Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Сюзанна Пеньшіна +380673270399 psiuzannap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 12:41 |
Очікувана вартість: | 70 385 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 703 854,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська, страхова гарантія, гарантія фінансових установ, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.pdf» файлу з накладанням КЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 351927 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору. Гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».До (банківської) гарантії додаються копії (банківських) документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2021 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2021 14:25 |
ТД кап рем _Пустомити-Мирне нова редакція.doc | |
28 травня 2021 14:25 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_Пустомити-Мирне нова редакція.doc | |
28 травня 2021 14:25 |
зміни 28.05.2021.docx | |
27 травня 2021 10:33 |
зміни 27.05.2021.docx | |
12 травня 2021 17:42 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
12 травня 2021 17:42 |
Додаток_2 Технічне завдання Пустомити-Мирне.rtf |
28 травня 2021 14:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 травня 2021 14:25 |
ТД кап рем _Пустомити-Мирне нова редакція.doc
|
||||||
28 травня 2021 14:25 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії_Пустомити-Мирне нова редакція.doc
|
||||||
28 травня 2021 14:25 |
зміни 28.05.2021.docx
|
||||||
27 травня 2021 10:33 |
зміни 27.05.2021.docx
|
||||||
12 травня 2021 17:42 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
12 травня 2021 17:42 |
Додаток_2 Технічне завдання Пустомити-Мирне.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В строк не пізніше п’яти днів з дня надходження цього звернення, надати інформацію про те Дозволи Держпраці на виконання яких саме робіт підвищеної небезпеки, передбачених технічним завданням (Додаток №2 до тендерної документації), не надано ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» в складі тендерної пропозиції. Які норми Закону передбачають отримання Дозволу Держпраці на виконання такого виду робіт.
На підставі цього, повторно інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена, оскільки відповідно до п.7,15,20 Постанови Кабінету Мністрів «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 до групи «А» переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу відносяться: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, у тому числі: лісогосподарські, лісозаготівельні та лісотранспортні роботи на забруднених радіонуклідами територіях; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Так, пунктами 5, 6, 7, 25, 26, 49, 57 (тощо) Технічного завдання, що є додатком № 2 до Тендерної документації, передбачено виконання саме таких видів робіт як трелювання та розробка ґрунту у котлованах з навантаженням у транспортні засоби, ґрунту I групи. Оскільки у складі Вашої тендерної пропозиції був відсутній дозвіл Держпраці на виконання вищенаведених робіт, Ваша тендерна пропозиція була відхилена
Скарги до процедури
Дата подання: 30 липня 2021 21:56
Дата подання: 05 вересня 2021 22:14
Дата подання: 30 вересня 2021 10:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000018 ● 3f737e8c9f3f4269ba99c001d17dba0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 512
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.08.2021 №512
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-12-013677-b від 12.05.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-20 09:01:42
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030214 Пустомити-Мирне Горохівського району Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-013677-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 10:26:27
Пояснення на запит
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Так, вищезазначене обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Обгрунтування було розглянуто на затверджено на засідані тендерного комітету № 40 від 28.04.2021.Оскільки ми, як Замовники, не маємо власного веб-сайту інформація про розміщення обгрунтування була розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації. Посилання: «https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-12-013677-b/»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-20 09:02:59
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 030214 Пустомити-Мирне Горохівського району Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-013677-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 10:26:11
Пояснення на запит
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Так, вищезазначене обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів. Обгрунтування було розглянуто на затверджено на засідані тендерного комітету № 40 від 28.04.2021.Оскільки ми, як Замовники, не маємо власного веб-сайту інформація про розміщення обгрунтування була розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Волинської обласної державної адміністрації. Посилання: «https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2021-05-12-013677-b/»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 08:24:55
Про зупинення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2021 №554
Луцьк
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2021-05-12-013677-b.
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2021-05-12-013677-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 19 серпня 2021 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 18 серпня 2021 року № 512 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління
Західного офісу
Держаудитслужби
у Волинській області Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-10 08:57:33
Пояснення на запит
Замовник погоджується з Вашим рішенням. Дякуємо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення в майбутньому виявлених порушень.
2021-09-23 10:50:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK-2-19-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
59 729 450,58
UAH з ПДВ
|
59 729 450,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
60 847 788,00
UAH з ПДВ
|
60 847 788,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
65 490 775,00
UAH з ПДВ
|
63 346 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Данко |
66 840 000,00
UAH з ПДВ
|
63 346 949,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
69 682 262,02
UAH з ПДВ
|
63 346 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" |
69 131 736,00
UAH з ПДВ
|
65 488 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Рішення скасоване |
59 729 450,58
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 14:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Рішення скасоване |
60 847 788,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 14:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Рішення скасоване |
63 346 940,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 14:54
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Рішення скасоване |
59 729 450,58
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Рішення скасоване |
60 847 788,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:25
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Рішення скасоване |
63 346 940,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:25
|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
63 346 949,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:25
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Рішення скасоване |
63 346 950,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:25
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
59 729 450,58
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Відхилено |
60 847 788,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Відхилено |
63 346 940,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:37
|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
63 346 949,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:39
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Відхилено |
63 346 950,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 16:41
|
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" #23251561 |
Відхилено |
65 488 999,99
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 15:29
|