Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару частини площі Пам'яті на ділянці від перехрестя з вул.Святого Миколая до перехрестя з вул.Соборна в місті Бар Вінницької області (45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). Код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Очікувана вартість
2 063 847,00 UAH
UA-2021-05-14-006517-b ● 385e50147459489b81c0f70c6ee378d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА , КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44096603 |
Вебсайт: | https://bar-city.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., м. Бар, вул. Героїв Майдану, будинок 6 |
Контактна особа: |
Марина ГОЖИК +380434121746 bar_miska_jkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 2 063 847,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 319,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Предмет закупівлі визначений згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
частина площі Пам'яті на ділянці від перехрестя з вул.Святого Миколая до перехрестя з вул.Соборна в місті Бар Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, м.Бар, частина площі Пам'яті на ділянці від перехрестя з вул.Святого Миколая до перехрестя з вул.Соборна в місті Бар Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування робіт та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 16:48 |
Додаток_2_-_технiчне_завдання.docx | |
14 травня 2021 16:48 |
Додаток_1_-_тендерна_пропозицiя.docx | |
14 травня 2021 16:48 |
Тендерна_документацiя.docx | |
14 травня 2021 16:48 |
Додаток_3_-_проект_договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-14-006517-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ГЛАВВ- ДОР", Код ЄДРПОУ:36639007
Дата подання: 18 травня 2021 12:17
Дискримінаційна вимога.
Відповідно до п. 5 "Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством" тендерної документації Замовника встановлена вимога наступного змісту: "Учасник повинен підтвердити наявність матеріально-технічної бази, шляхом подання Довідки, складеної в довільній формі, про наявність в учасника матеріально- технічної бази для зберігання техніки, обладнання, механізмів та матеріалів, відстань до якої має бути не більше ніж 5 км. від м. Бар. На підтвердження зазначеної інформації учасник повинен надати належним чином завірені копії документів на право власності/користування вказаним майном."
Дана вимога являється дискримінаційною та обмежує конкуренцію з огляду на наступне:
Вілповідно до ч.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлюючи дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло осіб які можуть прийняти участь у закупівлі, оскільки шанс на перемогу матимуть тільки ті підприємства/установи/ФОПи/організації які володіють такою матеріально технічною базою. Так, виконання робіт з капітального ремонту в об'ємах вказаних в технічному завданні до предмета закупівлі не потребує необхідності зберігати матеріали чи техніку в спеціально відведеному місці, а асфальтно-бетонну суміш взагалі не можна зберігати більше трьох годин. Доставка необхідних матеріалів для капітального ремонту дороги проводитиметься від підприємств виробників безпосередньо до місця проведення робіт. Ризики щодо зберігання техніки несе безпосередньо учасник а не замовник. Також, в тендерній документації відсутні будь-які обгрунтування щодо наявності такої бази в підприємств учасників. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації. В іншому випадку будем змушені звернутись до антимонопольного комітету України за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога являється дискримінаційною та обмежує конкуренцію з огляду на наступне:
Вілповідно до ч.4 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Встановлюючи дану вимогу Замовник суттєво обмежив коло осіб які можуть прийняти участь у закупівлі, оскільки шанс на перемогу матимуть тільки ті підприємства/установи/ФОПи/організації які володіють такою матеріально технічною базою. Так, виконання робіт з капітального ремонту в об'ємах вказаних в технічному завданні до предмета закупівлі не потребує необхідності зберігати матеріали чи техніку в спеціально відведеному місці, а асфальтно-бетонну суміш взагалі не можна зберігати більше трьох годин. Доставка необхідних матеріалів для капітального ремонту дороги проводитиметься від підприємств виробників безпосередньо до місця проведення робіт. Ризики щодо зберігання техніки несе безпосередньо учасник а не замовник. Також, в тендерній документації відсутні будь-які обгрунтування щодо наявності такої бази в підприємств учасників. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації. В іншому випадку будем змушені звернутись до антимонопольного комітету України за захистом своїх прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2021 17:34
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Ст. Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлює лише перелік кваліфікаційних критеріїв. Проте, вказаний Закон не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р., Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Керуючись таким правом, Замовник встановив кваліфікаційну вимогу та спосіб її підтвердження, шляхом надання учасниками Довідки, складеної в довільній формі, про наявність в учасника матеріально- технічної бази для зберігання техніки, обладнання, механізмів та матеріалів, відстань до якої має бути не більше ніж 5 км. від м. Бар
Специфіка виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, передбачає використання спеціалізованої техніки. Об’єми виконання робіт свідчать про тривалість та безперебійність виконання робіт, а відтак, доцільним буде наявність в потенційного підрядника спеціально облаштованого місця для зберігання такої техніки та обладнання.
Встановлюючи таку вимогу, Замовник, зокрема, керується принципом недопущення незручностей для місцевого населення шляхом зберігання підрядником техніки та обладнання в необлаштованих місцях. Очевидним є те, що потенційний підрядник може бути зареєстрованим в будь –якому населеному пункті та мати матеріально-технічну базу по місцю здійснення своєї господарської діяльності. Але, на період виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, учасник повинен підтвердити можливість зберігання техніки та обладнання на території, відстань до якої має бути не більше ніж 5 км. від м. Бар. Одночасно повідомляємо, що така вимога також обґрунтована необхідністю оперативного виконання робіт в установлені договором строки.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, так як всі учасники мають рівні права та можливості укласти тимчасові договори (найму, оренди, тощо) на використання такої матеріально-технічної бази. Замовник не встановлював умови щодо наявності на праві власності такої бази.
Відтак, керуючись виключно основними принципами здійснення публічних закупівель - максимальна економія та ефективність, Ваша вимога відхиляється.
Ст. Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлює лише перелік кваліфікаційних критеріїв. Проте, вказаний Закон не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р., Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Керуючись таким правом, Замовник встановив кваліфікаційну вимогу та спосіб її підтвердження, шляхом надання учасниками Довідки, складеної в довільній формі, про наявність в учасника матеріально- технічної бази для зберігання техніки, обладнання, механізмів та матеріалів, відстань до якої має бути не більше ніж 5 км. від м. Бар
Специфіка виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, передбачає використання спеціалізованої техніки. Об’єми виконання робіт свідчать про тривалість та безперебійність виконання робіт, а відтак, доцільним буде наявність в потенційного підрядника спеціально облаштованого місця для зберігання такої техніки та обладнання.
Встановлюючи таку вимогу, Замовник, зокрема, керується принципом недопущення незручностей для місцевого населення шляхом зберігання підрядником техніки та обладнання в необлаштованих місцях. Очевидним є те, що потенційний підрядник може бути зареєстрованим в будь –якому населеному пункті та мати матеріально-технічну базу по місцю здійснення своєї господарської діяльності. Але, на період виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, учасник повинен підтвердити можливість зберігання техніки та обладнання на території, відстань до якої має бути не більше ніж 5 км. від м. Бар. Одночасно повідомляємо, що така вимога також обґрунтована необхідністю оперативного виконання робіт в установлені договором строки.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, так як всі учасники мають рівні права та можливості укласти тимчасові договори (найму, оренди, тощо) на використання такої матеріально-технічної бази. Замовник не встановлював умови щодо наявності на праві власності такої бази.
Відтак, керуючись виключно основними принципами здійснення публічних закупівель - максимальна економія та ефективність, Ваша вимога відхиляється.
Номер вимоги: UA-2021-05-14-006517-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ГЛАВВ- ДОР", Код ЄДРПОУ:36639007
Дата подання: 18 травня 2021 12:56
Дискримінаційна вимога
Відповідно до п. 5 "Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством" тендерної документації Замовника встановлена вимога наступного змісту: "Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати наступні документи:
2.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю. До довідки обовязково включаються: бухгалтер, інженер (головний інженер), виконроб, майстри, інженер –землевпорядник, інженер –геодезист, дорожні робітники (мінімум 5 осіб), механізатори (мінімум 3 особи), інженер з охорони праці та інші працівнки, необхідні для виконання робіт. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників, перерахованих в таблиці, надати наступні документи: копію штатного розпису, затвердженого на підприємстві; свідоцтва/посвідчення/дипломи/сертифікати, які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, зазначених в довідці; копії наказів про прийняття на роботу на відповідну посаду або копії цивільно-правових договорів."
Дана вимога являється дискримінаційною оскільки замовник самостійно на власний розсуд визначає яку кількість працівників повинен мати учасник для виконання певного виду робіт. Зазначаємо, що підрядник виконує роботи на власний ризик та власними силами та несе відповідальність за якість виконаних робіт, а отже, він самостійно визначає в якій кількості та яких працівників залучати відповідно до технології виконання робіт, можливостей учасника, інших факторів діяльності учасника. Також, в тендерній документації не зазначено жодного обгрунтування щодо необхідної кількості працівників та їх освіти. Таким чином, встановлюючи вищезазначену вимогу, замовник обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки учасник в яких у штаті передбачено наприклад 2 механізатори, або 4 дорожніх працівники, або техніка залучається на на підставі договору про надання послуг (включаючи механізаторів або дорожніх працівників) не можутьт розраховувати на перемогу у торгах. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та скасувати дану вимогу. В іншому випадку будем змушені звернутись до антимонопольного комітету України за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
2.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття, та які будуть залучені до виконання договору про закупівлю. До довідки обовязково включаються: бухгалтер, інженер (головний інженер), виконроб, майстри, інженер –землевпорядник, інженер –геодезист, дорожні робітники (мінімум 5 осіб), механізатори (мінімум 3 особи), інженер з охорони праці та інші працівнки, необхідні для виконання робіт. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників, перерахованих в таблиці, надати наступні документи: копію штатного розпису, затвердженого на підприємстві; свідоцтва/посвідчення/дипломи/сертифікати, які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, зазначених в довідці; копії наказів про прийняття на роботу на відповідну посаду або копії цивільно-правових договорів."
Дана вимога являється дискримінаційною оскільки замовник самостійно на власний розсуд визначає яку кількість працівників повинен мати учасник для виконання певного виду робіт. Зазначаємо, що підрядник виконує роботи на власний ризик та власними силами та несе відповідальність за якість виконаних робіт, а отже, він самостійно визначає в якій кількості та яких працівників залучати відповідно до технології виконання робіт, можливостей учасника, інших факторів діяльності учасника. Також, в тендерній документації не зазначено жодного обгрунтування щодо необхідної кількості працівників та їх освіти. Таким чином, встановлюючи вищезазначену вимогу, замовник обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки учасник в яких у штаті передбачено наприклад 2 механізатори, або 4 дорожніх працівники, або техніка залучається на на підставі договору про надання послуг (включаючи механізаторів або дорожніх працівників) не можутьт розраховувати на перемогу у торгах. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та скасувати дану вимогу. В іншому випадку будем змушені звернутись до антимонопольного комітету України за захистом своїх прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2021 17:40
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Ст. Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлює лише перелік кваліфікаційних критеріїв. Проте, вказаний Закон не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р., Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник інформує, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у Документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої
статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Керуючись таким правом, Замовник встановив кваліфікаційну вимогу та спосіб її підтвердження, шляхом надання учасниками Довідки, складеної в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтверджуючих документів.
Дана вимога не відноситься до дискримінаційної, а спрямована на якісне та ефективне виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник передбачив в ТД можливість залучення працівників на договірних умовах, а не лише на підставі трудових відносин.
Зважаючи на специфіку предмета закупівлі ( його обсяг та строки виконання робіт), замовник встановив вимогу стосовно переліку та кількості працівників певної кваліфікації.
Крім того, наявність освіти у будівництві важлива, оскільки йдеться мова саме про капітальний ремонт дорожнього покриття.
Відтак, керуючись виключно основними принципами здійснення публічних закупівель - максимальна економія та ефективність, Ваша вимога відхиляється.
Ст. Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлює лише перелік кваліфікаційних критеріїв. Проте, вказаний Закон не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до Роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р., Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник інформує, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у Документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої
статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Керуючись таким правом, Замовник встановив кваліфікаційну вимогу та спосіб її підтвердження, шляхом надання учасниками Довідки, складеної в довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтверджуючих документів.
Дана вимога не відноситься до дискримінаційної, а спрямована на якісне та ефективне виконання робіт, що є предметом даної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник передбачив в ТД можливість залучення працівників на договірних умовах, а не лише на підставі трудових відносин.
Зважаючи на специфіку предмета закупівлі ( його обсяг та строки виконання робіт), замовник встановив вимогу стосовно переліку та кількості працівників певної кваліфікації.
Крім того, наявність освіти у будівництві важлива, оскільки йдеться мова саме про капітальний ремонт дорожнього покриття.
Відтак, керуючись виключно основними принципами здійснення публічних закупівель - максимальна економія та ефективність, Ваша вимога відхиляється.
Номер вимоги: UA-2021-05-14-006517-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ГЛАВВ- ДОР", Код ЄДРПОУ:36639007
Дата подання: 18 травня 2021 14:47
Дискримінаційна вимога
Відповідно до додатку 2 тендерної Замовника встановлена вимога "Обов’язковою умовою до Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується оформленим протоколом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін".
Дана вимога є дискримінаційною та такою що прямо порушує вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до даної вимоги, перевагу у виконані даної вимоги мають підприємства які територіально знаходяться ближче до місця виконання робіт. Інші учасники змушені нести додаткові витрати для підготовки тендерної пропозиції (приїзд та виїзд до замовника) що створює додаткові перепони у підготовки тендерної пропозиції для інших учасників. Окрім того, у тендерній документації не вказано час коли представник учасника може прибути на до замовника для укладення відповідного протоколу. Також, така вимога містить корупційну складову, оскільки більш детально ознайомити потенційних учасників з об'єктом можна й іншим способом, наприклад, викласти фото матеріали та/або креслення з ПКД, а тому, не зовсім зрозуміло для чого замовник хоче зустрітись з потенційними учасниками. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасуати дану вимогу як дискримінаційну. В іншому випадку будем змушені звернутись до антимонопольного комітету України для захисту своїх прав. Для більш детального ознайомлення учасників з об'єктом вимагаємо опублікувати креслення з ПКД та надати фото матеріали об'єкта закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є дискримінаційною та такою що прямо порушує вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до даної вимоги, перевагу у виконані даної вимоги мають підприємства які територіально знаходяться ближче до місця виконання робіт. Інші учасники змушені нести додаткові витрати для підготовки тендерної пропозиції (приїзд та виїзд до замовника) що створює додаткові перепони у підготовки тендерної пропозиції для інших учасників. Окрім того, у тендерній документації не вказано час коли представник учасника може прибути на до замовника для укладення відповідного протоколу. Також, така вимога містить корупційну складову, оскільки більш детально ознайомити потенційних учасників з об'єктом можна й іншим способом, наприклад, викласти фото матеріали та/або креслення з ПКД, а тому, не зовсім зрозуміло для чого замовник хоче зустрітись з потенційними учасниками. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасуати дану вимогу як дискримінаційну. В іншому випадку будем змушені звернутись до антимонопольного комітету України для захисту своїх прав. Для більш детального ознайомлення учасників з об'єктом вимагаємо опублікувати креслення з ПКД та надати фото матеріали об'єкта закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2021 17:46
Шановний учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасникам.
Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом виконання робіт обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї тендерної пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, самостійного визначення обсягу, виду і етапів робіт та впорядкування процесу такого ознайомлення. Попереднє ознайомлення з об’єктом проведення робіт дає можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах та. Зазначена вимога не надає жодному з них будь-яких переваг.
Повідомляємо, що представник учасника може в будь який робочий час до моменту завершення періоду подачі пропозицій прибути до замовника для ознайомлення з об’єктом та складання відповідного протоколу.
Разом з тим, протокол огляду об'єкту проведення робіт, що вимагається в тендерній документації передбачає наявність підпису та даних представника Замовника і не містить корупційної складової.
Додатково наголошуємо, що пунктом 2 Розділу 5 ТД передбачено, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП, не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів тендеру.
Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги та підстав для виключення такої вимоги.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасникам.
Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом виконання робіт обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї тендерної пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, самостійного визначення обсягу, виду і етапів робіт та впорядкування процесу такого ознайомлення. Попереднє ознайомлення з об’єктом проведення робіт дає можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах та. Зазначена вимога не надає жодному з них будь-яких переваг.
Повідомляємо, що представник учасника може в будь який робочий час до моменту завершення періоду подачі пропозицій прибути до замовника для ознайомлення з об’єктом та складання відповідного протоколу.
Разом з тим, протокол огляду об'єкту проведення робіт, що вимагається в тендерній документації передбачає наявність підпису та даних представника Замовника і не містить корупційної складової.
Додатково наголошуємо, що пунктом 2 Розділу 5 ТД передбачено, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП, не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів тендеру.
Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги та підстав для виключення такої вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-14-006517-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ", Код ЄДРПОУ:35110957
Дата подання: 24 червня 2021 17:43
Дата подання: 24 червня 2021 17:43
СКАРГА на неправомірні дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА
Вих. № ЕІ 24/06-18
Від «24» червня 2021 року
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62; факс: (044) 520-03-25
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ»
Код ЄДРПОУ 35110957
Вулиця Пушкіна будинок 74, місто Хмільник Вінницька обл., 22000,
e-mail: elitaindustry@gmail.com
Замовник, рішення, дії або
бездіяльність якого оскаржуються:
Відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності та капітального будівництва Барської міської ради
Код ЄДРПОУ 44096603
вулиця Героїв Майдану, 6, місто Бар, Барський район, Вінницька область, 23000.
e-mail: bar_miska_jkg@ukr.net
Інформація про закупівлю:
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-14-006517-b
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, ДК 021:2015: 45230000-8 - Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару частини площі Пам’яті на ділянці від перехрестя з вул. Святого Миколая до перехрестя з вул. Соборна в місті Бар Вінницької області (45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника з приводу визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА
14.05.2021 року Відділом житлово-комунального господарства, комунальної власності та капітального будівництва Барської міської ради (надалі за текстом – Замовник), оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-14-006517-b на предмет ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, ДК 021:2015: 45230000-8 - Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару частини площі Пам’яті на ділянці від перехрестя з вул. Святого Миколая до перехрестя з вул. Соборна в місті Бар Вінницької області (45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (надалі за текстом – Закупівля), оголошена вартість Закупівлі 2 063 847.00 грн.
У Закупівлі прийняли участь:
Приватне підприємство «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ» (35110957);
ТОВ «Хмільницька будівельна Компанія» (34680933);
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» (41233649);
ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА ( 2211320846);
ТОВ «ДОРБУД ПЛЮС» (41410578)
31.05.2021 року відбувся аукціон по Закупівлі, найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ».
Після розгляду на відповідність документів учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, 04 червня 2021 року, Протоколом №24, без можливості усунути незначні недоліки було відхилено Замовником.
Після розгляду на відповідність документів наступної економічно вигідної пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна Компанія», 07 червня 2021року, Протоколом №27 без можливості усунути недоліків було відхилено Замовником.
Після розгляду на відповідність документів наступної економічно вигідної пропозиції ТОВ "Інженерно-будівельна компанія «Гайвей» 08 червня 2021року, Протоколом №29 було відхиллено Замовником.
14 червня 2021 року Протоколом №34 Замовником прийнято рішення продовжити термін розгляду пропозиції ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА.
Та 16 червня 2021року відносно ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА було висунуто вимоги про усунення порушень та надано 24 година на виправлення недоліків, до 17 червня 2021 року.
У межах Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), а саме п.9. учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ФОП Томчук Н. В. у встановлений Законом період було надано пояснення, щодо частини порушень та дозагружено документ, про які в межах Закону зазначав йому Замовник після чого, його пропозицію, Протоколом №38 від 17.06.2021 року визнано переможцем процедури закупівлі.
ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ» (надалі за текстом – Скаржник) не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його не правомірним та таким, що грубо порушує загальні принципи здійснення публічних закупівель, а крім того, порушення прав та законних інтересів інших учасників, чим не виключно, грубо порушено права та законні інтереси ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ».
І. Неправомірність рішення Замовника полягає у тому, що від ФОП ТОМЧУК Н.В. протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, вимагалось:
1) надати оригінал паспорт асфальтозмішувальної установки ДС-158, переклад якої надано у складі тендерної пропозиції. Текст повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника;
2) надати - Сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші.
Вважаємо, ФОП ТОМЧУК Н.В. не належно виправила зазначені недоліки, так як:
1). Надали оригінал іншого паспорту асфальтозмішувальної установки, який повною мірою відрізняється від паспорту переклад українською, якого було подано у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ФОП ТОМЧУК Н.В. було подано переклад українською мовою Паспорту асфальтозмішувальної установки заводський номер АБЗ 90100657, на 34 сторінки, рік випуску 01.10.1990, після прохання Замовника надати оригінал цього ж паспорту ФОП ТОМЧУК Н.В. загрузили Паспорт асфальтозмішувальної установки, заводський номер АБЗ 90109857, на 54 сторінки без інформації про рік випуску.
Тобто не надав оригінал Паспорту АБЗ, щодо якого подано переклад, у складі пропозиції.
Чим порушено вимоги ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Не подання належного паспорту АБЗ наводить на сумніви, на якій асфальтозмішувальній установці виготовляється асфальтобетонна суміш відповідно Договору поставки. Також не дає можливості підтвердження кваліфікаційним критеріям на проведення робіт, та підтверджує неможливість подальшого виконання робіт, що є предметом закупівлі.
2). Надали пояснення, що поданий ФОП ТОМЧУК Н.В. у складі тендерної пропозиції Сертифікат ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості» на: будівництво доріг та автострад і виробництво не металевих мінеральних виробів, підтверджує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші, так як код економічної діяльності 23.99, передбачає виготовлення асфальтобетонної суміші.
Звертаю вашу увагу, що вказаний код економічної діяльності 23.99., включає: виробництво виробів із асфальту або подібних матеріалів, але НЕ виробництво асфальтобетонної суміші.
Документ, який підтверджує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші – є Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги.» - Виготовлення асфальтобетонних сумішей., який відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП ТОМЧУК Н.В.
Таким чином вбачається грубе порушення вимоги чинного законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель та, пропозиція такого учасника не відповідає встановленим вимогам тендерної документації Замовника.
Не надання належного Сертифікату, як кваліфікаційного критерію, який має вагоме значення для виконання робіт, унеможливлює в подальшому належне виконання робіт Переможцем.
ІІ. Крім того, звертаємо увагу, що у пропозиції ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА (надалі за текстом – Переможець) наявні недоліки на підставі яких, тендерна пропозиція такого учасника не відповідає встановленим вимогам Замовника:
1. Відповідно вимог ч.1.1., п.5. Розділу ІІІ Тендерної документації: Учасник повинен надати довідку про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ, тип/марку АБЗ, правові підстави використання. На підтвердження вказаної інформації, такий учасник в складі пропозиції надає:
- документи, які підтверджують підстави використання АБЗ або договір постачання/купівлі-продажу асфальтобетону,
- паспорт (технічний) асфальтозмішувальної установки (АБЗ);
- атестат виробництва та посвідчену копію договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору.
- Сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші.
Звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП ТОМЧУК Н.В., подано Атестат виробництва, виданий органом з добровільної сертифікації «Укрдор`якість», а печатка на даному Атестаті - ФО-П Лукашенко В.О. Фізична особа-підприємець не може бути начальником Органу добровільної сертифікації, відповідно чинного законодавства України. На документі виданому органом сертифікації «Укрдор`якість» повинна бути печатка органу який його видав. Тобто, даний факт наводить на сумнів дійсності поданого Атестату виробництва.
Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги.» - Виготовлення асфальтобетонних сумішей., відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника.
Паспорт асфальтозмішувальної установки (АБЗ) і переклад паспорту два зовсім різні документи.
Таким чином вбачається грубе порушення вимоги чинного законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель. Не надання належних документів, унеможливлює підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, та як результат унеможливлює в подальшому належне виконання робіт Переможцем.
2. У пункті 5. Розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, повинна містити інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі із зазначенням інформації про найменування відповідно до підсумкової відомості ресурсів.
Учасником у складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, в якій відсутні Автомобілі бортові вантажопідйомністю 5 і 3 тон. Дані автомобілі бортові зазначенні у підсумковій відомості ресурсів та є необхідними для належного виконання робіт.
Враховуючи викладене встановлена невідповідність у документах, що подані у пропозиції цього учасника ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА на підставі чого його пропозиція повинна бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. Відсутність підтвердження даного кваліфікаційного критерію унеможливлює подальшому належне виконання робіт Переможцем.
3. Замовник вимагав: підтвердити наявність матеріально-технічної бази, для зберігання техніки, обладнання, механізмів та матеріалів, відстань до якої має бути не більше ніж 5 км. від м. Бар. На підтвердження зазначеної інформації учасник повинен надати належним чином завірені копії документів на право власності/користування вказаним майном.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договір суборенди від 10.05.2021року, щодо орендування земельної ділянки загальною площею 2,0286га, з кадастровим номером: 0520280600:10:024:002. Звертаю вашу увагу, що відповідно вказаного кадастрового номеру, дана земельна ділянка знаходиться на відстані 5,5кіломентів до в’їзду в місто Бар. Що є недотриманням вимог встановлених у тендерній документації Замовника, а від так, його пропозиція повинна бути відхилена, як така, що не відповідає встановленим умовам. Як результат не дає можливість підтвердити кваліфікацію Переможця, та унеможливлює (ставить під сумнів) подальшому належне виконання робіт.
4. Тендерній документації встановлена вимога: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначення ПІБ, освіти і досвіду роботи) Для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників, перерахованих в таблиці, надати наступні документи: копію штатного розпису, затвердженого на підприємстві; свідоцтва/посвідчення/дипломи/сертифікати, які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, зазначених в довідці; копії наказів про прийняття на роботу на відповідну посаду або копії цивільно-правових договорів.
У складі пропозиції ФОП ТОМЧУК Н.В. наявні ряд недоліків, які підтверджують не відповідність даній кваліфікаційній вимозі:
- У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, Не вказано заклад де здобув освіту головний інженер – Халоян Гагик Ованесович та робітник Торопов Анатолій Петрович.
- Відповідно Довідки, Ґедзь Олег Іванович, одночасно перебуває на двох посадах: виконавця робіт та інженера по охороні праці. Відповідно поданого у складі тендерної пропозиції учасника Штатного розпису, на даних вказаних посадах працюють працівники на повній ставці. Тобто наявне порушення та невідповідність складеного Штатного розпису та невідповідність Наказу про прийняття на роботу Ґедзь Олег Іванович;
- Відсутній документ, які кваліфікацію інженера з охорони праці, а саме Посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці;
- Згідно поданого Штатного розпису вказано посади: інженер-геодезист (Коба А.М.), інженер-землевпорядник (Данилюк М.В), на які відсутні Накази про прийняття на роботу. На вказаних працівників у складі тендерної пропозиції Учасника подано Договори ЦПХ. Тобто поданий не відповідний Штатний розпис.
- Подано Штатний розпис станом на 01.04.2021року, а подані Накази про прийняття на роботу майстра та виконавця робіт від 30.04.2021р., Наказ про прийняття на роботу за сумісництвом інженера з охорони праці від 05.05.2021року, Накази про прийняття на роботу дорожніх працівників від 17.05.2021року, Тобто Штатний розпис – є Не відповідним (не дійсним)
Враховуючи викладене встановлена невідповідність у документах, що подані у пропозиції цього учасника ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА на підставі чого його пропозиція повинна бути відхилена.
Не надання належних документів, унеможливлює підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, та як результат унеможливлює в подальшому належне виконання робіт Переможцем.
З урахування зазначеного, пропозиція ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА абсолютно не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам Замовника, надана з порушенням вимог чинного законодавства стосовно дотримання принципів здійснення публічних закупівель, з урахуванням чого повинна бути відхилена Замовником, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, викладене вище, свідчить про те, що вбачаються неправомірні дії Замовника шляхом прийняття ним рішення про визнання переможцем ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА.
Замовником було відхилено найбільш економічно-вигідні пропозиції учасників, в тому числі пропозицію ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ». Варто зауважити, що іншим учасникам даної закупівлі, пропозиції яких були найбільш економічно-вигідними, не було надано часу та можливості усунення недоліків, хоча інші учасники надали біль належним чином оформленні документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії. Відхилення найбільш економічно вигідних пропозицій учасника, акцептування однієї із найдорожчих пропозиції, яка не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, Замовником грубо порушено основні принци публічних закупівель:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2021-05-14-006517-b на предмет ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, ДК 021:2015: 45230000-8 - Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару частини площі Пам’яті на ділянці від перехрестя з вул. Святого Миколая до перехрестя з вул. Соборна в місті Бар Вінницької області (45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури закупівлі пропозиції ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА.
Директор ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» ____________ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ
«24» червня 2021 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2021 18:40
рішення від 29.06.2021 №14515+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 червня 2021 18:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.07.2021 №15535.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 15:29
рішення від 08.07.2021 №15535.pdf
Дата публікації: 13 липня 2021 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Колегія) від 08.07.2021р. №15535-р/пк-пз, яка зобов’язала скасувати рішення уповноваженої особи №38 від 17.06.2021 року про фізичної особи –підприємця Томчук Наталії Валентинівни переможцем процедури закупівлі«Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару частини площі Пам’яті на ділянці від перехрестя з вул.Святого Миколая до перехрестя з вул..Соборна в місті Бар Вінницької області.» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-05-14-006517-b.
Скасувати рішення уповноваженої особи №38 від 17.06.2021 року визначення фізичної особи -підприємця Томчук Наталії Валентинівн переможцем процедури закупівлі« Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуару частини площі Пам’яті на ділянці від перехрестя з вул.Святого Миколая до перехрестя з вул..Соборна в місті Бар Вінницької області.» 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» Код згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-05-14-006517-b.
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2021 18:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" |
1 480 000,68
UAH з ПДВ
|
1 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія |
1 500 584,93
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" |
2 060 000,00
UAH з ПДВ
|
1 469 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА |
1 795 411,00
UAH з ПДВ
|
1 569 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОРБУД ПЛЮС |
1 949 358,53
UAH з ПДВ
|
1 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" #35110957 |
Рішення скасоване |
1 349 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 18:06
|
|
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія #34680933 |
Рішення скасоване |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 18:06
|
|
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" #41233649 |
Рішення скасоване |
1 469 888,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 18:06
|
|
ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА #2211320846 |
Рішення скасоване |
1 569 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 18:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2021 17:30
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" #35110957 |
Відхилено |
1 349 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 16:23
|
|
ТОВ Хмільницька будівельна Компанія #34680933 |
Відхилено |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 16:51
|
|
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" #41233649 |
Відхилено |
1 469 888,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 17:05
|
|
ФОП ТОМЧУК НАТАЛІЯ ВАЛЕНТИНІВНА #2211320846 |
Переможець |
1 569 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 18:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2021 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2021 09:38
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2021 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 14:04
|
Протокол 56.pdf | укладений |
30 липня 2021 14:03
|
Договір №88.pdf | укладений |
30 липня 2021 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою виконання робіт, на підставі листа Підрядника, керуючись вимогами ст.41 Закону України "Про Публічні закупівлі", Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та внести зміни до Договору на виконання робіт №88 від 30.07.2021, а саме викласти п.2.1 Договору в наступній редакції: "2.1.Строк виконання робіт: з дати укладання договору, але в будь-якому разі не пізніше 31.12.2021 року". |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору №88 від 30.07.2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |