Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стоматологічне обладнання
Очікувана вартість
444 665,00 UAH
UA-2021-05-14-003645-b ● d005aba987e54a87a958f3c058178210
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецький національний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010698 |
Місцезнаходження: | 84404, Україна , Донецька обл., Лиман, вул. Привокзальна, 27 |
Контактна особа: |
Шумова Олеся Анатоліївна 380505381933 tender@dsmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 444 665,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 223,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник у складі пропозиції повинні надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. Реквізити бенефіціара: назва: Донецький національний медичний університет ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02010698 юридична адреса: 84404, Донецька обл., м. Лиман, вул. Привокзальна, 27. банківські реквізити: р/р№ UA758201720355119004002000594. МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% (один відсоток) від очікуваної вартості закупівлі. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 446,65 грн. (Чотири тисячі чотириста сорок шість гривень 65 копійок). Сума гарантії залишається незмінною. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4446.65 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Учасник-переможець, що не надає Замовнику забезпеченням виконання договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, буде відхилений. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника-переможця. Забезпечення виконання договору надається у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 6.3, частиною 6 Розділу 6 Документації, відшкодувати на рахунок Замовника суму забезпечення виконання договору, визначену в тендерній документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% (один відсоток) вартості договору, який буде укладено між Замовником та учасником-переможцем. Реквізити бенефіціара: назва: Донецький національний медичний університет ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02010698 юридична адреса: 84404, Донецька обл., м. Лиман, вул. Привокзальна, 27.. банківські реквізити: р/р № UA758201720355119004002000594, МФО 820172. Термін дії банківської гарантії повинен бути на 30 (тридцять) календарних днів більше терміну дії договору. Гарантія має містити: Назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції); Номер, дату та місце складання; Повну або скорочену назву принципала (для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата видачі, ким виданий, місце проживання)), його місцезнаходження; суму гарантії (цифрами та словами і валюту платежу); номер (ідентифікатор) закупівлі; назву предмету закупівлі; назву бенефіціара, його місцезнаходження; назву банку бенефіціара; назву банку-гаранта його юридична та поштова адреса; термін дії або строк дії гарантії; умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору, визначені в п. 6.2. та 6.3., сатини 6 Розділу VI тендерної документації. Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із бенефіціаром; Обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, Термін сплати грошових коштів протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); умов про ускладнення процедури виплати банком-гарантом гарантійної суми (додаткового підтвердження повноважень підписанта бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень настання гарантійного випадку, умови щодо подання вимоги не до безпосередньо банку-гаранта, а через банк бенефіціара, тощо); інших умов, які не відповідають вимогам тендерної документації та чинного законодавства. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Стоматологічний тренажер P-6/3 PT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
5 комплект
Стоматологічний навчальний пристрій PK-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
4 штуки
Еластичні з'ємні ясна для верхньої щелепи AG-3 WOK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
4 штуки
Еластичні з'ємні ясна для нижньої щелепи AG-3 WUK
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
3 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №11, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
3 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №21, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №16, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №26, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №36, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №46, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №14, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №24, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №34, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №44, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №15, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №25, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №35, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №45, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №33, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 упаковка
Пакет з 10 моделями зубів №43, AG-3 ZE 010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
2 штуки
Викрутка для гвинтів типу хрест SZ-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2021 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 14:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 14.05.2021р..doc |
24 травня 2021 12:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2021 14:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 14.05.2021р..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-14-003645-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВОРДКОМ, Код ЄДРПОУ:40170269
Дата подання: 20 травня 2021 17:02
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
ВИМОГА
(про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі)
Шановний Замовник, детально вивчивши тендерну документацію щодо вимог, які ставляться до учасників публічної закупівлі хочемо зазначити наступне.
У додатку № 1 (Цінова пропозиція) до тендерної пропозиції у примітках зазначено наступне.
***У випадку якщо пропонована загальна вартість пропозиції учасника по Додатку № 1 дорівнює або є меншою на тридцять відсотків від очікуваної суми закупівлі, то в такому випадку учасник у складі пропозиції надає документи****, що підтверджують факт реалізації товару за такою ціною. ****Видаткові накладні на придбання пропонованого товару за нижчою ціною порівняного до тієї, що вказана в пропозиції учасника торгів та/або чинні на дату розкриття прейскуранти від виробників (офіційних представників) товару, що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі. Калькуляцію ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів. у випадку якщо товар імпортувався в Україну. Копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника.
При поданні пропозиції для участі в тендері, учаснику буде заповнити числове поле, де необхідно зазначити ціну, яку учасник пропонує замовнику за свій товар.
Таким чином примітки зазначенні під *** та під **** підлягають видаленню, оскільки такі вимоги не відповідають як формі ціновій пропозиції, так і дискримінують учасників.
Надалі у Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), зазначається цілий ряд дискримінаційних та вимог які підлягають уточненню.
Так у п.3 даного додатку зазначено, що Учасник повинен надати в складі пропозиції лист з інформацією про прізвище та ініціали особи, що буде супроводжувати товар до Замовника торгів, діючий медичний огляд на такого працівника (медична книжка) з діючою медичною картою огляду №140-5/о, а також скановану копію сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника.
В свою чергу перелік шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників (додаток 4 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ від 21.05.2007 р. № 246, далі — Порядок № 246); Перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників(додаток 5 до Порядку № 246); Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, затверджений спільним наказом МОЗ і Держнаглядохоронпраці від 23.09.1994 р. № 263/121. Водії транспортних засобів проходять медогляди відповідно до спеціального Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого спільним наказом МОЗ і МВС від 31.01.2013 р. № 65/80.
В свою чергу діючий медичний огляд на такого працівника, медична книжка, медична картка, № 140-5/о є документами, які містять лікарську та конференційну інформацію, надання таких документів тим більше під час подання пропозицій у загальний доступ буде грубим порушенням діючого законодавства.
Що стосується надання сканованої копії сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника, слід наголосити про те, що учасник може не мати штаті такого працівника як і транспортного засобу взагалі, а отримувати транспортні послуги за цивільно – правим договором, який взагалі не передбачає ведення будь-яких трудових книжок.
Таким чином п.3 Додатку 3 підлягає видаленню, як такий, що дискримінує учасників та обмежує їх коло.
У п.5 Додатку 3 ставиться вимога про те, що у випадку якщо учасник у складі пропозиції надає документи про оренду або залучений транспортний засіб, то в такому випадку він повинен надати гарантійні листи від всіх сторін таких договорів, які повинні бути завірені останніми, з інформацією про те, що станом на момент проведення закупівлі, наданий договір від учасника в складі пропозиції є діючим. Додатково в листі повинно бути зазначено ідентифікатор закупівлі, дата та номер Договору, найменування/ПІБ контрагента за договором. * Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування).
Разом з тим достатньою підставою є сам факт наявності договори із відповідними пунктами Договору за якими можливо встановити дійсність чи недійсність Договору на час подання тендерної пропозиції, додаткова вимога про надання листа від перевізника чи експедитора є такою, що найменш суперечить п.4 даного Додатку, а в цілому є такою, що є дискримінаційною та обмежує коло учасників, а тому підлягає видаленню.
Надалі, ми як потенційні учасники хотіли би поставити питання у вигляді уточнення.
Так, п.8 Додатку зазначається про те, що якщо учасник пропонує еквівалент товару по відношенню до товару, що передбачений цією Тендерною документацією, то учасник повинен надати:
- Інформаційний лист про те, що учасник пропонує еквіваленти товару по відношенню до товару, що передбачений технічним завданням Тендерної документації;
- Таблицю відповідності (Таблиця № 2 цього Додатку, що підтверджує відповідність запропонованого товару, що пропонується учасником. Таблиця повинна містити:
- Реєстраційні посвідчення на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Сертифікат якості на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований товар;
- Інструкцію щодо застосування пропонованого товару (на українській мові)
- Фотозображення пропонованих виробів з обов’язковим зазначенням найменування пропонованого виробу на таких фото.
- Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповнені таблиці відповідності (Таблиця № 2 цього додатку)
З огляду на це у нас виникає питання, що взагалі розуміється під поняттям реєстраційні посвідчення та Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповненні Таблиці 2?
Також хотіли би зазначати наступне у разі пропонування аналогу / еквіваленту необхідно дотримуватися Таблиці 2 при цьому описова частина у даній таблиці дуже мала і не дає змоги чітко встановити про можливість постачання аналогу, а технічні вимоги зазначенні у Додатку 1 містять чітку модель виробника, з огляду на це просимо більш детально описати який саме необхідний аналогічний Товар вам необхідний.
Крім того додатково просимо Вас більш чітко прописати вимоги до пакетів з моделями зубів, оскільки посилання на № та моделі виробника Frasaco (Німеччина) не надають нам можливості взагалі встановити технічні вимоги до такого Товару.
Розгорнути
Згорнути
(про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі)
Шановний Замовник, детально вивчивши тендерну документацію щодо вимог, які ставляться до учасників публічної закупівлі хочемо зазначити наступне.
У додатку № 1 (Цінова пропозиція) до тендерної пропозиції у примітках зазначено наступне.
***У випадку якщо пропонована загальна вартість пропозиції учасника по Додатку № 1 дорівнює або є меншою на тридцять відсотків від очікуваної суми закупівлі, то в такому випадку учасник у складі пропозиції надає документи****, що підтверджують факт реалізації товару за такою ціною. ****Видаткові накладні на придбання пропонованого товару за нижчою ціною порівняного до тієї, що вказана в пропозиції учасника торгів та/або чинні на дату розкриття прейскуранти від виробників (офіційних представників) товару, що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі. Калькуляцію ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів. у випадку якщо товар імпортувався в Україну. Копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника.
При поданні пропозиції для участі в тендері, учаснику буде заповнити числове поле, де необхідно зазначити ціну, яку учасник пропонує замовнику за свій товар.
Таким чином примітки зазначенні під *** та під **** підлягають видаленню, оскільки такі вимоги не відповідають як формі ціновій пропозиції, так і дискримінують учасників.
Надалі у Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, КІЛЬКІСНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), зазначається цілий ряд дискримінаційних та вимог які підлягають уточненню.
Так у п.3 даного додатку зазначено, що Учасник повинен надати в складі пропозиції лист з інформацією про прізвище та ініціали особи, що буде супроводжувати товар до Замовника торгів, діючий медичний огляд на такого працівника (медична книжка) з діючою медичною картою огляду №140-5/о, а також скановану копію сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника.
В свою чергу перелік шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників (додаток 4 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затверджений наказом МОЗ від 21.05.2007 р. № 246, далі — Порядок № 246); Перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників(додаток 5 до Порядку № 246); Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, затверджений спільним наказом МОЗ і Держнаглядохоронпраці від 23.09.1994 р. № 263/121. Водії транспортних засобів проходять медогляди відповідно до спеціального Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого спільним наказом МОЗ і МВС від 31.01.2013 р. № 65/80.
В свою чергу діючий медичний огляд на такого працівника, медична книжка, медична картка, № 140-5/о є документами, які містять лікарську та конференційну інформацію, надання таких документів тим більше під час подання пропозицій у загальний доступ буде грубим порушенням діючого законодавства.
Що стосується надання сканованої копії сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника, слід наголосити про те, що учасник може не мати штаті такого працівника як і транспортного засобу взагалі, а отримувати транспортні послуги за цивільно – правим договором, який взагалі не передбачає ведення будь-яких трудових книжок.
Таким чином п.3 Додатку 3 підлягає видаленню, як такий, що дискримінує учасників та обмежує їх коло.
У п.5 Додатку 3 ставиться вимога про те, що у випадку якщо учасник у складі пропозиції надає документи про оренду або залучений транспортний засіб, то в такому випадку він повинен надати гарантійні листи від всіх сторін таких договорів, які повинні бути завірені останніми, з інформацією про те, що станом на момент проведення закупівлі, наданий договір від учасника в складі пропозиції є діючим. Додатково в листі повинно бути зазначено ідентифікатор закупівлі, дата та номер Договору, найменування/ПІБ контрагента за договором. * Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування).
Разом з тим достатньою підставою є сам факт наявності договори із відповідними пунктами Договору за якими можливо встановити дійсність чи недійсність Договору на час подання тендерної пропозиції, додаткова вимога про надання листа від перевізника чи експедитора є такою, що найменш суперечить п.4 даного Додатку, а в цілому є такою, що є дискримінаційною та обмежує коло учасників, а тому підлягає видаленню.
Надалі, ми як потенційні учасники хотіли би поставити питання у вигляді уточнення.
Так, п.8 Додатку зазначається про те, що якщо учасник пропонує еквівалент товару по відношенню до товару, що передбачений цією Тендерною документацією, то учасник повинен надати:
- Інформаційний лист про те, що учасник пропонує еквіваленти товару по відношенню до товару, що передбачений технічним завданням Тендерної документації;
- Таблицю відповідності (Таблиця № 2 цього Додатку, що підтверджує відповідність запропонованого товару, що пропонується учасником. Таблиця повинна містити:
- Реєстраційні посвідчення на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Сертифікат якості на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований товар;
- Інструкцію щодо застосування пропонованого товару (на українській мові)
- Фотозображення пропонованих виробів з обов’язковим зазначенням найменування пропонованого виробу на таких фото.
- Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповнені таблиці відповідності (Таблиця № 2 цього додатку)
З огляду на це у нас виникає питання, що взагалі розуміється під поняттям реєстраційні посвідчення та Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповненні Таблиці 2?
Також хотіли би зазначати наступне у разі пропонування аналогу / еквіваленту необхідно дотримуватися Таблиці 2 при цьому описова частина у даній таблиці дуже мала і не дає змоги чітко встановити про можливість постачання аналогу, а технічні вимоги зазначенні у Додатку 1 містять чітку модель виробника, з огляду на це просимо більш детально описати який саме необхідний аналогічний Товар вам необхідний.
Крім того додатково просимо Вас більш чітко прописати вимоги до пакетів з моделями зубів, оскільки посилання на № та моделі виробника Frasaco (Німеччина) не надають нам можливості взагалі встановити технічні вимоги до такого Товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 12:25
Вимога від Учасника:
У додатку № 1 (Цінова пропозиція) до тендерної пропозиції у примітках зазначено наступне.
***У випадку якщо пропонована загальна вартість пропозиції учасника по Додатку № 1 дорівнює або є меншою на тридцять відсотків від очікуваної суми закупівлі, то в такому випадку учасник у складі пропозиції надає документи****, що підтверджують факт реалізації товару за такою ціною. ****Видаткові накладні на придбання пропонованого товару за нижчою ціною порівняного до тієї, що вказана в пропозиції учасника торгів та/або чинні на дату розкриття прейскуранти від виробників (офіційних представників) товару,що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі. Калькуляцію ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів. У випадку якщо товар імпортувався в Україну. Копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника.
При поданні пропозиції для участі в тендері, учаснику буде заповнити числове поле, де
необхідно зазначити ціну, яку учасник пропонує замовнику за свій товар.
Таким чином примітки зазначенні під *** та під **** підлягають видаленню,оскільки такі вимоги не відповідають як формі ціновій пропозиції, так і дискримінують учасників.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Керуючись вищевказаною нормою Закону, тендерний комітет включив до Тендерної документації наступну умову закупівлі:
«***У випадку якщо пропонована загальна вартість пропозиції учасника по Додатку № 1 дорівнює або є меншою на тридцять відсотків від очікуваної суми закупівлі, то в такому випадку учасник у складі пропозиції надає документи****, що підтверджують факт реалізації товару за такою ціною. ****Видаткові накладні на придбання пропонованого товару за нижчою ціною порівняного до тієї, що вказана в пропозиції учасника торгів та/або чинні на дату розкриття прейскуранти від виробників (офіційних представників) товару,що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі. Калькуляцію ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів. У випадку якщо товар імпортувався в Україну. Копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника.».
Тендерний комітет заперечує проти того, що вищевказана вимога не відповідає формі цінової пропозиції та дискримінує учасників.
По-перше, чинним законодавством України не визначено та не встановлено конкретну форму цінової пропозиції. Наголошуємо на тому, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31, ч.1., статті 1 Закону). В даному випадку жодних порушень зі сторони Тендерного комітету не вбачається.
По-друге, стосовного того, що встановлена вимога є дискримінаційною, повідомляємо наступне. Ви як потенційні учасники торгів, жодним чином не підтвердили факт неможливості надати вищевказані документи у складі пропозиції, зі свого боку, Ви просто зауважили, що вимога є дискримінаційною! Відсутній будь-який опис щодо того в чому полягає дискримінація, які наявні проблеми при отриманні чи формуванні документів, відсутній!
Щодо реальності та практичності надати вищевказані документи від учасників торгів, свою позицію обґрунтовуємо наступними аргументами.
1) Щодо видаткових накладних на придбання пропонованого товару. В даному випадку, якщо учасник торгів вже придбав пропонований товар, то в такому випадку під час проведення операції з купівлі товару йому було надано видаткову накладна – це первинний документ, що підтверджує факт постачання товарів (товарно- матеріальних цінностей), як правило, від постачальника до покупця. Для роз’яснення поняття «первинний документ», необхідно розуміти його тлумачення законодавством. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства. Згідно з ч.1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Тобто, як ми бачимо, первинний документ використовується для відображення в бухгалтерському обліку зміни в залишках товарів та надходження коштів.
На підставі вищевикладеної інформації робимо висновок про те, що видаткова накладна є у вільному доступі учасника торгів та жодних проблем та перешкод щодо її надання в складі пропозиції не вбачається. В даному випадку має місце відсутності дискримінаційної умови в ТД.
2) Щодо прейскурантів від виробників (офіційних представників) товару,що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, повідомляємо наступне. Дану інформацію можна отримати через веб-сайт виробника (офіційного представника), така інформація знаходиться у вільному доступі в мережі Інтернет. Також таку інформацію учасники отримують направляючи запит/лист до виробника (офіційного представника) товару щодо актуальності ціни на товар, перед етапом формування своєї цінової пропозиції.
На підставі вищевикладеної інформації робимо висновок про те, що вищевказана інформація є вільному доступі учасника торгів та жодних проблем та перешкод щодо її надання в складі пропозиції не вбачається. В даному випадку має місце відсутності дискримінаційної умови в ТД.
3) Щодо калькуляції ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів, у випадку якщо товар імпортувався в Україну, повідомляємо наступне. Звертаємо увагу на те, що вимогами та умовами не встановлено вимоги, щодо встановленою конкретної форми калькуляції. В даному випадку не вбачаємо жодних дискримінаційних вимог щодо того щоб учасник надав в пропозиції свій розрахунок калькуляції ціни на пропонований товар! При імпорті товарів документ, який дає право на ПК, — це оформлена відповідно до вимог законодавства митна декларація, яка підтверджує сплату ПДВ (див. графу 047 МД, затвердженої Постановою №450 від 21.05.2012 р.). В даному випадку даний документ передбачений як обов’язковий згідно вимог чинного законодавства України.
4) Щодо копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника, повідомляємо наступне. Дана умова стосується лише офіційних представників виробників товару. Дане питання регулюється ГКУ. Статтею 264 ГКУ передбачено:
«Стаття 263. Господарсько-торговельна діяльність
1. Господарсько-торговельною є діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання у сфері товарного обігу, спрямована на реалізацію продукції виробничо-технічного призначення і виробів народного споживання, а також допоміжна діяльність, яка забезпечує їх реалізацію шляхом надання відповідних послуг.
2. Залежно від ринку (внутрішнього чи зовнішнього), в межах якого здійснюється товарний обіг, господарсько-торговельна діяльність виступає як внутрішня торгівля або зовнішня торгівля.
3. Господарсько-торговельна діяльність може здійснюватися суб'єктами господарювання в таких формах: матеріально-технічне постачання і збут; енергопостачання; заготівля; оптова торгівля; роздрібна торгівля і громадське харчування; продаж і передача в оренду засобів виробництва; комерційне посередництво у здійсненні торговельної діяльності та інша допоміжна діяльність по забезпеченню реалізації товарів (послуг) у сфері обігу.
4. Господарсько-торговельна діяльність опосередковується господарськими договорами поставки, контрактації сільськогосподарської продукції, енергопостачання, купівлі-продажу, оренди, міни (бартеру), лізингу та іншими договорами.»
На підставі вищевикладеного робимо висновок про те, що жодних дискримінаційних вимог не встановлено, оскільки дане питання врегульоване нормами чинного законодавства України
Вимога від учасника:
Так у п.3 даного додатку зазначено, що Учасник повинен надати в складі пропозиції лист з інформацією про прізвище та ініціали особи, що буде супроводжувати товар до Замовника торгів, діючий медичний огляд на такого працівника (медична книжка) з діючою медичною картою огляду №140-5/о, а також скановану копію сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Під час прийняття на роботу проводять обов’язковий попередній медогляд працівників. Його мета — визначити стан здоров’я працівника і зареєструвати показники здоров’я.
Відповідно до статті 14 ЗУ «Про охорону праці» - Обов'язки працівника щодо додержання вимог нормативно-правових актів з охорони праці:
«Працівник зобов'язаний:
проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди.»
Працівник зобов’язаний проходити в установленому порядку попередні та періодичні медичні огляди. Цього вимагає стаття 159 Кодексу законів про працю України (КЗпП).
Відповідно до стаття 169 КзЗпП передбачено, що, власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Працівники транспортних засобів проходять попередні (періодичні) медичні огляди як працівники, зайняті на важких роботах, роботах з шкідливими і небезпечними умовами праці, з урахуванням специфіки діяльності, шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища, окрім тих, які підлягають медичним оглядам відповідно до наказу МОЗ і МВС України від 05.06.2000 №124/345. Що стосується працівників, то згідно ст.10 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» громадяни України зобов’язані піклуватись про своє здоров'я та не шкодити здоров'ю інших громадян та у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення. У випадку ухилення працівника від проходження медичного огляду роботодавець зобов’язаний відсторонити працівника від роботи (ст. 46 КЗпП).
На підставі вищевикладеного інформуємо про те, що будь-які дискримінаційні вимоги відсутні, оскільки дане питання врегулювань чинним законодавством України. Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога від учасника:
В свою чергу діючий медичний огляд на такого працівника, медична книжка, медична картка, № 140-5/о є документами, які містять лікарську та конференційну інформацію, надання таких документів тим більше під час подання пропозицій у загальний доступ буде грубим порушенням діючого законодавства.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Частиною 2, статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
На підставі вищевикладеного інформуємо, що оприлюднення інформації щодо персональних даних до загального (публічного) доступу відбуватися не буде!
Вимога від учасника:
Що стосується надання сканованої копії сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника, слід наголосити про те, що учасник може не мати штаті такого працівника як і транспортного засобу взагалі, а отримувати транспортні послуги за цивільно – правим договором, який взагалі не передбачає ведення будь-яких трудових книжок. Таким чином п.3 Додатку 3 підлягає видаленню, як такий, що дискримінує учасників та обмежує їх коло.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Щодо транспортного засобу, яким буде поставлятися товар, інформуємо наступне, що умовами ТД передбачено можливість залучати транспортний засіб на підставі договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування). В даному випадку наявна альтернатива щодо вибору умов залучення транспортних засобів для доставки товару, у зв’язку із чим не вбачаються будь-які дискримінаційні вимоги. Щодо надання в складі пропозиції сканованої копії сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки, то ця вимога повинна бути підтверджена щодо до особи, що буде супроводжувати товар до Замовника. Стаття 48 КпПУ Стаття 48 - Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації.
Вимога від учасника:
У п.5 Додатку 3 ставиться вимога про те, що у випадку якщо учасник у складі пропозиції надає документи про оренду або залучений транспортний засіб, то в такому випадку він повинен надати гарантійні листи від всіх сторін таких договорів, які повинні бути завірені останніми, з інформацією про те, що станом на момент проведення закупівлі, наданий договір від учасника в складі пропозиції є діючим. Додатково в листі повинно бути зазначено ідентифікатор закупівлі, дата та номер Договору, найменування/ПІБ контрагента за договором. * Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування). Разом з тим достатньою підставою є сам факт наявності договори із відповідними пунктами Договору за якими можливо встановити дійсність чи недійсність Договору на час подання тендерної пропозиції, додаткова вимога про надання листа від перевізника чи експедитора є такою, що найменш суперечить п.4 даного Додатку, а в цілому є такою, що є дискримінаційною та обмежує коло учасників, а тому підлягає видаленню.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Інформуємо Вам про те, що факт наявності договору із відповідними пунктами Договору за якими можливо встановити дійсність чи недійсність Договору, не підтверджує той факт, що на момент подання пропозиції такий договір є діючим. У зв’язку із чим було встановлено вимогу щодо надання вищевказаного гарантійного листа! Шановний учаснику, можна направити лист своєму контрагенту за договором, щодо отримання вищевказаного листа за договором. Подаючи вимогу, ви жодним чином не описуєте та не підтверджуєте факт неможливості отримання такого листа! В даному випадку ви не надали аргументів в чому полягає дискримінація, чому ви не можете виконати таку умову закупівлі!
Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога від учасника:
Надалі, ми як потенційні учасники хотіли би поставити питання у вигляді уточнення. Так, п.8 Додатку зазначається про те, що якщо учасник пропонує еквівалент товару по відношенню до товару, що передбачений цією Тендерною документацією, то учасник повинен надати:
- Інформаційний лист про те, що учасник пропонує еквіваленти товару по відношенню до товару, що передбачений технічним завданням Тендерної документації;
- Таблицю відповідності (Таблиця № 2 цього Додатку, що підтверджує відповідність запропонованого товару, що пропонується учасником. Таблиця повинна містити:
- Реєстраційні посвідчення на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Сертифікат якості на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований
товар;
- Інструкцію щодо застосування пропонованого товару (на українській мові)
- Фотозображення пропонованих виробів з обов’язковим зазначенням найменування
пропонованого виробу на таких фото.
- Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповнені таблиці
відповідності (Таблиця № 2 цього додатку)
З огляду на це у нас виникає питання, що взагалі розуміється під поняттям реєстраційні посвідчення та Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповненні Таблиці 2?
Пояснення замовника:
Реєстраційне посвідчення - документ, що дає право на застосування виробу при здійсненні медичної практики в Україні.
Інструкція - документ, складений розробником або виробником медичного виробу для споживачів (користувачів) у відповідності до вимог системи державних і міжнародних стандартів якості та безпеки медичних виробів, який містить опис медичного виробу і детальну інформацію щодо його безпечного застосування (використання).
Каталог - перелік товарів їхнім описом. Дані про товар можуть включати текстову описову інформацію, значення характеристик, зображення, відомості про класифікацію, мультимедійну інформацію, інформацію про ціни і інше залежно від призначення і носія.
Вимога від учасника:
Також хотіли би зазначати наступне у разі пропонування аналогу / еквіваленту необхідно дотримуватися Таблиці 2 при цьому описова частина у даній таблиці дуже мала і не дає змоги чітко встановити про можливість постачання аналогу, а технічні вимоги зазначенні у Додатку 1 містять чітку модель виробника, з огляду на це просимо більш детально описати який саме необхідний аналогічний Товар вам необхідний. Крім того додатково просимо Вас більш чітко прописати вимоги до пакетів з моделями зубів, оскільки посилання на № та моделі виробника Frasaco (Німеччина) не надають нам можливості взагалі встановити технічні вимоги до такого Товару.
Пояснення замовника:
В технічні специфікації передбачено опис та вимоги до товару. Учасники пропонують з дотриманням встановлених вимог.
Поодинокі зуби з гвинтовим кріпленням, виконані з дюрпласта, який в затверділому стані при нагріванні не плавиться і не розм'якшується, нумерація фасування зазначена в технічному завданні.
На підставі вищевикладеної інформації, вимога не задоволена в повному об’ємі!
У додатку № 1 (Цінова пропозиція) до тендерної пропозиції у примітках зазначено наступне.
***У випадку якщо пропонована загальна вартість пропозиції учасника по Додатку № 1 дорівнює або є меншою на тридцять відсотків від очікуваної суми закупівлі, то в такому випадку учасник у складі пропозиції надає документи****, що підтверджують факт реалізації товару за такою ціною. ****Видаткові накладні на придбання пропонованого товару за нижчою ціною порівняного до тієї, що вказана в пропозиції учасника торгів та/або чинні на дату розкриття прейскуранти від виробників (офіційних представників) товару,що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі. Калькуляцію ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів. У випадку якщо товар імпортувався в Україну. Копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника.
При поданні пропозиції для участі в тендері, учаснику буде заповнити числове поле, де
необхідно зазначити ціну, яку учасник пропонує замовнику за свій товар.
Таким чином примітки зазначенні під *** та під **** підлягають видаленню,оскільки такі вимоги не відповідають як формі ціновій пропозиції, так і дискримінують учасників.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Керуючись вищевказаною нормою Закону, тендерний комітет включив до Тендерної документації наступну умову закупівлі:
«***У випадку якщо пропонована загальна вартість пропозиції учасника по Додатку № 1 дорівнює або є меншою на тридцять відсотків від очікуваної суми закупівлі, то в такому випадку учасник у складі пропозиції надає документи****, що підтверджують факт реалізації товару за такою ціною. ****Видаткові накладні на придбання пропонованого товару за нижчою ціною порівняного до тієї, що вказана в пропозиції учасника торгів та/або чинні на дату розкриття прейскуранти від виробників (офіційних представників) товару,що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі. Калькуляцію ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів. У випадку якщо товар імпортувався в Україну. Копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника.».
Тендерний комітет заперечує проти того, що вищевказана вимога не відповідає формі цінової пропозиції та дискримінує учасників.
По-перше, чинним законодавством України не визначено та не встановлено конкретну форму цінової пропозиції. Наголошуємо на тому, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31, ч.1., статті 1 Закону). В даному випадку жодних порушень зі сторони Тендерного комітету не вбачається.
По-друге, стосовного того, що встановлена вимога є дискримінаційною, повідомляємо наступне. Ви як потенційні учасники торгів, жодним чином не підтвердили факт неможливості надати вищевказані документи у складі пропозиції, зі свого боку, Ви просто зауважили, що вимога є дискримінаційною! Відсутній будь-який опис щодо того в чому полягає дискримінація, які наявні проблеми при отриманні чи формуванні документів, відсутній!
Щодо реальності та практичності надати вищевказані документи від учасників торгів, свою позицію обґрунтовуємо наступними аргументами.
1) Щодо видаткових накладних на придбання пропонованого товару. В даному випадку, якщо учасник торгів вже придбав пропонований товар, то в такому випадку під час проведення операції з купівлі товару йому було надано видаткову накладна – це первинний документ, що підтверджує факт постачання товарів (товарно- матеріальних цінностей), як правило, від постачальника до покупця. Для роз’яснення поняття «первинний документ», необхідно розуміти його тлумачення законодавством. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства. Згідно з ч.1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Тобто, як ми бачимо, первинний документ використовується для відображення в бухгалтерському обліку зміни в залишках товарів та надходження коштів.
На підставі вищевикладеної інформації робимо висновок про те, що видаткова накладна є у вільному доступі учасника торгів та жодних проблем та перешкод щодо її надання в складі пропозиції не вбачається. В даному випадку має місце відсутності дискримінаційної умови в ТД.
2) Щодо прейскурантів від виробників (офіційних представників) товару,що пропонується до продажу та інформацію про встановлену систему знижок для офіційних представників/дилерів/дистриб’юторів стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, повідомляємо наступне. Дану інформацію можна отримати через веб-сайт виробника (офіційного представника), така інформація знаходиться у вільному доступі в мережі Інтернет. Також таку інформацію учасники отримують направляючи запит/лист до виробника (офіційного представника) товару щодо актуальності ціни на товар, перед етапом формування своєї цінової пропозиції.
На підставі вищевикладеної інформації робимо висновок про те, що вищевказана інформація є вільному доступі учасника торгів та жодних проблем та перешкод щодо її надання в складі пропозиції не вбачається. В даному випадку має місце відсутності дискримінаційної умови в ТД.
3) Щодо калькуляції ціни з нормою прибутку стосовно товару, що закупляється по даній закупівлі, декларації на імпорт товарів, у випадку якщо товар імпортувався в Україну, повідомляємо наступне. Звертаємо увагу на те, що вимогами та умовами не встановлено вимоги, щодо встановленою конкретної форми калькуляції. В даному випадку не вбачаємо жодних дискримінаційних вимог щодо того щоб учасник надав в пропозиції свій розрахунок калькуляції ціни на пропонований товар! При імпорті товарів документ, який дає право на ПК, — це оформлена відповідно до вимог законодавства митна декларація, яка підтверджує сплату ПДВ (див. графу 047 МД, затвердженої Постановою №450 від 21.05.2012 р.). В даному випадку даний документ передбачений як обов’язковий згідно вимог чинного законодавства України.
4) Щодо копії договорів, що підтверджують статус офіційного представника виробника товару, у випадку якщо учасник має статус офіційного представника виробника, повідомляємо наступне. Дана умова стосується лише офіційних представників виробників товару. Дане питання регулюється ГКУ. Статтею 264 ГКУ передбачено:
«Стаття 263. Господарсько-торговельна діяльність
1. Господарсько-торговельною є діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання у сфері товарного обігу, спрямована на реалізацію продукції виробничо-технічного призначення і виробів народного споживання, а також допоміжна діяльність, яка забезпечує їх реалізацію шляхом надання відповідних послуг.
2. Залежно від ринку (внутрішнього чи зовнішнього), в межах якого здійснюється товарний обіг, господарсько-торговельна діяльність виступає як внутрішня торгівля або зовнішня торгівля.
3. Господарсько-торговельна діяльність може здійснюватися суб'єктами господарювання в таких формах: матеріально-технічне постачання і збут; енергопостачання; заготівля; оптова торгівля; роздрібна торгівля і громадське харчування; продаж і передача в оренду засобів виробництва; комерційне посередництво у здійсненні торговельної діяльності та інша допоміжна діяльність по забезпеченню реалізації товарів (послуг) у сфері обігу.
4. Господарсько-торговельна діяльність опосередковується господарськими договорами поставки, контрактації сільськогосподарської продукції, енергопостачання, купівлі-продажу, оренди, міни (бартеру), лізингу та іншими договорами.»
На підставі вищевикладеного робимо висновок про те, що жодних дискримінаційних вимог не встановлено, оскільки дане питання врегульоване нормами чинного законодавства України
Вимога від учасника:
Так у п.3 даного додатку зазначено, що Учасник повинен надати в складі пропозиції лист з інформацією про прізвище та ініціали особи, що буде супроводжувати товар до Замовника торгів, діючий медичний огляд на такого працівника (медична книжка) з діючою медичною картою огляду №140-5/о, а також скановану копію сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Під час прийняття на роботу проводять обов’язковий попередній медогляд працівників. Його мета — визначити стан здоров’я працівника і зареєструвати показники здоров’я.
Відповідно до статті 14 ЗУ «Про охорону праці» - Обов'язки працівника щодо додержання вимог нормативно-правових актів з охорони праці:
«Працівник зобов'язаний:
проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди.»
Працівник зобов’язаний проходити в установленому порядку попередні та періодичні медичні огляди. Цього вимагає стаття 159 Кодексу законів про працю України (КЗпП).
Відповідно до стаття 169 КзЗпП передбачено, що, власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Працівники транспортних засобів проходять попередні (періодичні) медичні огляди як працівники, зайняті на важких роботах, роботах з шкідливими і небезпечними умовами праці, з урахуванням специфіки діяльності, шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища, окрім тих, які підлягають медичним оглядам відповідно до наказу МОЗ і МВС України від 05.06.2000 №124/345. Що стосується працівників, то згідно ст.10 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я» громадяни України зобов’язані піклуватись про своє здоров'я та не шкодити здоров'ю інших громадян та у передбачених законодавством випадках проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення. У випадку ухилення працівника від проходження медичного огляду роботодавець зобов’язаний відсторонити працівника від роботи (ст. 46 КЗпП).
На підставі вищевикладеного інформуємо про те, що будь-які дискримінаційні вимоги відсутні, оскільки дане питання врегулювань чинним законодавством України. Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога від учасника:
В свою чергу діючий медичний огляд на такого працівника, медична книжка, медична картка, № 140-5/о є документами, які містять лікарську та конференційну інформацію, надання таких документів тим більше під час подання пропозицій у загальний доступ буде грубим порушенням діючого законодавства.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Частиною 2, статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено - Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
На підставі вищевикладеного інформуємо, що оприлюднення інформації щодо персональних даних до загального (публічного) доступу відбуватися не буде!
Вимога від учасника:
Що стосується надання сканованої копії сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки такого працівника Учасника, слід наголосити про те, що учасник може не мати штаті такого працівника як і транспортного засобу взагалі, а отримувати транспортні послуги за цивільно – правим договором, який взагалі не передбачає ведення будь-яких трудових книжок. Таким чином п.3 Додатку 3 підлягає видаленню, як такий, що дискримінує учасників та обмежує їх коло.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Щодо транспортного засобу, яким буде поставлятися товар, інформуємо наступне, що умовами ТД передбачено можливість залучати транспортний засіб на підставі договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування). В даному випадку наявна альтернатива щодо вибору умов залучення транспортних засобів для доставки товару, у зв’язку із чим не вбачаються будь-які дискримінаційні вимоги. Щодо надання в складі пропозиції сканованої копії сторінок (першої та з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві-Учасника) трудової книжки, то ця вимога повинна бути підтверджена щодо до особи, що буде супроводжувати товар до Замовника. Стаття 48 КпПУ Стаття 48 - Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації.
Вимога від учасника:
У п.5 Додатку 3 ставиться вимога про те, що у випадку якщо учасник у складі пропозиції надає документи про оренду або залучений транспортний засіб, то в такому випадку він повинен надати гарантійні листи від всіх сторін таких договорів, які повинні бути завірені останніми, з інформацією про те, що станом на момент проведення закупівлі, наданий договір від учасника в складі пропозиції є діючим. Додатково в листі повинно бути зазначено ідентифікатор закупівлі, дата та номер Договору, найменування/ПІБ контрагента за договором. * Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі) або договору про надання послуг або договору про користування). Разом з тим достатньою підставою є сам факт наявності договори із відповідними пунктами Договору за якими можливо встановити дійсність чи недійсність Договору на час подання тендерної пропозиції, додаткова вимога про надання листа від перевізника чи експедитора є такою, що найменш суперечить п.4 даного Додатку, а в цілому є такою, що є дискримінаційною та обмежує коло учасників, а тому підлягає видаленню.
Заперечення від Замовника торгів на подану вимогу від Учасника:
Інформуємо Вам про те, що факт наявності договору із відповідними пунктами Договору за якими можливо встановити дійсність чи недійсність Договору, не підтверджує той факт, що на момент подання пропозиції такий договір є діючим. У зв’язку із чим було встановлено вимогу щодо надання вищевказаного гарантійного листа! Шановний учаснику, можна направити лист своєму контрагенту за договором, щодо отримання вищевказаного листа за договором. Подаючи вимогу, ви жодним чином не описуєте та не підтверджуєте факт неможливості отримання такого листа! В даному випадку ви не надали аргументів в чому полягає дискримінація, чому ви не можете виконати таку умову закупівлі!
Відповідно до частини 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, для замовників торгів передбачено наступну норму:
«3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимога від учасника:
Надалі, ми як потенційні учасники хотіли би поставити питання у вигляді уточнення. Так, п.8 Додатку зазначається про те, що якщо учасник пропонує еквівалент товару по відношенню до товару, що передбачений цією Тендерною документацією, то учасник повинен надати:
- Інформаційний лист про те, що учасник пропонує еквіваленти товару по відношенню до товару, що передбачений технічним завданням Тендерної документації;
- Таблицю відповідності (Таблиця № 2 цього Додатку, що підтверджує відповідність запропонованого товару, що пропонується учасником. Таблиця повинна містити:
- Реєстраційні посвідчення на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Сертифікат якості на пропонований товар або лист-пояснення з посилання щодо причин ненадання даного документи з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства (Закон/наказ/постанову та статтю/частину/пункт/абзац), де передбачено інформацію щодо необов’язковості такого документу для даного виду товарів;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований
товар;
- Інструкцію щодо застосування пропонованого товару (на українській мові)
- Фотозображення пропонованих виробів з обов’язковим зазначенням найменування
пропонованого виробу на таких фото.
- Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповнені таблиці
відповідності (Таблиця № 2 цього додатку)
З огляду на це у нас виникає питання, що взагалі розуміється під поняттям реєстраційні посвідчення та Інструкція, каталог на який робилися посилання при заповненні Таблиці 2?
Пояснення замовника:
Реєстраційне посвідчення - документ, що дає право на застосування виробу при здійсненні медичної практики в Україні.
Інструкція - документ, складений розробником або виробником медичного виробу для споживачів (користувачів) у відповідності до вимог системи державних і міжнародних стандартів якості та безпеки медичних виробів, який містить опис медичного виробу і детальну інформацію щодо його безпечного застосування (використання).
Каталог - перелік товарів їхнім описом. Дані про товар можуть включати текстову описову інформацію, значення характеристик, зображення, відомості про класифікацію, мультимедійну інформацію, інформацію про ціни і інше залежно від призначення і носія.
Вимога від учасника:
Також хотіли би зазначати наступне у разі пропонування аналогу / еквіваленту необхідно дотримуватися Таблиці 2 при цьому описова частина у даній таблиці дуже мала і не дає змоги чітко встановити про можливість постачання аналогу, а технічні вимоги зазначенні у Додатку 1 містять чітку модель виробника, з огляду на це просимо більш детально описати який саме необхідний аналогічний Товар вам необхідний. Крім того додатково просимо Вас більш чітко прописати вимоги до пакетів з моделями зубів, оскільки посилання на № та моделі виробника Frasaco (Німеччина) не надають нам можливості взагалі встановити технічні вимоги до такого Товару.
Пояснення замовника:
В технічні специфікації передбачено опис та вимоги до товару. Учасники пропонують з дотриманням встановлених вимог.
Поодинокі зуби з гвинтовим кріпленням, виконані з дюрпласта, який в затверділому стані при нагріванні не плавиться і не розм'якшується, нумерація фасування зазначена в технічному завданні.
На підставі вищевикладеної інформації, вимога не задоволена в повному об’ємі!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-14-003645-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ГУЗЧЕНКО ЯНА ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3033615389
Дата подання: 27 травня 2021 17:04
Дата подання: 27 травня 2021 17:04
Усунення дискримінаційних вимог які містяться в Тендерній документації
Просимо прийняти рішення про зобов’язання Замовника в особі Донецького національного медичного університету усунути дискримінаційні вимоги, які містяться в Тендерній документації затвердженої на засіданні тендерного комітету протоколом № 30 від 14.05.2021 року у публічній закупівлі ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-03-005518-c. Повний опис скарги додається в завіренній формі в форматі PDF в Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 червня 2021 12:07
рішення від 31.05.2021№11939+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2021 12:06
Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.06.2021№10694.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 13:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 №13956.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 15:21
рішення від 22.06.2021№13956.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 20:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" |
439 836,00
UAH з ПДВ
|
439 836,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛУГОВИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
440 010,00
UAH з ПДВ
|
440 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" #19382607 |
Переможець |
439 836,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 12:16
|
протокол 52.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 19:50
|
протокол 52.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 19:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 11:19
|
Договір №Г-0566 від 21.07.2021р.pdf | укладений |
21 липня 2021 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування звіту протоколом |
Номер договору про закупівлю: | Договір № Г-0566 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №52 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування звіту протоколом |
Номер договору про закупівлю: | Договір № Г-0566 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 52 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |