Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV code 18830000-6 according to the State Classifier DK 021:2015 – Protective footwear (Protective footwear)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP) |
National ID: | 20915546 |
Contact point: |
FRANKO Yuriy +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 2 516 442,07 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення, грн.: 75 000,00 грн Строк дії забезпечення: 240 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Види забезпечення: Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. страхова гарантія, видана страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» Банківська гарантія надається в гривнях. Забезпечення повинно бути підписано електронним цифровим підписом банку або страхової компанії. Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом», розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом»: → http://www.energoatom.com.ua Забезпечення повинно бути підписано електронним підписом відповідальної особи банку або страхової компанії, з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України). Банківська та страхова гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку: Одержувач: Філія-Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв р/р UA413264610000026001301080273 Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Publication date: | 12 травня 2021 16:42 |
Enquiries until: | 03 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 червня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 2 516 442 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,99 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: протягом 45 робочих днів після постачання ТМЦ | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 16:42 |
Оголошення_eng.docx | |
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 4 - до ТД Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок.docx | |
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 3 ПРОЕКТ Договору Нерезидент.docx | |
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 3 ПРОЕКТ договору Договору Резидент .docx | |
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 2 - ТС.7z | |
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 1 - Зведений перелік.xls | |
12 травня 2021 16:42 |
Тендерна документація.docx |
13 травня 2021 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 травня 2021 16:42 |
Оголошення_eng.docx
|
|||
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 4 - до ТД Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок.docx
|
|||
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 3 ПРОЕКТ Договору Нерезидент.docx
|
|||
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 3 ПРОЕКТ договору Договору Резидент .docx
|
|||
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 2 - ТС.7z
|
|||
12 травня 2021 16:42 |
Додаток 1 - Зведений перелік.xls
|
|||
12 травня 2021 16:42 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000076 ● 4c56cc7cd9ab411c84503d6c6e1f7ec2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-05-12-002743-c 12.05.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 10:52:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Товар - код СPV 18830000-6 по ДК 021:2015 - Захисне взуття (Захисне взуття). (РПЗ-9.36)» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-12-002743-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження стосовно зміни істотних умов договору про закупівлю від 23.07.2021 №53-123-01-21-07041, в частині збільшення строку виконання зобов’язань щодо постачання черевиків антистатичних захисних білих для контрольованої зони (позиції 22-33 додатку 1 до договору), який складав не пізніше 30.09.2021 (пункт 3.1 договору), але згідно додатковій угоді від 06.10.2021 № 1 перенесений до 30.11.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-31 10:34:18
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 26.05.2022
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 26.05.2022
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС» (ВП ЮУАЕС) перейменовано на
ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-12-002743-c у Додатку 2 – ТС.
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до інформаційної довідки по цінам на товар код СPV 18830000-6 по ДК 021:2015 - Захисне взуття (Захисне взуття), РПЗ-9.36, станом на 06.04.2021 (додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
У зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на
сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Підтвердженням того, що ВП ПАЕС дотримується вимог чинного законодавства, в т.ч. постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, та оприлюднює передбачену даною постановою інформацію на власному веб-сайті, може бути результат попередніх моніторінгів, які відбулись у 2022 році, наприклад за наступними ідентифікаторами закупівель:
UA-2021-09-14-001977-a;
UA-2021-09-28-001822-b;
UA-2021-11-15-013595-a;
UA-2021-09-13-002641-a;
UA-2021-12-09-005655-a.
Щодо додаткової угоди
21.09.21 до ВП ПАЕС надійшов лист № 20/09-1 від ТОВ «Текстер ЛТД» з проханням внести зміни до договору №53-123-01-21-07041 від 23.07.21 шляхом укладення додаткової угоди №1, а саме термін постачання позицій з № 22 по №33 змістити на 15 робочих днів. Керівництвом ВП ПАЕС даний лист був розглянутий та прийнято рішення щодо укладення додаткової угоди №1, попередньо узгодивши з цехом-замовником відповідні зміни (с/з №07/11701 від 28.09.21 та с/з № 76-372 від 06.10.21).
Додатки:
1. Копія інформаційної довідки по цінам на товар код СPV 18830000-6 по ДК 021:2015 - Захисне взуття (Захисне взуття), РПЗ-9.36, станом на 06.04.2021 на 40 арк.
2. Копія «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті ВП ПАЕС) на одному арк.
3. Підстава для ДУ (Копії листа ТОВ «Текстер ЛТД» №20/09-1 від 20.09.21,
с/з №07/11701 від 28.09.21 «Про погодження терміну постачання», с/з № 76-372 від 06.10.21 «Про надання інформації») на чотирьох арк.
Начальник ВСЗ Юрій ФРАНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Щодо тверджень: 1. Підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання учасником файлу у форматі pdf, відсканованого з підписаного уповноваженою особою учасника Зведеного переліку на закупівлю товару, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації. Також вимогами тендерної документації вимагається надання учасниками торгів файлу у форматі pdf, відсканованого з оригіналу наступних документів: - Декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту (підпункт 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації); - Сертифікату перевірки (або експертизи) типу, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності (підпункт 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації); На виконання зазначених вимог в складі тендерних пропозицій обох учасників міститься документ «Зведений перелік на закупівлю товару» (далі – ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК), в якому зазначено про товар виробником, якого є CORTINA NV, а саме: - у пропозиції ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД» у позиціях 14-16, 37-45, 65-68, 71, 74-75, 118, 164-169, 174-175, 183-186, 296-305, 376-382 зазначена інформація про «туфлі білі»; - у пропозиції ТОВ «ПІЛТЕКС» у позиціях 14-16, 37-45, 65-68, 71, 74-75, 296-305 зазначена інформація про «тапочки шкіряні» та в позиціях 118, 164-169, 174-175, 183-186, 376-382 зазначена інформація про «туфлі шкіряні». Крім цього в тендерних пропозиціях ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД» та ТОВ «ПІЛТЕКС» міститься документ «Декларація про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту» б/н від 26.06.2020, виданий виробнику CORTINA NV на товар «взуття робоче комбіноване унісекс», у якому: - відсутній підпис Директора установи (особи, що склала документ); - міститься водяний знак з надписом «Копія ТОВ КОНСАФЕТІ»; - завірений печаткою ТОВ «Консафеті». Отже в складі тендерної пропозиції зазначених учасників відсутній документ відсканований з оригіналу Декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на товар зазначений у позиціях 14-16, 37-45, 65-68, 71, 74- 75, 118, 164-169, 174-175, 183-186, 296-305, 376-382 ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ, виробником якого є CORTINA NV, чим недотримано підпункт 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Повідомляємо, що «Декларація про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту» б/н від 26.06.2020, видано виробнику CORTINA NV на товар «взуття робоче комбіноване унісекс», відсутній підпис Директора установи. На четвертій сторінці документ має реєстраційний номер №UA.060.D.1008-20, оригінал підпису Заступника керівника Органу з оцінки відповідності Горлова А.В., а також кольоровий відбиток печатки. Тобто всі ознаки оригіналу документа наявні. Те що на оригінал документу додатково поставили печатку і підпис ТОВ «Консафеті», а також наявність водяних знаків вимогами тендерної документації не обмежувалось. 2. Також в тендерних пропозиціях ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД» та ТОВ «ПІЛТЕКС» міститься документ «Сетрифікат експертизи типу (модуль В)» б/д б/н, який виданий виробнику товару CORTINA NV на товар «взуття робоче комбіноване унісекс», у якому: - міститься водяний знак з надписом «Копія ТОВ КОНСАФЕТІ»; - та який завірений печаткою ТОВ «Консафеті». Отже в складі тендерної пропозиції зазначених учасників відсутній документ відсканований з оригіналу Сертифікату перевірки (або експертизи) типу, виданий уповноваженим органом з оцінки відповідності на товар зазначений у позиціях 14-16, 37-45, 65-68, 71, 74- 75, 118, 164-169, 174-175, 183-186, 296-305, 376-382 виробником якого є CORTINA NV, чим недотримано вимоги підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Повідомляємо, що «Сетрифікат експертизи типу (модуль В)» б/д б/н має реєстраційний номер №UA.Т.060.0312-20, оригінал підпису Керівника Органу з оцінки відповідності Сергейчука А.М. а також кольоровий відбиток печатки. Тобто всі ознаки оригіналу документа наявні. Те що на оригінал документу додатково поставили печатку і підпис ТОВ «Консафеті», а також наявність водяних знаків вимогами тендерної документації не обмежувалось. 3. Крім цього, підпунктом 11 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, вимагається надання учасником файлу у форматі pdf, відсканованого з оригіналу паспорту/сертифікату якості виданого виробником продукції. Слід зазначити, в тендерних пропозиціях обох учасників у позиціях 231-235 ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ зазначено інформацію про товар виробником якого є ТОВ «Віталія, а саме: - ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД» про «черевики для зварювальника модель 222КсК»; - ТОВ «ПІЛТЕКС» про «черевики для зварювальника» Проте паспорт/сертифікат якості виданого виробником продукції на вказану модель взуття відсутній у пропозиціях зазначених учасників, чим недотримано підпункт 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Повідомляємо, що в складі пропозицій учасників наявний паспорт якості б/н б/д від виробника ТОВ «ВІТАЛІЯ» на черевики модель 221КсК. Заміна літери (літер) та/або цифри (цифр) що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, вважається несуттєвою помилкою. 4. За результатами моніторингу тендерної пропозиції ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД» встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. Підпунктом 9 пункту 1 розділу 3 тендерної документації, вимагається надання учасником файлу у форматі pdf, відсканованого з оригіналу протоколу випробувань на готовий виріб з підтвердженням технічних характеристик вказаних в Зведеному переліку на закупівлю Додаток 1. Слід зазначити, в тендерній пропозиції ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД» у позиціях 9-13, 46-51, 83-84, 105-106, 109, 111-112, 119-120, 122-123, 125-128, 131-135, 148-157, 288-295, 341-348 ЗВЕДЕНОГО ПЕРЕЛІКУ зазначено інформацію про «черевики робочі модель 220Т», виробником якого є ТОВ «Віталія». Проте протокол випробувань на готовий виріб на вказану модель взуття відсутній у пропозиціях зазначеного учасників, чим недотримано підпункт 9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Повідомляємо, що Протокол випробувань №Т052807/21 від 28 травня 2021р. на «черевики шкіряні з термопластичним підноском арт. 220Т» наявний в складі пропозиції ТОВ «ТЕКСТЕР ЛТД» в файлі «Документи по п.9» на сторінках 68-80.
2022-06-13 17:28:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТЕР ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТЕР ЛТД" |
2 500 000,00
UAH
|
2 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛТЕКС" |
2 515 000,00
UAH
|
2 515 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТЕР ЛТД" #43964633 |
Переможець |
2 500 000,00
UAH
|
12 липня 2021 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2022 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 09:24
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2021 16:00
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 09:41
|
Договір.pdf | укладений |
23 липня 2021 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо терміну поставки позицій 22-33 специфікації № 1 (Додаток № 1 до договору) по 30.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 53-123-01-21-07041 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо терміну поставки позицій 22-33 специфікації № 1 (Додаток № 1 до договору) по 30.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 53-123-01-21-07041 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |