Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-05-12-009280-b 27aad5a4ca584243ac582928596e23e7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Приданова

+380974170181 yuliya.pridanova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Апостолівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40209395
Вебсайт: https://apost.otg.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 53800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Центральна, 65
Контактна особа: Юлія Приданова
+380974170181
yuliya.pridanova@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 травня 2021 14:52
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53800, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський район, згідно Додатку 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2021 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 14:49
Додаток 2 Проект договору.docx
12 травня 2021 14:49
Додаток 1 Тех. завдання.docx
12 травня 2021 14:49
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки
Дата подання: 17 травня 2021 09:07
Дата відповіді: 17 травня 2021 13:50
8.1 Період уточнення інформації про закупівлю: до 18.05.2021 р. А в закупівлі до 17.05.2021 р. ? 9.1.Кінцевий строк подання пропозицій: 21.05.2021р А в закупівлі до 20.05.2021 р. 23.59? Чому не відповідність у строках?
Відповідь: Доброго дня! Зазначення кінцевої дати уточнення інформації та сроку подання пропозиціїї на різних майданчиках відображається по різному.
На офіційному майданчику https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-12-009280-b дати зазначенні згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівля.
Інформація про процедуру
Гід по строкам проведення торгів
Дата оприлюднення: 12 травня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Огляд об'єкту
Дата подання: 17 травня 2021 09:24
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:00
Як можна подивитися обсяги? Чи можливо оглянути дерева? Зазначені адреси без конкретної кількості дерев та кущів?
Відповідь: Обсяги надання послуги та Місце надання послуги зазначені в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Огляд можливий з представником Замовника, завчасно погодивши дату огляду. Також в оголошені зазначено що в залежності від погодних умов та нагальної потреби Замовник може змінювати обсяги послуг, що належать до виконання.
Підрізання чи видалення
Дата подання: 17 травня 2021 09:29
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:07
Послуги з підрізання дерев і живих огорож, а в технічному завданні є Видалення хвойних і м’яколистяних порід дерев бензопилами. Діаметр прикорня від 28 до 32 см 79 дерев. Це інша робота?
Відповідь: Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) це узагальнена назва закупівлі.
Обсяг надання послуги зазначенні в Додатку 1 Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю.
Скільки дерев і кущів підрізати
Дата подання: 17 травня 2021 09:43
Дата відповіді: 17 травня 2021 14:25
Зазначена 1 послуга. Скільки дерев треба підрізати? Скільки кущів треба підрізати? Скільки дерев треба видалити?
Відповідь: В оголошенні зазначена 1 послуга під назвою Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) в якій згідно з технічним завданням зазначено повний обсяг робіт, який входить до цієї послуги.
Скільки дерев і кущів підрізати
Дата подання: 17 травня 2021 14:58
Дата відповіді: 17 травня 2021 15:44
Скільки дерев всього 700 шт.? 4 Видалення сухих сучків на деревах діаметром стовбура від 160 до 240 мм з використанням автовишки 1 дерево 154 6 Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура до 200 мм 1 дерево 154 Це однакові дерева або 308 дерев? 5 Видалення сухих сучків на деревах діаметром стовбура від 240 до 320 мм з використанням автовишки 1 дерево 117 7 Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура до 400 мм 1 дерево 117 Це однакові дерева або 234 дерев? 9 Видалення хвойних і м’яколистяних порід дерев бензопилами. Діаметр прикорня від 28 до 32 см. 10 дерев 7,9 10 Обробка деревини мяких порід одержаної від звалювання лісу, діаметр стовбурів до 32 см 100 шт. 0,79 Це однакові дерева або 158 дерев? Відповідь прошу надати конкретну всього 700 дерев? Не треба тільки відповідати 1 послуга
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всього дерев - 350 шт. з них 79 шт. - видалення, 271 шт - обрізування крон та видалення сухих сучків та обрізування кущів - 3242 шт.
В залежності від погодних умов та нагальної потреби Замовник може змінювати обсяги послуг, що належать до виконання.
Дата огляду дерев
Дата подання: 17 травня 2021 15:02
Дата відповіді: 17 травня 2021 15:24
Давайте погодимо дату та час на 18-19 травня 2021 огляду дерев? Повідомте час та куди підїхати з ким зв'язатися щодо огляду дерев?
Відповідь: Погодити дату та час огляду дерев можна з начальником відділу житлово-комунального господарства та капітального будівництва - 098-636-91-11 РУДНЄВ Максим Леонідович
Кількість дерев
Дата подання: 17 травня 2021 15:05
Дата відповіді: 17 травня 2021 15:45
Чи можливо дізнатися точну кількість дерев?
Відповідь: Всього дерев - 350 шт. з них 79 шт. - видалення, 271 шт - обрізування крон та видалення сухих сучків та обрізування кущів - 3242 шт.
В залежності від погодних умов та нагальної потреби Замовник може змінювати обсяги послуг, що належать до виконання.
Гарні зміни технічного завдання
Дата подання: 17 травня 2021 16:04
Дата відповіді: 17 травня 2021 21:50
За 190 000 грн. дерев - 350 шт. з них 79 шт. - видалення, 271 шт - обрізування крон та видалення сухих сучків та обрізування кущів - 3242 шт. В березні 2021 року було 29 дерев за 190 000 грн. Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) Об'єми робіт: № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру кількість Примітка 1 Обрізання крон дерев в міських умовах з автогідропідіймача з підготуванням для транспортування 1 дерево 29 2 Транспортування сміття на полігон тракторами на пневмоколісному ходу маш. год 43,5 Яким чином так виросли об'єми після відміни тендеру в березні 2021 року? Було 43,5 маш. год. стало 153,1 маш. год як так сталось? Було 29 дерев стало 350 дерев 3242 кущів як так сталось?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обсяг робіт по послузі з підрізання дерев і живих огорож відповідно до потреби Замовника.
міський полігон твердих побутових відходів
Дата подання: 17 травня 2021 16:04
Дата відповіді: 17 травня 2021 21:52
в оголошенні торгів Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити можливість вивезення відходів та захоронення їх за результатом надання послуг на місцеве місце видалення відходів (надати завірену копію договору на вивезення зібраного сміття з власником міського полігону твердих побутових відходів). Вкажить кількість км або підприємство (міський полігон твердих побутових відходів)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відстань від міста Апостолове до полігону побутових відходів - 4 км. Власник полігону КП "Синергія"
Вивезення деревини
Дата подання: 17 травня 2021 16:16
Дата відповіді: 17 травня 2021 21:53
Гілки та стовбури дерев менше 120 мм перебити подрібнювачем на шматки деревини розміром 180 мм та розфасувати в стандартні сітки розміром 50х80 см і здати на склад. Гілки та стовбури дерев діаметром більше 120 мм порізати на шматки деревини розміром 400 мм та здати на склад. Що вивозити на полігон?
Відповідь: Все інше сміття, яке виникло в результаті надання послуги.
Договір з полігоном
Дата подання: 17 травня 2021 16:19
Дата відповіді: 17 травня 2021 21:54
Договір з полігоном необхідно укласти саме з СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ДОБРОБУТ"?
Відповідь: Полігон переданий КП "Синергія".Так із ними потрібно заключити договір.
Замовник може змінювати обсяги послуг, що належать до виконання
Дата подання: 17 травня 2021 16:24
Дата відповіді: 17 травня 2021 21:57
Як це буде відбуватися?
Відповідь: Замовник письмово або в телефонному режимі, з послідуючим письмовим підтвердженням, надає додаткові об'єми послуг або вносить зміни до узгодженого графіку в межах лімітних асигнувань.
Зміни в договір
Дата подання: 17 травня 2021 16:29
Дата відповіді: 17 травня 2021 21:57
В разі необхідності термінового виконання послуг, що не передбачені графіком, Замовник письмово або в телефонному режимі, з послідуючим письмовим підтвердженням, надає додаткові об'єми послуг або вносить зміни до узгодженого графіку в межах лімітних асигнувань. Як це погоджується з Законом "Про публічні закупівлі" щодо внесення змін до договору?
Відповідь: Предмет та сума договору не змінюється, тому це ніяк не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі"
Зміни в договір
Дата подання: 17 травня 2021 22:25
Дата відповіді: 17 травня 2021 22:59
5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі 7. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Предмет та сума договору не змінюється, тому це ніяк не суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні зміни не тільки сума та предмет. Як це погоджується з Законом "Про публічні закупівлі" щодо внесення змін до договору? Ви не порушуєте Закон?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник діє виключно в межах діючого законодавства.
Замовник може змінювати обсяги послуг, що належать до виконання
Дата подання: 17 травня 2021 22:30
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:31
Замовник письмово або в телефонному режимі, з послідуючим письмовим підтвердженням, надає додаткові об'єми послуг або вносить зміни до узгодженого графіку в межах лімітних асигнувань. Відповідно до технічного завдання учасники надають кошторисну документацію, яка є невідємною частиною договору. Чи не є це порушенням ст. 41 Закону щодо внесення змін до договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Невідємною частиною договору є додаток 1 та додаток 2.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;

3) покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;

4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;

5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), зокрема у разі коливання ціни товару на ринку;

6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;

8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.

Також, згідно з частиною 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

Важливим моментом є документальне обґрунтування внесення змін до договору.
Кошторис на надання послуги
Дата подання: 17 травня 2021 22:34
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:31
Є додаток 4 не зазначено в якому вигляді подавати Кошторис на надання послуги?
Відповідь: Додаток 4 Кошторис подається у вигляді на розсуд Учасника
Кошторис на надання послуги або калькуляція
Дата подання: 17 травня 2021 22:39
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:31
Кошторис на надання послуги додаток 4, а додаток 1 до договору Калькуляція. Що подавати Кошторис на надання послуги або калькуляцію?
Відповідь: Подавати всі Додатки перераховані в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Договір
Дата подання: 17 травня 2021 22:48
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:31
Пункт 3.6. Договору Умови договору про послуги не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Одиниця товару є 1 послуга що включає все технічне завдання. Чи буде змінюватися технічне завдання? Як це погоджуєтся з умовами викладеними в оголошені?
Відповідь: Технічне завдання згідно Додатку 1 до оголошення змінюватись не буде.
Кошторис
Дата подання: 17 травня 2021 23:17
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:32
В якому вигляді подавати кошторис?
Відповідь: в Довільній формі
кваліфікаційні крітерії
Дата подання: 17 травня 2021 23:31
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:35
Чи можливо висувати вимоги до учасників в спрощеній закупівлі? Згідно якої норми Закону висунуті 14.2. Вимоги до учасника?
Відповідь: Закону України " Про електронні документи та електронний документообіг" та " Про Електронні довірчі послуги"
Додаток 4 Кошторис подається у вигляді на розсуд Учасника
Дата подання: 17 травня 2021 23:34
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:37
Чому це не зазначено в оголошені?
Відповідь: Якщо не має конкретної форми то зрозуміло, що в довільній
Подавати всі Додатки перераховані в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Дата подання: 17 травня 2021 23:36
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:41
навіщо замовнику калькуляція?
Відповідь: Калькуляція для обчислення загальної вартості послуги
Чому не зазначено
Дата подання: 17 травня 2021 23:38
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:44
Чому не зазначено що кошторис в довільній формі?
Відповідь: Якщо не має конкретної форми то зрозуміло, що в довільній
Закону України " Про електронні документи та електронний документообіг" та " Про Електронні довірчі послуги"
Дата подання: 17 травня 2021 23:42
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:47
Для скарги конкретно де цк зазначено, що можливо висувати вимоги до учасника в спрощеній закупівлі? Яка стаття конкретно і частина статті?
Відповідь: Під час проведення спрощених закупівель немає чітких вимог до тендерної документації, і Замовник сам вирішує, прикріпляти ці документи до оголошення чи ні.

Можливо вивезення сміття вантажними машинами
Дата подання: 17 травня 2021 23:45
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:49
В технічному завданні зазначено Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 45,6 кВт. Чи можливо використовувати вантажні автомобілі для вивезення сміття?
Відповідь: всі вимоги згідно технічної документації
вантажні машини
Дата подання: 17 травня 2021 23:51
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:53
чому не можливо вивезення сміття вантажними машинами?
Відповідь: Вся деревина здається на склад, тому сміття для вивезення небагато і Замовник вирішив вивозити трактором
Під час проведення спрощених закупівель немає чітких вимог до тендерної документації, і Замовник сам вирішує, прикріпляти ці документи до оголошення чи ні.
Дата подання: 17 травня 2021 23:53
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:54
Де про це написано в Законі?
Відповідь: Стаття 14 Закону України " Про публічні закупівлі"
Вся деревина здається на склад, тому сміття для вивезення небагато і Замовник вирішив вивозити трактором
Дата подання: 17 травня 2021 23:57
Дата відповіді: 17 травня 2021 23:58
Згідно Закону "Про відходи" техніка повина відповідати вимогам щоб не допускати розсипання сміття на дорогу. Чому не можна використовувати машини спеціального призначення для вивезення сміття?
Відповідь: сожливо, але не доцільно в даній закупівлі
Розгорнути всі запитання: 28 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХОДАК МАРИНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2560324569
Дата подання: 17 травня 2021 15:45
Скільки дерев
Зазначена кількість 1 послуга, яка включає 700 дерев, або 350, або не відомо скільки. Кущів 3242. І це за 190 000 грн.
В попередньому тендері було чітко зазначено 29 дерев за 190 000 грн.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 21:59
Шановний учасник! В оголошені до проведення спрощеної закупівлі дійсно вказано 1 послуга з підрізання дерев і живих огорож, яка включає в себе обсяг робіт, які чітко прописані в Додатку 1 до оголошення: Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХОДАК МАРИНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2560324569
Дата подання: 17 травня 2021 22:51
Калькуляція або кошторис
Кошторис на надання послуги додаток 4, а додаток 1 до договору Калькуляція. Що подавати Кошторис на надання послуги або калькуляцію вимагаємо привести у відповідність
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 23:08
Шановний учасник! Додаток 1 до Договору Калькуляція в якому зазначається загальна вартість надання послуги з підрізання дерев і живих огорож. Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі кошторис зазначається в розрізі найменування робіт, які входять до цієї послуги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХОДАК МАРИНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2560324569
Дата подання: 17 травня 2021 22:55
Замовник письмово або в телефонному режимі, з послідуючим письмовим підтвердженням, надає додаткові об'єми послуг або вносить зміни до узгодженого графіку в межах лімітних асигнувань.
Це суперечить закону та договору вимагаємо внесення змін в оголошення щодо незміності об'єму 1 послуги. Закупівля саме 1 послуги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 23:11
Шановний учасник! Замовник діє в межах діючого законодавсва.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХОДАК МАРИНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2560324569
Дата подання: 17 травня 2021 23:01
Договір не відповідає Закону
Вимагаємо привести договір до вимог Закону "Про публічні закупівлі" зокрема не зазначено всі пункти ч. 5 ст. 41
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 23:12
Договір складено згідно діючого законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХОДАК МАРИНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2560324569
Дата подання: 17 травня 2021 23:07
Замовник діє виключно в межах діючого законодавства.
Ви порушуєте Закон істотні умови договору не повинні змінюватися до його виконання об'єм послуги є істотною вимогою договору тому не підлягає зміні. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 23:14
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;

3) покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;

4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;

5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), зокрема у разі коливання ціни товару на ринку;

6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;

7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;

8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.

Також, згідно з частиною 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

Важливим моментом є документальне обґрунтування внесення змін до договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХОДАК МАРИНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2560324569
Дата подання: 17 травня 2021 23:19
Додаток 4
Вимагаємо конкретизувати Додаток 4
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 23:36
Додаток 4 подається в довільній формі на розсуд Учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ХОДАК МАРИНА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2560324569
Дата подання: 17 травня 2021 23:28
вимоги до учасника в спрощеній закупівлі
вимагаємо прибрати вимоги до учасників тому що у спрощеній процедцрі це не передбачено
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 23:43
В спрощеній закупівлі вимоги до учасника вимагаються на розсуд Замовника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b8
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:1533511687
Дата подання: 26 травня 2021 13:13
СКАРГА на дії (рішення) замовника в закупівлі UA-2021-05-12-009280-b
Замовником Виконавчим комітетом Апостолівської міської ради проводиться спрощена закупівля послуг з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-12-009280-b.
Вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам повністю викладені в документації на спрощену закупівлю (оголошення про проведення закупівлі з додатками).
Протоколом №79 від 24 травня 2021 року переможцем спрощеної закупівлі визнано КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  ФОП Ткачова Олександра Григорівна не погоджується з даним рішенням, вважає його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 14.2 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції надана довідка №№32 від 20.05.2021 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить автогідропідіймача та обладнання, яким можливо проводити видалення, обрізування та проріджування крон дерев. Не підтверджено залучення орендованих транспортних засобів та обладнання. Крім того, у наданій кошторисній документації доданої до тендерної пропозиції в локальному кошторисі визначено роботу техніки, а саме, автогідропідіймачі.
Тобто КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" не може забезпечити виконання технічних, якісних та кількістних вимог на закупівлю.
Узгоджений проект договору про закупівлю не містить реквізитів Виконавця, та наданий не в повному обсязі (відсутній Додаток 1 Калькуляція) і має вигляд погодженої копії.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення (для керівника). Враховуюче, що КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" є комунальним підприємством, для підтвердження повноважень в.о. директора у складі пропозиції повинна надаватися копія розпорядження міського голови замість протоколу збору засновників згідно статуту підприємства та статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Даний документ відсутній у складі пропозиції.
При перевірці накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу було виявлено, що підпис бухгалтера-касира Курочко Ігора Сергійовича, повноваження якого щодо підпису документів пропозиції не підтверджуються відповідно до умов п.14.2 цього оголошення.
Виходячи з викладеного вище вимагаю припинити наявне порушення Закону України "Про публічні закупівлі", скасувати явно незаконне та неправомірне рішення про визнання пропозиції КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" переможцем та провести повторний розгляд пропозиції з урахуванням приписів закону та реально наявних вимог і умов документації на закупівлю.
Звертаю увагу замовника на те, що КЕП, подана наступним учасником, також не відповідає умовам оголошення та не містить відомостей про особу уповноважену на підпис тендерної пропозиції, що додатково підтверджує неуважність або упередженість замовника при розгляді пропозицій по даній закупівлі.
Попереджаю замовника про те, що в разі неусунення ним порушень самостійно або продовження вчинення незаконних дій в даній закупівлі я буду змушена звертатись до правоохоронних органів з відповідною заявою щодо протиправних дій посадових осіб виконавчого комітету Апостолівської міської ради.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 травня 2021 16:49
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2021 16:48
Шановний учасник! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що у своїй діяльності Замовник діє виключно в рамках чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож було зазначено, що «учасником у складі його пропозиції надана довідка № 32 від 20.05.2021 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить автогідропідіймача та обладнання, яким можливо проводити видалення, обрізування та проріджування крон дерев. Не підтверджено залучення орендованих транспортних засобів та обладнання. Крім того, у наданій кошторисній документації доданої до тендерної пропозиції в локальному кошторисі визначено роботу техніки, а саме, автогідропідіймачі. Тобто КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" не може забезпечити виконання технічних, якісних та кількісних вимог на закупівлю. Узгоджений проект договору про закупівлю не містить реквізитів Виконавця, та наданий не в повному обсязі (відсутній Додаток 1 Калькуляція) і має вигляд погодженої копії. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення (для керівника). Враховуюче, що КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" є комунальним підприємством, для підтвердження повноважень в.о. директора у складі пропозиції повинна надаватися копія розпорядження міського голови замість протоколу збору засновників згідно статуту підприємства та статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Даний документ відсутній у складі пропозиції. При перевірці накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу було виявлено, що підпис бухгалтера-касира Курочко Ігора Сергійовича, повноваження якого щодо підпису документів пропозиції не підтверджуються відповідно до умов п.14.2 цього оголошення.» Замовник прийняв до уваги зміст Вашої вимоги та прийняв рішення про її задоволення
Номер вимоги: UA-2021-05-12-009280-b.b9
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:1533511687
Дата подання: 26 травня 2021 13:33
СКАРГА на дії (рішення) замовника в закупівлі UA-2021-05-12-009280-b
Замовником Виконавчим комітетом Апостолівської міської ради проводиться спрощена закупівля послуг з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-12-009280-b.
Вимоги до учасників та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам повністю викладені в документації на спрощену закупівлю (оголошення про проведення закупівлі з додатками).
Протоколом №79 від 24 травня 2021 року переможцем спрощеної закупівлі визнано КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  ФОП Ткачова Олександра Григорівна не погоджується з даним рішенням, вважає його помилковим, таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 14.2 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі учасником у складі його пропозиції надана довідка №№32 від 20.05.2021 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить автогідропідіймача та обладнання, яким можливо проводити видалення, обрізування та проріджування крон дерев. Не підтверджено залучення орендованих транспортних засобів та обладнання. Крім того, у наданій кошторисній документації доданої до тендерної пропозиції в локальному кошторисі визначено роботу техніки, а саме, автогідропідіймачі.
Тобто КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" не може забезпечити виконання технічних, якісних та кількістних вимог на закупівлю.
Узгоджений проект договору про закупівлю не містить реквізитів Виконавця, та наданий не в повному обсязі (відсутній Додаток 1 Калькуляція) і має вигляд погодженої копії.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення (для керівника). Враховуюче, що КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" є комунальним підприємством, для підтвердження повноважень в.о. директора у складі пропозиції повинна надаватися копія розпорядження міського голови замість протоколу збору засновників згідно статуту підприємства та статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Даний документ відсутній у складі пропозиції.
При перевірці накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу було виявлено, що підпис бухгалтера-касира Курочко Ігора Сергійовича, повноваження якого щодо підпису документів пропозиції не підтверджуються відповідно до умов п.14.2 цього оголошення.
Виходячи з викладеного вище вимагаю припинити наявне порушення Закону України "Про публічні закупівлі", скасувати явно незаконне та неправомірне рішення про визнання пропозиції КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" переможцем та провести повторний розгляд пропозиції з урахуванням приписів закону та реально наявних вимог і умов документації на закупівлю.
Звертаю увагу замовника на те, що КЕП, подана наступним учасником, також не відповідає умовам оголошення та не містить відомостей про особу уповноважену на підпис тендерної пропозиції, що додатково підтверджує неуважність або упередженість замовника при розгляді пропозицій по даній закупівлі.
Попереджаю замовника про те, що в разі неусунення ним порушень самостійно або продовження вчинення незаконних дій в даній закупівлі я буду змушена звертатись до правоохоронних органів з відповідною заявою щодо протиправних дій посадових осіб виконавчого комітету Апостолівської міської ради.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 травня 2021 16:49
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 травня 2021 16:47
Шановний учасник! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що у своїй діяльності Замовник діє виключно в рамках чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож було зазначено, що «учасником у складі його пропозиції надана довідка № 32 від 20.05.2021 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить автогідропідіймача та обладнання, яким можливо проводити видалення, обрізування та проріджування крон дерев. Не підтверджено залучення орендованих транспортних засобів та обладнання. Крім того, у наданій кошторисній документації доданої до тендерної пропозиції в локальному кошторисі визначено роботу техніки, а саме, автогідропідіймачі. Тобто КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" не може забезпечити виконання технічних, якісних та кількісних вимог на закупівлю. Узгоджений проект договору про закупівлю не містить реквізитів Виконавця, та наданий не в повному обсязі (відсутній Додаток 1 Калькуляція) і має вигляд погодженої копії. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та наказом про призначення (для керівника). Враховуюче, що КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" є комунальним підприємством, для підтвердження повноважень в.о. директора у складі пропозиції повинна надаватися копія розпорядження міського голови замість протоколу збору засновників згідно статуту підприємства та статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Даний документ відсутній у складі пропозиції. При перевірці накладеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу було виявлено, що підпис бухгалтера-касира Курочко Ігора Сергійовича, повноваження якого щодо підпису документів пропозиції не підтверджуються відповідно до умов п.14.2 цього оголошення.» Замовник прийняв до уваги зміст Вашої вимоги та прийняв рішення про її задоволення.

Документи

17 травня 2021 21:59
Протокол.pdf

Документи подані скаржником

26 травня 2021 13:33
Скарга.pdf

Документи

26 травня 2021 16:47
Протокол № 81.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-05-19-000004 • beb28b02423649158d9f2ae871bdcf5a
Автор звернення: Демченко Дмитро Юрійович
Дата створення звернення: 2021-05-19 14:39
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Замовник безпідставно скасував закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-01-002218-a Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) Об'єми робіт: № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру кількість Примітка 1 Обрізання крон дерев в міських умовах з автогідропідіймача з підготуванням для транспортування 1 дерево 29 2 Транспортування сміття на полігон тракторами на пневмоколісному ходу маш. год 43,5 Замовник розмістив нову закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-12-009280-b Технічні, якісні і кількісні вимоги на закупівлю Послуги з підрізання дерев і живих огорож (код згідно ДК 021:2015-77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) Об’єми робіт: № п/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру кількість Примітка 1 Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 1,5 тонн маш. год 28,15 2 Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 45,6 кВт маш. год 98 3 Автогідропідіймач, висота підйому 12 м маш. год 26,95 4 Видалення сухих сучків на деревах діаметром стовбура від 160 до 240 мм з використанням автовишки 1 дерево 154 5 Видалення сухих сучків на деревах діаметром стовбура від 240 до 320 мм з використанням автовишки 1 дерево 117 6 Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура до 200 мм 1 дерево 154 7 Обрізування та проріджування крон дерев діаметром стовбура до 400 мм 1 дерево 117 8 Обрізування не колючих одиночних кущів діаметром до 1 100 кущів 32,42 9 Видалення хвойних і м’яколистяних порід дерев бензопилами. Діаметр прикорня від 28 до 32 см. 10 дерев 7,9 10 Обробка деревини мяких порід одержаної від звалювання лісу, діаметр стовбурів до 32 см 100 шт. 0,79 11 Навантаження деревини вручну 1т 97 12 Перевезення деревини до 9 км т 50 13 Перевезення деревини до 30 км т 47 14 Навантаження сміття вручну 1т 29,5 15 Перевезення сміття до 9 км т 20 16 Перевезення сміття до 30 км т 9,5 В залежності від погодних умов та нагальної потреби Замовник може змінювати обсяги послуг, що належать до виконання. За 190 000,00 грн. було 29 дерев. За 190 000,00 грн. стало 350 дерев та 3242 кущів.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" 161 000,00
UAH з ПДВ
154 750,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 171 976,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 20:31
Електронний підпис
19 травня 2021 20:31
Робочий інвентар.pdf
19 травня 2021 20:31
Посвідчення лісоруби.pdf
19 травня 2021 20:31
Посвідчення верхолази.pdf
19 травня 2021 20:31
Паспорт та код ІПН.pdf
19 травня 2021 20:31
ЛИСТ-ЗГОДА персон_дані.pdf
19 травня 2021 20:31
Додаток 1 техзавдання.pdf
19 травня 2021 20:31
Договор полигон.pdf
19 травня 2021 20:31
Довідка статут.pdf
19 травня 2021 20:31
довідка працівники.pdf
19 травня 2021 20:31
довідка мтб.pdf
19 травня 2021 20:31
Довідка ліцензія.pdf
19 травня 2021 20:31
Витяг з ЄДР 15.05.2021.pdf
19 травня 2021 20:31
цінова пропозиція.pdf
19 травня 2021 20:31
калькуляція.pdf
19 травня 2021 20:31
Кошторис.pdf

Публічні документи

20 травня 2021 13:52
Електронний підпис
20 травня 2021 13:51
12 Довідка (полігон ТПВ).pdf
20 травня 2021 13:51
11 Лист-роз'яснення.pdf
20 травня 2021 13:51
10 Лист-згода.pdf
20 травня 2021 13:51
9 Лист-роз'яснення.pdf
20 травня 2021 13:51
8 Статут.pdf
20 травня 2021 13:51
7 Виписка з ЄДР.pdf
20 травня 2021 13:51
6 Кошторис.pdf
20 травня 2021 13:51
5 Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2021 13:51
1 Наказ на призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"

КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"
#1533511687
Відхилено 154 750,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 10:06
КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#44022306
Рішення скасоване 155 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2021 16:49
КП "СИНЕРГІЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#44022306
Відхилено 155 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2021 09:51

Документи

24 травня 2021 10:06
Електронний підпис

Документи

24 травня 2021 16:23
Електронний підпис
24 травня 2021 16:22
Протокол.pdf

Документи

27 травня 2021 09:51
Електронний підпис
27 травня 2021 09:50
Протокол № 82.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій