкого реагування поліції на вул. Стрийській (біля будинку №105) у м. Львові. Коригування"; ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-17-002876-c». Однак такої інформації у наданих листах-відгуках не міститься.
Просимо звернути увагу, що пропозиції для участі у даній спрощеній закупівлі подало 3 учасники. При цьому, двоє учасників закупівлі (на відміну від ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія") змогли вірно інтерпритувати вимогу Оголошення щодо відгуку та надати відповідні документи.

Враховуючи наведене, пропозиція учасника ТОВ "Інжинірингова компанія "Стратегія" не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Звертаємо увагу, що з аналогічної причини, відхилені пропозиції і інших учасників даної закупівлі. Тому Ваше твердження «про упереджене та дискримінаційне ставлення до учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ"» є лише Вашої суб’єктивною думкою, що не містить за собою жодного підґрунтя. Користуючись Вашою логікою, дискримінаційними можна вважати взагалі будь-які вимоги, яким учасники не відповідають. Слід наголосити, що Замовник неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, оголошених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, але не виключно принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2021 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 850 000,00
UAH
589 950,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД" 886 999,99
UAH
590 000,00
UAH
Документи
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг 1 044 900,00
UAH
1 044 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 травня 2021 16:17
Електронний підпис
28 травня 2021 15:28
Наказ Кузьменко.pdf
28 травня 2021 15:28
Договірна ціна.pdf
28 травня 2021 15:28
Пропозиція.pdf
28 травня 2021 15:28
Статут завірено.pdf
28 травня 2021 15:28
Проект договору.pdf
28 травня 2021 15:28
Статут опис завірено.pdf
28 травня 2021 15:28
Наказ Богданов.pdf
28 травня 2021 15:28
Наказ Хоменко.pdf

Публічні документи

28 травня 2021 15:17
Електронний підпис
28 травня 2021 15:14
Проект договору.rar
28 травня 2021 15:14
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД"

ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"
#38914550
Відхилено 589 950,00
UAH
01 червня 2021 19:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД"
#39996194
Відхилено 590 000,00
UAH
02 червня 2021 16:16
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг
#41798038
Відхилено 1 044 900,00
UAH
02 червня 2021 16:24

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" #38914550

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

01 червня 2021 19:26
Електронний підпис
01 червня 2021 19:24
Протокол відхилення

Документи

02 червня 2021 16:16
Електронний підпис
02 червня 2021 16:14
Протокол відхилення

Документи

02 червня 2021 16:24
Електронний підпис
02 червня 2021 16:23
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій