Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41680146 |
Вебсайт: | https://med.chuguev-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Леонова, буд. 4А |
Контактна особа: |
Юлія Мерзлякова +380995632615 chmcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2021 14:57 |
Очікувана вартість: | 2 794 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 972,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата здійснюється протягом 30 календарних днів від дати наданого рахунку-фактури шляхом спрямування бюджетних коштів Генеральному підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генеральним підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Генеральним підрядником здійснюються у термін 30 днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 16:49 |
ТД Будівництво К.Яруга - амбулаторія.docx | |
14 травня 2021 16:49 |
Проєкт договору К. Яруга.doc | |
14 травня 2021 16:49 |
Оголошення ВТ К.Яруга 14.05.2021.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-07-000071 ● 22f9acae94294983b6b59dee4935352c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 294
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 294
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2021-05-14-006522-b 14.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок № UA-M-2021-07-07-000071 від 31.07.2021 р. КП «ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє. Висновок № UA-M-2021-07-07-000071 від 31.07.2021 р. розглянуто тендерним комітетом КП «ЧУГУЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ЧУГУЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме: відповідно до п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами: підсумковою відомістю ресурсів. Згідно інформації, що міститься у наданій учасником - переможцем відомості ресурсів для виконання обсягу робіт, визначеного технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) необхідно використання окремих будівельних машин і механізмів, зокрема: компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], подача 2,2 м3/хв, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій. Однак, наданою, у складі тендерної пропозиції, довідкою про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 24.05.2021 № 160/2-16 наявність в учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» вищезазначеної техніки не підтверджена. Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі), учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» надав у складі тендерної пропозиції: довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі від 24.05.2021 № 160/2-16, яка містить всю необхідну інформацію згідно з умовами тендерної документації, що відповідають нормам чинного законодавства. Окрім цього, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» зазначає, що у разі необхідності має змогу оперативно поповнювати технологічне устаткування та інше, а саме купувати, брати в оренду, лізинг, тощо. Таким чином, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Крім того, довідкою про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 24.05.2021 № 161/2-15, наданою учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» у складі тендерної пропозиції, на вимогу підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації, наявність зварювальника - не підтверджена. Таким чином, відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір про закупівлю робіт від 02.07.2021 № 75. Слід зазначити, що жодною вимогою ТД та її додатками не передбачено вимоги щодо наявності зварювальника, з чого і виходить, що учасник жодним чином не повинен підтверджувати наявність кваліфікаційних працівників, які не вимагаються ТД та вчасності технічним завданням. Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, через відсутність у ній документів, які насправді не вимагалися умовами тендерної документації, в той час, як тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає всім умовам. Крім того, Законом та тендерною документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій менше ніж 20 %. Враховуючи вищевикладені обставини, вважаємо безпідставним Висновок щодо порушення вимог законодавства в цій частині. Крім того, положення Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України не передбачають в даному випадку шляхів розірвання договору, враховуючи той факт, що роботи виконуються з дотриманням діючого законодавства України та жодні нарікання стосовно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8» відсутні. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки замовником, керуючись ч.8.ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення.
2021-08-06 11:29:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД ЛЮКС 700" |
2 500 815,04
UAH з ПДВ
|
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧУГУЇВСЬКЕ РАЙОННЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
2 768 526,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" |
2 600 617,77
UAH з ПДВ
|
2 600 617,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙД ЛЮКС 700" #42759363 |
Відхилено |
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2021 14:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2021 15:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧУГУЇВСЬКЕ РАЙОННЕ РЕМОНТНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" #31869989 |
Відхилено |
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2021 16:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" #40523950 |
Переможець |
2 600 617,77
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 14:12
|
Календарний план ДУ 2 від 05.11.2021 Будівництво К. Яр..pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 14:11
|
ДУ 2 від 05.11.2021 Будівництво К. Яр..pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:48
|
Календ. графік виконання робіт.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:45
|
Додаткова угода 1 від 29.09.2021 до дог. 75 від 02.07.2021.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 11:17
|
Дод2 Пл. фін. робіт К. Яруга 75 від 02.07.2021.pdf | укладений |
02 липня 2021 11:15
|
Дод1 Календ граф. К. Яруга 75 від 02.07.2021.pdf | укладений |
02 липня 2021 11:15
|
Договірна ціна К.Яруга 75 від 02.07.2021.pdf | укладений |
02 липня 2021 11:15
|
Договір К.Яруга 75 від 02.07.2021.pdf | укладений |
02 липня 2021 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: до 30.11.2021 р.» 2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, який після підписання Сторонами є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, та є невід’ємною частиною Договору та складений у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу і діє до повного виконання сторонами зобов’язань. 4. Всі інші положення Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2.1 Щодо договору викласти у наступнiй редакцiї: 2.1. Строк (тepмiн) виконання робiт: до 25.12.2021 2. Додаток № 2 "Календарний графiК виконаннrя робiт" викласти у новiй редакції, який пiсля пiдписання Сторонами є невiд'смноо частиною цієї додаткової угоди. 3. Пункт 4.6 договору викласти у наступній редакцiї: "4.6. Генеральний пiдрядник зобов'язується використати одержану попередню оплату, передбачену в пункті 4.5 даного Договору до 25.12.2021 року. 4. Додаткова угода набирає чинностi з моменту його пiдписання Сторонами, та є невiд'смною частиною Договору та складений у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу і діє до повного виконання сторонами зобов'язань. 5. Bci iншi положення щодо договору залишаються незмiнними та обов'язковими для виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 75 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |