Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул.Гастелло м. Коростень Житомирської області»
Очікувана вартість
601 535,20 UAH
UA-2021-05-12-006245-b c3d1b3c75fe140afacd83bd57dbead7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ареф'єва Ірина Михайлівна

380414258531 vodakorosten@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коростенське комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03343947
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул.Грушевського,67
Контактна особа: Ареф'єва Ірина Михайлівна
380414258531
vodakorosten@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 24 травня 2021 14:22
Очікувана вартість: 601 535,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 015,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул.Гастелло м. Коростень Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів, протягом 7 банківських днів. Підрядник протягом трьох місяців після отримання авансу надає Замовнику документи, які підтверджують виконання робіт на суму не менше авансу. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін при умові наявності коштів на рахунку Замовника, а також після надання оформленого належним чином журналу обліку виконаних робіт за формою КБ-6, з обов’язковим письмовим погодженням Підрядником акту приймання виконаних робіт службою технічного нагляду, протягом 7 банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2021 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 12:41
додаток 3 Обєми робіт.rtf
12 травня 2021 12:41
додаток 3 Локальний кошторис.rtf
12 травня 2021 12:41
додаток 3 Відомість ресурсів.rtf
12 травня 2021 12:41
Додаток 4 Проєкт Договору 12.05.2021.doc
12 травня 2021 12:41
Капітальний ремонт Гастелло 12.05.2021.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-12-006245-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ", Код ЄДРПОУ:42772190
Дата подання: 27 травня 2021 15:45
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДХАУСЕЛІТ» висловлює Вам свою повагу, однак повідомляє про суттєве порушення, допущене на етапі кваліфікації по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул.Гастелло м. Коростень Житомирської області» .
По –перше, згідно Додатку 1 до оголошення «Аналогічним договором в розумінні Документації є договори на виконання аналогічних предмету закупівлі - послуг з поточного ремонту закінчені в повному обсязі.» Замовником уточнено, що аналогічним вважається договір на надання - послуг з поточного ремонту, тому така підстава нашого відхилення є неправомірною.
По – друге, згідно Додатку 1 до оголошення «На підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй пропозиції лист-відгук та копію договору з усіма додатками та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (а саме акти).» У складі ношої пропозиції надано копію договору у повному обсязі, з всіма додатками та додатковими угодами. Повідомляємо, що Замовником не вимагалось надання акту КБ-2, і даний акт не є додатком до договору, тому така підстава нашого відхилення також є неправомірною.
По- третє, Замовником не вимагається наявності в учасника автотранспортного засобу. Згідно документації :
Для підтвердження інформації учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна);
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
Вимога про надання інформації про транспортні засоби –ВІДСУТНЯ, а отже вносити інформацію про транспорт є ПРАВОМ а не обов’язком учасника. У зв’язку з цим зазначена підстава нашого відхилення є неправомірною.
По –четверте, Замовником вимагається Ліцензія, дозволи на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у випадку, коли наявність такої ліцензії вимагається законодавством). Відповідно до п.9. ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності - будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Таким чином, виконання робіт по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул.Гастелло м. Коростень Житомирської області»» не потребує наявності відповідної ліцензії. (Лист-пояснення мтосовно ненадання ліцензії наданий у складі пропозиції.)
Ми вимагаємо повернення нашої пропозиції на етап кваліфікації, та обрання нас переможцем закупівлі, оскільки наша пропозиція повністю відповідає вимогам оголошення,а підстави відзилення, викладені замовником є НЕПРАВОМІРНИМИ.
У разі невиконання нашої вимоги ми будемо змушені оскаржити таке рішення до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 16:03
Коростенське комунальне підприємство “Водоканал” (надалі за текстом – Замовник) 12 травня 2021 року опублікувало оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-12-006245-b) щодо проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Гастелло м. Коростень Житомирської області»). Очікувана вартість закупівлі становить 601 535,20 гривень з ПДВ.
Через електронну систему закупівель № UA-2021-05-12-006245-b.b1 подано вимогу ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ", Код ЄДРПОУ:42772190.
З метою захисту своїх законних інтересів та для надання відповіді учаснику по суті вимоги Замовник повідомляє:
Щодо першого пункту вимоги.
На відповідь щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів повідомляємо: відповідно додатку №1 Учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою. Аналогічним договором в розумінні Документації є договори на виконання аналогічних предмету закупівлі послуг з поточного ремонту закінчені в повному обсязі. Шановний Учасник у Вашій пропозиції надано аналогічний договір на «Послугу з укладання тротуарної плитки по вул. Шевченка,67 -а, м. Коростень, Житомирської обл.» невже дана послуга є аналогічною предмету закупівлі?? Відповідно до оголошення № UA-2021-05-12-006245-b : Узагальнена назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул.Гастелло м. Коростень Житомирської області»
Назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул.Гастелло м. Коростень Житомирської області» згідно ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Таким чином оскільки роботи/послуги являються не аналогічними Учасником не підтверджена вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Пропозиція ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" відхилена правомірно.
Щодо другого пункту вимоги.
На підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй пропозиції лист-відгук та копію договору з усіма додатками та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (а саме акти). У випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт надати письмове пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум. У разі відсутності пояснення Замовник має право відхилити пропозицію Учасника.
На підтвердження факту виконання аналогічного договору ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" завантажено файл від 21 травня 2021 16:18 «14.Договір _96 від 02.04.2020 (1).pdf» та від 21 травня 2021 16:18 «13. КБ3 та відгук.pdf» де міститься договір № 96 від 02.04.2021 року та довідка про вартість виконаних робіт та витрати (форма КБ-3) . Оскільки у договорі від 02.04.2020 року № 96 у п.4.2. передбачено форми (ф. КБ-2в) та (ф.КБ-3) і прописано у «п.4.2.Замовник здійснює оплату протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів, на підставі акта прийняття виконаних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (ф.КБ-3), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника.», то Учасник мав завантажити усі необхідні документи . На підставі вищевикладеного вважаємо, що Учасник не підтвердив факт виконання аналогічного договору і його пропозиція не відповідає вимогам оголошення в цій частині.
Щодо третього пункту вимоги.
На відповідь щодо підтвердження Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовником у Довідці у колонці 1 чітко зазначено указати найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування (Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування). Для підтвердження інформації учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна).
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Оскільки Учасник не довів та не надав підтвердження яким чином та яким обладнанням будуть виконуватись роботи по : «Капітальному ремонту водопровідної мережі по вул.Гастелло м. Коростень Житомирської області», то відхилення Учасника цілком правомірно в цій частині.
Щодо четвертого пункту вимоги.
Шановний Учасник щодо вимоги надання Ліцензії, дозволів на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (у випадку, коли наявність такої ліцензії вимагається законодавством). Оскільки у період уточнення інформації учасник не звернувся за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної і оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, тому відповідно до ч.3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином відповідно до ч.1 п.13 ст.14 Закону – пропозиція учасника ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

27 травня 2021 15:45
Вимога 27,05,2021.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2021 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" 541 447,73
UAH з ПДВ
541 447,73
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" 590 637,60
UAH з ПДВ
590 637,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МЕГАТЕХ" 597 380,35
UAH з ПДВ
597 380,35
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" 601 340,62
UAH з ПДВ
601 340,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2021 16:21
Електронний підпис
21 травня 2021 16:18
Договір оренди склад.pdf
21 травня 2021 16:18
17.ПД працівники.pdf
21 травня 2021 16:18
16.Довідки.pdf
21 травня 2021 16:18
15.Кошторис 1.pdf
21 травня 2021 16:18
13.КБ3 та відгук.pdf
21 травня 2021 16:18
12.обладнання.zip
21 травня 2021 16:18
9.Накази и штатний 2021.pdf
21 травня 2021 16:18
6.витяг ПДВ.pdf
21 травня 2021 16:18
3. ISO.pdf
21 травня 2021 16:18
2. Опис до статуту.pdf
21 травня 2021 16:18
1.Витяг ЄДР 19.02.21.pdf

Публічні документи

21 травня 2021 13:47
Електронний підпис
21 травня 2021 13:47
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2021 13:47
Статут підприємства.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
Статут підприємства.pdf
21 травня 2021 13:47
Рішення засновника.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
Рішення засновника.pdf
21 травня 2021 13:47
Проект договору.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
Проект договору.pdf
21 травня 2021 13:47
Ліцензія.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
Ліцензія.pdf
21 травня 2021 13:47
відгук ПП ЕЛЕКТ.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
відгук ПП ЕЛЕКТ.pdf
21 травня 2021 13:47
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2021 13:47
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
21 травня 2021 13:47
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 травня 2021 11:07
Електронний підпис
21 травня 2021 11:05
Електронний підпис
21 травня 2021 11:05
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2021 11:05
Транспорт.pdf
21 травня 2021 11:05
Статут копія.pdf
21 травня 2021 11:05
ПДВ.pdf
21 травня 2021 11:05
Наказ на призначення.pdf
21 травня 2021 11:05
Локальний кошторис.pdf
21 травня 2021 11:05
Лицензия1.pdf
21 травня 2021 11:05
Лист про договір.pdf
21 травня 2021 11:05
Лист про вимоги.pdf
21 травня 2021 11:05
Лист на обробку даних.pdf
21 травня 2021 11:05
Календарний графік.pdf
21 травня 2021 11:05
Дозвіл.pdf
21 травня 2021 11:05
Договірна ціна.pdf
21 травня 2021 11:05
Довідка про санкції.pdf
21 травня 2021 11:05
Довідка про рахунки.pdf
21 травня 2021 11:05
Довідка МТБ.pdf
21 травня 2021 11:05
ГЛ про матеріали.pdf
21 травня 2021 11:05
ГЛ виконати роботи.pdf
21 травня 2021 11:05
Відгук.pdf
21 травня 2021 11:05
Витяг АРМ 2021.pdf
21 травня 2021 11:05
Виписка ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2021 11:05
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ"

ПП "МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МЕГАТЕХ"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ"
#42772190
Відхилено 541 447,73
UAH з ПДВ
26 травня 2021 16:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ"
#33454940
Переможець 590 637,60
UAH з ПДВ
02 червня 2021 11:56

Документи

26 травня 2021 16:28
Електронний підпис

Документи

02 червня 2021 11:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2021 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ"
#33454940
590 637,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 червня 2021 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 11:06
ДОДАТКОВА УГОДА №2.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 14:49
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 червня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 14:33
договір №205,21,рп.pdf укладений
09 червня 2021 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились виключити пункт 3.2. Договору у зв’язку з чим пункти 3.3. - 3.6. вважати відповідно пунктами 3.2. - 3.5. 2. Внести зміни до п.3.2. Договору та викласти в новій редакції: «п.3.2. Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін при умові наявності коштів на рахунку Замовника, а також після надання оформленого належним чином журналу обліку виконаних робіт за формою КБ-6, з обов’язковим письмовим погодженням Підрядником акту приймання виконаних робіт службою технічного нагляду, протягом 7 банківських днів.
Номер договору про закупівлю: 205/21/рп
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2.2. Договору № 205/21/рп від 09.06.2021 року, а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 205/21/рп
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,33 UAH)