Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electric energy
Electric energy
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2021-05-14-001204-a ● 95407b33a828446baca03b0194a5eb33
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП Шахта №9 Нововолинська |
Код ЄДРПОУ: | 41936988 |
Місцезнаходження: | 45325, Україна , Волинська область обл., село Литовеж, вулиця Шахтарська 37 |
Контактна особа: |
Луцюк Вадим Федорович +380964609061 vadjashka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | GovE Mine№9 Novovolynsk |
National ID: | 41936988 |
Contact point: |
Lutsyuk Vadim Fedorovich +380964609061 vadjashka@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 17 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 травня 2021 11:45 |
Enquiries until: | 15 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2021 11:49 |
Information
Estimated total value: | 17 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 85 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500000 кВт
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45325, Україна, Волинська область, с.Литовеж, вулиця Шахтарська 37
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Електрична енергія | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 15:01 |
зміни.docx | |
17 червня 2021 15:01 |
Зміни Т.д. Ел. Енергія_ 2021р.docx | |
14 травня 2021 11:45 |
Т.д. Ел. Енергія_ 2021р.docx |
17 червня 2021 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 червня 2021 15:01 |
зміни.docx
|
|||||||||
17 червня 2021 15:01 |
Зміни Т.д. Ел. Енергія_ 2021р.docx
|
|||||||||
14 травня 2021 11:45 |
Т.д. Ел. Енергія_ 2021р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оголошення
Дата подання: 14 травня 2021 16:03
Дата відповіді: 14 травня 2021 20:34
Шановний Замовник! Виправте в оголошенні кількість кВт/год. у вас там вказано 17 000 000 кВт/год, замість 5 500 000 кВт/год.
Відповідь: Технічна помилка , вже виправив. Дякую.
Ціна
Дата подання: 24 травня 2021 12:42
Дата відповіді: 25 травня 2021 13:13
Шановний замовнику, чи включає ціна вартість розподілу?
Відповідь: Ціна вартість розподілу не включає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-14-001204-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:38563752
Дата подання: 25 травня 2021 14:45
Дискримінаційнй умови
Шановний Замовнику згідно тендерної документації додатку №1 п. 15.
З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Довідку про створення ним власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. - Учасники для яких, створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. - Учасник повинен надати гарантійний лист про те що на вимогу споживача забезпечить надання рахунку на оплату спожитої електричної енергії до 1 (включно) числа місяця наступного за розрахунковим на об’єкті електропостачання Споживача. - Довідку в довільній формі, про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). - Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Постачальники, які проводять господарську діяльність з постачання електричної енергії мають ліцензію, що видана на підставі постанови НКРЕКП, згідно якої набувається право постачати електричну енергію по ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, взяти участь можуть лише ті учасники, які зареєстровані на тереторії області Замоавника. Жодними нормативно-правовими актами не визначено місце реєстрації постачальників, а також не розмежована територія їх діяльності, та не встановлено обов'язковим для постачальників мати структурні підрозділи по тих чи їнших областях України. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій є дискримінаційною та необгрунтованою. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На підтвердження вище описано прикріплюємо Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз 21.07.2020, в якому порушене питання щодо того, що Замовники вимагають надати довідки від всих ОСР. Також наголошуємо, що відповідно до Статті 164-14 КпАП. Порушення законодавства про закупівлі Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД,
Розгорнути
Згорнути
З метою можливості оперативного вирішення проблемних питань, які можуть виникати під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником та споживачем, у відповідності до вимог п. 8.3.17 та п.8.3.6. «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо проведення особистого прийому споживачів, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Довідку про створення ним власного центру обслуговування споживачів (клієнтів), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. - Учасники для яких, створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів. - Учасник повинен надати гарантійний лист про те що на вимогу споживача забезпечить надання рахунку на оплату спожитої електричної енергії до 1 (включно) числа місяця наступного за розрахунковим на об’єкті електропостачання Споживача. - Довідку в довільній формі, про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). - Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Постачальники, які проводять господарську діяльність з постачання електричної енергії мають ліцензію, що видана на підставі постанови НКРЕКП, згідно якої набувається право постачати електричну енергію по ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Встановлюючи такі вимоги в тендерній документації, взяти участь можуть лише ті учасники, які зареєстровані на тереторії області Замоавника. Жодними нормативно-правовими актами не визначено місце реєстрації постачальників, а також не розмежована територія їх діяльності, та не встановлено обов'язковим для постачальників мати структурні підрозділи по тих чи їнших областях України. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій є дискримінаційною та необгрунтованою. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР. При цьому ОСР, незважаючи на відокремлення діяльності з розподілу від діяльності з постачання, як передбачено Законом України «Про ринок електричної енергії», все ще можуть бути пов’язані відносинами контролю із суб’єктами (Постачальниками універсальних послуг), які здійснюють діяльність на ринку електричної енергії та є конкурентами по відношенню до учасників відкритих торгів. У такому випадку ОСР, які пов’язані з конкретними постачальниками, можуть створювати бар’єри під час надання вказаної довідки. Отже, як свідчить наведене вище, право замовників самостійно встановлювати вимоги до учасників у частині, зокрема, що передбачена статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказувати в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям під час закупівлі електричної енергії за класифікацією ДК 021:2015:0931 0000-5 – Електрична енергія, самостійно визначати перелік інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію за вказаним кодом класифікації, призводить до порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених статтею 3 Закону про публічні закупівлі. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Отже, встановлення в тендерній документації дискримінаційних та надмірних вимог, які не впливають на якість товару, не підтверджують кваліфікацію учасників, створюють умови для зловживання замовниками під час проведення процедури закупівель. На підтвердження вище описано прикріплюємо Рішення АМКУ №14064-р/пк-пз 21.07.2020, в якому порушене питання щодо того, що Замовники вимагають надати довідки від всих ОСР. Також наголошуємо, що відповідно до Статті 164-14 КпАП. Порушення законодавства про закупівлі Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД,
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2021 11:21
Будуть внесенні зміни до тендерної документації згідно ваших рекомендацій.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій