Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації за об’єктом: «Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення)» з проведенням експертизи проєктно-кошторисної документації та отриманням позитивного Експертного висновку
Очікувана вартість
48 568,96 UAH
UA-2021-05-14-002843-a d7082641963843f08c8e93be2d1f3f90
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буланий Павло Петрович

+380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Буланий Павло Петрович
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проєктно-кошторисної документації за об’єктом: «Реконструкція приміщення у підвальній частині адміністративної будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (влаштування серверного приміщення)» з проведенням експертизи проєктно-кошторисної документації та отриманням позитивного Експертного висновку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Післяплата Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 травня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА"
#39576191
Переможець 48 568,96
UAH з ПДВ
14 травня 2021 16:49

Документи

14 травня 2021 16:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 18:06
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 11:43
Дод угода 1 до дог 26.pdf зміни до договору
05 липня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 16:54
Договір укладений
14 травня 2021 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 568,96
UAH (в тому числі ПДВ 8 094,83 UAH)