Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Стент-система периферична для великих судин)
CPV: 33180000-5 Functional support (Peripheral stent system for large vessels)
CPV: 33180000-5 Functional support (Peripheral stent system for large vessels)
Очікувана вартість
25 134 300,00 UAH
UA-2021-05-13-005245-c ● 1924c142e081474ba21a71a922636333
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medpro.health/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 25 134 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 671,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 13 травня 2021 18:46 |
Enquiries until: | 04 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 25 134 300 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 125 672 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Розгорнути
Згорнути
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language.
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
321 одиниця
Стент-система периферична для великих судин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33182300-2 — Апаратура для серцево-судинної хірургії
НК 024:2019: 36035 — Стент, судинний
Peripheral stent system for large vessels
CPV: 33182300-2
Період постачання:
по 01 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 18:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 18:47 |
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ МВ 2021_ENG amended.docx | |
13 травня 2021 18:47 |
Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
13 травня 2021 18:47 |
Додаток 2-а ст.17.docx | |
13 травня 2021 18:47 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
13 травня 2021 18:47 |
ТД (Інструкція)стент система периферична.docx | |
13 травня 2021 18:47 |
Додаток 1 Техн.харак.Стент система периферична.docx | |
13 травня 2021 18:47 |
Додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-13-005245-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛАКМЕД", Код ЄДРПОУ:39779821
Дата подання: 19 травня 2021 12:14
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2021-05-13-005245-c нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушують принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужують коло учасників, а саме: деякі медико-технічні характеристики сформовані таким чином, що штучно звужують коло потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципами державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вивчивши запропоновану Вами Тендерну документацію, а саме Додаток №1 (Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) можна дійти висновку, що деякі технічні вимоги обмежують коло потенційних учасників.
Хочемо зауважити, що стенти діляться на 2 типи:
1. Саморозкривні (розкриваються при виходжені з катетеру доставки)
2. Фіксовані на балоні (розкриваються при роздуванні балону)
По технології виготовлення металевих стентів, вони можуть бути вирізані лазером із суцільного металу або бути плетеними із металевого дроту.
Фіксованими на балоні можуть бути тільки стенти вирізані лазером. В свою чергу, саморозкривні – вирізані лазером і плетені.
Найбільш безпечними є плетені саморозкривні стенти, за рахунок того, що при імплантації плетеного стента, може бути виконана репозиція. В той час, як вирізані лазером і фіксовані на балоні стенти не мають можливості репозиції. Також, конструкція плетеного стента має кращу конструкцію комірок, що дозволяє запобігти багатьох ускладнень, таких як: прорізання тромбу у просвіт стента та дистальної емболії.
При імплантації саморозкривного стента не зупиняється кровоток у дистальному судинному руслі. В той час, як при імплантації стента на балоні відбувається зупинка кровотоку при роздуванні балона, що може мати негативні наслідки на органи і тканини, які залежать від стабільного кровообігу даної судини.
При постановці стента у великих периферичних судинах, немає необхідності обмежувати вибір стента, на такий, що попередньо фіксований на балоні.
Сучасні саморозкривні стенти мають високу ступінь конформності (прилягання стента до стінок судин), а також мають переваги описані вище.
Тож, виходячи з вищенаведеного, з метою уникнення правопорушень основних принципів державних закупівель та з метою розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в Тендерну документацію до Додатку 1 (Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
1. В пункті «Характеристика». «Стент, що розширюється на балоні», змінити на «Стент, що розширюється на балоні або саморозкривний стент».
2. В пункті «Комплектація». «Стент у комплектації з розширюючим балоном», змінити на «Стент у комплектації з розширюючим балоном або стент у комплектації з катетером доставки».
Додаткова надаємо Додаток 1 зі змінами.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2021-05-13-005245-c нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушують принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужують коло учасників, а саме: деякі медико-технічні характеристики сформовані таким чином, що штучно звужують коло потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципами державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вивчивши запропоновану Вами Тендерну документацію, а саме Додаток №1 (Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) можна дійти висновку, що деякі технічні вимоги обмежують коло потенційних учасників.
Хочемо зауважити, що стенти діляться на 2 типи:
1. Саморозкривні (розкриваються при виходжені з катетеру доставки)
2. Фіксовані на балоні (розкриваються при роздуванні балону)
По технології виготовлення металевих стентів, вони можуть бути вирізані лазером із суцільного металу або бути плетеними із металевого дроту.
Фіксованими на балоні можуть бути тільки стенти вирізані лазером. В свою чергу, саморозкривні – вирізані лазером і плетені.
Найбільш безпечними є плетені саморозкривні стенти, за рахунок того, що при імплантації плетеного стента, може бути виконана репозиція. В той час, як вирізані лазером і фіксовані на балоні стенти не мають можливості репозиції. Також, конструкція плетеного стента має кращу конструкцію комірок, що дозволяє запобігти багатьох ускладнень, таких як: прорізання тромбу у просвіт стента та дистальної емболії.
При імплантації саморозкривного стента не зупиняється кровоток у дистальному судинному руслі. В той час, як при імплантації стента на балоні відбувається зупинка кровотоку при роздуванні балона, що може мати негативні наслідки на органи і тканини, які залежать від стабільного кровообігу даної судини.
При постановці стента у великих периферичних судинах, немає необхідності обмежувати вибір стента, на такий, що попередньо фіксований на балоні.
Сучасні саморозкривні стенти мають високу ступінь конформності (прилягання стента до стінок судин), а також мають переваги описані вище.
Тож, виходячи з вищенаведеного, з метою уникнення правопорушень основних принципів державних закупівель та з метою розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в Тендерну документацію до Додатку 1 (Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі):
1. В пункті «Характеристика». «Стент, що розширюється на балоні», змінити на «Стент, що розширюється на балоні або саморозкривний стент».
2. В пункті «Комплектація». «Стент у комплектації з розширюючим балоном», змінити на «Стент у комплектації з розширюючим балоном або стент у комплектації з катетером доставки».
Додаткова надаємо Додаток 1 зі змінами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2021 15:40
Добрий день, шановний учасник! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП ""Медзакупівлі України". Предмет закупівлі (стент, що розширюється балоном) призначається для лікування вроджених вад серця (коарктації аорти, стенозу гілок або стовбура легеневої артерії, звужень порожнистих вен тощо) здебільшого у дітей, рідше у дорослих. Для усунення даних вад потрібні стенти з великою радіальною силою та значний тиск (іноді до 20 АТМ), це можуть забезпечити лише стенти на балоні. До того ж такі стенти мають бути великих розмірів (оскільки ці судини можуть сягати діаметрів понад 20 мм) і мати можливість розширюватись з часом (з ростом пацієнта), оскільки стенти на балоні не мають фіксованого діаметру,а їх розмір залежить від балону, що розширює стент. Саморозкривні стенти не використовуються для лікування вроджених вад серця. Такі стенти, мають низьку радіальну силу (різке фіброзоване вроджнене звуження розширити неможливо), фіксований діаметр (неможливість розширення з ростом пацієнта). Саморозкривні стенти використовуються для відновлення прохідності тромбованих або атеросклеротично уражених переферичних судин, здебільшого кінцівок. Тому запропоновані саморозкривні стенти КАТЕГОРИЧНО не підходять для лікування вищезазначених вроджених вад серця у пацієнтів.
Номер вимоги: UA-2021-05-13-005245-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Medtronic Trading NL B.V., Код ЄДРПОУ:NL814926629B01
Дата подання: 01 червня 2021 13:11
Додаток 4. Проєкт договору про закупівлю
Деякі вимоги Договору про закупівлю порушують принцип Закону України «Про Публічні Закупівлі»(далі – Закон) -недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Також, оскільки нерезидент має більш обмежене становище, то Замовник порушує частину 2. Ст. 5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.Та частину 4. Ст.5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Наші Вимоги та пропозиції відповідають законодавству України щодо перевезення товарів та Закону, а також має метою покращити процедуру розмитнення та доставки товарів вчасно із кращим терміном придатності .
Розгорнути
Згорнути
Також, оскільки нерезидент має більш обмежене становище, то Замовник порушує частину 2. Ст. 5 Закону - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.Та частину 4. Ст.5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Наші Вимоги та пропозиції відповідають законодавству України щодо перевезення товарів та Закону, а також має метою покращити процедуру розмитнення та доставки товарів вчасно із кращим терміном придатності .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2021 11:05
Доброго дня!
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проєктом Договору передбачено, що він виконується в рамках виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а саме за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”, за якою Замовника визначено одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до п. 2.2 проєкту Договору поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад Замовника.
Умовами DAP (постачання в місці призначення) передбачено, що продавець виконав своє зобов'язання по поставці, коли він надав покупцеві товар, випущений в митному режимі експорту та готовий до розвантаження з транспортного засобу, який прибув у вказане місце призначення. Умови поставки DAP покладають на продавця обов'язки нести всі витрати й ризики, пов'язані з транспортуванням товару в місце призначення, включаючи (де це буде потрібно) будь-які збори для експорту з країни відправлення.
Базис поставки DAP покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, доставку товару до погодженого пункту призначення, виконання транзитних митних формальностей.
Замовник, як одержувач бюджетних коштів, не може нести витрати, пов’язані із продукцією, до поставки продукції на склад Замовника та підписання товаросупровідних документів (товарно-транспортної накладної).
Згідно з частиною четвертою статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів у особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, забезпечення дотримання вимог законодавства про ліцензування видів господарської діяльності під час ввезення на територію України, зберігання, контролю якості, видачі дозволу на випуск (реалізацію) серії лікарських засобів, які закуповуються особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, здійснюється шляхом залучення суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929, імпортером лікарських засобів вважається суб’єкт господарювання, який провадить господарську діяльність з імпорту лікарських засобів, має ліцензію на імпорт лікарських засобів та є зареєстрованим в Україні.
За змістом пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1 проєкту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору, що відповідає принципу добросовісності та не створює дисбаланс договірних прав і обов’язків.
Поставка продукції з боку постачальника можлива із залученням логістичних партнерів. Нанесення на зовнішньому пакуванні зазначеної у пункті 6.3.1 інформації дозволить здійснити ідентифікацію вантажу, визначити необхідні вимоги по його транспортуванню, завантаженню-розвантаженню, зберіганню без пошкодження зовнішнього пакування (стрейч плівки, коробу тощо).
Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Подана вимога ґрунтується на абстрактному порушенні, на Вашу думку, прав потенційного учасника закупівлі, що може і не виникнути. А тому такі положення не можуть бути дискримінаційними та такими, що порушують Ваші права, оскільки не обов’язково виникнуть у майбутньому.
За практикою, аналогічній судовій, позивач не може обґрунтовувати подачу позову, майбутніми порушеннями, що можуть і не статися.
Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проєктом Договору передбачено, що він виконується в рамках виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а саме за бюджетною програмою КПКВК 2301400 “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”, за якою Замовника визначено одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до п. 2.2 проєкту Договору поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад Замовника.
Умовами DAP (постачання в місці призначення) передбачено, що продавець виконав своє зобов'язання по поставці, коли він надав покупцеві товар, випущений в митному режимі експорту та готовий до розвантаження з транспортного засобу, який прибув у вказане місце призначення. Умови поставки DAP покладають на продавця обов'язки нести всі витрати й ризики, пов'язані з транспортуванням товару в місце призначення, включаючи (де це буде потрібно) будь-які збори для експорту з країни відправлення.
Базис поставки DAP покладає на продавця обов'язок по виконанню експортних митних процедур для вивезення товару, доставку товару до погодженого пункту призначення, виконання транзитних митних формальностей.
Замовник, як одержувач бюджетних коштів, не може нести витрати, пов’язані із продукцією, до поставки продукції на склад Замовника та підписання товаросупровідних документів (товарно-транспортної накладної).
Згідно з частиною четвертою статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів у особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, забезпечення дотримання вимог законодавства про ліцензування видів господарської діяльності під час ввезення на територію України, зберігання, контролю якості, видачі дозволу на випуск (реалізацію) серії лікарських засобів, які закуповуються особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, здійснюється шляхом залучення суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з імпорту лікарських засобів, з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2016 р. № 929, імпортером лікарських засобів вважається суб’єкт господарювання, який провадить господарську діяльність з імпорту лікарських засобів, має ліцензію на імпорт лікарських засобів та є зареєстрованим в Україні.
За змістом пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, зокрема, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1 проєкту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору, що відповідає принципу добросовісності та не створює дисбаланс договірних прав і обов’язків.
Поставка продукції з боку постачальника можлива із залученням логістичних партнерів. Нанесення на зовнішньому пакуванні зазначеної у пункті 6.3.1 інформації дозволить здійснити ідентифікацію вантажу, визначити необхідні вимоги по його транспортуванню, завантаженню-розвантаженню, зберіганню без пошкодження зовнішнього пакування (стрейч плівки, коробу тощо).
Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, а його дії мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Подана вимога ґрунтується на абстрактному порушенні, на Вашу думку, прав потенційного учасника закупівлі, що може і не виникнути. А тому такі положення не можуть бути дискримінаційними та такими, що порушують Ваші права, оскільки не обов’язково виникнуть у майбутньому.
За практикою, аналогічній судовій, позивач не може обґрунтовувати подачу позову, майбутніми порушеннями, що можуть і не статися.
Крім того звертаємо увагу, що відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво» підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Враховуючи викладене, вимога не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-13-005245-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК.", Код ЄДРПОУ:42625531
Дата подання: 06 липня 2021 17:35
Дата подання: 06 липня 2021 17:35
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОВІДЕНС МЕДІКА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 липня 2021 10:36
рішення від 08.07.2021 № 15466.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 10:35
інформація про перенесення розгляду скарги від 19.07.2021 № 13392.pdf
Дата публікації: 20 липня 2021 14:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 № 17287.pdf
Дата публікації: 29 липня 2021 15:57
рішення від 28.07.2021 № 17287 .pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 17:15
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 липня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Кардінал Україна" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК." | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПРОВІДЕНС МЕДІКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК." |
25 134 200,00
UAH
|
20 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОВІДЕНС МЕДІКА" |
24 684 900,00
UAH
|
23 273 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Кардінал Україна" |
25 134 000,00
UAH
|
23 397 690,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК." #42625531 |
Переможець |
20 800 000,00
UAH
|
05 серпня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 23:41
|
Коментар при звітуванні_09_159-08.docx | укладений |
12 січня 2023 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2022 18:01
|
!ДУ №6 від 20.07.2022 р. до 09-159.pdf | зміни до договору |
20 липня 2022 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 18:00
|
!ДУ №5 до 09-159_08-2021 від 15.06.2022 р..pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2022 13:41
|
!ДУ №4 від 25.04.2022 до 09-159_08-2021.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2022 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2022 18:36
|
ДУ №3 до 09-159-08-2021.pdf | зміни до договору |
11 березня 2022 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 17:52
|
ДУ №2 до 09-159_08-2021.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 10:56
|
Договір №09-159_08-2021 від 19.08.2021.pdf | укладений |
20 серпня 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки до 28.03.2022 р. та строку дії договору до 27.04.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 09/159-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції та строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 09/159-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/159-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/159-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку поставки продукції |
Номер договору про закупівлю: | 09/159-08/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |