Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черешський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190001 |
Місцезнаходження: | 59031, Україна , Чернівецька обл., с. Череш, вул. Банилівська,5 |
Контактна особа: |
Юрій Олегович Савчук +380980497471 budintern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2021 16:21 |
Очікувана вартість: | 611 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
13 травня 2021 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 09:35 |
Тендерна документація Дрова Черешський інтернат.docx | |
13 травня 2021 09:35 |
зміни.docx |
13 травня 2021 09:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 травня 2021 09:35 |
Тендерна документація Дрова Черешський інтернат.docx
|
||||||
13 травня 2021 09:35 |
зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Код ЄДРПОУ 42940293
вул. Вознесенський узвіз, 23а, офіс 20, 04053, м. Київ,
trading.delivery@gmail.com
Відділ поставок:
+38(097)575-92-06
р/р UA973052990000026007006702278 в АТ «КБ «Приватбанк»,
МФО 305299
Вих. № 1
Від 11 червня 2021 року
УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ
Черешського психоневрологічного
будинку-інтернат
ВИМОГА
щодо оскарження рішення про визнання переможця
Черешським психоневрологічним будинком-інтернат оголошено закупівлю товару -ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (Лот № 1 – Дрова твердих порід) ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина. Ідентифікатор закупівлі — UA-2021-05-12-012502-b. Очікувана вартість: 471 500 грн з ПДВ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, пропозицію ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" було визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та відповідно переможцем відкрити торгів.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до п. 4. Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника у разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними та відсутності заповненого проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції учасником ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" було завантажено файл з назвою «проект договору.pdf» - проект договору за даною закупівлею.
При цьому, в поданому проекті договору не заповнено п. 3.1. договору та додаток № 1 до договору «Специфікація», який є невід’ємною частиною договору.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому має бути відхилена Замовником.
Окремо звертаємо увагу, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснювався розгляд скарги у процедурі закупівлі UA-2021-04-12-002741-b та за результатами розгляду було зроблено висновок, що у випадку подання учасником не заповненого проекту договору — тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню (Рішення №12886-р/пк-пз від 08.06.2021).
Тому, враховуючи вищевикладене - тендерна пропозиція ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" підлягає відхиленню.
Окрім того, відповідно до п.п. 2.4. п. 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня надає замовнику Тендерну пропозицію (згідно Додатку 5) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Згідно з відомостями електронної системи закупівель ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" подало оновлену тендерну пропозицію лише 02 червня 2021 року о 15 год. 59 хв.
Враховуючи, що завершення електронного аукціону відбулося 31 травня 2021 о 13 год. 28 хв., оновлена тендерна пропозиція мала бути подана не пізніше 01 червня 2021 року.
Таким чином, ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" знову порушило вимоги тендерної документації Замовника, а тому його тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
У зв’язку з вищенаведеним, -
просимо:
1. Рішення про визнання переможцем закупівлі ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" скасувати.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Директор ТОВ «Трейдінг енд Делівері» Пирогов М. І.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-16-000006 ● def0ec0b75e346c9973c353260d01b64
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2021 №575
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 вересня 2021 року № 575
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-05-12-012502-b від 12.05.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-29 09:16:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина 2 лоти (Лот № 1 – Дрова твердих порід та Лот № 2 - Відходи деревини -горбиль)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-012502-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
Чому Вами по лоту №1 не відхилено учасника ФОП «БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА», при наявності в його пропозиції наступних невідповідностей:
1) Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надав договір від 17.12.2020 №406 вартістю 197 500,00 грн., що становить 41,89% від очікуваної вартості закупівлі по лоту №1, в той час як відповідно до Додатку №2 тендерної документації вартість аналогічного договору повинна бути не менше 90% очікуваної вартості закупівлі.
Також, Учасник надав договір від 18.01.2021 №1-18/01/21, в той час як Додатком №2 тендерної документації вимагаються скановані оригінали аналогічних договорів, які укладені протягом 2020 року, а не протягом 2021 року. Крім того, до договору від 18.01.2021 №1-18/01/21 учасником не надано документального підтвердження його виконання (листи, відгуки, довідки) від замовника договору, в той час, коли це визначено Додатком №2 тендерної документації.
2) Учасник на вимогу підпункту 2.3 пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не надав лиcт-підтвердження про те, що самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції, Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, про розірвання договора №91 від 10.08.2021р. Зобов'язуємося в подальшому не допускати порушень виявлених в ході моніторингу
2021-10-11 14:51:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
RISK-1-11
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дрова твердих порід |
Опис предмету закупівлі: |
Технічні та якісні характеристики зг. додатка №1 до тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 471 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 357,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 09:35 |
Тендерна документація Дрова Черешський інтернат.docx |
13 травня 2021 09:35 |
зміни.docx |
13 травня 2021 09:35 |
Тендерна документація Дрова Черешський інтернат.docx
|
||
13 травня 2021 09:35 |
зміни.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2021 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА" |
447 925,00
UAH з ПДВ
|
385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" |
394 645,50
UAH з ПДВ
|
384 744,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДІНГ ЕНД ДЕЛІВЕРІ" |
458 298,00
UAH з ПДВ
|
458 298,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" #05398487 |
Рішення скасоване |
384 744,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 19:49
|
ДП "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ АГРОПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ДЕРЖСПЕЦЛІСГОСП" #05398487 |
Відхилено |
384 744,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 20:41
|
ФОП "БЕРНИК МАРІЯ ОЛЕКСІЇВНА" #1997813627 |
Переможець |
385 000,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2021 20:43
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 14:55 |
Кінець періоду оскарження: | 27 червня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 16 липня 2021 11:19 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | немає технічної можливості відповісти на вимогу |
16 червня 2021 14:55
|
Електронний підпис |
16 червня 2021 14:54
|
проток. відміна лоту дрова.pdf |
Дата подання: 25 червня 2021 13:45
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 15:15
|
угода про розірвання.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 13:36
|
дог. дрова.pdf | укладений |
11 серпня 2021 13:34
|