Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Т-099_30210000-4 - Data processing machines (hardware) (Laptop-based workstation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Богдан Ліпіцький +380444612505 bohdan.lipitskyi@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Пузир Сергій +38(044) 461 -25-94 serhii.puzyr@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Bohdan Lipitsky +380444612505 bohdan.lipitskyi@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Пузир Сергій +38(044) 461 -25-94 serhii.puzyr@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 29 304 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 293 046,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії або стендбай акредитиву, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 879138 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку №8.1 до тендерної документації. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Publication date: | 13 травня 2021 13:08 |
Enquiries until: | 03 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 червня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 29 304 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 293 046 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання та підписання акту прийому-передачі Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2021 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2021 13:48 |
ТД_21Т-099_Ноутбуки_зміни.docx | |
01 червня 2021 13:48 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
13 травня 2021 13:08 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 13.03.xlsx | |
13 травня 2021 13:08 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
13 травня 2021 13:08 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls |
01 червня 2021 17:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 червня 2021 13:48 |
ТД_21Т-099_Ноутбуки_зміни.docx
|
||||||
01 червня 2021 13:48 |
Перелік змін, що вносяться.docx
|
||||||
13 травня 2021 13:08 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 13.03.xlsx
|
||||||
13 травня 2021 13:08 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
||||||
13 травня 2021 13:08 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В додатку №3 до тендерної документації всі технічні вимоги, які наведено Замовником, у сукупності позиції Портативний комп’ютер ( ноутбук) в комплекті - тип 1 вказують на конкретну модель конкретного виробника, а саме ноутбук HP ProBook 445 G7 виробництва компанії Hewlett Packard. Повний опис моделі наведено на офіційному сайті виробника за посиланням: https://www8.hp.com/h20195/v2/GetPDF.aspx/c06942118.pdf
Вимога до процесору позиції Портативний комп’ютер ( ноутбук) в комплекті - тип 1- «Процесор – «не менше 6-ти фізичних ядер, мінімальна частота не менше 2,30 GHz, максимальна частота не менше 4,00 GHz» чітко характеризуєш процесор AMD Ryzen 5 4500U, який (у сукупності всіх інших вимог) використовують тільки два виробника на ринку (Hewlett Packard та Lenovo).
Відповідно до закупівлі UA-2018-10-23-002747-b закуповувались ноутбуки у кількості 1700 шт в яких встановлений процесор – i5-8250U, в якому 4 ядра. Повним сучасним аналогом цього процесору є Intel® Core™ i5-10210U або I5-1135G7.
Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт.
Вимагаємо змінити вимогу до процесору згідно його продуктивності: «Процесор – повинен ПО БАЛАМ відповідати або бути краще (мати більше балів) за Intel Core i5-10210U згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html,( колонки – «CPU Mark», «Thread Mark», «TDP (W)»), та призначений для ноутбуків (Категорія - Laptop);»
Встановлені технічні вимоги Замовника до «Портативний комп’ютер (ноутбук) в комплекті - тип 1- «Процесор – «не менше 6-ти фізичних ядер, мінімальна частота не менше 2,30 GHz, максимальна частота не менше 4,00 GHz» не є дискримінаційними і такими, що обмежують права учасників чи порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не можуть бути змінені з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, а містять загальні мінімальні технічні вимоги до товару, який є необхідним Замовнику, яким відповідає значно більше процесорів, ніж вказано Вами, та ноутбуки, як мінімум, 2-х провідних світових виробників , як Ви самі зазначили, відповідають даній вимозі. До того ж, існує світова практика несерійного конфігурування провідними світовими виробниками ноутбуків технічних характеристик та конкретних комплектуючих ноутбука (процесори, оперативна пам'ять, жорсткий диск, відеокарта, батарея та інше) при виробництві та постачання їх під конкретні замовлення, що розширює кількість моделей, що може бути запропоновано учасниками. Учасники не позбавляються права подавати тендерні пропозиції з кращими технічними характеристиками, ніж встановлені Замовником. Додамо, що Ваше посилання на іншу закупівлю від 2018 року не має відношення до поточної, а сукупним вимогам до портативного комп’ютера (ноутбук) тип 1 відповідають різні моделі як мінімум 4 світових лідерів з виробництва аналогічного товару (Lenovo, НР, Dell, Asus), відповідно відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині.
Вимагаємо змінити вимогу до батареї відповідно до чітко вимірюваної величини: «ємність не менше ніж 40 Вт/год».
Встановлені технічні вимоги Замовника до ««автономна робота не менше 11,5 годин» та позиції Портативний комп’ютер (ноутбук) в комплекті - тип 2 – «автономна робота не менше 14 годин»» є коректними, не дискримінаційними, не обмежують права учасників, не порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не можуть бути змінені з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) містять загальні мінімальні технічні вимоги до товару, який є необхідним Замовнику. Час автономної роботи є чітко вимірюваною величиною, що публікується в технічній та/або маркетинговій документації переважною більшістю провідних виробників ноутбуків (Lenovo, НР, Acer, Asus, MSI, Xiaomi ) в відкритих джерелах. Предметом закупівлі є саме Портативний комп’ютер ( ноутбук), а не окремі батареї до нього, тому саме час автономної роботи є важливим для Замовника критерієм ефективності його подальшого використання. Натомість, характеристика ємності батареї в Вт/годинах не є інформативною чи коректною для цього критерію у зв’язку з тим, що батареї однакової ємності в Вт/годинах в ноутбуках різних виробників забезпечують досить різний час автономної роботи, що ускладнює їх порівняння. Також, учасники не позбавляються права подавати тендерні пропозиції з кращими технічними характеристиками, ніж встановлені Замовником.
Вимога до процесору позиції Портативний комп’ютер ( ноутбук) в комплекті - тип 2- «Процесор – «не менше 4-ти фізичних ядер, мінімальна частота не менше 1,80 GHz, максимальна частота не менше 4,90 GHz» чітко характеризуєш процесор i7-10510U/ i7-10610U, який (у сукупності всіх інших вимог) використовують тільки два виробника на ринку (Hewlett Packard та Lenovo).
Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт.
Вимагаємо змінити вимогу до процесору згідно його продуктивності: «Процесор – повинен ПО БАЛАМ відповідати або бути краще (мати більше балів) за Intel Core i7-10510U згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html,( колонки – «CPU Mark», «Thread Mark», «TDP (W)»), та призначений для ноутбуків (Категорія - Laptop);»
Встановлені технічні вимоги Замовника до «Портативний комп’ютер (ноутбук) в комплекті - тип 2 - «Процесор – «Процесор – «не менше 4-ти фізичних ядер, мінімальна частота не менше 1,80 GHz, максимальна частота не менше 4,90 GHz» не є дискримінаційними і такими, що обмежують права учасників чи порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не можуть бути змінені з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, а містять загальні мінімальні технічні вимоги до товару, який є необхідним Замовнику, яким відповідає значно більше процесорів, ніж вказано Вами, та ноутбуки, як мінімум, 2-х провідних світових виробників , як Ви самі зазначили, відповідають даній вимозі. До того ж, існує світова практика несерійного конфігурування провідними світовими виробниками ноутбуків технічних характеристик та конкретних комплектуючих ноутбука (процесори, оперативна пам'ять, жорсткий диск, відеокарта, батарея та інше) при виробництві та постачання їх під конкретні замовлення, що розширює кількість моделей, що може бути запропоновано учасниками. Учасники не позбавляються права подавати тендерні пропозиції з кращими технічними характеристиками, ніж встановлені Замовником. Відповідно відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині.
Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт.
Можливо вам буде достатньо продуктивності відеокарти яка менше на 10% але в свою чергу дозволяє зекономити близько 1000 грн на однієї одиниці, що загалом складе 50 000 грн економії на закупівлі цих ноутбуків та дозволить прийняти участь у торгах більш ніж двом виробникам?
Вимагаємо змінити вимогу до відеокарти згідно її продуктивності: «Відеокарта – повинна ПО БАЛАМ відповідати або бути краще (мати більше балів) за GeForce MX230 згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php,( колонка – «Passmark G3D Mark).»
Встановлені технічні вимоги Замовника до «Портативний комп’ютер (ноутбук) в комплекті - тип 2 - «Відеокарта – дискретна, не гірше ніж NVIDIA® Quadro® P520 або еквівалент» не є дискримінаційними і такими, що обмежують права учасників чи порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не можуть бути змінені з наступних підстав. Вираз «не гірше» є загальновживаним для тендерних процедур та означає, що всі технічні характеристики відеокарти запропонованого ноутбука повинні бути не гірше по сукупності всіх технічних параметрів відеокарти, що вказана в тендерній документації або ії еквіваленту. Також, відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"». В даному випадку посилання на торгову марку та виробника NVIDIA® Quadro® є необхідним, у зв’язку з мінімальними вимогами до типів та серії відеокарт на, що встановлюються виробниками спеціалізованого геодезичного ПЗ, яке буде використовуватись Замовником на ноутбуках тип 2. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) містять загальні мінімальні технічні вимоги до товару, який є необхідним Замовнику, та ноутбуки, як мінімум, 2-х провідних світових виробників , як Ви самі зазначили, відповідають даній вимозі. До того ж, існує світова практика несерійного конфігурування провідними світовими виробниками ноутбуків технічних характеристик та конкретних комплектуючих ноутбука (процесори, оперативна пам'ять, жорсткий диск, відеокарта, батарея та інше) при виробництві та постачання їх під конкретні замовлення, що розширює кількість моделей, може бути запропоновано учасниками. Учасники не позбавляються права подавати тендерні пропозиції з кращими технічними характеристиками, ніж встановлені Замовником. Відповідно відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині.
Для підключення ноутбука до док-станції яка є предметом даних торгів, використовується інтерфейс USB Type-C, який зазначено в вимогах до Портативний комп’ютер ( ноутбук) в комплекті - тип 1. Використання USB Type-C замість USB-C TB3 дозволить суттєво зекономити за рахунок збільшення кола учасників та його собівартості.
Вимагаємо змінити вимогу до інтерфейсу на USB Type-C.
Встановлені технічні вимоги Замовника до інтерфейсів «Портативний комп’ютер (ноутбук) в комплекті - тип 2- «Інтерфейси – не менше 1 х HDMI,2 х USB, 1x USB-C TB3, вбудований мікрофон, стерео аудіовихід або headphone/microphone combo або еквівалент» не є дискримінаційними і такими, що обмежують права учасників чи порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не можуть бути змінені з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) містять загальні мінімальні технічні вимоги до товару, який є необхідним Замовнику, використання USB-C TB3 в ноутбуку тип 2 для з’єднання з периферійними пристроями та аксесуарами, що також мають USB-C TB3, є виробничою необхідністю, та ноутбуки, як мінімум, 2-х провідних світових виробників , як Ви самі зазначили, відповідають даній вимозі. До того ж, існує світова практика несерійного конфігурування провідними світовими виробниками ноутбуків технічних характеристик та конкретних комплектуючих ноутбука (процесори, оперативна пам'ять, жорсткий диск, відеокарта, батарея та інше) при виробництві та постачання їх під конкретні замовлення, що розширює кількість моделей, може бути запропоновано учасниками. Учасники не позбавляються права подавати тендерні пропозиції з кращими технічними характеристиками, ніж встановлені Замовником. Відповідно відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині.
Вимога до ваги Портативний комп’ютер ( ноутбук) в комплекті - тип 1 – «не більше 1,7 кг. з акумуляторною батареєю». Чи є суттєвою різниця ваги в 200 грам для Портативний комп’ютер ( ноутбук) в комплекті - тип 2 яка звужує коло учасників до двох виробників?
Вимагаємо змінити вимогу до ваги на не більше 1,7 кг. з акумуляторною батареєю.
Встановлені технічні вимоги Замовника до ваги «Портативний комп’ютер (ноутбук) в комплекті - тип 2- «не більше 1,5 кг. з акумуляторною батареєю» не є дискримінаційними і такими, що обмежують права учасників чи порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не можуть бути змінені з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, а містять загальні мінімальні технічні вимоги до товару, який є необхідним Замовнику, та ноутбуки, як мінімум, 2-х провідних світових виробників , як Ви самі зазначили, відповідають даній вимозі. До того ж, існує світова практика несерійного конфігурування провідними світовими виробниками ноутбуків технічних характеристик та конкретних комплектуючих ноутбука (процесори, оперативна пам'ять, жорсткий диск, відеокарта, батарея та інше) при виробництві та постачання їх під конкретні замовлення, що розширює кількість моделей, може бути запропоновано учасниками. Учасники не позбавляються права подавати тендерні пропозиції з кращими технічними характеристиками, ніж встановлені Замовником. . Відповідно відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині.
Також пропонуємо розглянути можливість розширити гарантію на монітори до 5 років.
Розширена гарантія саме на монітори є найбільш популярною, тому що в середньому термін служби монітора складає 5-7 років, а стандартна гарантія, яка пропонується виробниками становить від одного року до трьох. Навіть якщо монітор працює по закінченню терміну служби, потрібно думати про його заміну тому що за цей час з'являться нові технології, монітор вигорає, яскравість і контрастність погіршуються, що істотно впливає на зір.
Практично всі виробники моніторів можуть запропонувати розширену гарантію, яка дозволяє безкоштовно провести ремонт на протязі 5 років.
Переваги п'ятирічної гарантії почали використовувати деякі великі державні організації в Україні, а саме: АТ «Укрпошта», НЕК «Укренерго», АТ «Українська залізниця» та ін. Вигода в тому, що підприємствам не потрібно планувати гроші на обслуговування обладнання на період, який покривається гарантією виробника. Це в свою чергу дозволяє полегшити планування і заощадити не тільки на запасних частинах, а й на утриманні ремонтних відділів.
Розширення гарантії до п’яти років, дозволяє удосконалити витрати на ІТ інфраструктуру, досягти її безвідмовної роботи, а також зменшити час на відновлення працездатності при форс-мажорних обставинах.
Вимагаємо винести закупівлю моніторів в окремий лот або окрему процедуру закупівлі для запобігання штучної конкуренції, дискримінації та значної економії коштів. Також винесення моніторів в окремий лот або окрему процедуру закупівлі дозволить збільшити гарантію до 5 років.
Вимагаємо привести тендерну документацію до виду, яка дасть можливість учасникам подати пропозицію спираючись на функціонал і дозволить вам забезпечити добросовісну конкуренцію і максимальну економію відповідно до ч.1 ст.5 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що в разі відмови в задоволенні даної вимоги, ми будемо відстоювати наші права в АМКУ.
Вимагаємо винести закупівлю сумок для ноутбуків в окремий лот або окрему процедуру закупівлі для запобігання штучної конкуренції, дискримінації та значної економії коштів.
Встановлена в додатку №3 до тендерної документації вимога – «Запропоноване обладнання повинно бути від одного виробника» не є дискримінаційною та такою, що обмежує права учасників чи порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути змінена з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт. Винесення закупівель сумок для ноутбуків в окремий лот чи окрему процедуру закупівлі не є доцільним оскільки ноутбуки майже всіх провідних світових виробників можуть комплектуватись сумками для ноутбуків їх власного виробництва. Також, винесення закупівель сумок для ноутбуків в окремий лот або окрему процедуру є недоцільним оскільки визначення потреби, визначення предмету закупівлі, вибір процедури закупівлі відповідає нормам чинного законодавства України і вирішується виключно Замовником для забезпечення дотримання норм Закону. Відповідно відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині.
Встановлена в додатку №3 до тендерної документації вимога – «Запропоноване обладнання повинно бути від одного виробника» не є дискримінаційною та такою, що обмежує права учасників чи порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути змінена з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт. Винесення закупівель моніторів в окремий лот чи окрему процедуру закупівлі не є недоцільним оскільки визначення потреби, визначення предмету закупівлі, вибір процедури закупівлі відповідає нормам чинного законодавства України і вирішується виключно Замовником для забезпечення дотримання норм Закону. Також зазначимо, що розширення гарантії на монітори з 3-х до 5-ти років безкоштовним чином не є поширеною практикою провідних світових виробників. Додаткові витрати на придбання розширення гарантії на монітори до 5-ти років не передбачені бюджетом Замовника. Відповідно до вищезгаданого, відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині
Встановлена в додатку №3 до тендерної документації вимога – «Запропоноване обладнання повинно бути від одного виробника» не є дискримінаційною та такою, що обмежує права учасників чи порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути змінена з наступних підстав. Технічні вимоги до предмету закупівлі (технічні специфікації) не містять посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт. Винесення закупівель моніторів в окремий лот чи окрему процедуру закупівлі не є недоцільним оскільки визначення потреби, визначення предмету закупівлі, вибір процедури закупівлі відповідає нормам чинного законодавства України і вирішується виключно Замовником для забезпечення дотримання норм Закону. Також зазначимо, що розширення гарантії на монітори з 3-х до 5-ти років безкоштовним чином не є поширеною практикою провідних світових виробників. Додаткові витрати на придбання розширення гарантії на монітори до 5-ти років не передбачені бюджетом Замовника. Відповідно до вищезгаданого, відсутнє обмеження прав учасників та/чи дискримінаційна складова в тендерній документації в цій частині
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-22-000016 ● 5790760554b5459cb6f6507efd2c6121
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2021 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 № 748
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 22.11.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 748
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-05-13-007128-b 13.05.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-25 17:02:39
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція на базі ноутбука)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
2. Пропонуємо надати забезпечення виконання договору про закупівлю, передбачене умовами тендерної документації у формі банківської гарантії з усіма додатками, змінами тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-30 11:43:44
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 21Т-099_30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція на базі ноутбука), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-13-007128-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2021 08:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Віннком Україна | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2021 08:34
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" |
29 247 036,00
UAH з ПДВ
|
28 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
29 263 620,00
UAH з ПДВ
|
28 670 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
29 298 720,00
UAH з ПДВ
|
28 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" #30216322 |
Переможець |
28 650 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2022 15:52
|
ДУ Смартлінк.zip | зміни до договору |
17 березня 2022 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:32
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2021 17:07
|
УГВ368-30-21 від 13.09.21 Смартлінк.pdf | укладений |
13 вересня 2021 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки до 15.04.2022р., строку дії договору до 25.08.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 368/30-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.3 п.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Смартлінк» пропонує внести зміни до Договору №УГВ368/30-21 від 13.09.2021р., а саме здійснити покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 368/30-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |