Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соки фруктові, ДК 021:2015: 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки»
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2021-05-14-003919-b c37f770c406b48bcb8303c521357486d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балабуст Надія Юріївна

380382794726
380382651264
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Балабуст Надія Юріївна
380382794726,380382651264
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2021 18:00
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Соки фруктові 0,2 л. розфасовка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
9300 літр
Соки фруктові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Станецький Вадим Олександрович 150 547,00
UAH з ПДВ
150 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2021 15:52
Електронний підпис
25 травня 2021 15:36
сік персик Протокол 3.jpg
25 травня 2021 15:36
сік персик Протокол 2.jpg
25 травня 2021 15:36
сік персик Протокол 1.jpg
25 травня 2021 15:36
Цінова пропозиція 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Цінова пропозиція 1.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 9.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 8.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 7.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 6.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 5.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 4.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 3.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Проект договору 1.pdf
25 травня 2021 15:36
Права водія ОПЕЛЬ 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Права водія ОПЕЛЬ 1.pdf
25 травня 2021 15:36
Посвідчення якості 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Посвідчення якості 1.pdf
25 травня 2021 15:36
Паспорт 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Паспорт 1.pdf
25 травня 2021 15:36
Лист пояснення.pdf
25 травня 2021 15:36
Інформаційний лист.pdf
25 травня 2021 15:36
ІSSO 22000.pdf
25 травня 2021 15:36
Витяг з ЄДРПО 4.pdf
25 травня 2021 15:36
Витяг з ЄДРПО 3.pdf
25 травня 2021 15:36
Витяг з ЄДРПО 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Витяг з ЄДРПО 1.pdf
25 травня 2021 15:36
Виписка з ЄДРПО 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Виписка з ЄДРПО 1.pdf
25 травня 2021 15:36
Аналогічний договір 4.pdf
25 травня 2021 15:36
Аналогічний договір 3.pdf
25 травня 2021 15:36
Аналогічний договір 2.pdf
25 травня 2021 15:36
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Станецький Вадим Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Станецький Вадим Олександрович
#2393914390
Переможець 150 547,00
UAH з ПДВ
28 травня 2021 11:58

Документи

28 травня 2021 11:58
протокол 55.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2021 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Станецький Вадим Олександрович
#2393914390
150 547,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2021 11:58
протокол 55.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2022 10:40
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2022 14:54
ду5до дог78.PDF зміни до договору
10 лютого 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 09:22
ду4 до дог78.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 09:18
ду3 до дог78.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:17
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:17
ду2 до договору78.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:14
ду1 до договору78.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 10:52
78.pdf укладений
03 червня 2021 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п.3.1
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п.10.1
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до рішення десятої сесії Хмельницької міської ради від 15.12.2021 №49 сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в додаток 2, виклавши його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони прийшли до взаємної згоди дію договору продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, сторони дійшли взаємної згоди внести зміни, якими п.3.1 викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 162 092,35
UAH