Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі. Код ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
257 600,00 UAH
UA-2021-05-12-002850-c 5f4c5995f25a479ba41e5e5ce9e28e8b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайчевська Тетяна Валеріївна

380639314495 TANIA.CN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами"
Код ЄДРПОУ: 37197102
Вебсайт: http://cemrw.com
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52
Контактна особа: Чайчевська Тетяна Валеріївна
380639314495
TANIA.CN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 09:00
Очікувана вартість: 257 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 288,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді електронного документу
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7700 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається у вигляді перерахування коштів (завдатку) на розрахунковий рахунок замовника

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92000 шт.
Яйця курячі 1 категорії (С01)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, Котовського, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок проводиться у гривнях шляхом перерахування 100% суми вартості товару, на рахунок Продавця (Постачальника), протягом 15 банківських днів за фактом поставки кожної партії Товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді електронного документу

Сума забезпечення: 7700 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на це оголошення та на зміни, що до нього вносились, за їх наявності.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається у вигляді перерахування коштів (завдатку) на розрахунковий рахунок замовника
12 травня 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 17:16
Оголошення Яйця курячі.doc
12 травня 2021 17:16
ПРОЄКТ договору яйця курячі 05 2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 226 320,00
UAH з ПДВ
226 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 травня 2021 12:08
Електронний підпис
19 травня 2021 12:08
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
19 травня 2021 12:08
Ліцензія.pdf
19 травня 2021 12:08
Довіреність Лимар С.А..pdf
19 травня 2021 12:08
ГАРАНТIЯ 1434-21.pdf.p7s.p7s
19 травня 2021 12:08
ГАРАНТIЯ 1434-21.pdf
19 травня 2021 12:08
вип+дов 1434.pdf
19 травня 2021 12:08
Технічні вимоги.pdf
19 травня 2021 12:08
Сертифікат ISO 9001-2021 р..pdf
19 травня 2021 12:08
Сертифікат ISO 22000-2021 р..pdf
19 травня 2021 12:08
Сертифікат ISO 14001-2021 р.pdf
19 травня 2021 12:08
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
19 травня 2021 12:08
8 Довідка банк-29.04.21 р..pdf
19 травня 2021 12:08
7 Довідка 4-ОПП.PDF
19 травня 2021 12:08
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2021 12:08
5 Довідка ПДВ.PDF
19 травня 2021 12:08
4 Св-во про держ.р.pdf
19 травня 2021 12:08
3 Витяг-15.04.2021 р..pdf
19 травня 2021 12:08
2 Виписка.PDF
19 травня 2021 12:08
1 Статут 2019.pdf
19 травня 2021 12:08
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТIЯ 1434-21.pdf

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 226 320,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
226 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 12:15
ДУ1 Дог210 яйця.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 10:49
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 08:52
Договір 210 яйця.pdf укладений
27 травня 2021 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна програм фінансування
Номер договору про закупівлю: 210/2-03.0-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 226 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 720,00 UAH)