Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
4 895 000,00 UAH
UA-2021-05-13-003701-a ● 5b774fadc0284368a97a860525459cdb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ковельське управління водопровідно-каналізаційного господарства "Ковельводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 05500871 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2 |
Контактна особа: |
Калитюк Андрій Володимирович +380988397872 UKR.ANDRIY85@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 4 895 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Детальна інформація про кількісні та якісні показники предмета закупівлі зазначена в додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, Ковель
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 15:17 |
Оголошенні про проведення СЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до Учасника
Дата подання: 17 травня 2021 15:10
Дата відповіді: 17 травня 2021 16:06
Доброго дня!
У Вашому оголошенні є вимога:
- Учасник в період уточнень обов’язково повинен, за попередньою домовленістю із Замовником, забезпечити виїзд фахівця для уточнення об’єму робіт та підписання акту огляду об’єкту, складений в довільній формі та завірений печатками з обох сторін.
Уточніть, будь ласка, чи є дана вимога обов'язковою та для яких учасників (усіх/переможця)?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання відповідаємо наступне:
Вище згадана вимога не є обов'язковою для усіх Учасників закупівлі та може бути застосована на розсуд Замовника лише для Переможця даної закупівлі!
Вище згадана вимога не є обов'язковою для усіх Учасників закупівлі та може бути застосована на розсуд Замовника лише для Переможця даної закупівлі!
Відомості з ЄДРПОУ
Дата подання: 18 травня 2021 10:21
Дата відповіді: 18 травня 2021 14:04
Доброго ранку, шановний Замовнику!
Чи буде причиною для відхилення пропозиції учасника, якщо на Вашу вимогу: "Надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)", - надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР)?
Адже, по суті, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ, яка є відкритою і загальнодоступною і яку без проблем можна перевірити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На ваше запитання відповідаємо наступне:
У разі надання Учасниками даної закупівлі, на вище зазначену вимогу, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), не буде прийматися Замовником за порушення та не буде являтись причиною для відхилення пропозиції Учасника.
У разі надання Учасниками даної закупівлі, на вище зазначену вимогу, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), не буде прийматися Замовником за порушення та не буде являтись причиною для відхилення пропозиції Учасника.
Уточнення виду договірної ціни
Дата подання: 18 травня 2021 18:47
Дата відповіді: 19 травня 2021 08:50
Просимо уточнити вид договірної ціни: тверда чи динамічна?
Відповідь: Доброго ранку! На ваше запитання відповідаємо наступне:
Договірна ціна є динамічна без можливості збільшення кошторисної вартості об'єкта будівництва!
Договірна ціна є динамічна без можливості збільшення кошторисної вартості об'єкта будівництва!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-13-003701-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕКОНБУД", Код ЄДРПОУ:35826032
Дата подання: 03 червня 2021 17:30
Оскарження
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
ВИКЛАДЕННЯ ОБСТАВИН.
16 квітня 2021 року на порталі Уповноваженого органу Ковельським управлінням водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a щодо роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області».
26 травня 2021 року за результатами вказаного аукціону замовником сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, а саме: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ВолиньБудТех» - 3 498 605,00 грн; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» - 4 075 524,00 грн; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Кулев-Інвест» - 4 075 524,60 грн; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю Промислова Група «ТерПолімерГаз» - 4 075 525,00 грн.
Згідно протоколу від 02.06.2021 року №202 замовником дискваліфіковано учасника спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» з підстав невідповідності терміну дії ліцензії (21.06.2021 року) кінцевому терміну виконання робіт (згідно календарного плану до 31.12.2021 року).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасник вказаної закупівлі, не згодне з рішенням Ковельського управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» оформленого протоколом від 02.06.2021 року №202, з огляду на наступне.
Згідно п.2.1 розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням замовника від 13.05.2021 року №175 замовником, серед іншого, визначено, що учасник повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій наступні документи в електронному вигляді у складі своєї пропозиції: копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (у разі якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством «…». Усі документи повинні бути дійсними на дату подання пропозиції.
Звертаємо увагу замовника, що пропозиція для участі в спрощеній закупівлі UA-2021-05-13-003701-a подана Товариством з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» 25.05.2021 року.
Разом з тим, згідно ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі Закон №222-VIII) ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону:
- види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно;
- які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.7 Закону №222-VIII ліцензуванню підлягають, серед іншого, такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"
Звертаємо увагу, що Товариству з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» видано ліцензію від 21.06.2016 року №23-Л для провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності з переліком видів робіт (реєстраційний запис 2013028580) з вказаним терміном дії до 21.06.2021 року.
Проте, положенням ч.6 ст.21 Закону №222-VIII встановлено імперативне правило про безстроковість усіх ліцензій, які є чинними на день набрання чинності цим Законом (28.06.2015 року).
Навіть за формального підходу до розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» не вбачається порушень, адже на момент подачі останнім пропозиції (25.05.2021 року) ліцензія була та є дійсною. Інших умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a не містить.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» виконало умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a, а пропозиція останнього повністю відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Презумпція знання законодавства (лат. Ignorantia juris non excusat — незнання закону не вибачається) — кожен вважається таким, що знає закони.
Правова основа презумпції знання законодавства — обов'язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України. Цей обов'язок закріплений в частині 1 статті 68 Конституції України. Обов'язок додержання законів передбачає і обов'язок їх знання. Тому закони повинен знати кожний. З цього положення і випливає загальновідома формула: незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності, яка і міститься в частині 2 статті 68 Конституції України.
Враховуючи наведене, вважаємо, що незнання замовником положення ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не може бути підставою для дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд».
ПРАВОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ.
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно ч.ч.1, 2 ст.14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Частиною 9 ст.14 Закону передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до ч.ч.10-12 ст.14 Закону розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Згідно ч.13 ст.14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
СУТЬ ВИМОГ.
Відповідно до ч.ч.7, 20 ст.14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи наведене, керуючись ст.ст.12, 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Усунути порушення прав та законних інтересів Товариства з обмеженою відповідальність «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a щодо роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області».
2. Скасувати рішення Ковельського управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» оформленого протоколом від 02.06.2021 року №202.
3. Розглянути пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a щодо роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області», з урахуванням положення ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та інших доводів учасника.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
ВИКЛАДЕННЯ ОБСТАВИН.
16 квітня 2021 року на порталі Уповноваженого органу Ковельським управлінням водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» (далі – Замовник) розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a щодо роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області».
26 травня 2021 року за результатами вказаного аукціону замовником сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, а саме: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ВолиньБудТех» - 3 498 605,00 грн; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» - 4 075 524,00 грн; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Кулев-Інвест» - 4 075 524,60 грн; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю Промислова Група «ТерПолімерГаз» - 4 075 525,00 грн.
Згідно протоколу від 02.06.2021 року №202 замовником дискваліфіковано учасника спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» з підстав невідповідності терміну дії ліцензії (21.06.2021 року) кінцевому терміну виконання робіт (згідно календарного плану до 31.12.2021 року).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасник вказаної закупівлі, не згодне з рішенням Ковельського управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» оформленого протоколом від 02.06.2021 року №202, з огляду на наступне.
Згідно п.2.1 розділу «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням замовника від 13.05.2021 року №175 замовником, серед іншого, визначено, що учасник повинен надати до кінцевого строку подання пропозицій наступні документи в електронному вигляді у складі своєї пропозиції: копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (у разі якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством «…». Усі документи повинні бути дійсними на дату подання пропозиції.
Звертаємо увагу замовника, що пропозиція для участі в спрощеній закупівлі UA-2021-05-13-003701-a подана Товариством з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» 25.05.2021 року.
Разом з тим, згідно ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі Закон №222-VIII) ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону:
- види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно;
- які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.7 Закону №222-VIII ліцензуванню підлягають, серед іншого, такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"
Звертаємо увагу, що Товариству з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» видано ліцензію від 21.06.2016 року №23-Л для провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності з переліком видів робіт (реєстраційний запис 2013028580) з вказаним терміном дії до 21.06.2021 року.
Проте, положенням ч.6 ст.21 Закону №222-VIII встановлено імперативне правило про безстроковість усіх ліцензій, які є чинними на день набрання чинності цим Законом (28.06.2015 року).
Навіть за формального підходу до розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» не вбачається порушень, адже на момент подачі останнім пропозиції (25.05.2021 року) ліцензія була та є дійсною. Інших умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a не містить.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» виконало умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a, а пропозиція останнього повністю відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Презумпція знання законодавства (лат. Ignorantia juris non excusat — незнання закону не вибачається) — кожен вважається таким, що знає закони.
Правова основа презумпції знання законодавства — обов'язок кожного неухильно додержуватися Конституції України та законів України. Цей обов'язок закріплений в частині 1 статті 68 Конституції України. Обов'язок додержання законів передбачає і обов'язок їх знання. Тому закони повинен знати кожний. З цього положення і випливає загальновідома формула: незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності, яка і міститься в частині 2 статті 68 Конституції України.
Враховуючи наведене, вважаємо, що незнання замовником положення ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» не може бути підставою для дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд».
ПРАВОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ.
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно ч.ч.1, 2 ст.14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Частиною 9 ст.14 Закону передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до ч.ч.10-12 ст.14 Закону розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Згідно ч.13 ст.14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
СУТЬ ВИМОГ.
Відповідно до ч.ч.7, 20 ст.14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи наведене, керуючись ст.ст.12, 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Усунути порушення прав та законних інтересів Товариства з обмеженою відповідальність «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a щодо роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області».
2. Скасувати рішення Ковельського управління водопровідно-каналізаційного господарства «Ковельводоканал» оформленого протоколом від 02.06.2021 року №202.
3. Розглянути пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a щодо роботи по об’єкту «Реконструкція водопровідної мережі від свердловини №11 до насосної станції II підйому (II етап) по вул. Геологів в м. Ковель Волинської області», з урахуванням положення ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та інших доводів учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2021 15:54
1). У відповідності до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником ТОВ "РЕКОНБУД" надано копію ліцензії на провадження Господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком) видана 21 червня 2016 року за №23-Л. Згідно представленої копії строк дії даної ліцензії встановлений з 21.06.2016 року по 21.06.2021 року.
Так, згідно ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі Закон №222-VIII) ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону:
- види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно;
- які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Відповідно Замовником в період розгляду документів пропозиції учасника ТОВ «РЕКОНБУД» здійснено перевірку інформації, щодо ліцензії на провадження Господарської діяльності з будівництва, на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та виявлено:
- Дата початку терміну дії ліцензії – 21.06.2016 року;
- Дата граничного терміну дії - 21.06.2021 року,
та відсутня інформація про продовження дії чи безстроковість даної ліцензії учасника ТОВ «РЕКОНБУД».
А тому, враховуючи вимоги ч.6 ст.21 даного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Учасник ТОВ «РЕКОНБУД» мав можливість звернутись до органу ліцензування із заявою ліцензіата про надання ліцензії статусу безстрокової та долучити завірені скан-копії останніх (заяви ліцензіата та відповіді органу ліцензування) до документації пропозиції учасника для участі у спрощеній закупівлі UA-2021-05-13-003701-a, що учасником ТОВ «РЕКОНБУД» не було здійснено!
2). Окрім того, необхідно звернути увагу, що даний Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі Закон №222-VIII) набрав чинності в трьохмісячний термін з дати опублікування (30.03.2015 року), а саме - 30.06.2015 року. Тобто, на момент набрання чинності вище вказаного Закону ліцензія №23Л від 21.06.2016 року (видана учаснику ТОВ «РЕКОНБУД»), ще навіть не була видана, а тому на дану ліцензію не може поширюватись дія ч.6 ст.21 даного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
3). У відповідності до однієї із вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a, учасник повинен до кінцевого строку подання пропозицій надати:
«Копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (у разі якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). Документи подаються у вигляді кольорових сканованих копій у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т. ін. У випадку, якщо згідно цієї документації передбачається надання Учасником копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу, завірена наступним чином: напис «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, та печатки (за наявності). У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу. Усі документи повинні бути дійсними на дату подання пропозиції. Документи що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не додаються ними у складі пропозиції, з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх ненадання. Тендерна пропозиція учасника має бути підписана електронним цифровим підписом учасника (керівника/представника учасника). Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»..
Проте, необхідно зауважити, що дана спрощена закупівля передбачає закупівлю робіт по об’єкту будівництва, а тому в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та в Додатку №3 Проєкт Договору ( Додаток №1 до Договору календарний план виконання робіт по об’єкту) чітко визначені Замовником строки виконання робіт :
Термін виконання (початок- завершення):
Початок –з дати укладення договору
Закінчення – 31 грудня 2021р.
Додатково зауважимо, що враховуючи визначення згідно абз. 5 ч.1 ст.1 даного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме:
«5) ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;»
та кінцевий термін дії ліцензії учасника ТОВ "РЕКОНБУД" (№23-Л від 21.06.2016 року), який становить 21.06.2021 року (статус безстрокової дії ліцензії Учасником документально не доведений), Замовник має підстави розглядати Учасника ТОВ «РЕКОНБУД» як суб’єкта господарювання, який після 21.06.2021 року втратить право на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню!
Отже, враховуючи вище зазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2021-05-13-003701-a.a1 від 03.06.2021 року (17:33).
Так, згідно ч.6 ст.21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі Закон №222-VIII) ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону:
- види господарської діяльності яких звужені, підлягають переоформленню, що здійснюється органом ліцензування у триденний строк безкоштовно;
- які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Відповідно Замовником в період розгляду документів пропозиції учасника ТОВ «РЕКОНБУД» здійснено перевірку інформації, щодо ліцензії на провадження Господарської діяльності з будівництва, на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та виявлено:
- Дата початку терміну дії ліцензії – 21.06.2016 року;
- Дата граничного терміну дії - 21.06.2021 року,
та відсутня інформація про продовження дії чи безстроковість даної ліцензії учасника ТОВ «РЕКОНБУД».
А тому, враховуючи вимоги ч.6 ст.21 даного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Учасник ТОВ «РЕКОНБУД» мав можливість звернутись до органу ліцензування із заявою ліцензіата про надання ліцензії статусу безстрокової та долучити завірені скан-копії останніх (заяви ліцензіата та відповіді органу ліцензування) до документації пропозиції учасника для участі у спрощеній закупівлі UA-2021-05-13-003701-a, що учасником ТОВ «РЕКОНБУД» не було здійснено!
2). Окрім того, необхідно звернути увагу, що даний Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі Закон №222-VIII) набрав чинності в трьохмісячний термін з дати опублікування (30.03.2015 року), а саме - 30.06.2015 року. Тобто, на момент набрання чинності вище вказаного Закону ліцензія №23Л від 21.06.2016 року (видана учаснику ТОВ «РЕКОНБУД»), ще навіть не була видана, а тому на дану ліцензію не може поширюватись дія ч.6 ст.21 даного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
3). У відповідності до однієї із вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-13-003701-a, учасник повинен до кінцевого строку подання пропозицій надати:
«Копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (у разі якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). Документи подаються у вигляді кольорових сканованих копій у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т. ін. У випадку, якщо згідно цієї документації передбачається надання Учасником копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу, завірена наступним чином: напис «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, та печатки (за наявності). У всіх інших випадках вимагається сканований оригінал документу. Усі документи повинні бути дійсними на дату подання пропозиції. Документи що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не додаються ними у складі пропозиції, з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх ненадання. Тендерна пропозиція учасника має бути підписана електронним цифровим підписом учасника (керівника/представника учасника). Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»..
Проте, необхідно зауважити, що дана спрощена закупівля передбачає закупівлю робіт по об’єкту будівництва, а тому в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та в Додатку №3 Проєкт Договору ( Додаток №1 до Договору календарний план виконання робіт по об’єкту) чітко визначені Замовником строки виконання робіт :
Термін виконання (початок- завершення):
Початок –з дати укладення договору
Закінчення – 31 грудня 2021р.
Додатково зауважимо, що враховуючи визначення згідно абз. 5 ч.1 ст.1 даного Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме:
«5) ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;»
та кінцевий термін дії ліцензії учасника ТОВ "РЕКОНБУД" (№23-Л від 21.06.2016 року), який становить 21.06.2021 року (статус безстрокової дії ліцензії Учасником документально не доведений), Замовник має підстави розглядати Учасника ТОВ «РЕКОНБУД» як суб’єкта господарювання, який після 21.06.2021 року втратить право на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню!
Отже, враховуючи вище зазначене, відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2021-05-13-003701-a.a1 від 03.06.2021 року (17:33).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" |
3 498 605,00
UAH з ПДВ
|
3 498 605,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКОНБУД" |
4 152 885,40
UAH з ПДВ
|
4 075 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
4 203 520,32
UAH з ПДВ
|
4 075 524,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" |
4 870 125,24
UAH з ПДВ
|
4 075 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" #43105538 |
Відхилено |
3 498 605,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 09:42
|
ТОВ "РЕКОНБУД" #35826032 |
Відхилено |
4 075 524,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2021 16:49
|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
4 075 524,60
UAH з ПДВ
|
08 червня 2021 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 11:10
|
ДУ №1 від 25.10.2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 16:43
|
Договір №168-21 від 11.06.2021.pdf | укладений |
11 червня 2021 16:43
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 липня 2021 17:28
|
926 165,56 UAH | UA138201720344371002100023596 Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" |
UA273204780000000026003126324 ТзОВ "Кулев-Iнвест" |
Оплачений |
29 липня 2021 14:58
|
843 207,47 UAH | UA138201720344371002100023596 Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" |
UA273204780000000026003126324 ТзОВ "Кулев-Iнвест" |
Оплачений |
10 серпня 2021 10:46
|
1 304 067,66 UAH | UA138201720344371002100023596 Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" |
UA273204780000000026003126324 ТзОВ "Кулев-Iнвест" |
Оплачений |
17 серпня 2021 10:26
|
332 618,69 UAH | UA138201720344371002100023596 Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" |
UA273204780000000026003126324 ТзОВ "Кулев-Iнвест" |
Оплачений |
27 вересня 2021 09:34
|
379 710,84 UAH | UA138201720344371002100023596 Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" |
UA273204780000000026003126324 ТзОВ "Кулев-Iнвест" |
Оплачений |
12 жовтня 2021 10:38
|
106 042,22 UAH | UA138201720344371002100023596 Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" |
UA273204780000000026003126324 ТзОВ "Кулев-Iнвест" |
Оплачений |
26 жовтня 2021 09:37
|
177 558,38 UAH | UA138201720344371002100023596 Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" |
UA273204780000000026003126324 ТзОВ "Кулев-Iнвест" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із повним виконанням основних робіт по об'єкту будівництва з врахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони погодились зменшити договірну ціну |
Номер договору про закупівлю: | 168/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |