Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обстеження пішохідного мосту через Військовий узвіз між Приморським бульваром та бульваром М. Жванецького за кодом 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-05-12-013683-b d7ab22009f6f4920b87a90903bedb9fc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2021 18:00
Початок аукціону: 26 травня 2021 11:45
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): у розмірі 4 % від ціни договору, згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпеченням виконання основного договору про надання послуг є грошова застава, яка вимагається від Переможця спрощеної закупівлі з метою виконання зобов’язань Учасником перед Замовником умов договору у розмірі 4 % від ціни договору згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. Грошова застава надається на підставі укладеного договору про забезпечення виконання Основного Договору надання послуг проект якого викладено у Додатку 4, але не пізніше укладення основного договору надання послуг. Переможець торгів перераховує кошти на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладання основного договору надання послуг. Розрахунковий рахунок замовника: в АБ «Укргазбанк» р/р UA03320478 0000026002924431302. Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору надання послуг за результатом спрощеної закупівлі оголошеної під № UA-хххх-хх-хх-хххххх-х ( зазначити в платіжному дорученні ідентифікатор закупівлі із системи «ProZorro)». Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, є платіжне доручення з відміткою банку платника про оплату (мокрий штамп або печатка банку), яке надається Замовнику до моменту укладання основного договору надання послуг за адресою: 65006, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, та додатково завантажується в електронну систему закупівель.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з обстеження пішохідного мосту через Військовий узвіз між Приморським бульваром та бульваром М. Жванецького за кодом 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, Військовий узвіз між Приморським бульваром та бульваром М. Жванецького.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані послуги на підставі Актів наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Актів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): у розмірі 4 % від ціни договору, згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпеченням виконання основного договору про надання послуг є грошова застава, яка вимагається від Переможця спрощеної закупівлі з метою виконання зобов’язань Учасником перед Замовником умов договору у розмірі 4 % від ціни договору згідно визначеної найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої переможцем спрощеної закупівлі. Грошова застава надається на підставі укладеного договору про забезпечення виконання Основного Договору надання послуг проект якого викладено у Додатку 4, але не пізніше укладення основного договору надання послуг. Переможець торгів перераховує кошти на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладання основного договору надання послуг. Розрахунковий рахунок замовника: в АБ «Укргазбанк» р/р UA03320478 0000026002924431302. Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору надання послуг за результатом спрощеної закупівлі оголошеної під № UA-хххх-хх-хх-хххххх-х ( зазначити в платіжному дорученні ідентифікатор закупівлі із системи «ProZorro)». Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, є платіжне доручення з відміткою банку платника про оплату (мокрий штамп або печатка банку), яке надається Замовнику до моменту укладання основного договору надання послуг за адресою: 65006, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, та додатково завантажується в електронну систему закупівель.
18 травня 2021 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 15:01
Оголошення (спрощ. зак.) 18.05.21.docx
12 травня 2021 17:42
Додаток № 3 - Проект договору.docx
18 травня 2021 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2021 15:01
Оголошення (спрощ. зак.) 18.05.21.docx
12 травня 2021 17:42
Оголошення (спрощ. зак.) 12.05.21.docx
12 травня 2021 17:42
Додаток № 3 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-12-013683-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43554273
Дата подання: 28 травня 2021 15:23
Оскарження визначення переможця
Просимо розглянути питання щодо скасування рішення визнання переможцем тендерної закупівлі та Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» №02.09/568 від 27 травня 2021 року. Замовником обрано переможця ціна пропозиції якого на 28 100,00 грн дорожча за ринкову ціну сформовану під час аукціону і має суттєві порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також умов тендерної документації. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» такою, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації у зв’язку з виявленими суттєвих порушень тендерної пропозиції:
1. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» згідно державного податкового порталу https://tax.gov.ua/businesspartner та відкритих джерел https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/37170625/ має борги за сплатою податків, чим порушує вимоги Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги тендерної документації.
2. Тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» порушує кваліфікаційні вимоги п.2.3. Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» відповідно тендерної документації не має необхідної кількості спеціалістів із відповідним досвідом та освітою для виконання якісної роботи з обстеження мосту згідно СОУ 42.1-37641918-097:2017. Наголошуємо, що обстеженням та проектуванням мостів згідно Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про освіту», а також СОУ 42.1-37641918-097:2017, ДБН В.2.3-6:2009, ДБН В.2.3-22:2009 повинні займатися фахівці за напрямом «Мости і транспортні тунелі».
4. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» згідно тендерної документації немає відповідної матеріально-технічної бази для виконання обстеження мостів, чим порушує вимоги Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та СОУ 42.1-37641918-097:2017.
5. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» згідно ЄДР веде основну діяльність 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, і не мають досвіду виконання обстеження мостів згідно порталу https://prozorro.gov.ua/ та поданої тендерної документації.
Нами буде передано інформацію в контролюючі органи з проханням, щодо перевірки можливості виконання своїх зобов’язань, наявності необхідної кількості кваліфікованих фахівців, якості виконання роботи щодо стратегічних об’єктів державного значення, а також ймовірних порушень конкурентної боротьби з боку ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» за всіма тендерами по замовникам КП «Міські дороги» та Управління дорожнього господарства Одеської міської ради.
Інформація щодо ймовірних ознак правопорушень законодавства України та ймовірних ознак порушення принципів конкуренції, ринкової економіки і корупції, що задають державі економічних збитків у наслідок визнання ціни торгів вище ринкових, що формуються під час проведення аукціону, будуть надані нами для перевірки в компетентні органи, пресі та громадським організаціям.
У разі неналежного реагування на зазначену інформацію нами буде поінформовано Антимонопольний комітет України.
Просимо Замовника звернути увагу, що обстеженнями мостів повинні займатися профільні фахівці за спеціалізацією «Мости і транспортні тунелі». Проведення обстежень фахівцями за іншим напрямком/спеціалізацією може призвести до значного підвищення кошторисної вартості наступних видів робіт і, навіть, призвести до втрати геометричної незмінності конструкцій мосту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 17:28
«Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Вашу пропозиція було відхилена відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Причини відхилення зазначені у відповідному рішенні від 27.05.2021р. №4/21/СЗ. Додатково повідомляємо, що згідно Зміни № 8 до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 27.01.2014 № 26 Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників наявна іноформація про те, що
«До введення в дію цих кваліфікаційних вимог експерт будівельний, який в установленому законодавством порядку отримав кваліфікаційний сертифікат, може отримати категорію згідно з кваліфікаційними вимогами за умови підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації». Але, ніякого підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації Учасником ТОВ «ЮБК» у складі його пропозиції надано не було».
Номер вимоги: UA-2021-05-12-013683-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43554273
Дата подання: 28 травня 2021 17:16
Оскарження відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮБК"
Просимо розглянути питання щодо скасування Протокольного рішення №4/21/С3 від 27.05.2021 р. та визнати тендерну пропозицію ТОВ «Юкрейніан Брідж Компані» (далі ТОВ «ЮБК») такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Ми не погоджуємося із зауваженнями протоколу №4/21/С3 від 27.05.2021 р. та вважаємо, що зауваження надані з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про архітектурну діяльність», а саме:
1. ТОВ «ЮБК» подало довідки з відповідною інформацією, що вимагалася замовником на сторінках 122-129 тендерної пропозиції для підтвердження виконання вимог Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На стр. 123 ТОВ «ЮБК» подало Довідку про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань перед КП «Міські дороги», де підтверджує, що раніше не було укладено жодних договорів між ТОВ «ЮБК» та КП «Міські дороги».
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації подання тексту довідки, що відхиляється від форми замовника вважається формальною помилкою і не може бути причиною відхилення пропозиції, якщо містить інформацію яка вимагалася.
2. Вимога подання кваліфікаційних сертифікатів експертів та інженерів-проектувальників виданих після 2016 року є суттєвим порушенням законодавства з боку замовника. Замовник відхиляючи пропозицію ТОВ «ЮБК» за даним критерієм звужує коло можливих учасників чим порушує Закон України «Про архітектурну діяльність» та «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ЮБК» надало Лист-роз’яснення №19-16 щодо відповідності сертифікатів згідно чинного законодавства України на стр. 121 тендерної пропозиції, де дає посилання на діюче законодавство та роз’яснення ДАБІ, а саме: «Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) «...За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії.» (Додаток 1).
Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Зміни №8 Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об'єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності.
Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати проектування об'єктів CC1-CC3.»
ТОВ «ЮБК», на відмінну від обраного Замовником переможця, подало документальні підтвердження виконання аналогічних договорів де присутні об’єкти національного значення СС3 з позитивними відгуками, чим підтверджує свою діяльність згідно чинного законодавства.
На нашу суб’єктивну думку не має жодного логічного та законного обґрунтування відхилення більш економічної пропозиції ТОВ «ЮБК» на користь ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА», окрім того, що ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» розміщується в м. Одесса та згідно інформації з порталу https://prozorro.gov.ua/ тісно працює з КП «Міські дороги» та Управлінням дорожнього господарства Одеської міської ради. Особливо враховуючи наскільки більш якісно та в якому обсязі подана документація ТОВ «ЮБК» у порівнянні з документацією поданою визначеним замовником переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 17:24
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Щодо вимог з п.1. по п.5. зазначаємо, що Замовником було оголошено спрощену закупівлю згідно вимог ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не є конкурентною процедурою закупівлі згідно ст. 13 Закону, та не передбачає оприлюднення тендерної документації до цієї закупівлі. Також, згідно ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає обов’язкового застосування кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі згідно ст.16 та застосування вимог ст. 17 Закону, відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/28729-06 від 05.05.2020р., але замовником можуть встановлюватись такі вимоги до учасників на свій розсуд.
Окрім, того Учасником ТОВ "ЮБК" наявне посилання на СОУ 42.1-37641918-097:2017 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ НОРМИ ЧАСУ НА РОБОТИ З ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ. Зокрема дана норма є відомчою та розроблена для використання її Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор).
Окрім того, щодо інформації зазначеної в. п.5. вимоги, повідомляємо про те, що згідно інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація про Інші види діяльності ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА»:
42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.
43.21 Електромонтажні роботи
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи
71.11 Діяльність у сфері архітектури
71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах
74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у.
41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель
42.11 Будівництво доріг і автострад
42.12 Будівництво залізниць і метрополітену
Зокрема, повідомляємо, що ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» має відповідних фахівців, які будуть надавати відповідні послуги, про що свідчать сертифікати надані учасником у складі їй пропозиції, які відповідають всім вимогам зазначеним у оголошені про проведення спрощеної закупівлі.

Документи подані скаржником

28 травня 2021 15:23
Снимок.JPG

Документи

Документи

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-05-28-000003 • ef9b16e5f24f474e92fbed037fe72802
Автор звернення: ТОВ "Юкрейніан Брідж Компані"
Дата створення звернення: 2021-05-28 17:28
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
  • Внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни
Просимо розглянути питання щодо правомірності визнання переможцем ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» та розміщення Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» №02.09/568 від 27 травня 2021 року на послуги з обстеження пішохідного мосту через Військовий узвіз між Приморським бульваром та бульваром М. Жванецького, а також правомірності відхилення найбільш економічної цінової пропозиції за результатом аукціону ТОВ "ЮБК". Тендерна пропозиція ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації у зв’язку з виявленими порушеннями тендерної пропозиції: 1. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» згідно державного податкового порталу https://tax.gov.ua/businesspartner та відкритих джерел https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/37170625/ має борги за сплатою податків, чим порушує вимоги Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги тендерної документації. 2. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» порушує кваліфікаційні вимоги п.2.3. Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» відповідно тендерної документації не має необхідної кількості спеціалістів із відповідним досвідом та освітою для виконання якісної роботи з обстеження мосту згідно СОУ 42.1-37641918-097:2017. Наголошуємо, що обстеженням та проектуванням мостів згідно Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про освіту», а також СОУ 42.1-37641918-097:2017, ДБН В.2.3-6:2009, ДБН В.2.3-22:2009 повинні займатися фахівці за напрямом «Мости і транспортні тунелі». 4. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» згідно тендерної документації немає відповідної матеріально-технічної бази для виконання обстеження мостів, чим порушує вимоги Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та СОУ 42.1-37641918-097:2017. 5. ТОВ «СПЕЦДОРАВТОМАТИКА» згідно ЄДР веде основну діяльність 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля, і не мають досвіду виконання обстеження мостів згідно порталу https://prozorro.gov.ua/ та поданої тендерної документації. ТОВ "Юкрейніан Брідж Компані" (далі - ТОВ "ЮБК") не погоджуємося із зауваженнями протоколу №4/21/С3 від 27.05.2021 р. та вважаємо, що зауваження надані з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про архітектурну діяльність», а саме: 1. ТОВ «ЮБК» подало довідки з відповідною інформацією, що вимагалася замовником на сторінках 122-129 тендерної пропозиції для підтвердження виконання вимог Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На стр. 123 ТОВ «ЮБК» подало Довідку про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань перед КП «Міські дороги», де підтверджує, що раніше не було укладено жодних договорів між ТОВ «ЮБК» та КП «Міські дороги». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації подання тексту довідки, що відхиляється від форми замовника вважається формальною помилкою і не може бути причиною відхилення пропозиції, якщо містить інформацію яка вимагалася. 2. Вимога подання кваліфікаційних сертифікатів експертів та інженерів-проектувальників виданих після 2016 року є суттєвим порушенням законодавства з боку замовника. Замовник відхиляючи пропозицію ТОВ «ЮБК» за даним критерієм звужує коло можливих учасників чим порушує Закон України «Про архітектурну діяльність» та «Про публічні закупівлі». ТОВ «ЮБК» надало Лист-роз’яснення №19-16 щодо відповідності сертифікатів згідно чинного законодавства України на стр. 121 тендерної пропозиції, де дає посилання на діюче законодавство та роз’яснення ДАБІ, а саме: «Згідно з Державною архітектурно-будівельною інспекцію України (Вісник Держархбудінспекції України / Спецвипуск/ 2015, ст.15) «...За усталеною практикою кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни №8, які не містять інформації щодо категорії виконавців, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності в межах строку їх дії.» (Додаток 1). Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Зміни №8 Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об'єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об'єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Отже, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців дають право відповідним виконавцям здійснювати проектування об'єктів CC1-CC3.» ТОВ «ЮБК», на відмінну від обраного Замовником переможця, подало документальні підтвердження виконання аналогічних договорів де присутні об’єкти національного значення СС3 з позитивними відгуками, чим підтверджує свою діяльність згідно чинного законодавства.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2021 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ" 99 900,00
UAH з ПДВ
99 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НТЦ "ДОРІНЖНАУКА" 137 750,00
UAH з ПДВ
114 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРАВТОМАТИКА" 134 386,25
UAH з ПДВ
128 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "НТЦ "ДОРІНЖНАУКА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРАВТОМАТИКА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ"
#43554273
Відхилено 99 900,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 15:04
ТОВ "НТЦ "ДОРІНЖНАУКА"
#42451175
Відхилено 114 950,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 15:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРАВТОМАТИКА"
#37170625
Переможець 128 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 15:13

Документи

27 травня 2021 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРАВТОМАТИКА"
#37170625
128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 травня 2021 17:48
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно п.п.2 п.17 статті 14 Закону є необхідність відмінити спрощену закупівлю Замовником з причини: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель», а саме: у зв’язку із невірним визначенням предмету закупівлі та необхідністю внесення змін до технічних вимог закупівлі.
Документи:
31 травня 2021 17:48
Електронний підпис
31 травня 2021 17:46
Скасування закупівлі 31.05.21.PDF