Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу
Очікувана вартість
123 470,00 UAH
UA-2021-05-12-000589-a 5c093362c9504067b17423eef7f6a488
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняєв Святослав Юрійович

+380444983854 s.chernyaev@uipv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП «Український інститут інтелектуальної власності»
Код ЄДРПОУ: 31032378
Вебсайт: https://ukrpatent.org/uk
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Глазунова, 1
Контактна особа: Черняєв Святослав Юрійович
+380444983854
s.chernyaev@uipv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2021 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2021 10:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2021 10:40
Початок аукціону: 26 травня 2021 13:37
Очікувана вартість: 123 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання за ДК 021:2015 – 50413200-5.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова 1, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки між Сторонами проводяться щомісячно впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідних Актів наданих послуг на підставі наданих Виконавцем рахунків на оплату для кожного місця надання послуг окремо Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2021 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2021 10:36
Додаток 4.doc
12 травня 2021 10:36
Додаток 3.docx
12 травня 2021 10:36
Додаток 2.docx
12 травня 2021 10:36
Оголошеня.docx
12 травня 2021 10:36
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи Переможця
Дата подання: 14 травня 2021 18:15
Дата відповіді: 17 травня 2021 10:49
Шановний Замовнику, після обрання Переможця в допороговій/спрощеній процедурі функціоналом єлектронних майданчиків не передбачено завантаження документів, згідно Вашої вимоги: "У разі проведення електронного аукціону переможець спрощеної закупівлі у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику, у формі оригіналу електронного документу (з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та кваліфікованого електронного підпису), пропозицію за формою, що наведена у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням результатів електронного аукціону." Поясніть, яким чином можливо виконати Вашу вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі наявності відповідного функціоналу в електронній системі Закупівель, Учасник-переможець розміщує інформацію на авторизованому електронному майданчику. У разі відсутності такої можливості, надання інформації Замовнику може бути здійснено засобами електронної пошти на адресу, яка зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо кількості виконавців
Дата подання: 14 травня 2021 18:22
Дата відповіді: 17 травня 2021 10:51
Шановний замовнику, Постановою КМУ №852 від 23.11.2016р. регламентована кількість виконавців послуг згідно Вашого предмету закупівлі становить дві особи: "15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб." Просимо внести зміни до Вашої тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зазначеній Постанові КМУ №852 від 23.11.2016р. визначено лише мінімальну кількість виконавців послуг. Замовник може самостійно обирати кількість виконавців виходячи з наявного обсягу надання послуг.
уточнення
Дата подання: 18 травня 2021 17:41
Доброго дня, в ТД міститься вимога "копії документів, що підтверджують проходження спеціального навчання з таких видів робіт та послуг протипожежного призначення: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей", скажіть будь ласка, які саме документи Ви маєте на увазі?? Чи може учасник на підтвердження даної вимоги надати сертифікати від виробника про навчання з монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей???
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-12-000589-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 16 травня 2021 20:22
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, у вас наявна дискримінаційна вимога, а саме: копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу). Повідомляємо, що ми можемо залучати працівників за цивільно-правовими договорами та трудовими договорами, що згідно законодавства нам не забороняється, тому вимагаємо внести зміни та додати на підтвердження працевлаштування працівників в Учасника Цивільно-правовий договір та або трудовий договір
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2021 13:51
У відповідності до статті 21 Кодексу законів про працю України трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Особливою формою трудового договору є контракт.
Згідно частини 2 статті 24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.
Крім того, у відповідності до статті 48 Кодексу законів про працю України трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації.
Отже, вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо надання у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді копій трудових книжок повністю відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель та Кодексу законів про працю України.
Стосовно підтвердження наявності трудових відносин із працівником на підставі договору виконання робіт (надання послуг) слід зазначити, що відповідно до пункту 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Визначення поняття трудовий договір (контракт), як зазначено вище, наведено у статті 21 Кодексу законів про працю України.
Таким чином, цивільно-правові угоди, договори підряду договори виконання робіт (надання послуг) тощо у розумінні норм Цивільного кодексу України, Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України не є різновидом трудового договору, а отже особи які залучаються суб’єктами господарювання за такими договорами не є працівниками.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 травня 2021 10:14
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: пункт 2 частини 17 статті 14 Закону, а саме: замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
25 травня 2021 10:14
Електронний підпис
25 травня 2021 10:12
Рішення УО