Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000 0000000000000 000000000000 |
Додаткові контактні особи: |
0000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Official name: | 0000000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
00000000000000000000000000000 0000000000000 000000000000 |
Additional contacts: |
0000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2021 14:20 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Publication date: | 14 травня 2021 15:51 |
Enquiries until: | 08 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 червня 2021 16:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2021 14:47 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
14 травня 2021 15:55 |
00000000 |
14 травня 2021 15:51 |
0000000000000000000000000 |
21 липня 2021 14:47 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
14 травня 2021 15:55 |
00000000
|
||
14 травня 2021 15:51 |
0000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звернення до Держаудитслужби
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-04-000021 ● 137281b19c7e4fb18fd0605e7a8917f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2022 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.01.2022 №1
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.01.2022 №1.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-14-005475-b, 14.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-05 14:57:02
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-14-005475-b, яка проводилась військовою частиною Е6117 (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-10 16:20:05
Відповідь Замовника на пояснення
1. Закупівля Індивідуального обмундирування, код ДК 021:2015 – 35810000-5 (Бронежилет 6 класу захисту) здійснена в рамках Державного оборонного замовлення на 2021 рік. Підставою для проведення закупівлі та укладення державного контракту є основні показники державного оборонного замовлення на 2021 рік, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 335-4 «Питання державного оборонного замовлення на 2020-2022 роки» (зі змінами).
Для оголошення процедури закупівлі було підготовлено тендерну документацію, в якій зазначено основні вимоги до предмету закупівлі, а саме кількісні і тактико-технічні характеристики предмету закупівлі. Тактико-технічні характеристики, що зазначені в технічній специфікації до предмету закупівлі, визначені фахівцями військової частини Е 6117 СБ України, які здійснюють експлуатацію таких виробів. Вказаний виріб з використанням матеріалів зазначених в технічних характеристиках та описах виробу, тривалий час використовується співробітниками військової частини Е 6117
СБ України при виконанні спеціальних завдань. При цьому, вказаний виріб зарекомендував себе як надійний, а також забезпечує необхідну ефективність при виконанні покладених завдань на спеціальні підрозділи, в т.ч. під час проведення операцій об’єднаних сил на Сході України.
Очікувана вартість продукції, яка закуповується, визначена в основних показниках державного оборонного замовлення на 2021 рік, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 335-4 «Питання державного оборонного замовлення на 2020-2022 роки» (зі змінами).
2. Посилання на сторінку веб-сайту в системі СБ України відсутнє, оскільки на зазначеному ресурсі запитувана інформація відсутня. Веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі: https.prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-14-005475-b.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-01-28 10:27:21
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо вимог пункту 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 стосовно кваліфікованого електронного підпису: Відповідно до статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України “Про електроні документи та електронний документообіг”, та “Про електронні довірчі послуги”. Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” Уповноважений орган забезпечує функціонування веб-порталу та інформаційного ресурсу. Електрона система закупівель дозволяє застосовувати удосконалені електроні підписи не зважаючи на вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. З метою недопущення порушень чинного законодавства України пропонуємо звернутися до Уповноваженого органу щодо приведення електронної системи закупівель у відповідність до чинного законодавства України.
Щодо вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” стосовно прикладів формальних (несуттєвих) помилок: Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України. Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” із зазначенням інформації передбаченої статтею 22 даного Закону. У зв’язку з тим, що Закон не передбачає обмежень, які саме є формальні (несуттєві) помилки та керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, Замовником відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції», а саме ТОВ «Матеріалознавство» надав в довідках запитувану інформацію. Позиція Держаудитслужби буде в подальшому врахована під час підготовки тенденорної документації.
Разом з тим зазначаємо, що за результатами моніторингу та на виконання зобов’язань щодо усунення зауважень у військовій частині Е 6117 СБ України проведено відповідну роботу та навчання, а саме: – на теперішній час Уповноважені особи військової частини Е 6117 СБ України забезпечені захищеними носіями інформації та мають кваліфіковані електронні підписи; – зі співробітниками військової частини Е 6117 СБ України, які залучаються до складу робочих груп при проведенні закупівель проведено роз’яснювальну роботу щодо чинного законодавства України, яке стосується проведення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником Щодо вимог пункту 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 стосовно кваліфікованого електронного підпису: Відповідно до статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України “Про електроні документи та електронний документообіг”, та “Про електронні довірчі послуги”. Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” Уповноважений орган забезпечує функціонування веб-порталу та інформаційного ресурсу. Електрона система закупівель дозволяє застосовувати удосконалені електроні підписи не зважаючи на вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. З метою недопущення порушень чинного законодавства України пропонуємо звернутися до Уповноваженого органу щодо приведення електронної системи закупівель у відповідність до чинного законодавства України. Щодо вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” стосовно прикладів формальних (несуттєвих) помилок: Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України. Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” із зазначенням інформації передбаченої статтею 22 даного Закону. У зв’язку з тим, що Закон не передбачає обмежень, які саме є формальні (несуттєві) помилки та керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, Замовником відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції», а саме ТОВ «Матеріалознавство» надав в довідках запитувану інформацію. Позиція Держаудитслужби буде в подальшому врахована під час підготовки тенденорної документації. Разом з тим зазначаємо, що за результатами моніторингу та на виконання зобов’язань щодо усунення зауважень у військовій частині Е 6117 СБ України проведено відповідну роботу та навчання, а саме: – на теперішній час Уповноважені особи військової частини Е 6117 СБ України забезпечені захищеними носіями інформації та мають кваліфіковані електронні підписи; – зі співробітниками військової частини Е 6117 СБ України, які залучаються до складу робочих груп при проведенні закупівель проведено роз’яснювальну роботу щодо чинного законодавства України, яке стосується проведення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави.
2022-01-28 13:29:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000, 0000000000000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000000 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
00000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
00000000000000000000000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2021 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
00000000000000000000000 |
0,00
UAH
|
0,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH
|
0,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH
|
0,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH
|
28 липня 2021 18:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
26 січня 2022 17:36
|
00000000 | укладений |
16 серпня 2021 18:32
|
0000000000000000000000 | укладений |
16 серпня 2021 18:30
|