Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
74 095,00 UAH
UA-2021-05-11-007000-b 0294d6f3a47e4de5820ebbc90e8b5cc2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дякова Надія Федорівна

380678852127 nadiyadyakova3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Підвисоцької сільської ради Голованівського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 43910888
Місцезнаходження: 26122, Україна , Кіровоградська обл., село Підвисоке Новоархангельський район, вулиця Центральна, будинок 4
Контактна особа: Дякова Надія Федорівна
380678852127
nadiyadyakova3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 23:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 74 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Закупівля здійснюється для закладів, підпорядкованих відділу освіти Підвисоцької сільської ради, перелік у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4130 штуки
хліб білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
200 штуки
булка з начинкою "Ромашка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки
150 штуки
булка без начинки "Ромашка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811200-8 — Булки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється протягом 14 календарних днів з можливою відстрочкою до 30 календарних днів Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 23:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 23:21
Додаток 1.docx
11 травня 2021 23:21
Оголошення.docx
11 травня 2021 23:21
Додаток 4.docx
11 травня 2021 23:21
Додаток 2.docx
11 травня 2021 23:21
лист згода на обробку даних.docx
11 травня 2021 23:21
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСАНДРІВНА" 73 495,00
UAH з ПДВ
73 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 17:38
Електронний підпис
19 травня 2021 17:37
ІПН.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2533605903
Переможець 73 495,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 14:48

Документи

24 травня 2021 14:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2533605903
73 495,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 травня 2021 14:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2022 09:55
Дод уг №7 дог 390.pdf зміни до договору
10 березня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 09:24
Дод уг №6 дог 390.pdf зміни до договору
26 січня 2022 09:23
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2022 21:48
Дод уг №5 хліб.PDF зміни до договору
23 січня 2022 21:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:04
Дод уг №4 Дог 390.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:56
Дод уг №3 Дог 390.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 10:26
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2021 15:43
Додаткова угода № 1 хліб.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:26
Договір хліб підписаний.PDF укладений
31 травня 2021 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У звязку зі збільшенням бюджетних асигнувань Замовника на суму 10 000.00 грн., пункт 3.6. розділу 3 Ціна та загальна сума сума Договору викласти в новій редакції: п. 3.6. Бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають в межах відповідних асигнувань Замовника, які на дату укладання Додаткової угоди № 1 складають 21950.00 грн. ( двадцять одна тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок)
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.1.2. Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару ( не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору). 2. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти Специфікацію до Договору № 390 від 31 травня у новій редакції. 3. У зв’язку із застосуванням п. 1 цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти п. 3.1. розділу III Договору у наступній редакції : Сума цього Договору становить: 73492.00 грн.(сімдесят три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 00 копійок)без ПДВ. Ціна за одиницю товару – хліб білий (різаний)- 18.00 грн., булка здобна «Ромашка» 0.420 кг. – 14.18 грн., булка здобна «Ромашка» (з начинкою) 0.440 кг.- 18.55 грн. (у зв’язку зі зміною собівартості, ( підвищення ціни на газ який використовується в процесі виготовлення хлібопродуктів та електроенергію). 4. У зв’язку із збільшенням бюджетних асигнувань на 23 000.00грн. пункт 3.6. Договору викласти у новій редакції: Бюджетні зобов’язання за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань Замовника, які на дату укладання Додаткової угоди № 2 складають 44 950.00 грн. (сорок чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок). Подальше виникнення бюджетних зобов’язань буде здійснюватись по мірі збільшення бюджетних асигнувань шляхом укладання додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»., пункту Договору № 390 від 31 травня 2021 року (далі –«Договір») про необхідність зменшити обсяги закупівлі за предметом Договору: хлібопродукти (у зв’язку із зменшенням потреби), пункт 3.6. розділу 3 Ціна та загальна сума Договору викласти в новій редакції: п.3.6. Ціна цього Договору складає 44 950.00 грн. (сорок чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до вимог ч.6, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із необхідністю проведення Споживачем на початку 2022 року спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі – хлібопродукти та з метою безперебійного постачання даних продуктів для забезпечення харчування закладів ЗЗСО та ЗДО, продовжити дію Договору № 390 від 31.05.2021 року до 31 березня 2022 року в частині постачання хлібопродуктів, а в частині розрахунків до повного їх виконання. 2. Загальна вартість товару, що буде закуплена в період з 01 січня по 31 березня 2022 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами, що не може перевищувати 20% суми Договору № 390 від 31.05.2021 року. 3. Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 31 березня 2022 року визначається додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису Споживача.) 4. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 1. Предмет Договору доповнити п.1.1.1. та викласти у наступній редакції: п.1.1.1. Постачальник зобов’язується у січні 2022 року поставити товар, зазначений у пункті 1.1. Договору, а Замовник – здійснити відповідну оплату. 2. Доповнити розділ III Договору п.3.1.1., та викласти у наступній редакції: п.3.1.1.Сума цього Договору на 2022 рік становить 8 990.00 грн.(вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок) без ПДВ. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 1. Предмет Договору доповнити п.1.1.1. та викласти у наступній редакції: п.1.1.1. Постачальник зобов’язується у січні 2022 року поставити товар, зазначений у пункті 1.1. Договору, а Замовник – здійснити відповідну оплату. 2. У зв’язку з допущенням помилки у нарахуванні 20% (від суми минулорічного договору), розділ III Договору п.3.1.1., викласти у наступній редакції: п.3.1.1.Сума цього Договору на січень 2022 рік становить 8 928.70 грн.(вісім тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 70 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі на суму 1033.90 грн., п.3.1.1. розділу III Договору викласти у наступній редакції: п.3.1.1.Сума цього Договору на 2022 рік становить 7 894.80 грн.(сім тисяч вісімсот дев’яносто чотири гривні 80 копійок). 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 390
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 52 538,30
UAH