Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ степенів № 96 Харківської міської ради Харківської області", за адресою: 61107, м.Харків, вул. Генерала Удовиченка, 24)
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2021-05-14-006052-b 1ae9bfcf9da646bfbf0100635bceb3a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оробінський Ігор Сергійович

380577252488 ruo20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Оробінський Ігор Сергійович
380577252488
ruo20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 395 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 1 975,00 грн (Одна тисяча дев’ятсот сімдесят п’ять грн 00 коп) (не більше 0,5% від очікуваної вартості) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1975 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ степенів № 96 Харківської міської ради Харківської області", за адресою: 61107, м.Харків, вул. Генерала Удовиченка, 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61107, Україна, Харківська область, Харків, вул. Генерала Удовиченка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Учасник, під час подання пропозиції, одночасно надає забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому Учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови Договору між банком-гарантом та Учасником закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Розмір забезпечення пропозиції: 1 975,00 грн (Одна тисяча дев’ятсот сімдесят п’ять грн 00 коп) (не більше 0,5% від очікуваної вартості) Строк дії забезпечення пропозиції – протягом строку дії пропозиції. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь Замовника (до відповідного бюджету) протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від Замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення пропозиції, при виникненні обставин, зазначених у пункті 10.1. Інформації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування Учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місцезнаходження (місце проживання) Учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків). Банківська гарантія також має містити: - назву документа: «Гарантія»/«Банківська гарантія»/«Електронна банківська гарантія»/«Гарантія»/«Гарантія забезпечення пропозиції»; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування Замовника (бенефіціара) його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ; - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - найменування та адресу банку-гаранта. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку гарантії на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції електронним документом, виданим банком-гарантом, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням пропозиції, та/або надане Учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником, така пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради: р/р UA418201720355169008000037133; отримувач - Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради; код отримувача (ЄДРПОУ) – 02146274; банк отримувача - ДКСУ м. Київ, МФО 820172

Сума забезпечення: 1975 UAH
14 травня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 16:17
2021.05 Інформація (ремонт 96).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТРУГІН РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ 394 238,00
UAH з ПДВ
394 238,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2021 21:06
Електронний підпис
24 травня 2021 21:05
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 96.rar
24 травня 2021 21:05
ПРОПОЗИЦІЯ 96.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТРУГІН РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТРУГІН РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ
#2170103494
Переможець 394 238,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 11:43

Документи

25 травня 2021 11:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2021 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТРУГІН РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ
#2170103494
394 238,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2021 11:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 18:00
ДУ 2 до 115-21.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 17:58
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 09:09
Дод уг 1 Дог 115-21.PDF зміни до договору
18 червня 2021 09:03
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 15:17
Дог № 115-21 ХЗШ 96 від 11.06.21.PDF укладений
11 червня 2021 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток до Договору "Календарний план" в оновленій редакції
Номер договору про закупівлю: 115-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 5.1 Договору - строк виконання робіт до 31 жовтня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 115-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 394 238,00
UAH