Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2021-05-12-000904-a ● ec603b7af40c4ec3b72e242ed373bb3e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03327090 |
Вебсайт: | http://www.melvoda.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100 |
Контактна особа: |
Чеботар Олег Романович +380972571164 GRANDDD2011@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 травня 2021 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2021 11:21 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2021 11:21 |
Початок аукціону: | 25 травня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | визначається Сторонами в Актах приймання-передачі наданих послуг, на підставі яких Виконавець складає та надає Замовнику рахунки-фактури | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2021 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2021 13:22 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
14 травня 2021 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 травня 2021 13:22 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-12-000904-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ", Код ЄДРПОУ:43333857
Дата подання: 13 травня 2021 14:53
Вимагаємо привести Додаток №1 у відповідність до вимог ст.ст. 14 та 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вельмишановний Замовник (КП «ВОДОКАНАЛ» МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ", Код ЄДРПОУ: 03327090) в особі уповноваженої Чеботар Олега Романовича! Відповідно до змісту ч.1 п.2.8. Додатку №1 до Вашої тендерної документації учасник повинен подати – «копії договору щодо надання послуг, наявність документально підтвердженого позитивного досвіду виконання аналогічних договорів (з комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення) в кількості не менше 3-х(трьох) підприємств, завірену підписом та печаткою (у випадку наявності печатки) уповноваженої посадової особи учасника.» Виставляючи такі вимоги до учасників тендеру Ви порушуєте Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Так, згідно довідки ТОВ «Фінансовий Престиж» має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які укладались з такими Товариствами, як ТОВ «Екоспецтранс», ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ», ТОВ «КК «МРІЯ», які не являються комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення, але також надають житлово-комунальні послуги та керуються у своїй діяльності Законом України «Про житлово-комунальні послуги». Процедура здійснення претензійно-позовної роботи та стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги не відрізняється від заходів, що здійснюються при стягненні боргу за послуги опалення. Однак, Додаток №1 Вашої тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників за правовою формою контрагентів з якими укладались аналогічні договори. Зокрема Додатком №1 встановлено, що потрібен досвід виконання аналогічних договорів саме з комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, переконливо ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог ст.ст. 14, 16 та 22 Закону та привести у відповідність до закону всю тендерну документацію та процедуру здійснення даної закупівлі, зокрема вилучити з п. 2.8. Додатку №1 тендерної документації, дискримінаційну категорію «комунальні підприємства в сфері водопостачання та водовідведення» та замінити на «підприємства в сфері житлово-комунальних послуг». В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Так, згідно довідки ТОВ «Фінансовий Престиж» має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які укладались з такими Товариствами, як ТОВ «Екоспецтранс», ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ», ТОВ «КК «МРІЯ», які не являються комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення, але також надають житлово-комунальні послуги та керуються у своїй діяльності Законом України «Про житлово-комунальні послуги». Процедура здійснення претензійно-позовної роботи та стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги не відрізняється від заходів, що здійснюються при стягненні боргу за послуги опалення. Однак, Додаток №1 Вашої тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників за правовою формою контрагентів з якими укладались аналогічні договори. Зокрема Додатком №1 встановлено, що потрібен досвід виконання аналогічних договорів саме з комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, переконливо ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог ст.ст. 14, 16 та 22 Закону та привести у відповідність до закону всю тендерну документацію та процедуру здійснення даної закупівлі, зокрема вилучити з п. 2.8. Додатку №1 тендерної документації, дискримінаційну категорію «комунальні підприємства в сфері водопостачання та водовідведення» та замінити на «підприємства в сфері житлово-комунальних послуг». В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2021 09:55
Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- для замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- для замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі».
Проведення спрощеної закупівлі регламентується ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з. п. 1 ч.2 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів, одним з котрих є оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, посилання у вимозі на порушення ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регламентує оприлюднення ТЕНДЕРНОЇ документації є недоречним, так як Тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення ВІДКРИТИХ торгів, але спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі», тому публікується не тендерна документація, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.
Отже, Замовником при проведенні спрощеної закупівлі не допущені порушення під час проведення спрощеної закупівлі, тому вимога відхиляється.
- для замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- для замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі».
Проведення спрощеної закупівлі регламентується ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з. п. 1 ч.2 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів, одним з котрих є оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, посилання у вимозі на порушення ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регламентує оприлюднення ТЕНДЕРНОЇ документації є недоречним, так як Тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення ВІДКРИТИХ торгів, але спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі», тому публікується не тендерна документація, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.
Отже, Замовником при проведенні спрощеної закупівлі не допущені порушення під час проведення спрощеної закупівлі, тому вимога відхиляється.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
465 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Служба стягнення заборгованості |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
640 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ" #43333857 |
Відхилено |
465 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 14:12
|
ТОВ Служба стягнення заборгованості #36304183 |
Переможець |
640 250,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2021 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:12
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 09:52
|
Договір.pdf | укладений |
04 червня 2021 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись частиною 6 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» розділу VIІI «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2020р. №114- ІХ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 11 Сторони дійшли згоди продовжити дію договору № 186/21 ВПЗ від 04.06.2021 р. (далі – Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 01.03.2022р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 86/21 ВПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |