Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85140000-2 Лабораторні дослідження води питної, параметрів мікроклімату, освітленості (природної та штучної), піску, ЕРОА радону у закладах освіти)
Очікувана вартість
127 000,00 UAH
UA-2021-05-12-014112-b 98bcda2d6402456d9a29f98a100ddb78
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шелудько Алла Андріївна

380577258400
380577258409
sheludko.alla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146297
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94
Контактна особа: Шелудько Алла Андріївна
380577258400,380577258409
sheludko.alla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 19:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 127 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 635,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. У разі прийняття Замовником рішення щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, така вимога зазначається у рішенні про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладення договору. При цьому: - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю; - вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток. способом (формою) надання забезпечення є перерахування коштів на рахунок Замовника (р/р UA708201720355209002000049171, банк – ДКСУ м. Київ, МФО 820172, код 02146297). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Якщо учасник-переможець не вніс забезпечення виконання договору до дати підписання договору, в разі прийняття Замовником такого рішення, вважається, що такий учасник-переможець відмовляється від підписання договору про закупівлю, наслідком чого є неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, у зв’язку з чим замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника відповідно до п.3 ч.1 ст.31 Закону та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Місцезнаходження замовника: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Плеханівська, 94. Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1568 послуга
ДК 021: 2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85140000-2 Лабораторні дослідження води питної, параметрів мікроклімату, освітленості (природної та штучної), піску, ЕРОА радону у закладах освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. У разі прийняття Замовником рішення щодо вимоги внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, така вимога зазначається у рішенні про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладення договору. При цьому: - розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю; - вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток. способом (формою) надання забезпечення є перерахування коштів на рахунок Замовника (р/р UA708201720355209002000049171, банк – ДКСУ м. Київ, МФО 820172, код 02146297). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Якщо учасник-переможець не вніс забезпечення виконання договору до дати підписання договору, в разі прийняття Замовником такого рішення, вважається, що такий учасник-переможець відмовляється від підписання договору про закупівлю, наслідком чого є неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, у зв’язку з чим замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника відповідно до п.3 ч.1 ст.31 Закону та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "САНЕПІДСЕРВІС" 120 282,00
UAH з ПДВ
120 282,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 травня 2021 11:41
Електронний підпис
20 травня 2021 11:13
15 Ліцензія МОЗ.PDF
20 травня 2021 11:13
13 Проект договору.PDF
20 травня 2021 11:13
11Статут КП СЕС.PDF
20 травня 2021 11:13
8б Аналогічний договір.PDF
20 травня 2021 11:13
5а Тех паспорт на Рено.PDF
20 травня 2021 11:13
1 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "САНЕПІДСЕРВІС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "САНЕПІДСЕРВІС"
#38385772
Переможець 120 282,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 18:22

Документи

24 травня 2021 18:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "САНЕПІДСЕРВІС"
#38385772
120 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2021 18:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:49
Дод.угода 1 СЕС.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:48
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 15:18
Договір № 88 КП СЕС.pdf укладений
09 червня 2021 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст. 41 Закону: "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника"
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 116 742,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 457,00 UAH)