Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень першого поверху КНП «КМКЛ №7», вул. Котельникова, буд. 95»)
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2021-05-12-009648-b ba9d0c6294354af59d3ee2fd1af0d097
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокіна Олександра Валеріївна

380444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Сорокіна Олександра Валеріївна
380444241868
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 травня 2021 15:44
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень першого поверху КНП «КМКЛ №7», вул. Котельникова, буд. 95»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 15:01
Оголошення РОБОТИ технагляд 1 поверх 91.docx
12 травня 2021 15:01
зведений кошторис 91.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАПІНВЕСТБУД" 46 980,00
UAH з ПДВ
46 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 67 637,64
UAH з ПДВ
67 637,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2021 17:12
Електронний підпис
20 травня 2021 17:07
37. ОСВ.pdf
20 травня 2021 17:07
36. Тех паспорт.pdf
20 травня 2021 17:07
35. Платіжне доручення.pdf
20 травня 2021 17:07
34. Договір Оренди.pdf
20 травня 2021 17:07
33. Довідка МТБ.pdf
20 травня 2021 17:07
32. Проект Договору.pdf
20 травня 2021 17:07
28. Довідка санкції.pdf
20 травня 2021 17:07
27. Лист відгук 878.pdf
20 травня 2021 17:07
26. Лист відгук 835.pdf
20 травня 2021 17:07
25. Лист відгук 834.pdf
20 травня 2021 17:07
24. Аналогічні Договори.pdf
20 травня 2021 17:07
21. Сертифікат Мисько.pdf
20 травня 2021 17:07
18. ДФ.pdf
20 травня 2021 17:07
9. Опис від 13.05.2021.pdf
20 травня 2021 17:07
4. Проект Наказу.pdf
20 травня 2021 17:07
3. Акт огляду (Додаток 5).pdf
20 травня 2021 17:07
1. Розрахунок вартості.pdf
20 травня 2021 17:07
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 травня 2021 16:29
Електронний підпис
19 травня 2021 16:22
4. Наказ на директора.pdf
19 травня 2021 16:22
6. Паспорт директора.pdf
19 травня 2021 16:22
13. 1ДФ.pdf
19 травня 2021 16:22
3. Інф довідка.pdf
19 травня 2021 16:22
19. Довідка МТБ.pdf
19 травня 2021 16:22
23. Паспорта машин.pdf
19 травня 2021 16:22
7. ІПН директора.pdf
19 травня 2021 16:22
2. Наказ.pdf
19 травня 2021 16:22
10. Витяг.pdf
19 травня 2021 16:22
17. Довідка санкції.pdf
19 травня 2021 16:22
9. Виписка ЄДР.pdf
19 травня 2021 16:22
1. Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2021 16:22
14. Сертифікати + накази.pdf
19 травня 2021 16:22
2.Акт обстеження 664.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАПІНВЕСТБУД"

Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАПІНВЕСТБУД"
#40075705
Відхилено 46 980,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 11:50
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
Переможець 67 637,64
UAH з ПДВ
27 травня 2021 22:07

Документи

25 травня 2021 11:49
Електронний підпис
25 травня 2021 11:49
Протокол 84.PDF

Документи

27 травня 2021 22:06
Електронний підпис
27 травня 2021 22:04
Протокол 91.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2021 22:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
67 637,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2021 22:06
Електронний підпис
27 травня 2021 22:04
Протокол 91.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2024 13:51
д у 6 дог 172 21-58.PDF зміни до договору
04 січня 2024 13:50
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2023 09:19
д у 5 дог 172 21-58.pdf зміни до договору
28 квітня 2023 09:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:33
д у 4 дог 172 21-58.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:32
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 14:32
д у 3 дог 172 21-58.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:09
д у 2 дог 172 21-58.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 10:36
д у 1 дог 172 21-58.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 10:35
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 09:08
дог 172 21-58.PDF укладений
02 червня 2021 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів "Замовника"
Номер договору про закупівлю: 172/21-58
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 172/21-58
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 172/21-58
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 172/21-58
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 172/21-58
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 172/21-58
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML