Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з збирання, перевезення, утилізації небезпечних відходів
Очікувана вартість
34 034,00 UAH
UA-2021-05-17-000164-a cdefe88bd3564fc29c7888179ab40f58
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Олег Володимирович

0507821174 KONONENKOOLEG197@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Кононенко Олег Володимирович
0507821174
KONONENKOOLEG197@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2021 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2021 09:00
Очікувана вартість: 34 034,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»). 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Послуги з збирання, перевезення, утилізації небезпечних відходів (код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) 5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Послуги з збирання, перевезення, утилізації небезпечних відходів (код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами); Послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: одяг захисний зіпсований, відпрацьований чи забруднений з підозрою на Сovid-19; прилади медичного призначення інші у т.ч. набори для діагностичних аналізів тощо використані (лабораторні тест-системи для діагностики Covid-19), (код CPV ДК 021:2015 - 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 послуги. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Територія ННМЦ «Університетська клініка» ЗДМУ, м. Запоріжжя, Олександрівський район р-н, Запорізька обл., 69063 та територія Виконавця. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 34 034,00грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 21.05.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.05.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із збирання, зберігання, транспортування, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів: одяг захисний зіпсований, відпрацьований чи забруднений з підозрою на Сovid-19; прилади медичного призначення інші у т.ч. набори для діагностичних аналізів тощо використані (лабораторні тест-системи для діагностики Covid-19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Територія ННМЦ «Університетська клініка» ЗДМУ , м. Запоріжжя, Олександрівський район р-н, Запорізька обл., та територія Виконавця.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 90524000-6 — Послуги у сфері поводження з медичними відходами
1 посл.
Послуги з збирання, перевезення, утилізації небезпечних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Територія ННМЦ «Університетська клініка» ЗДМУ , м. Запоріжжя, Олександрівський район р-н, Запорізька обл., та територія Виконавця.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2021 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 09:29
Оголошення (зміни).docx
20 травня 2021 09:29
Додаток 2 - (Зміни).docx
17 травня 2021 09:17
Додаток 3.docx
17 травня 2021 09:17
Додаток 1.docx
20 травня 2021 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2021 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2021 09:29
Оголошення (зміни).docx
17 травня 2021 09:17
оголошення.docx
20 травня 2021 09:29
Додаток 2 - (Зміни).docx
17 травня 2021 09:17
Додаток 2.docx
17 травня 2021 09:17
Додаток 3.docx
17 травня 2021 09:17
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог згідно Додатку 2 до оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»
Дата подання: 19 травня 2021 13:13
Дата відповіді: 20 травня 2021 09:19
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 2 до оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» учасник повинен: Надати копію атестата виробництва та сертифіката якості Виробника обладнання. Для надання можливості прийняти участь у даній спрощеній закупівлі просимо внести зміни та викласти дану вимогу у відповідності до діючого законодавства, а саме учасник повинен: Надати копію атестата виробництва та сертифіката якості Виробника обладнання, або Сертифікат відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Запитання розглянуто. Згідно Додатку 2 до оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НДІ "Укрекопроект" 29 820,00
UAH з ПДВ
29 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2021 11:28
Електронний підпис
26 травня 2021 12:44
Електронний підпис
26 травня 2021 10:39
Електронний підпис
26 травня 2021 10:38
20. Проект договору.pdf
26 травня 2021 09:59
Електронний підпис
26 травня 2021 09:35
20. Проект договору.pdf
26 травня 2021 09:35
18. Довідка транспорт.pdf
26 травня 2021 09:35
15. Дипломи.pdf
26 травня 2021 09:35
11. Дозвільні документи.pdf
26 травня 2021 09:35
5.1. Ліцензія (копія).pdf
26 травня 2021 09:35
2. СТАТУТ НОВИЙ 2020.pdf
26 травня 2021 09:35
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НДІ "Укрекопроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НДІ "Укрекопроект"
#38563155
Переможець 29 820,00
UAH з ПДВ
01 червня 2021 16:23

Документи

01 червня 2021 16:22
Електронний підпис
01 червня 2021 16:22
ПРОТОКОЛ 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НДІ "Укрекопроект"
#38563155
29 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2021 16:22
Електронний підпис
01 червня 2021 16:22
ПРОТОКОЛ 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:42
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 09:18
ПРОТОКОЛ 124П.pdf укладений
11 червня 2021 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 970,00 UAH)