Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 614 049,92 UAH
UA-2021-05-12-000965-c ● fae8d773fb2a42f18366251997e2b6d0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 614 049,92 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
17 травня 2021 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 12:42 |
Перелік змін 17.05.2021.docx | |
17 травня 2021 12:42 |
ТД 2020_7971.doc | |
12 травня 2021 11:19 |
PD_LOT_2_zi_zminami.docx | |
12 травня 2021 11:19 |
PD_LOT_1_zi_zminami.docx |
17 травня 2021 12:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2021 12:42 |
Перелік змін 17.05.2021.docx
|
|||
17 травня 2021 12:42 |
ТД 2020_7971.doc
|
|||
12 травня 2021 11:19 |
PD_LOT_2_zi_zminami.docx
|
|||
12 травня 2021 11:19 |
PD_LOT_1_zi_zminami.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення щодо технічних вимог
Дата подання: 13 травня 2021 11:03
Дата відповіді: 17 травня 2021 11:51
Доброго дня! Шановний Замовнику, поінформуйте, будь-ласка, яке обладнання вже встановлене на об'єктах охорони, щоб можна було взяти до уваги, - яке саме обладнання повинен мати у своєму обмінному фонді Виконавець, на випадок заміни або ремонту такого обладнання (з врахуванням технічної сумісності)?
Крім того, в Технічній специфікації зазначено (п.1): Склад послуг: Інженерна укріпленість об’єктів охорони відповідає Галузевому стандарту України «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони. Загальні технічні вимоги.» – ГСТУ 78.11.001-98. Поясніть, будь-ласка, об'єкти, що передаватимуться під охорону, вже відповідним чином обладнані Замовником та ваідповідають ГСТУ 78.11.001-98 ?
Забезпечення об'єктів заходами ТУК, відповідність об'єктів чинним в Україні нормативним документам (спеціальним технічним умова), поєднання механічних та технічних засобів, обладнання автоматичними установками пожежної сигналізації та пожежогасіння, узгодження з підрозділами ДСО, вже мають місце на об'єктах охорони, чи такі заходи покладаються на Виконавця послуг, що є предметом закупівлі ?
З повагою, Учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Інформуємо, що на об’єктах Замовника встановлено обладнання охоронного призначення яке відповідає рекомендаціям для організації охорони об’єктів і діяльності підрозділів охорони затвердженого Наказом Департаменту поліції охорони № 16 від 12.02.2020.
Наразі об’єкти обладнані наступними типами обладнання охоронного призначення:
1. ППКОП (Прилади приймально-контрольні охоронні і пожежні):
• «Оріон 16Т3.2» виробник ТОВ «Тірас-12» (Україна);
• «Дунай 16/3» виробник ТОВ «НВФ «ВЕНБЕСТ-ЛТД» (Україна);
• «Лунь 7» та «Лунь 9» виробник ТОВ НВП, “Охорона і Безпека” (Україна).
2. Сповіщувачі охоронні скомбіновані об'ємні оптико-електронні інфрачервоні пасивні та акустичні розбиття скла пасивні для приміщень:
• "CROW SRPG2", "SWAN PGB" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль);
• "LC-102" виробник Фірма "DSC" (Канада).
3. Сповіщувачі охоронні об'ємні оптико-електронні інфрачервоні пасивні:
• "SRP-600" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль);
• "SWAN QUAD" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль);
• "LC-100", "LC-101" виробник Фірма "DSC" (Канада).
4. Сповіщувачі охоронні точкові магнітоконтактні:
• "ЕСМК-1", "ЕСМК-2", "ЕСМК-3", "ЕСМК-4", "ЕСМК-5", "ЕСМК-6", "ЕСМК-7", "ЕСМК-8", "ЕСМК-9" виробник МП ТОВ “ЕЛЕКТРОН” (Україна).
5. Сповіщувачі охоронні точкові магнітоконтактні тривожної сигналізації про напад для приміщень (стаціонарні ручні з пам’яттю тривог):
• "ИРТС" виробник МП ТОВ “ЕЛЕКТРОН” (Україна).
6. Сповіщувачі об’ємні акустичні розбиття скла пасивні для приміщень:
• "GBD 2" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль).
Крім того, п. 1 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, Склад послуг: Інженерна укріпленість об’єктів охорони відповідає Галузевому стандарту України «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони. Загальні технічні вимоги.» – ГСТУ 78.11.001-98.
Наразі здебільшого об’єкти Замовника, які наведені в п. 3 Додатку 4 до тендерної документації та будуть передаватися під охорону, відповідають вимогам наведеного Галузевого стандарту.
Замовником самостійно та постійно проводяться роботи щодо посилення технічної укріпленості об’єктів, а тому обов’язок щодо проведення зазначених заходів не покладається на Виконавця.
Разом з тим, відповідно до п. 5.3 проекту Договору на Виконавця покладається обов’язок до початку надання Послуг в супроводі Уповноважених/Відповідальних осіб Замовника проведення обстеження технічного стану Об’єктів на предмет оснащеності ТЗО та інженерно-технічної укріпленості, за результатами якого Уповноважені особи Сторін підписують Акт обстеження Об’єкту (Додаток № 6 до Договору).
Додатково інформуємо, що предметами закупівлі є виключно:
1. Лот 1 - послуги охорони майна на об’єктах з реагуванням наряду охорони. Вид охорони: технічна охорона шляхом спостереження за станом технічних засобів охоронної сигналізації, яка встановлена на об’єкті Замовника та автоматично сповіщає Виконавця про проникнення в приміщення чи порушення архітектурно-будівельних конструкцій, а також забезпечення негайного виїзду наряду реагування з метою вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання охоронної сигналізації, та при необхідності – затримання осіб, які проникли на об’єкт;
2. Лот 2 - послуги спостереження за станом охоронної сигналізації на об’єктах з реагуванням наряду охорони. Вид охорони: технічна охорона шляхом спостереження за станом технічних засобів охоронної сигналізації, яка встановлена на об’єкті Замовника та автоматично сповіщає Виконавця про спрацювання, а також забезпечення негайного виїзду наряду реагування з метою вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання охоронної сигналізації, та, при необхідності, протидії злочинним посяганням на майно, персонал та клієнтів Замовника.
Інформуємо, що на об’єктах Замовника встановлено обладнання охоронного призначення яке відповідає рекомендаціям для організації охорони об’єктів і діяльності підрозділів охорони затвердженого Наказом Департаменту поліції охорони № 16 від 12.02.2020.
Наразі об’єкти обладнані наступними типами обладнання охоронного призначення:
1. ППКОП (Прилади приймально-контрольні охоронні і пожежні):
• «Оріон 16Т3.2» виробник ТОВ «Тірас-12» (Україна);
• «Дунай 16/3» виробник ТОВ «НВФ «ВЕНБЕСТ-ЛТД» (Україна);
• «Лунь 7» та «Лунь 9» виробник ТОВ НВП, “Охорона і Безпека” (Україна).
2. Сповіщувачі охоронні скомбіновані об'ємні оптико-електронні інфрачервоні пасивні та акустичні розбиття скла пасивні для приміщень:
• "CROW SRPG2", "SWAN PGB" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль);
• "LC-102" виробник Фірма "DSC" (Канада).
3. Сповіщувачі охоронні об'ємні оптико-електронні інфрачервоні пасивні:
• "SRP-600" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль);
• "SWAN QUAD" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль);
• "LC-100", "LC-101" виробник Фірма "DSC" (Канада).
4. Сповіщувачі охоронні точкові магнітоконтактні:
• "ЕСМК-1", "ЕСМК-2", "ЕСМК-3", "ЕСМК-4", "ЕСМК-5", "ЕСМК-6", "ЕСМК-7", "ЕСМК-8", "ЕСМК-9" виробник МП ТОВ “ЕЛЕКТРОН” (Україна).
5. Сповіщувачі охоронні точкові магнітоконтактні тривожної сигналізації про напад для приміщень (стаціонарні ручні з пам’яттю тривог):
• "ИРТС" виробник МП ТОВ “ЕЛЕКТРОН” (Україна).
6. Сповіщувачі об’ємні акустичні розбиття скла пасивні для приміщень:
• "GBD 2" виробник ТОВ «БЕЗПЕКА» (Україна) / «CROW» (Ізраїль).
Крім того, п. 1 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, Склад послуг: Інженерна укріпленість об’єктів охорони відповідає Галузевому стандарту України «Укріпленість об’єктів, що охороняються за допомогою пультів централізованого спостереження Державної служби охорони. Загальні технічні вимоги.» – ГСТУ 78.11.001-98.
Наразі здебільшого об’єкти Замовника, які наведені в п. 3 Додатку 4 до тендерної документації та будуть передаватися під охорону, відповідають вимогам наведеного Галузевого стандарту.
Замовником самостійно та постійно проводяться роботи щодо посилення технічної укріпленості об’єктів, а тому обов’язок щодо проведення зазначених заходів не покладається на Виконавця.
Разом з тим, відповідно до п. 5.3 проекту Договору на Виконавця покладається обов’язок до початку надання Послуг в супроводі Уповноважених/Відповідальних осіб Замовника проведення обстеження технічного стану Об’єктів на предмет оснащеності ТЗО та інженерно-технічної укріпленості, за результатами якого Уповноважені особи Сторін підписують Акт обстеження Об’єкту (Додаток № 6 до Договору).
Додатково інформуємо, що предметами закупівлі є виключно:
1. Лот 1 - послуги охорони майна на об’єктах з реагуванням наряду охорони. Вид охорони: технічна охорона шляхом спостереження за станом технічних засобів охоронної сигналізації, яка встановлена на об’єкті Замовника та автоматично сповіщає Виконавця про проникнення в приміщення чи порушення архітектурно-будівельних конструкцій, а також забезпечення негайного виїзду наряду реагування з метою вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання охоронної сигналізації, та при необхідності – затримання осіб, які проникли на об’єкт;
2. Лот 2 - послуги спостереження за станом охоронної сигналізації на об’єктах з реагуванням наряду охорони. Вид охорони: технічна охорона шляхом спостереження за станом технічних засобів охоронної сигналізації, яка встановлена на об’єкті Замовника та автоматично сповіщає Виконавця про спрацювання, а також забезпечення негайного виїзду наряду реагування з метою вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання охоронної сигналізації, та, при необхідності, протидії злочинним посяганням на майно, персонал та клієнтів Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-12-000965-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 13 травня 2021 12:36
Виключення вимог, що штучно звужують коло потенційних Учасників
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно Технічній специфікації (п.6 Інші вимоги )Учасник повинен мати в наявності не менше 45 висококваліфікованих охоронників, що мають рівень робітничої кваліфікації за професією "охоронник" не нижче IV кваліфікаційного розряду.
Така вимога щодо рівня кваліфікації штучно звужує коло потенційних Учасників та носить, на нашу думку, дискримінаційний характер.
Адже, у пункті 115 Кадрових вимог "Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (Затрверджені Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. ) щодо "Охорони об'єктів з високим ступенем ризику" (до яких належить Замовник) встановлені такі вимоги до професійного рівня охоронників:
- 4-й розряд;
- Повна загальна середня освіта . Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3-го розряду – не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю) охороною об’єктів та майна - не менше 4 років.
Таким чином, до охорони об'єктів Замовника можуть бути задіяні й охоронники 3-го кваліфікаційного розряду, що мають стаж роботи за фахом від 1-го року.
Враховуючи вищенаведене, просимо Замовника внести відповідні зміни ло Тендерної документації, вказати в Технічній специфікації вимогу до кваліфікаційного рівня працівників охорони - не нижче 3-го розряду, що мають стаж не менше 1-го року по охороні об'єктів та майна.
З повагою, Учасник.
Розгорнути
Згорнути
Така вимога щодо рівня кваліфікації штучно звужує коло потенційних Учасників та носить, на нашу думку, дискримінаційний характер.
Адже, у пункті 115 Кадрових вимог "Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (Затрверджені Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. ) щодо "Охорони об'єктів з високим ступенем ризику" (до яких належить Замовник) встановлені такі вимоги до професійного рівня охоронників:
- 4-й розряд;
- Повна загальна середня освіта . Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3-го розряду – не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю) охороною об’єктів та майна - не менше 4 років.
Таким чином, до охорони об'єктів Замовника можуть бути задіяні й охоронники 3-го кваліфікаційного розряду, що мають стаж роботи за фахом від 1-го року.
Враховуючи вищенаведене, просимо Замовника внести відповідні зміни ло Тендерної документації, вказати в Технічній специфікації вимогу до кваліфікаційного рівня працівників охорони - не нижче 3-го розряду, що мають стаж не менше 1-го року по охороні об'єктів та майна.
З повагою, Учасник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 11:41
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На підставі зазначених статей Закону, замовником визначено кваліфікаційні критерії і необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та зазначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким вимогам.
Зокрема, встановлено вимогу щодо наявності в учасника груп швидкого реагування з висококваліфікованими охоронниками не нижче IV кваліфікаційного розряду, для забезпечення допомоги основним групам під час нештатних ситуацій.
Тендерна документація не містить вимог, які б забороняли залучати до безпосереднього надання послуг охоронників ІІІ-го кваліфікаційного розряду.
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності має право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що замовник має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення висококваліфікованих охоронників для забезпечення допомоги основним групам під час нештатних ситуацій.
На підставі зазначених статей Закону, замовником визначено кваліфікаційні критерії і необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та зазначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким вимогам.
Зокрема, встановлено вимогу щодо наявності в учасника груп швидкого реагування з висококваліфікованими охоронниками не нижче IV кваліфікаційного розряду, для забезпечення допомоги основним групам під час нештатних ситуацій.
Тендерна документація не містить вимог, які б забороняли залучати до безпосереднього надання послуг охоронників ІІІ-го кваліфікаційного розряду.
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності має право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що замовник має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення висококваліфікованих охоронників для забезпечення допомоги основним групам під час нештатних ситуацій.
Номер вимоги: UA-2021-05-12-000965-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"", Код ЄДРПОУ:35735789
Дата подання: 14 травня 2021 12:42
Щодо виключення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовник, Вами у тендерній документації зазначено про необхідність надання копії сторінок (першої сторінки та сторінки з реквізитами і підписами сторін) відповідного чинного договору з Управлінням поліції охорони в м. Києві. Доводимо до вашого відома, що охоронні компанії здійснють охорону обєктів відповідно до законодавства. Ні в ЗУ "Про охоронну діяльність" ні в ліцензійних умовах не зазначено про необхідність співпраці з охороною поліції. Крім того, для затримання осіб співробітники охороних фірм можуть здійснити виклик до поліції безпосередньо!!! Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в ТД. У разі відмови будемо змушені звернутися до АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2021 11:39
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Згідно статей 18, 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачена можливість активної взаємодії та взаємодопомоги між суб'єктами охоронної діяльності (в т.ч. приватними охоронними підприємствами) та правоохоронними органами.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та Положенням про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 877 органи поліції охорони, які діють у складі Національної поліції, можуть надавати послуги з охорони на договірних засадах.
Тобто чинним законодавством України не заборонено органам поліції охорони укладати договори із приватними охоронними підприємствами.
Маючи відповідні договірні зобов’язання, поліція охорони в найкоротший термін прибуває на виклики щодо затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції охорони, у тому числі й укласти відповідний договір.
Згідно статей 18, 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачена можливість активної взаємодії та взаємодопомоги між суб'єктами охоронної діяльності (в т.ч. приватними охоронними підприємствами) та правоохоронними органами.
Відповідно до ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та Положенням про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 877 органи поліції охорони, які діють у складі Національної поліції, можуть надавати послуги з охорони на договірних засадах.
Тобто чинним законодавством України не заборонено органам поліції охорони укладати договори із приватними охоронними підприємствами.
Маючи відповідні договірні зобов’язання, поліція охорони в найкоротший термін прибуває на виклики щодо затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції охорони, у тому числі й укласти відповідний договір.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Послуги охорони майна на об’єктах з реагуванням наряду охорони |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 394 686,08 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 946,86 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги охорони майна на об’єктах з реагуванням наряду охорони
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником ціни фактично та якісно наданих послуг, протягом 45 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання – передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІРБІС 2001" |
880 425,00
UAH з ПДВ
|
880 425,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" |
1 383 525,00
UAH з ПДВ
|
1 383 525,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІРБІС 2001" #31627882 |
Відхилено |
880 425,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 13:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2021 08:31
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 червня 2021 00:00
|
ПП "КОНГРЕС - ОХОРОНА" #34967902 |
Переможець |
1 383 525,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2021 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2021 16:28
|
ДУ 2 від 30.07.2021 до Договору ПП_КОНГРЕС_ОХОРОНА_№733_ДБ_-21 від 06.07... (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2021 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 09:35
|
ДУ 1 від 09.07.2021 до Договору ПП_КОНГРЕС_ОХОРОНА_№733_ДБ_-21 від 06.07... (1).pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 16:15
|
Договір.pdf | укладений |
06 липня 2021 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п.1 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 733/ДБ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі ст.651 Цивільного Кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 733/ДБ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |