Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожне обладнання (Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі зі з’ємною верхньою частиною)
Очікувана вартість
4 079 000,00 UAH
UA-2021-05-13-008685-b ● 26b766f5f7344309859c1cb79b187184
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31868786 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Деркач Олександр Миколайович 380630370323 vmshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 11:46 |
Очікувана вартість: | 4 079 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: –122 000 грн. (сто двадцять дві тисяч гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. Електронна банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 у частині, що не суперечить чинному законодавству України., зокрема, гарантія має містити: назву документа: “Гарантія”, «Банківська гарантія» або «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»; номер, дату видачі та місце складання; повне найменування принципала-юридичної особи, для принципала фізичної особи прізвище, ім’я, по батькові; код згідно з ЄДРПОУ – для принципала-юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала-фізичної особи-резидента або серія(за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія ; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – «тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі), номер закупівлі №_______________» найменування бенефіціара юридичної особи, для бенефіціара – фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові; код згідно з ЄДРПОУ- для бенефіціара- юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія(за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); -найменування банку-гаранта; -дату закінчення дії або строк гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; -умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.2”; -умови, щодо зменшення/збільшення суми гарантії, зміни тексту гарантії принципалом за умови узгодження з бенефіціаром та банком-гарантом; -положення, що у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією, його відповідальність не обмежується сумою, на яку видано гарантію; підпис уповноваженої особи банку-гаранта; Текст банківської гарантії не може містити: - умови про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); - умови про ускладнення процедури повернення забезпечення тендерної пропозиції (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо); - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень або оскаржень принципала або будь-якої третьої особи; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 122000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на визначений замовником рахунок у вигляді коштів грошової застави в розмірі не більше 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору в частині кількісних та якісних показників поставленого товару, та за відсутності претензій зі сторони замовника щодо дотримання визначених цією документацією строків поставки, відсутності фактів в частині часткової або повної відмови учасника від постачання товару згідно договору, або фактів тимчасового припинення постачання товару, що сталось з вини учасника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення на кошти грошової застави в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині порушення строків здійснення поставки, що визначені згідно цієї документації, часткової або повної відмови учасника від постачання товару згідно договору, або тимчасового припинення постачання товару, що сталось з вини учасника. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків згідно ст. 33 Закону. Учасник погоджується з такою вимогою про що надає довідку у складі пропозиції. Реквізити Замовника: КП ШЕУ Шевченківського району: ЄДРПОУ 31868786 Одержувач: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району” м. Києва IBAN : UA233057490000002600831089601 Банк одержувач: АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» у м. Києві |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2900 штуки
Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі зі з’ємною верхньою частиною
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, м. Київ, м. Київ, Ямська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету та власних коштів підприємства | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2021 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2021 16:29 |
Протокол 75.pdf | |
25 травня 2021 16:28 |
ТД – зі змінами.doc | |
21 травня 2021 09:28 |
Протокол ТК 74.pdf | |
21 травня 2021 09:28 |
Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – зі змінами.docx | |
13 травня 2021 14:37 |
Додаток 5 (лист згода на обробку персональних даних).doc | |
13 травня 2021 14:37 |
Додаток 3 Форма Пропозиція.doc | |
13 травня 2021 14:37 |
Додаток 4 Відомості про учасника.doc | |
13 травня 2021 14:34 |
Додаток 1 Проект договору.docx |
25 травня 2021 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 травня 2021 16:29 |
Протокол 75.pdf
|
||||||
25 травня 2021 16:28 |
ТД – зі змінами.doc
|
||||||
21 травня 2021 09:28 |
Протокол ТК 74.pdf
|
||||||
21 травня 2021 09:28 |
Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – зі змінами.docx
|
||||||
13 травня 2021 14:37 |
Додаток 5 (лист згода на обробку персональних даних).doc
|
||||||
13 травня 2021 14:37 |
Додаток 3 Форма Пропозиція.doc
|
||||||
13 травня 2021 14:37 |
Додаток 4 Відомості про учасника.doc
|
||||||
13 травня 2021 14:34 |
Додаток 1 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висота стовпчика зі з’ємною верхньою частиною
Дата подання: 19 травня 2021 13:19
Дата відповіді: 19 травня 2021 18:00
Шановний Замовнику, в Додатку 2 ТД - технічні вимоги, у п .2.2. щодо стовпчика зі з’ємною верхньою частиною визначено, що загальна висота стовпчика : L=800 мм, також це видно на кресленні – технічне завдання 2. Рис.2; далі зазначаєте, що з’ємна верхня частина з нержавіючої сталі, розміром: L=750±50 мм., діаметр 84±2 мм, товщина стінки не – 3,0мм; нижня стаціонарна частина виготовлена з нержавіючої сталі глибина закладної – L=300±100 мм; Тобто виходить загальна висота стовпчика L=1050 ±150 мм. То які саме параметри стовпчика повинні бути? Чому такі великі допуски ±50 та ±100? Також вимога щодо товщини стінки "не" – 3,0мм, а скільки?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, в п. 2.2 зазначено загальний розмір стовпчика зі з’ємною верхньою частиною, який становить L=800±100 мм., діаметр 84±2 мм, Нижче зазначено розміри з’ємної верхньої частина L=750±50 мм., діаметр 84±2 мм, також зазначено розмір нижньої стаціонарної частина, глибина закладної – L=300±100 мм, внутрішній діаметр труби нижньої частини, повинен бути дещо більшим від діаметра стовпчика з якого виготовлена верхня частина для забезпечення вільного зєднання. На креслені Рисунок 2 зазначено розміри стовпчика без врахування відхилень, для того щоб Учасникам було зрозуміло, що верхня частина стовпчиків стаціонарного та зємного над поверхнею дорожнього покриття повинні бути одного розміру(висоти), корегування загальної довжини можливе лише за рахунок невидимої частини, в разі збільшення або зменшення розміру закладної. Товщина стінки труби повинна бути не менше 3,0 мм.
тех вимоги
Дата подання: 19 травня 2021 13:41
Дата відповіді: 19 травня 2021 18:15
В додатку 2 щодо тех. вимог стовпчиків зазначено, що діаметр Обмежувальних стаціонарних стовпчиків з нержавіючої сталі та Обмежувальних стаціонарних стовпчиків з нержавіючої сталі зі з’ємною верхньою частиною повинен бути 84±2 мм. А далі п. 2.5. Типорозмір труби може відхилятись від зазначених розмірів, в проміжку 80±5 мм. Зазначте будь ласка конкретний розміри труби стовпчиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, п. 2.5. Додатку 2 включений Замовником до технічних вимог щодо предмету закупівлі з метою інформування Учасників про можливість виготовлення ними товару з дещо іншими параметрами при обов'язковому погодженні з Замовником, на випадок відсутності на ринку відповідної сировини (труби діаметром 84±2 мм), дані погодження сторони можуть провести лише після укладення договору, в зв'язку з чим для розрахунку вартості тендерних пропозицій Учасники повинні враховувати вартість сировини труба діаметр 84±2 мм з нержавіючої сталі як зазначено пунктах п.2.1 та п.2.2, Додатку 2
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-13-008685-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 20 травня 2021 11:02
Внесення змін в технічні вимоги тендерної документації
Шановний Замовник. Як постійний учасник ринку, хочемо попередити про неможливість використання динамічного ціноутворення та зміни технічних умов вже ПІСЛЯ проведення закупівлі, яке ви пропонуєте у пункті 2.5 у додатку 5:
"Типорозмір труби може відхилятись від зазначених розмірів, в проміжку 80±5 мм. Але в разі виготовлення товару с труби інших діаметрів ніж зазначених в пункті 2.1., постачальник повинен в обов’язковому порядку погодити розміри із замовником."
Таким чином, учасник зможе використовувати як трубу діаметром 75мм, так и діаметром 86мм оскільки такий розмір вказано у пунктах 2.1 та 2.2, а це досить велика різниця.
Таке ставлення до закупівлі несе корупційні ризики і ми наполегливо просимо внести відповідні зміни у документацію. В разі відмови ми, як свідома компанія, будемо вимушені діяти у рамках чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
"Типорозмір труби може відхилятись від зазначених розмірів, в проміжку 80±5 мм. Але в разі виготовлення товару с труби інших діаметрів ніж зазначених в пункті 2.1., постачальник повинен в обов’язковому порядку погодити розміри із замовником."
Таким чином, учасник зможе використовувати як трубу діаметром 75мм, так и діаметром 86мм оскільки такий розмір вказано у пунктах 2.1 та 2.2, а це досить велика різниця.
Таке ставлення до закупівлі несе корупційні ризики і ми наполегливо просимо внести відповідні зміни у документацію. В разі відмови ми, як свідома компанія, будемо вимушені діяти у рамках чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2021 12:18
Доброго дня шановний Учасник! Буде внесено зміни, та виключено пункт 2.5., розділу 2, Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-13-008685-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 30 червня 2021 12:32
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Вважаємо недостатньо аргументованим рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТО «ВО «Релайн», тому скориставшись своїм правом у відповідності до Закону про «Публічні закупівлі» ст. 31 ч. 3 вимагаємо від Замовника «Комунальне підприємство “Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Шевченківського району” м. Києва» надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Зауважуємо, що Учасником ТОВ «ВО «Релайн» на виконання своїх зобов’язань за «Листом-Гарантія» вих. № 394 від 31.05.2021 року була надана можливість Замовнику самостійно перевірити наявність не менш ніж 50% товару, шляхом відвідування складу, адреса якого зазначена в довідці «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій опис виробничих потужностей» вих. № 389 від 31.05.2021 року. Прошу надати документальне підтвердження того, що Ваш представник дійсно сумлінно та неупереджено провів огляд всього товару який міститься в складських приміщеннях, перерахував їх, про шо був складений документ засвідчений комісією, до кладу якої входили представники як з вашої так і з нашої сторони.
Розгорнути
Згорнути
Зауважуємо, що Учасником ТОВ «ВО «Релайн» на виконання своїх зобов’язань за «Листом-Гарантія» вих. № 394 від 31.05.2021 року була надана можливість Замовнику самостійно перевірити наявність не менш ніж 50% товару, шляхом відвідування складу, адреса якого зазначена в довідці «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій опис виробничих потужностей» вих. № 389 від 31.05.2021 року. Прошу надати документальне підтвердження того, що Ваш представник дійсно сумлінно та неупереджено провів огляд всього товару який міститься в складських приміщеннях, перерахував їх, про шо був складений документ засвідчений комісією, до кладу якої входили представники як з вашої так і з нашої сторони.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2021 16:23
Шановний Учасник, Відповідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено умову тендерної документації :
«Надати лист гарантію, про те що на складі або в магазині учасника є в наявності не менше ніж 50% товару (дану умову Замовник має право самостійно перевірити шляхом відвідування складу/або магазину, а Учасник або представник Учасника повинен забезпечити можливість Замовнику ознайомитись (пересвідчитись) з наявністю такого товару шляхом огляду складських приміщень. Невиконання даних умов з боку Учасника сприймається Замовником як зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації та є підставою для відхилення пропозиції такого Учасника.»
Вами під час подання тендерної пропозиції було надано лист гарантію Вих. № 394 від 31.05.2021 року, в якому Ви надали гарантії про наявність товару на складі в обсязі не менше 50%.
Замовник скористався своїм правом та вирішив перевірити наявність товару що є предметом закупівлі на складі Учасника, в зв’язку з чим 23.06.2021 року представники Замовника були відряджені до м Запоріжжя, вул. Сєдова 1-А, за місцем юридичної та фактичної адреси Учасника ТОВ «ВО «Релайн» для зустрічі з представниками Учасника та подальшої спільної перевірки складських приміщень. Зустріч відбулась близько 14.00 години за вище вказаною адресою безпосередньо з директором підприємства Стадніченко Олександром Вікторовичем та іншими представниками Учасника, які пояснили, що фактично станом на 23.06.2021 року на складах наявний товар що є предметом закупівлі обмежувальні стаціонарні стовпчики в кількості близько 500 штук, також наявний товар з дещо іншими параметрами(нижня частина з труби та без заливки бетоном) в кількості близько 500 штук, а також наявна деяка кількість товару(заготовки верхньої частини стовпчика), стовпчики зі з’ємною верхньою частиною на складі взагалі відсутні.
З наданих пояснень представниками компанії Учасника фактична кількість готового товару на складі ТОВ «ВО «Релайн» становить близько 20%, а не 50% відсотків від обсягу що вимагалось умовами тендерної документації.
Таким чином Вами не дотримано умов тендерної документації не забезпечено відповідної кількості товару на складі, що є підставою для відхилення пропозиції такого Учасника, в зв’язку з чим рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВО «Релайн» прийнято відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі
«Надати лист гарантію, про те що на складі або в магазині учасника є в наявності не менше ніж 50% товару (дану умову Замовник має право самостійно перевірити шляхом відвідування складу/або магазину, а Учасник або представник Учасника повинен забезпечити можливість Замовнику ознайомитись (пересвідчитись) з наявністю такого товару шляхом огляду складських приміщень. Невиконання даних умов з боку Учасника сприймається Замовником як зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації та є підставою для відхилення пропозиції такого Учасника.»
Вами під час подання тендерної пропозиції було надано лист гарантію Вих. № 394 від 31.05.2021 року, в якому Ви надали гарантії про наявність товару на складі в обсязі не менше 50%.
Замовник скористався своїм правом та вирішив перевірити наявність товару що є предметом закупівлі на складі Учасника, в зв’язку з чим 23.06.2021 року представники Замовника були відряджені до м Запоріжжя, вул. Сєдова 1-А, за місцем юридичної та фактичної адреси Учасника ТОВ «ВО «Релайн» для зустрічі з представниками Учасника та подальшої спільної перевірки складських приміщень. Зустріч відбулась близько 14.00 години за вище вказаною адресою безпосередньо з директором підприємства Стадніченко Олександром Вікторовичем та іншими представниками Учасника, які пояснили, що фактично станом на 23.06.2021 року на складах наявний товар що є предметом закупівлі обмежувальні стаціонарні стовпчики в кількості близько 500 штук, також наявний товар з дещо іншими параметрами(нижня частина з труби та без заливки бетоном) в кількості близько 500 штук, а також наявна деяка кількість товару(заготовки верхньої частини стовпчика), стовпчики зі з’ємною верхньою частиною на складі взагалі відсутні.
З наданих пояснень представниками компанії Учасника фактична кількість готового товару на складі ТОВ «ВО «Релайн» становить близько 20%, а не 50% відсотків від обсягу що вимагалось умовами тендерної документації.
Таким чином Вами не дотримано умов тендерної документації не забезпечено відповідної кількості товару на складі, що є підставою для відхилення пропозиції такого Учасника, в зв’язку з чим рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВО «Релайн» прийнято відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
4 075 800,00
UAH з ПДВ
|
3 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" |
3 630 600,00
UAH з ПДВ
|
3 630 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРО-Л" |
3 999 960,00
UAH з ПДВ
|
3 999 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Відхилено |
3 190 000,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 16:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" #35508437 |
Переможець |
3 630 600,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2021 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2022 12:31
|
ДУ 8 до договору 113-21ВТ.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2022 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 16:29
|
ДУ 7 до договору 113-21ВТ.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 19:17
|
ДУ 6 до договору 113-21ВТ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 19:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 15:52
|
Договір 113-21ВТ.pdf | укладений |
14 липня 2021 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 10.2. Договору № 113-21ВТ від 14.07.2021 року дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 113-21ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю забезпечення безперебійної роботи підприємства на початку 2022 року, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 10.2. Договору № 113-21ВТ від „14” липня 2021 року, відповідно додаткової угоди до договору від 28.12.2021 року Сторонами було продовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, але на строк не більше ніж до 1 травня 2022 року включно, та з метою забезпечення дотримання вимог бюджетного кодексу Сторони домовились: 1. Визначити загальний обсяг та вартість товару що підлягає поставці на початку 2022 року та зазначений в пункті 1.2. договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю та становить: 726 120,00 грн (сімсот двадцять шість тисяч сто двадцять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ-20% - 121 020,00 грн (сто двадцять одна тисяча двадцять гривень 00 копійок). 2. Сторони згідно п. 1.4 договору № 113-21ВТ від 14.07.2021 року домовились про взяття бюджетних зобов’язань на суму 360 000,00 грн. (триста шістдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20%: 60 000,00 грн. (шістдесят тисяч гривень 00 копійок), за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету (КПКВ 1917442). 3. Всі інші умови договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода укладається і підписується у 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору та має юридичну силу з моменту її підписання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 113-21ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 113-21ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |