Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби.
Очікувана вартість
424 316,00 UAH
UA-2021-05-17-000730-b ● 96469c886e2840579df0a755538d681f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44308884 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1 |
Контактна особа: |
Коваленко Марина Петрівна 380961854403 upravlinosvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2021 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 11:47 |
Очікувана вартість: | 424 316,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 121,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4191 Одиниця
ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: 100 % кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 12 рознарядка емалі.xlsx | |
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 13 рознарядка барвники.xlsx | |
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 11 рознарядка водно-дисперсійні.xlsx | |
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 10 рознарядка барвники.xlsx | |
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 9 рознарядка емалі.xlsx | |
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 8 рознарядка водно дисперсійні.xlsx | |
17 травня 2021 09:12 |
ТД Фарби.docx | |
17 травня 2021 09:12 |
Проект договору фарби.doc | |
17 травня 2021 09:11 |
ОТ фарби.pdf |
17 травня 2021 09:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 12 рознарядка емалі.xlsx
|
|||
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 13 рознарядка барвники.xlsx
|
|||
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 11 рознарядка водно-дисперсійні.xlsx
|
|||
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 10 рознарядка барвники.xlsx
|
|||
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 9 рознарядка емалі.xlsx
|
|||
17 травня 2021 09:28 |
Додаток 8 рознарядка водно дисперсійні.xlsx
|
|||
17 травня 2021 09:12 |
ТД Фарби.docx
|
|||
17 травня 2021 09:12 |
Проект договору фарби.doc
|
|||
17 травня 2021 09:11 |
ОТ фарби.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-17-000730-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 10 червня 2021 17:59
ВИМОГА
Суть вимоги викладено у завантеженому документі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2021 15:40
Учасник ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" у складі пропозиції надав наступні документи на запропоновану продукцію:
- технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 01.06.2021 № 3804-Т;
- паспорти якості;
- сертифікат на систему управління якістю ISO 9001;
- висновки державної санітарноепідеміологічної експертизи;
- паспорит безпеки на запропоновану продукцію;
А також надана довідка про виробника від 01.06.2021р. № 3805-Т, де зазначено, що виробником продукції, що пропонується для участі у закупівлі є ТОВ ВП «ПОЛІСАН», а виробником пігменту сурік залізний сухий марки К червоно-коричневий, Україна, є ПрАТ «Криворізький суриковий завод». Даною довідкою ТОВ ВП «ПОЛІСАН» підтвердив наявність стосунків між Учасником та виробником пігмента сурик залізний сухий марки К червоно-коричневий, Україна, що дає можливість виконати умови Пропозиції ТОВ "ВП "ПОЛІСАН".
- технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 01.06.2021 № 3804-Т;
- паспорти якості;
- сертифікат на систему управління якістю ISO 9001;
- висновки державної санітарноепідеміологічної експертизи;
- паспорит безпеки на запропоновану продукцію;
А також надана довідка про виробника від 01.06.2021р. № 3805-Т, де зазначено, що виробником продукції, що пропонується для участі у закупівлі є ТОВ ВП «ПОЛІСАН», а виробником пігменту сурік залізний сухий марки К червоно-коричневий, Україна, є ПрАТ «Криворізький суриковий завод». Даною довідкою ТОВ ВП «ПОЛІСАН» підтвердив наявність стосунків між Учасником та виробником пігмента сурик залізний сухий марки К червоно-коричневий, Україна, що дає можливість виконати умови Пропозиції ТОВ "ВП "ПОЛІСАН".
Номер вимоги: UA-2021-05-17-000730-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 14 червня 2021 16:03
вимога
Шановний Замовник! В Додатку № 7 тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі чітко встанволено:
" У складі пропозиції учасник повинен надати сканкопії наступних документів:
- документ про якість (паспорт або сертифікат якості, дійсні на момент подання пропозиції з відповідними фізико-хімічними показниками, фасуванням, датою виготовлення);
- методичні вказівки до товару (або інструкції із застосування);
- паспорт безпеки на кожну групу товарів;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну групу товарів, дійсні на момент подання пропозиції;
- сертифікат на систему управління якості ДСТУ ІSO 9001:2015.
Якщо учасник не є виробником продукції, надати дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) та лист від виробника про представництво його інтересів Учасником у даній процедурі. Зазначені документи мають бути чинні на весь термін постачання продукції. Лист від виробника повинен містити змістовний перелік документів, які надані учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у процедурі закупівлі., а також відповідні гарантії виробника щодо відвантаження загального об’єму предмету закупівлі у встановлені тендерною документацією строки та відповідності заявленим вимогам."
Учасник ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" не надавши документи які вимагаються тендерною документацією замовника якщо учасник не виробник, а саме: дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) та лист від виробника про представництво його інтересів Учасником у даній процедурі порушив та не виконав вимоги встановлені у Додатку №7 тендерної документації замовника, пропозиція учасника ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" повинна була бути відхилена.
Враховуючи зазначене, вимагаємо привести закупівлю у відповідність до вимог законодавства, а саме:
1. Відмінити (скасувати) рішення про оголошення переможцем учасника ТОВ "ВП "ПОЛІСАН".
В іншому випадку ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" вимушене буде звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
" У складі пропозиції учасник повинен надати сканкопії наступних документів:
- документ про якість (паспорт або сертифікат якості, дійсні на момент подання пропозиції з відповідними фізико-хімічними показниками, фасуванням, датою виготовлення);
- методичні вказівки до товару (або інструкції із застосування);
- паспорт безпеки на кожну групу товарів;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну групу товарів, дійсні на момент подання пропозиції;
- сертифікат на систему управління якості ДСТУ ІSO 9001:2015.
Якщо учасник не є виробником продукції, надати дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) та лист від виробника про представництво його інтересів Учасником у даній процедурі. Зазначені документи мають бути чинні на весь термін постачання продукції. Лист від виробника повинен містити змістовний перелік документів, які надані учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення) для участі у процедурі закупівлі., а також відповідні гарантії виробника щодо відвантаження загального об’єму предмету закупівлі у встановлені тендерною документацією строки та відповідності заявленим вимогам."
Учасник ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" не надавши документи які вимагаються тендерною документацією замовника якщо учасник не виробник, а саме: дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) та лист від виробника про представництво його інтересів Учасником у даній процедурі порушив та не виконав вимоги встановлені у Додатку №7 тендерної документації замовника, пропозиція учасника ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" повинна була бути відхилена.
Враховуючи зазначене, вимагаємо привести закупівлю у відповідність до вимог законодавства, а саме:
1. Відмінити (скасувати) рішення про оголошення переможцем учасника ТОВ "ВП "ПОЛІСАН".
В іншому випадку ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" вимушене буде звернутися до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2021 17:21
Шановний Учаснику! У Замовника немає визначених законом підстав для скасування рішення про визначення переможцем учасникаТОВ ВП "ПОЛІСАН" . Оскільки згідно з п.7 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі" "У разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею." Наразі жодну з вищезазначених підстав не можна застосувати.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-17-000730-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 16 червня 2021 17:55
Дата подання: 16 червня 2021 17:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2021 13:34
Рішення від 18.06.2021 № 13782 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 червня 2021 13:33
інформація про перенесення розгляду скарги від 01.07.2021 № 12733.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 09:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 № 15639.pdf
Дата публікації: 12 липня 2021 12:37
Рішення від 09.07.2021 № 15639.pdf
Дата публікації: 14 липня 2021 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасування рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІСАН». (далі ТОВ "ВП "ПОЛІСАН") Переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби номер оголошення UA-2021-05-17-000730-b, який був визначений переможцем (Протокол від 08.06.2021) в зв’язку з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15639 -р/пк-пз від 09.07.2021, так як у складі пропозиції ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" відсутні дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) та лист від виробника про представництво його інтересів Учасником від Приватного акціонерного товариства "Криворізький суриковий завод" виробника пігменту сурік залізний сухий марки К червоно-коричневий.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби номер оголошення UA-2021-05-17-000730-b, ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" Переможець не відповідає вимогам, встановленим абзацом другим пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Дата виконання рішення замовником: 15 липня 2021 08:27
Номер скарги: UA-2021-05-17-000730-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 23 липня 2021 16:58
Дата подання: 23 липня 2021 16:58
Скарга на рішенння про акцепт ТОВ Торгова столиця
Скарга на рішення про акцепт ТОВ Торгова столиця з додатками у вкладенні
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 липня 2021 10:53
рішення від 27.07.2021 №17053.pdf
Дата публікації: 28 липня 2021 10:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2021 №17956.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2021 15:29
рішення від 05.08.2021 №17956.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2021 18:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
336 195,60
UAH з ПДВ
|
294 589,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Стандарт Будівельний" |
354 577,14
UAH з ПДВ
|
294 894,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
414 000,00
UAH з ПДВ
|
414 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Рішення скасоване |
294 589,80
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 08:01
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
294 589,80
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 08:15
|
ТОВ "Стандарт Будівельний" #33872747 |
Відхилено |
294 894,40
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 08:21
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Переможець |
414 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 08:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2021 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 17:32
|
ду 1 до дог 44 від 16.08.2021 фарби.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2021 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2021 17:26
|
дог 44 від 16.08.2021 фарби.PDF | укладений |
16 серпня 2021 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.В зв’язку з укладеним договором від 07.07.2021 №4481/001 з ТОВ «Стандарт будівельний» (умова застосування згідно з пунктом 3 частини 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі – Закон)) на суму 59736,84 грн. на заклади управління освіти та гуманітарної політики: НВК№17, НВК №7 та ЗОШ №8 на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби зменшилась потреба щодо придбання товару згідно Договору №44 від 16.08.2021 заключеного за результатами аукціону з ТОВ «Торгівельна Столиця» (процедура закупівель UA-2021-05-17-000730-b) на суму 51 358,44 грн. 2. Пункт 1.2. та 3.1. Договору №44 від 16.08.2021 викласти в новій редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару – фарби, ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби. Кількість товару 3867 одиниць.» «3.1. Ціна цього Договору становить 362 641,56 (триста шістдесят дві тисячі шістсот сорок одна гривна, 56 коп.) грн. з ПДВ. Ціни на товар встановлюються в національній валюті України.» 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Невід’ємною частиною даної Додаткової угоди є Додаток №1. 6. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |