Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт - утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, Сумська область)"
Очікувана вартість
32 328,48 UAH
UA-2021-05-14-002180-b da38d5c2b7d842889c47d0b5a8726e56
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісельова Наталія Леонідівна

+380997975209 nataleeya1976@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43995469
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, Іллінська, 13
Контактна особа: Кісельова Наталія Леонідівна
+380997975209
nataleeya1976@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2021 12:03
Очікувана вартість: 32 328,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт - утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, 13, м. Суми, Сумська область)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Іллінська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату виконаних послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання Замовником і Виконавцем акту здавання-приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2021 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 11:45
Оголошення технагляд за будівництвом.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз’яснення по закупівлі
Дата подання: 19 травня 2021 17:56
4.11. Копію ліцензії на виконання відповідних робіт- що мається на увазі під копією ліцензії?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-14-002180-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кузьменко Микола Юрійович, Код ЄДРПОУ:2925506198
Дата подання: 30 травня 2021 02:53
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

14.05.2021 р. Державна податкова служба України, Головне управління ДПС у Сумській області (відокремлений підрозділ) (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015-71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» (далі — спрощена Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 25.05.2021 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
— ТОВ «Аванбек», із остаточною ціновою пропозицією - 18800,00 грн.;
— ФОП Зенченко І.В., із остаточною ціновою пропозицією - 18850,00 грн.;
— ФОП Кузьменко Микола Юрійович, із остаточною ціновою пропозицією - 18858,30 грн..
Згідно із протоколом розкриття пропозицій, після проходження кваліфікації Замовник 27.05.2021 р. о 17 год. 04 хв. приймає рішення визнати переможцем Процедури закупівлі ТОВ «Аванбек», пропозиції ФОП Зенченко І.В. та ФОП Кузьменко Микола Юрійович не розглядалися.
ФОП Кузьменко Микола Юрійович вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.

У документі під назвою «Довідка щодо погодження з завданням на технічний нагляд зазначеним в ДОДАТОК 1, а саме:», вих. №78 від 19.05.2021 р., що був завантажений у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аванбек» в ЦБД Prozorro 21.05.2021 р. о 21 год. 57 хв., версія документу 21.05.2021 р. о 21 год. 57 хв., розкрито 25.05.2021 р. о 12 год. 32 хв. під назвою «погодження тз. pdf» відсутні значні частини тексту технічних вимог предмета закупівлі та велика частка обсягів робіт (п.1 – п.18 з 24 пунктів Технічної специфікації), які підлягають технічному нагляду, наведеному в технічному завданні до оголошення, завантаженого замовником в ЦБД Prozorro 14.05.2021 р. об 11 год. 45 хв. (Додаток №1 спрощеної Процедури закупівлі), а саме:
«Додаток №1
Державна податкова служба України, Головне управління ДПС у Сумській області (відокремлений підрозділ). (далі Замовник) доручає надати послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»;
- «…здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
- у відповідності до глав 1 – 9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) витрати на технічний нагляд становлять не більше 1,5 %.

Послуги з технічного нагляду повинні бути надані відповідно до проекту: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)»згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (надається Замовником) та відповідно до Законодавчих актів.
Під час виконання послуг, повинні забезпечити дотримання вимог безпеки праці, пожежної безпеки, санітарних норм та правил перебування на території чи об’єкті реконструкції, вимог екологічної безпеки.
Виконавець повинен мати відповідну матеріально-технічну базу, прилади, обладнання.

Технічна специфікація до предмету закупівлі
Технічний нагляд за об’єктом: «Капітальний ремонт – утеплення фасаду адміністративної будівлі ГУ ДПС у Сумській області (вул. Іллінська ,13, м. Суми, Сумська область)» згідно коду ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Об'єми робіт:

п/п
Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість Примітка
1 2 3 4 5
1 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без
крiплень з укосами, група ґрунту 2(0,6х1,0х53,2 м) м3 63,84
2 Засипання вручну траншей, пазух котлованiв та ям,
група ґрунту 2(0,6х1,0х53,2 м) м3 63,84
3 Ущiльнення ґрунту пневматичними трамбiвками, група
ґрунту 1-2 (0,6х1,0х53,2м) м3 63,84
4 Демонтаж вимощення (600мм) м3 3,16
5 Демонтаж оцинкованої труби д.150 мм м 14
6 Демонтаж обшивки звису покрівлі та карнізної плити з
пластикової вагонки (118,4м2+53,9м2) м2 172,3
7 Демонтаж піддашків приямків (0,07т) т 0,49
8 Демонтаж водосточної системи м 82,5
9 Розбирання вiдливiв, звисiв тощо з листової сталi м 34,8
10 Улаштування вимощення товщ. до 100 мм, шириною 1,8
м м3 9,6
11 Готування важкого бетону на щебенi, клас бетону В20 м3 9,79
12 Навiшування водостiчних труб, колiн, вiдливiв i лiйок з
готових елементiв м 82,5
13 Монтаж відливу карнізної плити з плоского листа з
покриттям поліестер по ухилу (0,75х100,4 м=75,3 м2) м 100,4
14 Улаштування з листової сталi карнизних звисiв м 118,4
15 Монтаж піддашків приямків т 0,49
16 Улаштування з листової сталi пiдвiконних вiдливiв м 34,8
УТЕПЛЕННЯ СТІН
============================
17 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною
120 мм з опорядженням декоротивним розчином за
технологією "CEREZIT". Стіни гладкі м2 1040,95
18 Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною
50 мм з опорядженням декоротивним розчином за
технологією "CEREZIT". (Карнизна плита) м2 145,9

…».
Дана помилка не входить до переліку формальних помилок, затверджених наказом №710 Мінекономіки від 15.04.2020 року, а є невідповідністю пропозиції учасника ТОВ «Аванбек» документації закупівлі, наведеній в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, і є прямим порушенням пункту 5.6. Оголошення, в якому сказано: «Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником».
Замовник, проігнорувавши власний пункт 5.6. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 27.05.2021 р. о 17 год. 04 хв. приймає рішення визнати переможцем спрощеної Процедури закупівлі ТОВ «Аванбек», та викладає Повідомлення про намір укласти договір з учасником, чим порушує ч. 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, як що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Рішення Замовника порушує п.5) ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки згідно із практикою, у переважній більшості випадків при виявленні Замовником пропозиції, що не відповідає умовам документації закупівлі така пропозиція відхилялась, а Замовник розглядав пропозиції інших учасників.
Також в пропозиції ТОВ «Аванбек» відсутня довідка, далі із Оголошення: «…застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник надає довідку у довільній формі», що також не відповідає документації Оголошення.
Виходячи з викладеного прошу переглянути рішення Замовника щодо визначення переможця спрощеної закупівлі та привести його у відповідність до діючого законодавства України .

Уповноважена особа учасника ________________ (Кузьменко Микола Юрійович)


Фізична особа-підприємець Кузьменко М.Ю.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 31 травня 2021 17:14
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2021 14:32
Дякуємо за звернення. Ваша вимога врахована та прийнята до уваги.
Номер вимоги: UA-2021-05-14-002180-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Кузьменко Микола Юрійович, Код ЄДРПОУ:2925506198
Дата подання: 30 травня 2021 10:43
сканована копія скарги
невідповідність прийнятих рішень умовам оголошення п. 5.6.
Скасована
Дата: 31 травня 2021 17:14
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2021 14:30
Дякуємо за звернення. Ваша вимога врахована та прийнята до уваги.

Документи подані скаржником

30 травня 2021 02:53
Скарга на рішення
30 травня 2021 02:53
погодження тз

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2021 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Аванбек 26 940,00
UAH з ПДВ
18 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Зенченко Ігор Вікторович 26 940,00
UAH з ПДВ
18 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кузьменко Микола Юрійович 26 401,63
UAH з ПДВ
18 858,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2021 21:58
Електронний підпис
21 травня 2021 21:57
статут розяснення.pdf
21 травня 2021 21:57
розяснення ліцензія.pdf
21 травня 2021 21:57
пропозиція.pdf
21 травня 2021 21:57
працівники (2).pdf
21 травня 2021 21:57
погодження тз.pdf
21 травня 2021 21:57
повноваження.pdf
21 травня 2021 21:57
персональні.pdf
21 травня 2021 21:57
паспорт Нелін.pdf
21 травня 2021 21:57
накази.pdf
21 травня 2021 21:57
досвід.pdf
21 травня 2021 21:57
досвід довідка_ відгук.pdf
21 травня 2021 21:57
договірна ціна.pdf
21 травня 2021 21:57
договір.pdf
21 травня 2021 21:57
гарант. лист викон .pdf
21 травня 2021 21:57
відомості тов.pdf

Публічні документи

24 травня 2021 16:05
Електронний підпис
24 травня 2021 15:56
тендер ДПС.zip

Публічні документи

24 травня 2021 22:17
Електронний підпис
24 травня 2021 22:07
Електронний підпис
24 травня 2021 22:02
лист погодження.pdf
24 травня 2021 22:02
лист довкілля.pdf
24 травня 2021 22:02
довідка відповідність.pdf
24 травня 2021 22:02
акти _1__2 дог _59.pdf
24 травня 2021 22:02
Лист-відгук Кузьменко.pdf
24 травня 2021 22:02
аналог договір 73 акти.pdf
24 травня 2021 22:02
лист відгук 1.pdf
24 травня 2021 22:02
свідоцтво навчання.pdf
24 травня 2021 22:02
довідка досвід.pdf
24 травня 2021 22:02
довідка працівники.pdf
24 травня 2021 22:02
лист ліцензія.pdf
24 травня 2021 22:02
проект договору.pdf
24 травня 2021 22:02
паспорт_ ІПН.pdf
24 травня 2021 22:02
виписка_ витяг.pdf
24 травня 2021 22:02
Форма пропозиції_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Аванбек

ФОП Зенченко І. В.

ФОП Кузьменко Микола Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Аванбек
#41239347
Очікує рішення 18 800,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 17:14
ТОВ Аванбек
#41239347
Рішення скасоване 18 800,00
UAH з ПДВ
31 травня 2021 17:14

Документи

27 травня 2021 17:04
Електронний підпис
27 травня 2021 17:03
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 червня 2021 08:56
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю згідно п. 2 ч. 17 ст. 14 в зв'язку неможливості усунення порушень, що виникли через відміну основної закупівлі UA-2021-04-30-001305-с, за якою потрібно здійснити технічний нагляд.
Документи:
01 червня 2021 08:56
Електронний підпис
01 червня 2021 08:49
Протокол