Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт площі Героїв Майдану на проспекті Соборності у м.Луцьку
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-05-12-003143-a ● 47c9d77b65384874aaf7f97ae7c39c18
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2021 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2021 14:24 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно з технічною специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт площі Героїв Майдану на проспекті Соборності у м.Луцьку (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 16:27 |
Перелік змін до оголошення.doc | |
17 травня 2021 16:27 |
Оголошення про проведення та вимоги у новій редакції.docx | |
12 травня 2021 17:48 |
Оголошення про проведення та вимоги.docx |
17 травня 2021 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2021 16:27 |
Перелік змін до оголошення.doc
|
|||
17 травня 2021 16:27 |
Оголошення про проведення та вимоги у новій редакції.docx
|
|||
12 травня 2021 17:48 |
Оголошення про проведення та вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-12-003143-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук", Код ЄДРПОУ:36064142
Дата подання: 07 червня 2021 10:11
Скарга
оскарження протоколу
Скасована
Дата: 07 червня 2021 11:28
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2021-05-12-003143-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук", Код ЄДРПОУ:36064142
Дата подання: 07 червня 2021 11:36
Скарга на дії Замовника
оскарження дискваліфікації
Скасована
Дата: 07 червня 2021 11:42
Причина: не повна інформація
Номер вимоги: UA-2021-05-12-003143-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук", Код ЄДРПОУ:36064142
Дата подання: 07 червня 2021 12:41
Скарга на дії Уповноваженої особи департаменту ЖКГ Луцької міської ради
До Департаменту житлово-комунальногогосподарства
Луцької міської ради
43000 м. Луцьк вул. Б. Хмельницького 40 а
Скаржник:
ПП «Творча архітектурна майстерня
«Балан та Стельмащук»
Код ЄДРОПУ 36064142
43025 м. Луцьк пр-т Волі 11
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства
Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ 34572192
43000 м. Луцьк вул. Б. Хмельницького 40 а
Уповноважена особа департаменту ЖКГ
Луцької міської ради Греля Аліна Юріївна
Інформація про закупівлю:
№ ЦДБ UA -2021-05-12-003143-а
Код ДК : 021:2015 ( CRV ) 71320000-7 Послуги з
інженерного проектування ( Виготовлення проектно-
кошторисної документації на капітальний ремонт
площі Героїв Майдану на проспекті Соборності у м.
Луцьку»
Скарга
на дії Уповноваженої особи департаменту ЖКГ Луцької міської ради
Департаментом житлового комунального господарства Луцької міської ради Волинської області ( 43000,. м. Луцьк , вул. Богдана Хмельницького , код ЄДРПОУ 34572192 надалі за змістом скарги «Замовник») було розпочато процедуру закупівлі ( відкриті торги ) ідентифікатор закупівлі : Код ДК:021:2015 ( CRV) 7132000-7 послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт площі Героїв Майдану на проспекті Соборності в м. Луцьку.)
( надалі за текстом скарги «Предмет закупівлі»)
ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» , дотримуючись всіх умов тендерних процедур ,маючи тривалий характер відносин з Замовником щодо надання послуг у виготовленні проектно-кошторисної документації для здійснення подібних проектів і в тому числі безпосередньо із Замовником ,на території громади м. Луцька Волинської області виявило бажання взяти участь у оголошеному тендері .
З метою підтвердження і забезпечення своєї участі та отримання бажаного результату за наслідками проведення тендерних процедур, Скаржником , у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» термін поданий повний пакет документів.
За результатами поданих учасниками пропозицій пропозиція Скаржника щодо виготовлення проектно-кошторисної докуменгтації є найбільш оптимальною за вартістю виготовлення проектно-кошторисної документації.
02 червня 2021 року, «Замовником», в електронній системі електронних торгів оприлюднено «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою». Відповідно до змісту вказаного протоколу уповноважена особа Замовника прийняла рішення відхилити пропозицію Скаржника за «Предметом закупівлі» з таких підстав:
- відсутність у довідці Учасника про наявність матеріально-технічної бази від 25 .05.2021 року інформації про кількість техніки , обладнання , власне ,орендоване, що не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку № 1 до оголошення.
Між тим , зміст п.1.1 Додатку 1 до пакету документів про проведення спрощеної закупівлі , підготовлено Замовником і яким керувався Скаржник , надаючи документи для забезпечення своєї участі у проведенні тендеру не містить в собі таких позицій , які зазначені в протоколі про відхилення пропозицій за предметом закупівлі від 02 червня 2021 року.
При цьому , ніде в тендерній документації також не було зазначено, що ця обставина може стати підставою для відхилення пропозиції. Окрім того , є незрозумілим , за якими критеріями Замовник зазначає і стверджує про наявність фактичних даних про відсутність в наданій нами документації даних про кількість техніки , обладнання та іншої інформації, за умови , що така інформація є наявна в документах , поданих скаржником.
На офіційному сайті електронних торгів наявна подана нами , як Учасником інформація не тільки про кількість техніки і обладнання ,а навіть зазначається моделі комп»ютерної техніки та та технічні дані.
«Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» стверджує , що наша пропозиція як учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Слід зазначити при цьому , що чинна ст. 14 «Закону» не містить в своїй диспозиції п.1 ч.13, на яку посилається «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» , як на підставу прийняття свого рішенні про відхилення пропозиції ,оскільки зазначена норма , а саме ст. 14 «Закону» складається лише з двох частин.
Підстави відхилення тендерних пропозицій встановлені в ст..30 «Закону».
Так , статтею 30 «Закону» визначено , що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі , якщо переможець відмовився від підписання договору та не надав документи , що підтверджують відсутність підстав , передбачених ст.. 17 «Закону» та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таких обставин і посилань на вказану норму «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» не наводить у змісті оскаржуваного протоколу.
Відповідно , «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» , розглянувши нашу пропозицію , безпідставно ,з надуманих причин і обставин приймає передчасне , необґрунтоване і незаконне рішення про відхилення нашої пропозиції.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один , або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Абзацом другим частини 4 ст. 16 «Закону» визначено , що відсутність документів , що не передбачено законодавством для учасників не може бути підставою для її відхилення Замовником пропозиції.
Крім того , частиною 7 статті 28 Закону визначено , що Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації , наданої учасником , до органів державної влади , підприємств . установ , організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв , наявність підстав, зазначених в ч.1 ст. 17 Закону або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації , що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі , Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Системний аналіз зазначених вище норм «Закону» та підзаконних актів дає підстави стверджувати , що винесене рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не може вважатись правильним і законним . В даному конкретному випадку можна допустити особисту зацікавленість Замовника у залученні до співпраці інших учасників, з якими існують домовленості, результати і наслідки яких не вкладаються в рамки діючого законодавства..
Отже , провівши порівняльний аналіз отриманих параметрів Скаржник приходить до висновку , що «Уповноваженою особою Греля Аліною Юріївною» безпідставно відхилено пропозицію за «Предметом закупівлі» , оскільки наданий Скаржником для проведення торгів пакет документів у повній мірі відповідає оголошеній пропозиції та Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника , які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам , визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям подаються протягом п»яти днів з дня оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Отже , підсумовуючи вище викладене стверджуємо , що «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» , відмовляючи Скаржнику у прийнятті тендерної пропозиції порушила умови тендерних процедур та за формальними і надуманими підставами і ознаками безпідставно прийняв оскаржуване рішення.
Аналізуючи вище викладене є підстави стверджувати , що в діях «Уповноваженої особи Греля Аліни Юріївни» є ознаки упередженого підходу до оцінки пропозицій учасників тендеру , що в свою чергу є грубим порушенням ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тому . вважаємо , що «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» порушила принцип здійснення закупівель , встановлений Законом України "Про «публічні закупівлі» : об»єктивна та неупереджена оцінка результатів проведення конкурсних торгів»
Приймаючи до уваги вище викладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» .
просимо
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про скасування рішення «Уповноваженої особи Греля Аліна Юріївна» – Департаменту житлово- комунального господарства Луцької міської ради Волинської області про відхилення пропозиції за предметом закупівлі , а саме Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника –Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради про відхилення пропозиції Скаржника .
3. Замовника - Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради вчинити дії , відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо «Предмету закупівлі»
У разі не розгляду та ігнорування поданої скарги департаментом ЖКГ Луцької міської ради залишаємо за собою право подати заяву на розгляд суду відповідно до чинного законодавства України.
З повагою
директор Стельмащук Р.О.
Розгорнути
Згорнути
Луцької міської ради
43000 м. Луцьк вул. Б. Хмельницького 40 а
Скаржник:
ПП «Творча архітектурна майстерня
«Балан та Стельмащук»
Код ЄДРОПУ 36064142
43025 м. Луцьк пр-т Волі 11
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства
Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ 34572192
43000 м. Луцьк вул. Б. Хмельницького 40 а
Уповноважена особа департаменту ЖКГ
Луцької міської ради Греля Аліна Юріївна
Інформація про закупівлю:
№ ЦДБ UA -2021-05-12-003143-а
Код ДК : 021:2015 ( CRV ) 71320000-7 Послуги з
інженерного проектування ( Виготовлення проектно-
кошторисної документації на капітальний ремонт
площі Героїв Майдану на проспекті Соборності у м.
Луцьку»
Скарга
на дії Уповноваженої особи департаменту ЖКГ Луцької міської ради
Департаментом житлового комунального господарства Луцької міської ради Волинської області ( 43000,. м. Луцьк , вул. Богдана Хмельницького , код ЄДРПОУ 34572192 надалі за змістом скарги «Замовник») було розпочато процедуру закупівлі ( відкриті торги ) ідентифікатор закупівлі : Код ДК:021:2015 ( CRV) 7132000-7 послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт площі Героїв Майдану на проспекті Соборності в м. Луцьку.)
( надалі за текстом скарги «Предмет закупівлі»)
ПП «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» , дотримуючись всіх умов тендерних процедур ,маючи тривалий характер відносин з Замовником щодо надання послуг у виготовленні проектно-кошторисної документації для здійснення подібних проектів і в тому числі безпосередньо із Замовником ,на території громади м. Луцька Волинської області виявило бажання взяти участь у оголошеному тендері .
З метою підтвердження і забезпечення своєї участі та отримання бажаного результату за наслідками проведення тендерних процедур, Скаржником , у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» термін поданий повний пакет документів.
За результатами поданих учасниками пропозицій пропозиція Скаржника щодо виготовлення проектно-кошторисної докуменгтації є найбільш оптимальною за вартістю виготовлення проектно-кошторисної документації.
02 червня 2021 року, «Замовником», в електронній системі електронних торгів оприлюднено «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою». Відповідно до змісту вказаного протоколу уповноважена особа Замовника прийняла рішення відхилити пропозицію Скаржника за «Предметом закупівлі» з таких підстав:
- відсутність у довідці Учасника про наявність матеріально-технічної бази від 25 .05.2021 року інформації про кількість техніки , обладнання , власне ,орендоване, що не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку № 1 до оголошення.
Між тим , зміст п.1.1 Додатку 1 до пакету документів про проведення спрощеної закупівлі , підготовлено Замовником і яким керувався Скаржник , надаючи документи для забезпечення своєї участі у проведенні тендеру не містить в собі таких позицій , які зазначені в протоколі про відхилення пропозицій за предметом закупівлі від 02 червня 2021 року.
При цьому , ніде в тендерній документації також не було зазначено, що ця обставина може стати підставою для відхилення пропозиції. Окрім того , є незрозумілим , за якими критеріями Замовник зазначає і стверджує про наявність фактичних даних про відсутність в наданій нами документації даних про кількість техніки , обладнання та іншої інформації, за умови , що така інформація є наявна в документах , поданих скаржником.
На офіційному сайті електронних торгів наявна подана нами , як Учасником інформація не тільки про кількість техніки і обладнання ,а навіть зазначається моделі комп»ютерної техніки та та технічні дані.
«Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» стверджує , що наша пропозиція як учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам , визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Слід зазначити при цьому , що чинна ст. 14 «Закону» не містить в своїй диспозиції п.1 ч.13, на яку посилається «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» , як на підставу прийняття свого рішенні про відхилення пропозиції ,оскільки зазначена норма , а саме ст. 14 «Закону» складається лише з двох частин.
Підстави відхилення тендерних пропозицій встановлені в ст..30 «Закону».
Так , статтею 30 «Закону» визначено , що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі , якщо переможець відмовився від підписання договору та не надав документи , що підтверджують відсутність підстав , передбачених ст.. 17 «Закону» та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таких обставин і посилань на вказану норму «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» не наводить у змісті оскаржуваного протоколу.
Відповідно , «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» , розглянувши нашу пропозицію , безпідставно ,з надуманих причин і обставин приймає передчасне , необґрунтоване і незаконне рішення про відхилення нашої пропозиції.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один , або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Абзацом другим частини 4 ст. 16 «Закону» визначено , що відсутність документів , що не передбачено законодавством для учасників не може бути підставою для її відхилення Замовником пропозиції.
Крім того , частиною 7 статті 28 Закону визначено , що Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації , наданої учасником , до органів державної влади , підприємств . установ , організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв , наявність підстав, зазначених в ч.1 ст. 17 Закону або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації , що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі , Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Системний аналіз зазначених вище норм «Закону» та підзаконних актів дає підстави стверджувати , що винесене рішення Замовником про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не може вважатись правильним і законним . В даному конкретному випадку можна допустити особисту зацікавленість Замовника у залученні до співпраці інших учасників, з якими існують домовленості, результати і наслідки яких не вкладаються в рамки діючого законодавства..
Отже , провівши порівняльний аналіз отриманих параметрів Скаржник приходить до висновку , що «Уповноваженою особою Греля Аліною Юріївною» безпідставно відхилено пропозицію за «Предметом закупівлі» , оскільки наданий Скаржником для проведення торгів пакет документів у повній мірі відповідає оголошеній пропозиції та Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги , що стосуються прийнятих рішень , дії чи бездіяльності Замовника , які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам , визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям подаються протягом п»яти днів з дня оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Отже , підсумовуючи вище викладене стверджуємо , що «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» , відмовляючи Скаржнику у прийнятті тендерної пропозиції порушила умови тендерних процедур та за формальними і надуманими підставами і ознаками безпідставно прийняв оскаржуване рішення.
Аналізуючи вище викладене є підстави стверджувати , що в діях «Уповноваженої особи Греля Аліни Юріївни» є ознаки упередженого підходу до оцінки пропозицій учасників тендеру , що в свою чергу є грубим порушенням ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тому . вважаємо , що «Уповноважена особа Греля Аліна Юріївна» порушила принцип здійснення закупівель , встановлений Законом України "Про «публічні закупівлі» : об»єктивна та неупереджена оцінка результатів проведення конкурсних торгів»
Приймаючи до уваги вище викладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» .
просимо
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про скасування рішення «Уповноваженої особи Греля Аліна Юріївна» – Департаменту житлово- комунального господарства Луцької міської ради Волинської області про відхилення пропозиції за предметом закупівлі , а саме Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника –Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради про відхилення пропозиції Скаржника .
3. Замовника - Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради вчинити дії , відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо «Предмету закупівлі»
У разі не розгляду та ігнорування поданої скарги департаментом ЖКГ Луцької міської ради залишаємо за собою право подати заяву на розгляд суду відповідно до чинного законодавства України.
З повагою
директор Стельмащук Р.О.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2021 12:52
Згідно з п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою ніж 200 тисяч гривень для закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника.
Замовником в «оголошенні про проведення та вимоги» у новій редакції на «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт площі Героїв Майдану на проспекті Соборності у м.Луцьку» (далі – оголошення) чітко, однозначно та зрозуміло описано вимоги щодо предмета закупівлі, та інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника. Зокрема, п.1.1 Додатку 1 оголошення передбачає подання Учасником інформаційної довідки за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності техніки, обладнання, інструментів (в тому числі програмного забезпечення) необхідних для виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації та вимог, передбачених у Додатку 2 до оголошення (довідка повинна містити таку інформацію: назва та модель; кількість; власне/орендоване). Вами, як Учасником, подано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 25.05.2021 року № 25/05/2021, в якій відсутня інформація про кількість техніки, обладнання, власне/орендоване, так як це передбачає оголошення. Вищезазначене свідчить, що пропозиція учасника приватного підприємства «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку 1 до оголошення та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгляд на відповідність учасника у спрощеній закупівлі не передбачає:
- застосування замовником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону;
- можливості звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у порядку визначеному частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Перелік підстав відхилення пропозиції, визначений частиною 13 статті 14 Закону.
Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника.
Замовником в «оголошенні про проведення та вимоги» у новій редакції на «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на капітальний ремонт площі Героїв Майдану на проспекті Соборності у м.Луцьку» (далі – оголошення) чітко, однозначно та зрозуміло описано вимоги щодо предмета закупівлі, та інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника. Зокрема, п.1.1 Додатку 1 оголошення передбачає подання Учасником інформаційної довідки за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності техніки, обладнання, інструментів (в тому числі програмного забезпечення) необхідних для виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації та вимог, передбачених у Додатку 2 до оголошення (довідка повинна містити таку інформацію: назва та модель; кількість; власне/орендоване). Вами, як Учасником, подано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 25.05.2021 року № 25/05/2021, в якій відсутня інформація про кількість техніки, обладнання, власне/орендоване, так як це передбачає оголошення. Вищезазначене свідчить, що пропозиція учасника приватного підприємства «Творча архітектурна майстерня «Балан та Стельмащук» не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку 1 до оголошення та підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Розгляд на відповідність учасника у спрощеній закупівлі не передбачає:
- застосування замовником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону;
- можливості звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у порядку визначеному частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Перелік підстав відхилення пропозиції, визначений частиною 13 статті 14 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2021 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
218 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Думайло Олег Васильович |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович |
374 888,00
UAH з ПДВ
|
222 222,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС |
447 000,00
UAH з ПДВ
|
447 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Творча архітектурна майстерня "Балан та Стельмащук" #36064142 |
Відхилено |
218 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2021 00:35
|
ФОП Бондаренко Кирило Сергійович #3203801039 |
Очікує рішення |
222 222,22
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 18:01
|
Фізична особа-підприємець Думайло Олег Васильович #3041206558 |
Відхилено |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2021 18:01
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 червня 2021 23:39 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Прийнято рішення відмінити спрощену закупівлю № ЦБД UA-2021-05-12-003143-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (п.2 ч. 17 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі») |
Документи:
18 червня 2021 23:39
|
Електронний підпис |
18 червня 2021 23:38
|
Протокол відміни.pdf |