Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проведення на об’єкті ЗАМОВНИКА комплексу послуг з профдезінфекції: дератизації та дезінсекції (заходи боротьби з гризунами, побутовими комахами, іншими шкідниками та мікроорганізмами)
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2021-05-13-000489-a 1b9a827dac754b438b11f9ce6dace71d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Юрій Євгенович

+380506090520 urist.ntc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нікопольский територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
Код ЄДРПОУ: 21909039
Місцезнаходження: 53210, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Бориса Мозолевського,25а
Контактна особа: Козуб Юрій Євгенович
+380506090520
urist.ntc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Ціна за одиницю: 2500UAH з ПДВ
проведення на об’єкті ЗАМОВНИКА комплексу послуг з профдезінфекції: дератизації та дезінсекції (заходи боротьби з гризунами, побутовими комахами, іншими шкідниками та мікроорганізмами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Б.Мозолевського, 25-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

13 травня 2021 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Нікопольська профдезінфекція” Дніпропет-ровської обласної ради”
#202561304073
Переможець 2 498,00
UAH з ПДВ
13 травня 2021 10:09

Документи

13 травня 2021 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 10:18
Допугода 1.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 10:17
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 10:14
Договір 10 укладений
13 травня 2021 10:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
проведення на об’єкті ЗАМОВНИКА комплексу послуг з профдезінфекції: дератизації та дезінсекції (заходи боротьби з гризунами, побутовими комахами, іншими шкідниками та мікроорганізмами) 8 послуга 2 500,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та встановленням на території регіону “червоного” рівня епідемічної небезпеки, яке призвело до тимчасового припинення роботи відділення підтриманого проживання (тимчасового цілодобового перебування), до відмови від знаходження в ньому підопічних НТЦ та до припинення їх годування, сторони домовились зменшити суму договору на 624,6 грн. (шістсот двадцять чотири грн. 60 коп.), розірвати з 05 листопада 2021 року договір № 41 від 13.05.2021 року щодо надання послуг та викласти п. 1.3 та 2.1. Договору в наступній редакції: 1.3. Загальна кількість послуг, що надається – 6 (3 послуги з дератизації та 3 послуги з дезінсекції). 2.1. Загальна ціна Договору складає: 1873 грн. 80 коп. (одна тисяча вісімсот сімдесят три грн. 80 коп.) у тому числі ПДВ 312,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
проведення на об’єкті ЗАМОВНИКА комплексу послуг з профдезінфекції: дератизації та дезінсекції (заходи боротьби з гризунами, побутовими комахами, іншими шкідниками та мікроорганізмами) 8 послуга 312,00
UAH з ПДВ