Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (НК 024:2019 35476 аналізатор гематологічний IVD, автоматичний)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-05-14-006536-b 01b4bd1fc0b14a63a8fe2f8cb4c802ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шкльода

+380500769168 du.tmo.volyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Волинській області"
Код ЄДРПОУ: 08734463
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Чернишевського 114б
Контактна особа: Олександр Шкльода
+380500769168
du.tmo.volyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 травня 2021 11:19
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вулиця Чернишевського, 114б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD, автоматичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар проводиться частинами або повністю, шляхом безготівкової оплати товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару. У випадку ненадходження на рахунок Замовника на вказану дату бюджетних коштів, оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2021 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 16:50
Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.doc
14 травня 2021 16:50
Лист – згода.doc
14 травня 2021 16:50
Проект догову про закупівлю.doc
14 травня 2021 16:50
Вимоги до предмета закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-14-006536-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мороз Ірина Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3382703129
Дата подання: 19 травня 2021 17:04
на тендер щодо медико-технічних вимог
Шановний замовнику розглянувши вашу тендерну документацію та провівши аналіз були виявлені встановлені вами вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, які встановлені у Додаток №1 до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі "Медико-технічні вимоги "
Так от по перше Прописуючи діапазони які по суті не впливають на результати роботи на приладі, замовник вже обмежує коло потенційних учасників учасників
По друге Наявність такого параметру як 5 USB коли як правило персоналу який використовує аналізатор використовує максимум 2 USB , але сама така вимога ,яку може виконати лише 1 виробник обмежує коло потенційних учасників.
По третє щодо вимоги про можливість розміщення реагентів (лізуючого розчину та очисного розчину) на борту аналізатора ,шановний замовник на вашу думку якщо реактив буде знаходитись біля аналізатори чи пляшка для відходів буде знаходитись під столом то аналізатор буде видавати гірший результат тому знову дискримінація.
По четверте ви зазначаєте що Аналізатор повинен надавати деталізовану інформацію щодо патологічних та морфологічних тривог (флагів) тобто аналізатор розписує Замовнику результат аналізу чи ті два пункти знову обмеження? Автоматичний розрахунок кількості тестів, що може виконати аналізатор, виходячи з залишку реагентів просимо прибрати даний пункт так як він не впливає на роботу приладу, а лаборант і сам може порахувати на скільки тестів вистачатиме той чи інший реактив. Для збільшення кола учасників просимо розшити наступні вимоги так, як дані медико-технічні вимоги прописані під конкретну модель аналізатору. На ринку України більшість аналізаторів використовує об’єм зразку 9.8-10 мкл. Вами встановлено Режим цільної крові: не більше 9,6 мкл.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційні вимоги а саме щодо параметру Режим цільної крові змінити на не більше 10 мкл та прибрати наступні обмежувальні вимоги які характерні лише одному виробнику та які не впливають на роботу приладу.
Параметри Лінійнійний діапазон
(не менше) Лінійне відхилення (не більше)
WBC (0,2 – 10,0) * 109л +/- 0,3 * 109л
(10,1 – 100,0) * 109л +/- 3%
RBC (0,02 – 1,0) * 1012л +/- 0,05 * 1012л
(1,01 – 8,00) * 1012л +/- 4%
HGB (1 – 70) г/л +/- 2 г/л
(71 – 240) г/л +/- 2%
PLT (10 – 100) * 109л +/- 10 * 109л
(101 – 2000) * 109л +/- 5%
Параметри CV% коефіцієнт варіації (не гірше)
WBC ≤ 2,5%
RBC ≤ 2,0%
HGB ≤ 1.5%
MCV ≤ 1.0%
PLT ≤ 5,0%
HCT ≤ 2,0%


11 Роз’єми: не менше 5 USB портів
1. Наявність камери для реагентів: можливість розміщення реагентів (лізуючого розчину та очисного розчину) на борту аналізатора
2. Наявність функції відображення залишку реагентів на борту аналізатора, рівень заповнення контейнеру для відходів

Діапазон вимірювання (не гірше):

WBC 0 – 150 х 109/л
RBC 0 – 15 х 1012/л
HGB 0 – 240 г/л
PLT 0 – 3500 109/л

Вага (+/- 2 кг): 11 кг

3. Наявність функції автоматичного включення аналізатору. Можливість задання часу та перелік днів для автоматичного включення.

4. Аналізатор повинен надавати деталізовану інформацію щодо патологічних та морфологічних тривог (флагів)

5. Автоматичний розрахунок кількості тестів, що може виконати аналізатор, виходячи з залишку реагентів
6. Наявність наступних баз даних (журналів, логів), ємністю, не менше 500 записів: журнал подій (з зазначенням часу, оператора, події та описанням), журнал помилок (з зазначенням дати, часу, оператора, події та описанням)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2021 16:58
Роз’яснення.
Шановний Учасник, Замовником було розглянуто Вашу вимогу, щодо внесення змін до “Вимоги до предмета закупівлі”, а саме у додаток 1 до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Повідомляємо про те, що Ви можете запропонувати товар, технічні характеристики якого будуть відповідати або бути кращими за вказані у вимогам викладених у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно технічних параметрів, які Ви пропонуєте виділити повідомляємо про наступне:
1. Параметри лінійного діапазону, коефіцієнту варіації та діапазону вимірювання – є важливими для визначення характеристик точності дослідження. Лінійність та діапазон вимірювання параметрів дозволяє більш точне та ретельне визначення патологічних значень досліджень крові пацієнтів. Це дає лікарю-клініцисту можливість розуміння клінічної картини та впливає на встановлення точного діагнозу.
2. Наявність камери для реагентів на борту аналізатора дозволяє економію простору лабораторії, а також знижує ризик випадкового пошкодження реактивів та обладнання персоналом протягом робочого процесу. Вимоги щодо ваги передбачають використання наявних лабораторних меблів, враховуючи навантаження вже встановленого обладнання в лабораторії.
3. Наявність функції відображення залишку реагентів на борту аналізатора, рівень заповнення контейнеру для відходів дозволяє працівникам лабораторії контролювати залишки реактивів та допомагає в забезпеченні безперервного процесу роботи лабораторії. Лаборант не зможе візуально визначити на яку кількість досліджень вистачить залишку того чи іншого реактиву.
4. Можливість задання часу та перелік днів для автоматичного включення дозволяє забезпечити готовність аналізатора для проведення досліджень перед початком робочого дня лабораторії. Більшість лабораторних аналізаторів, в тому числі і гематологічні аналізатори, потребують певного часу для проведення стандартних процесів (промивання, самотестування тощо) перед початком проведення досліджень. Це все приводить до оптимізації робочих процесів та економії часу, що дозволяє більш ефективно використовувати робочий час лабораторії.
5. Надання аналізатором деталізованої інформацію щодо патологічних та морфологічних тривог (флагів) дозволяє акцентувати увагу лікарів-лаборантів та лікарів-клініцистів на патологічні результати, що зменшує ризик встановлення неправдивого діагнозу.
6. Наявність перерахованих баз даних дозволяє контролювати поточний стан аналізатора, оперативно реагувати на помилки які можуть виникнути під час роботи обладнання. Також це спрощує виявлення та вирішення можливих технічних неполадок.
7. Наявність зазначеної кількості USB-портів передбачає можливість одночасного підключення периферійних пристроїв, а саме: мишка, клавіатура, зовнішній принтер, сканер штрих-кодів. При одночасному підключені всіх зазначених приладів залишається можливість підключення USB-накопичувача для роботи з базою даних, архівування, оновлювання програмного забезпечення тощо.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись при здійсненні закупівель принципами, зазначеними у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, Замовником не будуть вноситись жодні змін у “Вимоги до предмета закупівлі”, а Ваша вимога буде відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2021 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР" 170 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ЕМПІРІКА" 194 299,16
UAH з ПДВ
194 299,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2021 09:43
Електронний підпис
27 травня 2021 09:42
ГЛ навчання.pdf
27 травня 2021 09:42
Н-18 брошура 3 Diff.pdf
27 травня 2021 09:42
Витяг РЕП копія.pdf
27 травня 2021 09:42
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2021 09:42
Копія аналог.договору.pdf
27 травня 2021 09:42
Договір_07_21_Н18.pdf
27 травня 2021 09:42
ГЛ дистриб'ютора.pdf
27 травня 2021 09:42
Інструкція H18LIGHT.pdf
27 травня 2021 09:42
Довідка_ліцензія.pdf
27 травня 2021 09:42
Досвід аналог.договір.pdf
27 травня 2021 09:42
Довідка щодо статуту.pdf
27 травня 2021 09:42
Виписка копія.pdf
27 травня 2021 09:42
Таблиця МТВ.pdf
27 травня 2021 09:42
SFRI_декларація_Н18_копія.pdf
27 травня 2021 09:42
ГЛ нове обладнання.pdf
27 травня 2021 09:42
Витяг з ЄДР_копія.pdf
27 травня 2021 09:42
ГЛ санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР"

Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ЕМПІРІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР"
#38899061
Відхилено 170 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 12:40
Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович
#3189417356
Відхилено 175 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 15:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ЕМПІРІКА"
#40957368
Переможець 194 299,16
UAH з ПДВ
01 червня 2021 09:49

Документи

31 травня 2021 12:40
Електронний підпис
31 травня 2021 12:38
Протокол розгляду.pdf

Документи

31 травня 2021 15:39
Електронний підпис
31 травня 2021 15:38
Протокол розгляду.pdf

Документи

01 червня 2021 09:49
Електронний підпис
01 червня 2021 09:47
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2021 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНА КОМПАНІЯ "ЕМПІРІКА"
#40957368
194 299,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2021 09:49
Електронний підпис
01 червня 2021 09:47
Протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 червня 2021 16:11
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків по КЕКВ 3110 на здійснення закупівлі товарів
Документи:
11 червня 2021 16:11
Електронний підпис
11 червня 2021 16:09
Протокол рішення.pdf