Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40)
Очікувана вартість
399 000,00 UAH
UA-2021-05-12-013157-b ● 25cce9af3b694c3a8f91768460303f34
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 399 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації).Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%. Місцезнаходження Замовника: вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ, 04119, Україна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги з охорони проводиться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 банківських днів з дня підписання Актів приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2021 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2021 16:14 |
ДОДАТОК 2 _нова редакція 20.05.2021.PDF | |
20 травня 2021 16:14 |
ТД охорона_нова редакція 20.05.2021.PDF | |
20 травня 2021 16:14 |
Перелік змiн_20.05.2021.PDF | |
12 травня 2021 17:01 |
Додаток 1 Технічні вимоги.PDF | |
12 травня 2021 17:01 |
Додаток 4 Калькуляція.PDF | |
12 травня 2021 17:01 |
Додаток 3 Форма Тендерної пропозиції.PDF |
20 травня 2021 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2021 16:14 |
ДОДАТОК 2 _нова редакція 20.05.2021.PDF
|
|||
20 травня 2021 16:14 |
ТД охорона_нова редакція 20.05.2021.PDF
|
|||
20 травня 2021 16:14 |
Перелік змiн_20.05.2021.PDF
|
|||
12 травня 2021 17:01 |
Додаток 1 Технічні вимоги.PDF
|
|||
12 травня 2021 17:01 |
Додаток 4 Калькуляція.PDF
|
|||
12 травня 2021 17:01 |
Додаток 3 Форма Тендерної пропозиції.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо документації
Дата подання: 17 травня 2021 11:05
Дата відповіді: 20 травня 2021 14:43
Шановний замовник, чи не могли би ви викласти тендерну документацію в форматі док
Відповідь: Згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. На виконання даної норми Закону Замовником було оприлюднено затверджену рішенням тендерного комітету тендерну документацію з додатками в електронній системі закупівель.
Дата видачі документів
Дата подання: 17 травня 2021 15:19
Дата відповіді: 20 травня 2021 15:05
Шановний замовник, в вимогах тендерної документації, вказано: "Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємства/установ/організацій) пивинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендернохї пропозиції та договору).
Чи входить до списку з виключеннями, наступні документи:
- Договір страхування відповідальності охоронного підприємства - Учасника, за яким Страховник бере на себе зобов'язання відшкодування майнових збитків Третіх осіб.
- Документи, які підтверджують, що такі особи не мають не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів.
- Копії медичних довідок.
- Документи про присвоєння кваліфікації охоронник.
- Копія ветеринарного паспорту службової собаки.
- Копія реєстраційного посвідчення.
- Копія договору страхування власників собак за шкоду.
- А також документи які підтверджуються наявність матеріально-технічної бази (видаткові, договори оренди та інше).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, входять до списку з виключеннями
Надання ліцензії
Дата подання: 17 травня 2021 15:34
Дата відповіді: 20 травня 2021 15:06
Шановний замовник, в тендерної пропозиції вказано, що Учасник повинен надати Ліцензію, яка передбачена законодавством для надання таких послуг. Відповідно до підпункту 5 частини 1 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Видача ліцензії в паперовому вигляді не передбачено законодавством.
МВС України веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу та внесення змін до ліцензій на офіційному веб-сайті міністерства.
Чи можливо надати довідку в довільній формі з цим самим обгрунтуванням з вказанням посилання на сайт МВС ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Можливо
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-12-013157-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР", Код ЄДРПОУ:40531426
Дата подання: 11 червня 2021 14:49
Дата подання: 11 червня 2021 14:49
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 червня 2021 13:45
рішення від 14.06.2021№13324+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 червня 2021 13:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2021 №14382.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 21:46
рішення від 25.06.2021№14382.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 21:03
Номер скарги: UA-2021-05-12-013157-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІРБІС 2001", Код ЄДРПОУ:31627882
Дата подання: 11 червня 2021 13:33
Дата подання: 11 червня 2021 13:33
Скарга
31 травня 2021 відбувся електронний аукціон у відкритих торгах UA-2021-05-12-013157-b на закупівлю послуг «ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40)».
Відповідно до інформації оприлюдненої в системі закупівлі та зазначеної в Протоколі № 267 від 01 червня 2021 року засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, Замовник прийняв рішення про визнання ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АЛЕКС ЮГ» переможцем даної закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІРБІС 2001» (далі – Скаржник або ТОВ «ІРБІС 2001») вважає, що тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АЛЕКС ЮГ» (далі – Переможець або ПП «АЛЕКС ЮГ») не відповідає вимогам закупівлі та повинна бути відхилена Замовником.
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)ТОВ «ІРБІС 2001» подає дану скаргу щодо прийнятих рішень, дій та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників і призвели до порушення прав та інтересів Скаржника в тому чисті й на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій, рівне ставлення до учасників та на добросовісну конкуренцію серед учасників.
ОБҐРУНТУВАННЯ:
1. Відповідно до пункту 5 частини 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції необхідно завантажити файл з:
«витягом з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування - надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи Учасника».
Відповідно до вимоги зазначеної в частині 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору)».
Дата оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі: 12 травня 2021 року.
Тендерна пропозиція Переможця містить файл «Витяг платники єдиного податку.pdf», що містить документ «Витяг №2126533400372 з реєстру платників єдиного податку». Даний документ Переможець отримав у Головному управлінні ДПС у м. Києві. Дата видачі даного витягу – 26 лютого 2021 року.
Тобто, наданий Переможцем витяг з реєстру платників єдиного податку виданий раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, що не відповідає вищенаведеній вимозі зазначеній в частині 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Також звертаємо увагу, що дана помилка не може бути формальною.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації.
Вимагаємо зобов’язати Замовника відмінити рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі та відхилити його пропозицію.
2. Відповідно до пункту 12 частини 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції необхідно завантажити файл з:
«завіреною копією дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства - Учасника, за яким Страховик бере на себе зобов 'язання відшкодування майнових збитків Третіх осіб, які заподіяні внаслідок помилок (упущень) Учасника під час здійснення охоронної діяльності».
Період надання послуг (згідно Тендерної документації): до 31.12.2021 р.
Тендерна пропозиція Переможця містить файл «Договір страхування.pdf» в якому надано копію договору від 30 квітня 2021 року № 0489.15.14-2021 (далі – Договір страхування).
В пункті 4.1 розділу 4 «Строк дії договору» Договору страхування зазначено:
«Договір вступає в дію з 30.04.2021 р., але не раніше дня, наступного за днем зарахування страхового платежу на поточний рахунок (касу) Страховика, та діє 29.04.2022 р.».
Тобто, відповідно до умов Договору страхування, він діє 29.04.2022 р.
Також звертаємо увагу, що дня зарахування страхового платежу, з документів наданих у тендерній пропозиції Переможця, визначити неможливо.
Інших договорів страхування тендерна пропозиція Переможця не містить.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам пункту 12 частини 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, оскільки не містить завірену копію дійсного на весь період надання послуг договору страхування відповідальності охоронного підприємства – Учасника.
Вимагаємо зобов’язати Замовника відмінити рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі та відхилити його пропозицію.
3. Відповідно до пункту 3 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції необхідно було надати скановані оригінали «листів-відгуків від контрагентів, які вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу III тендерної документації».
Відповідно до вимоги зазначеної в частині 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору)».
Дата оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі: 12 травня 2021 року.
Тендерна пропозиція Переможця містить довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (Вих. № 25/058-44 від 25 травня 2021 р.) в який зазначений наступний контрагент: Громадська організація товариство індивідуальних забудовників «Золоті ворота».
Також, Переможець завантажив файл «Листи – відгуки.pdf», який містить в тому числі й з відгуком від зазначеного контрагента. Дата видачі даного відгуку – 05 траня 2021 року.
Тобто, наданий Переможцем відгук від контрагента (Громадська організація товариство індивідуальних забудовників «Золоті ворота», який вказаний у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу III Тендерної документації) виданий раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі, що не відповідає вищенаведеній вимозі зазначеній в частині 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Також звертаємо увагу, що дана помилка не може бути формальною.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документації.
Вимагаємо зобов’язати Замовника відмінити рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
4. Відповідно до пункту 2.4 розділу 2 «Організація та здійснення охорони» Додатку 2 до Тендерної документації (Проекту договору про закупівлю):
«Для провадження діяльності з охорони на об’єкті Виконавець використовує власні сили і засоби (підготовлений особовий склад, засоби зв’язку, засоби термінового виклику груп швидкого реагування, спецзасоби) відповідно до їх призначення та транспорт реагування, що знаходиться у власності Виконавця».
В супереч зазначеному, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме для підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, який використовуватиметься (відповідно до підпункту 1.3 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статею 17 Закону» розділу 5 Тендерної документації) «у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктів, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони» Переможцем надані відповідні документи іншого суб’єкта охоронної діяльності – ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ».
На підставі зазначеного, Вимагаємо зобов’язати Замовника відмінити рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі.
В разі неможливості усунення порушень, які виникли під час проведення процедури закупівлі, зобов’язати Замовника відмінити процедуру.
Згідно з положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
Зобов’язати Замовника відмінити рішення про визнання ПП «АЛЕКС ЮГ» переможцем процедури закупівлі та відхилити його пропозицію.
В разі неможливості усунення порушень, які виникли під час проведення процедури закупівлі, зобов’язати Замовника відмінити процедуру.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2021 15:27
рішення від 14.06.2021 № 13341 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2021 15:27
інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2021 № 14390.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 21:42
рішення від 25.06.2021 № 14390.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2021 15:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІРБІС 2001" |
308 124,00
UAH з ПДВ
|
302 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" |
346 800,00
UAH з ПДВ
|
304 097,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ" |
397 957,56
UAH з ПДВ
|
397 957,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІРБІС 2001" #31627882 |
Рішення скасоване |
302 100,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 11:15
|
|
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" #40531426 |
Рішення скасоване |
304 097,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 11:15
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ" #33544720 |
Рішення скасоване |
397 957,56
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 11:15
|
|
ТОВ "ІРБІС 2001" #31627882 |
Відхилено |
302 100,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 11:19
|
|
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" #40531426 |
Відхилено |
304 097,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 11:22
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЕКС ЮГ" #33544720 |
Переможець |
397 957,56
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 14:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2021 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 14:27
|
Додаткова угода №2 від 31.01.2022 до Договору №35_2021.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:25
|
Додаткова угода № 1 від 29.12.2021_ 35_2021.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 11:21
|
Договір № 35_2021 від 19.07.2021.PDF | укладений |
21 липня 2021 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 35/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 35/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |