Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з аналізу фінансово-господарської діяльності, податкових та юридичних питань
Services in the analysis of financial and business, tax and legal issues
Services in the analysis of financial and business, tax and legal issues
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2021-05-14-007063-b ● 62c454e6d2bd4f5d96858ab44cd2d590
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана +380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Кудінов Юрій Борисович +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Anisiforova Svitlana +380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Кудінов Юрій Борисович +380501004369 kudinov-yb@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 12:46 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 10 до цієї тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику: в паперовому вигляді у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м.Київ, вул. Хрещатик, 22, каб.206; в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана КЕП Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі УО («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в цій тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції. |
Publication date: | 14 травня 2021 18:18 |
Enquiries until: | 15 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 17 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Scope of the procurement
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Розгорнути
Згорнути
Customer's/Purchaser's Name: Joint-stock company "Ukrposhta", Location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22, сode according to the USREOU: 21560045, Category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. The language of the tender proposal is Ukrainian. The all documents that are prepared by the bidder should be submitted in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. The tender security is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers is specified in the announcement. When submitting tender proposals and creating data, the person authorized to sign the tender documents must pass electronic identification in the electronic procurement system with a qualified/improved electronic signature (authentication) (ie, the QES/IES of the authorized person must be imposed on the proposal, including electronic information entered in the fields in the electronic procurement system).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фінансова діагностика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79212100-4 — Послуги з перевірки фінансового-господарської діяльності
Financial diagnostics
CPV: 79212100-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 послуга
Податкова діагностика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79212100-4 — Послуги з перевірки фінансового-господарської діяльності
Tax diagnostics
CPV: 79212100-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 послуга
Юридична діагностика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79212100-4 — Послуги з перевірки фінансового-господарської діяльності
Legal diagnostics
CPV: 79212100-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 послуга
Оцінка вартості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79212100-4 — Послуги з перевірки фінансового-господарської діяльності
Valuation
CPV: 79212100-4
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, складеного за формою, наведеною в Додатку №4 до Договору, за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) належним чином оформленої податкової накладної Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 13:12 |
ТД зі змінами діагностика банку від 16.06.2021.docx | |
16 червня 2021 13:12 |
ТД зі змінами діагностика банку від 16.06.2021.docx.p7s | |
16 червня 2021 13:12 |
Перелік змін до ТД від 16.06.21.docx | |
16 червня 2021 13:12 |
Перелік змін до ТД від 16.06.21.docx.p7s | |
11 червня 2021 19:10 |
Перелік змін до ТД від 11.06.21.docx.p7s | |
11 червня 2021 19:10 |
Перелік змін до ТД від 11.06.21.docx |
16 червня 2021 13:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 червня 2021 13:12 |
ТД зі змінами діагностика банку від 16.06.2021.docx
|
||||||
16 червня 2021 13:12 |
ТД зі змінами діагностика банку від 16.06.2021.docx.p7s
|
||||||
16 червня 2021 13:12 |
Перелік змін до ТД від 16.06.21.docx
|
||||||
16 червня 2021 13:12 |
Перелік змін до ТД від 16.06.21.docx.p7s
|
||||||
11 червня 2021 19:10 |
Перелік змін до ТД від 11.06.21.docx.p7s
|
||||||
11 червня 2021 19:10 |
Перелік змін до ТД від 11.06.21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо об'єкту аналізу
Дата подання: 20 травня 2021 17:40
Дата відповіді: 25 травня 2021 10:17
1) Просимо надати інформацію, чи був об’єкт аналізу прибутковим за 2020 р.? Якщо ні, то чи має об’єкт аналізу прогноз прибуткової діяльності на 2021 рік?
2) Чи має об’єкт аналізу у власності об’єкти нерухомості? Та у якій кількості?
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатом розгляду вашого запитання повідомляємо наступне. Щодо першого запитання, на даний час така інформація щодо об'єкта аналізу невідома. Щодо другого запитання, об'єкт аналізу може мати у власності об'єкти нерухомості. Інформація по їх кількості невідома. Уся наявна на цей час інформація щодо предмету закупівлі викладена замовником у технічній специфікації, наведений в додатку 3 до тендерної документації.
Щодо строків надання інформації та послуг
Дата подання: 21 травня 2021 15:22
Дата відповіді: 25 травня 2021 12:33
1. Чи правильно ми розуміємо, що Порядок надання та приймання Послуг за даною тендерною пропозицією передбачає обов’язок Замовника щодо надання 70% відсотків документів та інформації за запитом Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання відповідного переліку?.
2. Які наслідки виникають для Виконавця в разі, якщо за зазначений у п. 5.2.1 Додатка 6 до тендерної документації строк (10 календарних днів) Замовником не надано інформацію, яка є критичною для надання послуг, а саме:
• чи подовжуються строки на надання послуг, передбачені п. 5.2.2 Додатка 6 до тендерної документації на термін затримки щодо надання 70% такої інформації/документів, як передбачено у п. 5.2.1 Додатка 6 до тендерної документації?
• чи застосовуватимуться до Виконавця відповідно до п. 6 Додатка 6 до тендерної документації штрафні санкції у випадках, коли порушення строків надання Послуг виникли не з вини Виконавця та/або якщо інформація для надання Послуг згідно п. 5.2.1 Додатка 6 до тендерної документації надана в обсязі меншим ніж 70% (сімдесят) відсотків протягом 10 (десяти) календарних днів? Наразі незрозуміло чи є незастосування штрафних санкцій в даному випадку обов’язком Виконавця чи таке рішення приймається на його розсуд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! За результатом розгляду вашого запитання повідомляємо наступне.
Щодо першого запитання, згідно з договором, проєкт якого наведений у Додатку 6 Тендерної документації, пунктом 5.2.1 договору встановлено, що протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання переліку Замовник забезпечує надання Виконавцю не менше 70% документації.
Щодо другого запитання, згідно з договором, проєкт якого наведений у Додатку 6 Тендерної документації, підпунктом 6.2.1 визначено, що штрафні санкції можуть не застосовуватись у випадках, коли порушення строків надання Послуг виникли не з вини Виконавця та/або якщо інформація для надання Послуг згідно п. 5.2.1 надана в обсязі меншим ніж 70% (сімдесят) відсотків протягом 10 (десяти) календарних днів. Водночас, пунктом 7.3. договору передбачено, що "... виконання зобов'язань щодо надання Послуг може продовжуватися у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження ..."
Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Щодо першого запитання, згідно з договором, проєкт якого наведений у Додатку 6 Тендерної документації, пунктом 5.2.1 договору встановлено, що протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання переліку Замовник забезпечує надання Виконавцю не менше 70% документації.
Щодо другого запитання, згідно з договором, проєкт якого наведений у Додатку 6 Тендерної документації, підпунктом 6.2.1 визначено, що штрафні санкції можуть не застосовуватись у випадках, коли порушення строків надання Послуг виникли не з вини Виконавця та/або якщо інформація для надання Послуг згідно п. 5.2.1 надана в обсязі меншим ніж 70% (сімдесят) відсотків протягом 10 (десяти) календарних днів. Водночас, пунктом 7.3. договору передбачено, що "... виконання зобов'язань щодо надання Послуг може продовжуватися у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження ..."
Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Щодо проекту договору
Дата подання: 03 червня 2021 18:33
Дата відповіді: 07 червня 2021 15:25
Доброго дня!
Просимо розглянути можливість внести в договір наступні пункти:
1. Відповідальність Виконавця обмежується розміром прямого реального збитку, понесеного Замовником у результаті винних дій Виконавця при наданні Послуг. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за упущену вигоду Замовника, які виникли в результаті дій Виконавця при наданні Послуг. Загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою винагороди, фактично виплаченої Виконавцеві за ту частину Послуг, яка викликала відповідальність.
У випадку доведеного в судовому порядку навмисного порушення Виконавцем своїх зобов’язань за Угодою, відповідальність Виконавця визначається судом відповідно до положень законодавства України.
Обов'язки Виконавця обмежуються наданням Послуг та передачею Результатів надання Послуг, зазначених у Договорі. Виконавець не бере на себе прямої або непрямої відповідальності за ухвалення рішень, впровадження рекомендацій, досягнення конкретного результату або здійснення аналогічних дій не залежно від того, чи були вони наслідком одержання Замовником результатів надання Послуг за Договором чи ні. Замовник, його дочірні та афілійовані товариства, а також відповідні власники, посадові особи й працівники (якщо застосовується) несуть повну відповідальність за ухвалення рішень про впровадження або відмову від впровадження рекомендацій Виконавця, або рекомендацій, які містяться в переданих Результатах надання Послуг.
Замовник несе повну відповідальність серед іншого за: А) ухвалення всіх управлінських рішень та виконання всіх управлінських дій; В) призначення однієї або більше осіб, які мають відповідні навички, знання та/або досвід, переважно з вищого управлінського складу для нагляду за Послугами; С) оцінку адекватності та результатів Послуг; D) прийняття відповідальності за результати послуг; Е) встановлення та здійснення внутрішнього контролю, включаючи, без обмежень, моніторинг поточних дій.
Замовник, на вимогу, звільняє від відповідальності Виконавця, його партнерів і працівників стосовно будь-яких існуючих або можливих обставин, претензій, позовів, судових розглядів і вимог, і гарантує відшкодування збитків у тому числі, окрім іншого, витрат (у тому числі, окрім іншого, судових витрат), у випадку виставлення претензій, подання позовів, або пред’явлення інших вимог третіх осіб, які можуть виникнути внаслідок або у зв’язку з діями Виконавця при виконанні Договору, за винятком тих випадків, коли в судовому порядку встановлено, що такі збитки є результатом навмисних неправомірних дій Виконавця
Послуги та Результати надання Послуг, які надаються Виконавцем, призначені виключно для Замовника, і не призначені для використання в інтересах третіх осіб або для передачі третім особам.
Виконавець не несе відповідальності за збитки, заподіяні третім особам (включаючи, зокрема, афілійованих осіб Замовника) у результаті використання Результатів надання Послуг або інших консультацій Виконавця, наданих у ході надання Послуг.
Ніякі думки або рекомендації Виконавця, які є предметом цього Договору, не повинні застосовуватися Замовником згодом відносно аналогічного кола питань доти, доки Виконавцеві не буде надана можливість вивчити зміни, які могли бути внесені в чинне законодавство. Виконавець не несе відповідальності за наслідки будь-яких операцій, які Замовник може здійснювати в майбутньому, а також за наслідки майбутніх змін у чинному законодавстві, якщо тільки Замовник заздалегідь не звернеться до Виконавця за консультаціями в тому чи іншому конкретному випадку. При цьому таке звернення Замовника розглядається Виконавцем як нове замовлення на надання послуг, умови якого повинні бути погоджені Сторонами додатково.
Надання Послуг в багатьох аспектах залежить не тільки від точності й повноти матеріалів та інформації, наданих Замовником і Компанією та їхніми консультантами на запит Виконавця, але й від одержання від Замовника і Компанії та їхніх консультантів всіх необхідних матеріалів та інформації, а також від повноти й точності їхніх відповідей на запитання Виконавця. Виконавець не несе відповідальності за точність або повноту відомостей, наданих Замовником і Компанією або за їхнім дорученням, навіть якщо Виконавець міг знати або має підстави вважати, що зазначені відомості є неточними або неповними.
2. «Мережа Виконавця», у залежності від контексту, стосується однієї чи будь-якої кількості юридичних осіб, що входять до складу компанії мережі виконавця; будь-якої із юридичних осіб, що входять до її складу, а також їх відповідних афілійованих компаній, їх законних попередників, правонаступників та цесіонаріїв, а також всіх партнерів, принципалів, учасників / членів, власників, директорів, працівників кожної такої компанії. Жодні юридичні особи, що входять до складу Мережі Виконавця, не несуть жодної відповідальності за дії чи бездіяльність одна одної. Кожна юридична особа, що входить до складу Мережі Виконавця, є окремою та незалежною юридичною особою.
3. Договір укладається між Замовником та Виконавцем; тільки Виконавець несе відповідальність перед Замовником за всі Послуги, які надаються за Договором, незважаючи на те, що певні Послуги можуть бути надані працівниками, наданими Виконавцеві фірмами, які входять мережі Виконавця. Замовник не висуватиме вимог або подаватиме позов, пов’язаний з Договором або який стосується його, проти якої-небудь фірми, яка входить у мережу Виконавця (за винятком Виконавця) незалежно від підстави.
4.Виконавець має право негайно припинити дію цього Договору, якщо Виконавець виявить обставини, що призводять до порушення незалежності Виконавця, будь-якої фірми-учасника мережі виконавця, а також будь-якої афілійованої особи мережі виконавця або фірми -учасника мережі виконавця щодо Замовника через недотримання відповідних вимог незалежності аудитора
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо, що Замовником розглядається можливість внесення змін в даній частині.
Лист про одержання доступу до Результатів надання Послуг
Дата подання: 03 червня 2021 18:34
Дата відповіді: 07 червня 2021 15:25
Договір не містить форми Листа про одержання доступу до Результатів надання Послуг. Чи вже є установлена форма такого листа, чи очікується, що буде використовуватися лист за формою наданою переможцем тендеру?
Відповідь: Доброго дня. Замовником по договору не вимагається певної форми Листа про одержання доступу до Результатів надання Послуг. Форма листа може визначатися за згодою сторін у відповідності до умов договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-14-007063-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:23731031
Дата подання: 04 червня 2021 16:21
Виключення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Опис: Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Пунктом 4.1. розділу І Тендерної документації на закупівлю (відкриті торги), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.05.2021 року (далі – Тендерна документація), визначено, що назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з аналізу фінансово-господарської діяльності, податкових та юридичних питань).
Відповідно до Технічної специфікації, яка є додатком 3 до Тендерної документації, Виконавець надає Замовнику Послуги наступного складу: фінансова діагностика, податкова діагностика, юридична діагностика, оцінка вартості.
При цьому, пунктом 1.1. проекту договору, який є додатком 6 до Тендерної документації, Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з оцінки майна, зазначеного в Замовленні, та інформаційно-консультаційні послуги, в межах яких виконати аналіз фінансово-господарської діяльності окремого суб’єкту господарювання, що працює в сегменті надання фінансових послуг (банк), опис якого надано в Додатку № 2 до Договору (далі – Об’єкт), на предмет її відповідності діючому законодавству України та інших питань відповідно до Додатку №2 до Договору, в розрізі наступних послуг: фінансова діагностика; податкова діагностика; юридична діагностика; оцінка вартості Об’єкту.
У зв’язку з вказаним, Замовником в додатку № 1 до Тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність їх таким критеріям, зокрема:
1) наявність у учасника наступних сертифікованих/дипломованих працівників, які мають трудові відносини з учасником, а саме:
- спеціалісти за напрямком податкового консультування - не менше 5 працівників. Необхідна наявність у зазначених спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників сертифікатів Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів ACCA;
- спеціалісти за напрямком юридичного консультування - не менше 5 працівників. Необхідна наявність у зазначених спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників свідоцтва на право займатися адвокатською діяльністю;
- спеціалісти за напрямком консультування по корпоративним фінансам - не менше 5 працівників. Необхідна наявність у зазначених спеціалістів в кількості не менше ніж у 2-х працівників сертифікату ASA та/або сертифікату Дипломованого фінансового аналітика (CFA (Chartered Financial Analyst));
- спеціалісти за напрямком стратегічного та операційного консультування - не менше 5 працівників;
- спеціалісти за напрямком проведення фінансових розслідувань, внутрішнього аудиту та побудови систем контролю - не менше 4-х працівників;
2) наявність документального підтвердженого досвіду виконання а аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, а саме надання інформації про виконання не менше 10 аналогічних, раніше укладених договорів, за умовами яких учасником та/або суб’єктом господарювання - резидентом, пов’язаним з учасником контролем у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», було здійснено дослідження суб’єктів господарювання - банків за наступними напрямками:
Не менше 3-х договорів за одним або декількома напрямків: юридична діагностика (дослідження); консультаційні послуги з оцінки внутрішнього аудиту; консультаційні послуги з комплексної перевірки;
Не менше 4-х договорів за одним або декількома напрямків: консультаційні послуги з аналізу кредитного портфеля фінансово-господарської діяльності; аудит фінансової звітності; консультаційні послуги по проведенню фінансового аналізу; консультаційні послуги з комплексної перевірки; послуги з оцінки;
Не менше 3-х договорів за одним або декількома напрямків: послуги з податкової експертизи; консультаційні послуги з податкових та регуляторних наслідків щодо кредитних зобов'язань; консультаційні послуги з комплексної перевірки.
Пунктом 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за N 500/34783, передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21, 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України N 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з вищевказаним Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y).
Цифра «0» при визначенні за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника розміщується 5 - 8 цифрами коду. У разі якщо цифра «0» стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри - групу, а не клас.
Слід відзначити, що юридична діагностика, яка визначена у розділі ІІІ Технічної специфікації, що є додатком № 3 до Тендерної документації, за своїм змістом є юридичними послугами і відповідає коду ДК 79100000-5: Юридичні послуги, 79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, а оцінка майна (оцінка вартості) – відповідає коду 79419000-4: консультаційні послуги з питань оцінювання, 71319000-7: експертні послуги (експертна оцінка майна).
Таким чином, надання послуг з оцінки майна та інформаційно-консультаційних послуг в розрізі юридичної діагностики та оцінки вартості майна не відповідає коду за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги.
Що стосується вимог стосовно наявності у учасника спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників свідоцтва на право займатися адвокатською діяльністю, то відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокатом може бути фізична особа, яка має повну вищу юридичну освіту, володіє державною мовою, має стаж роботи в галузі права не менше двох років, склала кваліфікаційний іспит, пройшла стажування (крім випадків, встановлених цим Законом), склала присягу адвоката України та отримала свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Частиною 3 ст. 4, ч. 1 ст. 13, ч. 1 ст. 26 вказаного Закону передбачено, що адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об'єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою. Адвокатська діяльність здійснюється на підставі договору про надання правової допомоги, форма та зміст якого визначено ст. 27 вказаного Закону.
Як наслідок, кваліфікаційні критерії, встановлені для учасників у додатку 1 до Тендерної документації є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкуренцію, оскільки кількість учасників, які відповідають таким критеріям, суттєво обмежується.
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою забезпечення виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та запобігання звуження кола учасників вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги, які направлені на обмеження конкуренції та призводять до дискримінації учасників, та не пов’язані із кодом за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 4.1. розділу І Тендерної документації на закупівлю (відкриті торги), затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.05.2021 року (далі – Тендерна документація), визначено, що назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги з аналізу фінансово-господарської діяльності, податкових та юридичних питань).
Відповідно до Технічної специфікації, яка є додатком 3 до Тендерної документації, Виконавець надає Замовнику Послуги наступного складу: фінансова діагностика, податкова діагностика, юридична діагностика, оцінка вартості.
При цьому, пунктом 1.1. проекту договору, який є додатком 6 до Тендерної документації, Виконавець зобов’язується надати Замовнику послуги з оцінки майна, зазначеного в Замовленні, та інформаційно-консультаційні послуги, в межах яких виконати аналіз фінансово-господарської діяльності окремого суб’єкту господарювання, що працює в сегменті надання фінансових послуг (банк), опис якого надано в Додатку № 2 до Договору (далі – Об’єкт), на предмет її відповідності діючому законодавству України та інших питань відповідно до Додатку №2 до Договору, в розрізі наступних послуг: фінансова діагностика; податкова діагностика; юридична діагностика; оцінка вартості Об’єкту.
У зв’язку з вказаним, Замовником в додатку № 1 до Тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасника про відповідність їх таким критеріям, зокрема:
1) наявність у учасника наступних сертифікованих/дипломованих працівників, які мають трудові відносини з учасником, а саме:
- спеціалісти за напрямком податкового консультування - не менше 5 працівників. Необхідна наявність у зазначених спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників сертифікатів Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів ACCA;
- спеціалісти за напрямком юридичного консультування - не менше 5 працівників. Необхідна наявність у зазначених спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників свідоцтва на право займатися адвокатською діяльністю;
- спеціалісти за напрямком консультування по корпоративним фінансам - не менше 5 працівників. Необхідна наявність у зазначених спеціалістів в кількості не менше ніж у 2-х працівників сертифікату ASA та/або сертифікату Дипломованого фінансового аналітика (CFA (Chartered Financial Analyst));
- спеціалісти за напрямком стратегічного та операційного консультування - не менше 5 працівників;
- спеціалісти за напрямком проведення фінансових розслідувань, внутрішнього аудиту та побудови систем контролю - не менше 4-х працівників;
2) наявність документального підтвердженого досвіду виконання а аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, а саме надання інформації про виконання не менше 10 аналогічних, раніше укладених договорів, за умовами яких учасником та/або суб’єктом господарювання - резидентом, пов’язаним з учасником контролем у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», було здійснено дослідження суб’єктів господарювання - банків за наступними напрямками:
Не менше 3-х договорів за одним або декількома напрямків: юридична діагностика (дослідження); консультаційні послуги з оцінки внутрішнього аудиту; консультаційні послуги з комплексної перевірки;
Не менше 4-х договорів за одним або декількома напрямків: консультаційні послуги з аналізу кредитного портфеля фінансово-господарської діяльності; аудит фінансової звітності; консультаційні послуги по проведенню фінансового аналізу; консультаційні послуги з комплексної перевірки; послуги з оцінки;
Не менше 3-х договорів за одним або декількома напрямків: послуги з податкової експертизи; консультаційні послуги з податкових та регуляторних наслідків щодо кредитних зобов'язань; консультаційні послуги з комплексної перевірки.
Пунктом 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за N 500/34783, передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21, 34 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України N 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року Єдиний закупівельний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев'яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з вищевказаним Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y).
Цифра «0» при визначенні за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника розміщується 5 - 8 цифрами коду. У разі якщо цифра «0» стоїть четвертою цифрою у коді, то значущими є перші три цифри, які означають показник третьої цифри - групу, а не клас.
Слід відзначити, що юридична діагностика, яка визначена у розділі ІІІ Технічної специфікації, що є додатком № 3 до Тендерної документації, за своїм змістом є юридичними послугами і відповідає коду ДК 79100000-5: Юридичні послуги, 79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, а оцінка майна (оцінка вартості) – відповідає коду 79419000-4: консультаційні послуги з питань оцінювання, 71319000-7: експертні послуги (експертна оцінка майна).
Таким чином, надання послуг з оцінки майна та інформаційно-консультаційних послуг в розрізі юридичної діагностики та оцінки вартості майна не відповідає коду за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги.
Що стосується вимог стосовно наявності у учасника спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників свідоцтва на право займатися адвокатською діяльністю, то відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокатом може бути фізична особа, яка має повну вищу юридичну освіту, володіє державною мовою, має стаж роботи в галузі права не менше двох років, склала кваліфікаційний іспит, пройшла стажування (крім випадків, встановлених цим Законом), склала присягу адвоката України та отримала свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Частиною 3 ст. 4, ч. 1 ст. 13, ч. 1 ст. 26 вказаного Закону передбачено, що адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об'єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою. Адвокатська діяльність здійснюється на підставі договору про надання правової допомоги, форма та зміст якого визначено ст. 27 вказаного Закону.
Як наслідок, кваліфікаційні критерії, встановлені для учасників у додатку 1 до Тендерної документації є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкуренцію, оскільки кількість учасників, які відповідають таким критеріям, суттєво обмежується.
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою забезпечення виконання Закону України «Про публічні закупівлі» та запобігання звуження кола учасників вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги, які направлені на обмеження конкуренції та призводять до дискримінації учасників, та не пов’язані із кодом за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2021 15:40
Доброго дня. Повідомляємо вам, що дана вимога не підлягає задоволенню з наступних причин:
Предмет закупівлі визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, відповідно до статті 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 708 від 15.04.2020 року та пункту 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Код ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги - обраний відповідно до наявної потреби замовника, що повністю відповідає умовам технічної специфікації та договору.
Щодо кваліфікаційних критеріїв – автор вимоги стверджує, що адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об'єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою. Тобто автор вимоги не зазначає яким чином або ж в який спосіб вимога замовника щодо наявності у учасника спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників свідоцтва на право займатися адвокатською діяльністю є дискримінаційною. Тобто учасник не навів жодних аргументів щодо дискримінаційного характеру даної вимоги, не навів доказів щодо штучного обмеження конкуренції, тощо. Таким чином, тендерна документація замовника не містить жодних дискримінаційних вимог та не обмежує конкуренцію серед потенційних учасників тендеру.
Предмет закупівлі визначений за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, відповідно до статті 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 708 від 15.04.2020 року та пункту 21 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Код ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги - обраний відповідно до наявної потреби замовника, що повністю відповідає умовам технічної специфікації та договору.
Щодо кваліфікаційних критеріїв – автор вимоги стверджує, що адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об'єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою. Тобто автор вимоги не зазначає яким чином або ж в який спосіб вимога замовника щодо наявності у учасника спеціалістів в кількості не менше ніж у 3-х працівників свідоцтва на право займатися адвокатською діяльністю є дискримінаційною. Тобто учасник не навів жодних аргументів щодо дискримінаційного характеру даної вимоги, не навів доказів щодо штучного обмеження конкуренції, тощо. Таким чином, тендерна документація замовника не містить жодних дискримінаційних вимог та не обмежує конкуренцію серед потенційних учасників тендеру.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 червня 2021
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ КПМГ-Україна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КПМГ-Україна |
2 442 000,00
UAH з ПДВ
|
2 442 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДЕЛОЙТ І ТУШ |
3 288 000,00
UAH з ПДВ
|
3 288 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КПМГ-Україна #21534148 |
Переможець |
2 442 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 19:05
|
Договір КПМГ 007063.pdf | укладений |
26 липня 2021 19:04
|