Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Очікувана вартість
96 860,00 UAH
UA-2021-05-14-008651-c da082efa8b934bd086ae1177ca354350
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296366
+380414296366
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296366,+380414296366
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2021 15:00
Очікувана вартість: 96 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 484,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Вогнегасники ВВК-1,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
62 штуки
Вогнегасники ВП-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
8 штуки
Рукав пожежний ДТ 51 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
11 штуки
Щит пожежний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
1 штуки
Шафа пожежна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2021
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через Державну казначейську службу у м.Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальник накладних на замовлений та отриманий товар. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2021 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 14:49
Оголошення.PDF
14 травня 2021 14:49
Додаток_1__Додаток_2.PDF
14 травня 2021 14:49
Додаток_3.PDF
14 травня 2021 14:49
Додаток_4_проект_договору.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 94 320,00
UAH з ПДВ
94 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2021 14:58
Електронний підпис
25 травня 2021 14:57
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2021 14:57
Паспорт ОУ_Інженерінг.pdf
25 травня 2021 14:57
Лист щодо опису товару.pdf
25 травня 2021 14:57
Лист захист довкілля.pdf
25 травня 2021 14:57
Довідка_санкції.pdf
25 травня 2021 14:57
Довідка_поставка.pdf
25 травня 2021 14:57
Витяг зав від 12.05.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
Переможець 94 320,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 09:17

Документи

26 травня 2021 09:17
Електронний підпис
26 травня 2021 09:17
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2021 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
94 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 травня 2021 09:17
Електронний підпис
26 травня 2021 09:17
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 10:04
додаткова угода №93-1 від 21.07.2021 до договору №93 від 31.05.2021.pdf зміни до договору
21 липня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 13:35
Договір №93 від 31.05.2021р..pdf укладений
31 травня 2021 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 93/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 94 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 720,00 UAH)