Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медична карта стаціонарного хворого Ф 003/0, бланк температурний листок Ф 004/0, бланк листок лікарських призначень Ф 003-4/0, інформована добровільна згода пацієнта 003-6/0, карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф 066/0, журнал обліку прийому хворих в стаціонар Ф 001/0
Очікувана вартість
2 860,00 UAH
UA-2021-05-13-004229-b ● 7b3259f0bad04d87a25dd41ee90424fb
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
13 травня 2021
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 05493846 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35 |
Контактна особа: |
Кислун Тетяна 380504870580 0504870580@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
якість яких повинна відповідати умовам державних стандартів, технічних регламентів чи умов, санітарних нормам для такого виду товару. У передбачених законом випадках, якість товару повинна підтверджуватися сертифікатам якості або сертифікатами відповідності, копії яких надаються Постачальником Замовникові при поставці товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Медична карта стаціонарного хворого Ф 003/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35,стаціонар №2; Фортеця, 21, (Ушакова, 3А) стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1000 штуки
Бланк температурний листок Ф 004/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35,стаціонар №2; Фортеця, 21, (Ушакова, 3А) стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1000 штуки
Бланк листок лікарських призначень Ф 003-4/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35,стаціонар №2; Фортеця, 21, (Ушакова, 3А) стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1000 штуки
Інформована добровільна згода пацієнта 003-6/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35,стаціонар №2; Фортеця, 21, (Ушакова, 3А) стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1000 штуки
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф 066/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35,стаціонар №2; Фортеця, 21, (Ушакова, 3А) стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал обліку прийому хворих в стаціонар Ф 001/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35,стаціонар №2; Фортеця, 21, (Ушакова, 3А) стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 травня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30-ти днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
13 травня 2021 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "С-ПРІНТ-2012" #37942440 |
Переможець |
2 860,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 11:30
|
С-Прінт на 2860,00.pdf | укладений |
13 травня 2021 11:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Медична карта стаціонарного хворого Ф 003/0 | 1000 | штуки |
1,44
UAH з ПДВ
|
Бланк температурний листок Ф 004/0 | 1000 | штуки |
0,36
UAH з ПДВ
|
Бланк листок лікарських призначень Ф 003-4/0 | 1000 | штуки |
0,36
UAH з ПДВ
|
Інформована добровільна згода пацієнта 003-6/0 | 1000 | штуки |
0,23
UAH з ПДВ
|
Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф 066/0 | 1000 | штуки |
0,23
UAH з ПДВ
|
Журнал обліку прийому хворих в стаціонар Ф 001/0 | 5 | штуки |
48,00
UAH з ПДВ
|