Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_KyivEast
Очікувана вартість
50 000 000,00 USD
UA-2021-05-11-006687-b ● 8eb7302f9166482fb85028ee24c5a7a2
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Андрій Шифрук +380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 20:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2021 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 14:28 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 USD з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 USD |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_KyivEast» у м. Київ та Київській області (Лівий берег), проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону.
Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ Укрпошта Інвестиційний Договір, Договір купівлі-продажу земельної ділянки. Контактна особа щодо технічних питань - Лесь Вячеславович Коваленко, +380501004223, kovalenko-lv@ukrposhta.ua
АТ "Укрпошта вимагає від учасників:
Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП)
або
у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Розмір забезпечення пропозиції:
5 000 000 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Банківські реквізити Замовника:
АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045
Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Міжнародний банківський рахунок (IBAN)
UA353004650000000260093011852
Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Розгорнути
Згорнути
Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ Укрпошта Інвестиційний Договір, Договір купівлі-продажу земельної ділянки. Контактна особа щодо технічних питань - Лесь Вячеславович Коваленко, +380501004223, kovalenko-lv@ukrposhta.ua
АТ "Укрпошта вимагає від учасників:
Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП)
або
у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Розмір забезпечення пропозиції:
5 000 000 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Банківські реквізити Замовника:
АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045
Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Міжнародний банківський рахунок (IBAN)
UA353004650000000260093011852
Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_KyivEast
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1252.8 — Склади універсальні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Покупець зобов’язаний здійснити оплату вартості нерухомого майна протягом 8 (вісім) років з дати нотаріального посвідчення цього Договору На підтвердження дійсних намірів про подальший розрахунок Покупця за цим Договором, Покупець протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання цього Договору, здійснить Продавцеві авансовий платіж у сумі що становить 12,5% (дванадцять з половиною відсотків) вартості Нерухомого майна, визначеної в п.4 цього Договору (в тому числі ПДВ 20%). Зазначена сума авансового платежу за цим Договором підлягатиме зарахуванню Продавцем до загальної суми (ціни продажу) за Нерухоме майно, що буде сплачена Покупцем на користь Продавця за цим Договором. Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання цього Договору | Аванс | 5 | Банківські | 12.5 |
Iнша подія | Покупець зобов’язаний здійснити оплату вартості нерухомого майна протягом 8 (вісім) років з дати нотаріального посвідчення цього Договору Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання цього Договору | Пiсляоплата | 1000 | Календарні | 87.5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення щодо закупівлі
Дата подання: 14 травня 2021 11:27
Дата відповіді: 14 травня 2021 12:43
За яких умов та підстав процедура закупівлі визначена, як спрощена/допорогова закупівля?
Відповідь: Доброго дня, АТ "Укрпошта" проводить відбір потенційного контрагента до одного з варіантів проекту будівництва Складського комплексу. Використання системи Prozorro є абсолютно добровільним кроком з боку замовника. Крім того, відповідно до положень чинного законодавства, а саме частини 5, статті 3 (Сфера застосування Закону) Закону України "Про публічні закупівлі" - предмет закупівлі не підпадає під дію Закону.
«Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника»
Дата подання: 25 травня 2021 10:38
Дата відповіді: 25 травня 2021 19:34
Пунктом 3 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника» передбачено, що учасник на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям повинен надати «копія договору оренди земельної ділянки або копія договору купівлі-продажу земельної ділянки чи іншого правовстановлюючого документу, яким згідно з законодавством України підтверджується набуття Учасником права власності/користування на земельну ділянку». Проте, до тендерної документації додано проєкт договору купівлі-продажу земельної ділянки.
Просимо роз’яснити: чи не позбавляє дана вимога права на участь у тендері учасників, за якими зареєстровано право користування земельною ділянкою і чи не є це перевагою для учасника який володіє земельною ділянкою на праві приватної власності?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо вам наступну інформацію!
Долучений до тендерної документації Договір купівлі-продажу земельної ділянки є шаблоном, що буде використано в разі наявності права власності на Земельну ділянку.
В разі наявності права оренди - перевиставлення відповідних витрат учасника Орендарю та їх сплата в частині Операційних послуг (п. 7 основного договору оренди).
В разі наявності права оренди - передбачено перевиставлення відповідних витрат Підприємства Інвестору та їх сплата в частині Операційних послуг (п.4.5 Інвестиційного договору).
Тобто, в будь якому випадку - учасник отримує відповідну компенсацію своїх витрат щодо Земельної ділянки.
Долучений до тендерної документації Договір купівлі-продажу земельної ділянки є шаблоном, що буде використано в разі наявності права власності на Земельну ділянку.
В разі наявності права оренди - перевиставлення відповідних витрат учасника Орендарю та їх сплата в частині Операційних послуг (п. 7 основного договору оренди).
В разі наявності права оренди - передбачено перевиставлення відповідних витрат Підприємства Інвестору та їх сплата в частині Операційних послуг (п.4.5 Інвестиційного договору).
Тобто, в будь якому випадку - учасник отримує відповідну компенсацію своїх витрат щодо Земельної ділянки.
Проєкти договорів
Дата подання: 25 травня 2021 10:39
Дата відповіді: 27 травня 2021 19:25
До тендерної документації надано проєкти договорів: Попередній договір оренди складського комплексу, Попередній договір купівлі-продажу нерухомого майна, Договір купівлі-продажу земельної ділянки.
Відповідно до пункту 3.2.4. Попереднього договору оренди складського комплексу «Основний договір оренди буде укладено на умовах та в редакції зазначеній в Додатку №6 до цього Попереднього договору, якщо Сторони не домовляться про інше або якщо порядок зміни (визначення) конкретних умов Основного договору оренди не встановлено в тексті цього Попереднього договору.»
Відповідно до пункту 1.1.1. Попереднього договору купівлі-продажу нерухомого майна «Основний договір буде укладено на умовах та в редакції зазначеній в Додатку №1 до цього Попереднього договору, якщо Сторони не домовляться про інше або якщо порядок зміни (визначення) конкретних умов Основного договору не встановлено в тексті цього Попереднього договору».
Враховуючи вищезазначене просимо надати уточнення (роз’яснення): чи можливе укладання договорів з переможцем в іншій редакції, ніж запропоновані замовником як проєкти договорів до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Договір з переможцем буде укладено відповідно до розміщених в оголошенні проєктів попередніх договорів. Зміна істотних умов таких договорів не передбачається. Відповідно до положень зазначених попередніх договорів - основний договір буде укладено на умовах та в редакції зазначеній в Додатку №1 до цього Попереднього договору, якщо Сторони не домовляться про інше або якщо порядок зміни (визначення) конкретних умов Основного договору не встановлено в тексті цього Попереднього договору. Тобто укладення договору можливе в іншій редакції на вищезазначених умовах та відповідно до діючого законодавства. Зазначаємо, що це відноситься як до проєктів попередніх договорів оренди, так і до проєктів попередніх договорів купівлі-продажу.
Договір іпотеки
Дата подання: 25 травня 2021 10:40
Дата відповіді: 26 травня 2021 19:16
Договором купівлі-продажу нерухомого майна передбачено обов’язок укладення договору іпотеки.
Проте, наданий договір іпотеки не приведено у відповідність до норм чинного законодавства, зокрема, чітко не врегульовано процедуру передачі майна в іпотеку та припинення іпотеки.
Крім того, договором купівлі-продажу нерухомого майна не передбачено графіку сплати вартості нерухомого майна, а також не встановлено чіткий обов’язок сплати 12,5% вартості майна та відсутня відповідальність Покупця за невиконання цієї умови. Проте зазначено, що договір іпотеки повинен бути укладений протягом 1 календарного дня з дати укладення договору купівлі-продажу, тобто договір іпотеки має бути укладений до підтвердження намірів Покупця придбати нерухоме майно.
Зазначене порушує рівність сторін при укладенні договору.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення: чи можливо врегулювати питання забезпечення виконання зобов’язання без укладання договору іпотеки, не порушуючи принцип рівності сторін?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Процедура передачі майна в іпотеку передбачена порядком державної реєстрації та в інструкції про вчинення нотаріальних дій, а саме - підписання та нотаріальне посвідчення договору, його реєстрація та реєстрація обтяження майна.
Сплата вартості нерухомого майна за відповідним Договором - здійснюватиметься протягом терміну його дії та до дати обумовленої з контрагентом в абзаці 2 п.6: «Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання цього Договору, але не пізніше ніж [дата, місяць, рік].»
Для врегулювання питання щодо послідовності дій з оплатою Покупцем авансового платежу та оформлення Договору іпотеки - п.11.6 буде відредаговано в наступному вигляді:
«протягом 1 (одного) робочого дня з дати виконання Покупцем зобов’язання, передбаченого абзацом 1 пункту 6 цього Договору, укласти договір іпотеки (Додаток №1 до цього Договору), яким будуть забезпечені зобов’язання Продавця, передбачені п. 17 та 18 цього Договору.»
Також, щодо припинення Договору іпотеки - для прозорості і розуміння, його буде доповнено п9.11 наступного змісту:
Цей договір припиняє свою дію у разі:
9.11.1 припинення дії Основного договору;
9.11.2 переходу права власності на Предмет іпотеки до Іпотекодержателя.
Сплата вартості нерухомого майна за відповідним Договором - здійснюватиметься протягом терміну його дії та до дати обумовленої з контрагентом в абзаці 2 п.6: «Сума несплаченої вартості нерухомого майна має бути сплачена Покупцем впродовж 8 (восьми) років після підписання цього Договору, але не пізніше ніж [дата, місяць, рік].»
Для врегулювання питання щодо послідовності дій з оплатою Покупцем авансового платежу та оформлення Договору іпотеки - п.11.6 буде відредаговано в наступному вигляді:
«протягом 1 (одного) робочого дня з дати виконання Покупцем зобов’язання, передбаченого абзацом 1 пункту 6 цього Договору, укласти договір іпотеки (Додаток №1 до цього Договору), яким будуть забезпечені зобов’язання Продавця, передбачені п. 17 та 18 цього Договору.»
Також, щодо припинення Договору іпотеки - для прозорості і розуміння, його буде доповнено п9.11 наступного змісту:
Цей договір припиняє свою дію у разі:
9.11.1 припинення дії Основного договору;
9.11.2 переходу права власності на Предмет іпотеки до Іпотекодержателя.
«Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника»
Дата подання: 25 травня 2021 10:41
Дата відповіді: 25 травня 2021 18:25
Відповідно до пункту 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника» зазначено, що учасник на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям повинен надати «Сертифікат(-и) введення в експлуатацію об’єкта(-ів) будівництва промислового призначення, загальна сумарна площа якого(-их) становить не менше 14000 м2, відповідно до якого(-их) Учасник або інша пов’язана з учасником спільним контролем юридична особа вказані в якості Замовника та/або Генерального підрядника (Підрядника).»
Просимо підтвердити, що надання зазначених вище документів юридичною особою, яка вказана Інвестором (Партнером) та має міжнародний досвід будівництва промислового призначення є підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Для надання грунтовної відповіді уточніть будь-ласка інформацію щодо Інвестора (партнера) та яка у нього структура зв'язків з потенційним учасником, а також міжнародний досвід.
«Форма цінової пропозиції»
Дата подання: 25 травня 2021 10:42
Дата відповіді: 25 травня 2021 18:25
Структура угоди, передбачена закупівлею не відповідає розрахунку ціни угоди, яка визначається відповідно до додатку 5 «Форма цінової пропозиції».
Враховуючи вищевикладене, просимо надати детальний опис із цифровими прикладами заповнення «Форми цінової пропозиції».
Крім того, у «Формі цінової пропозиції» визначається, що «вартість купівлі-продажу земельної ділянки, є складовою частиною вартості купівлі-продажу нерухомого майна запропонованої переможцем, і не може становити більше 2 млн.$».
Просимо надати роз’яснення та відповідний розрахунок як визначалась вартість земельної ділянки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо вам наступну інформацію.
Визначена формою цінової пропозиції вартість Земельної ділянки в розмірі до 2 млн.$ є середньозваженою ціною наданих учасниками попередніх пропозицій вартості такої земельної ділянки.
Визначена формою цінової пропозиції вартість Земельної ділянки в розмірі до 2 млн.$ є середньозваженою ціною наданих учасниками попередніх пропозицій вартості такої земельної ділянки.
«Форма цінової пропозиції»
Дата подання: 27 травня 2021 11:18
Дата відповіді: 27 травня 2021 19:24
Структура угоди, передбачена закупівлею не відповідає розрахунку ціни угоди, яка визначається відповідно до додатку 5 «Форма цінової пропозиції».
Враховуючи вищевикладене, просимо надати детальний опис із цифровими прикладами заповнення «Форми цінової пропозиції».
Відповідь: Доброго дня, просимо вас уточнити невідповідність щодо структури угоди та форми цінової пропозиції, що наведена в оголошенні (додаток 5). Також вкажіть проблему, яка виникає при розрахунку.
«Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника»
Дата подання: 28 травня 2021 12:15
Дата відповіді: 31 травня 2021 11:45
Доброго дня. В продовження обговорення данного питання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника» зазначено, що учасник на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям повинен надати «Сертифікат(-и) введення в експлуатацію об’єкта(-ів) будівництва промислового призначення, загальна сумарна площа якого(-их) становить не менше 14000 м2, відповідно до якого(-их) Учасник або інша пов’язана з учасником спільним контролем юридична особа вказані в якості Замовника та/або Генерального підрядника (Підрядника).»
Просимо підтвердити, що надання зазначених вище документів юридичною особою, яка вказана Інвестором (Партнером) та має міжнародний досвід будівництва промислового призначення є підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 25.05.2021, 18:25)
Доброго дня. Для надання грунтовної відповіді уточніть будь-ласка інформацію щодо Інвестора (партнера) та яка у нього структура зв'язків з потенційним учасником, а також міжнародний досвід.
Потенційним інвестором являється іноземна компанія, яка має досвід будівництва подібних логістичних центрів по всьому світу. В разі перемоги в тендері, іноземний інвестор буде виступати кінцевим беніфінціаром Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо вас наступну інформацію:
Якщо інвестор (партнер) надає документи, що підтверджують наявність відповідного досвіду та документи, що підтверджують власність щодо учасника - це буде відповідати даному пункту кваліфікаційних критерії.
Якщо інвестор (партнер) надає документи, що підтверджують наявність відповідного досвіду та документи, що підтверджують власність щодо учасника - це буде відповідати даному пункту кваліфікаційних критерії.
«Форма цінової пропозиції»
Дата подання: 28 травня 2021 12:20
Дата відповіді: 31 травня 2021 11:45
Доброго дня. В продовження нашого обговорення:
Структура угоди, передбачена закупівлею не відповідає розрахунку ціни угоди, яка визначається відповідно до додатку 5 «Форма цінової пропозиції».
Враховуючи вищевикладене, просимо надати детальний опис із цифровими прикладами заповнення «Форми цінової пропозиції».
Крім того, у «Формі цінової пропозиції» визначається, що «вартість купівлі-продажу земельної ділянки, є складовою частиною вартості купівлі-продажу нерухомого майна запропонованої переможцем, і не може становити більше 2 млн.$».
Просимо надати роз’яснення та відповідний розрахунок як визначалась вартість земельної ділянки.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 25.05.2021, 18:25)
Доброго дня, повідомляємо вам наступну інформацію.
Визначена формою цінової пропозиції вартість Земельної ділянки в розмірі до 2 млн.$ є середньозваженою ціною наданих учасниками попередніх пропозицій вартості такої земельної ділянки.
На сьогоднішній день відсутнє поняття середньозваженої ціни в напрямку Бориспільської траси. В тендерній документації, а саме в кваліфікаційних критеріях до земельної ділянки, існує можливість оренди земельної ділянки, що суттєво обмежує вимоги до земельної ділянки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Просимо вас уточнити на яку саме невідповідність щодо структури ви посилаєтесь. Щодо питання розрахунку за встановленою Формою цінової пропозиції - в оголошенні до закупівлі вказані контактні дані Л.В.Коваленко, до якого ви можете звернутись за додатковою консультацією з цього питання. Щодо вартості земельної ділянки - дане питання знаходиться на розгляді, слідкуйте за змінами до оголошення. Щодо інших тверджень у вашому запитанні - просимо вас надати додаткові уточнення для надання повної та грунтовної відповіді.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-11-006687-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43199757
Дата подання: 20 травня 2021 15:31
Перелік питань до тендеру Будівництво та оренда Складського комплексу
Перелік питань у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 17:02
АТ "Укрпошта" надає відповідь щодо ваших запитань, вимог та пропозицій у прикріпленому нижче файлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-11-006687-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43199757
Дата подання: 24 травня 2021 17:22
Пропозиція про видалення пункту про надання банківської гарантії
Доброго дня!
Просимо прийняти до розгляду пропозицію щодо видалення з попереднього договору оренди складського комплексу підпункт 3.3.2. пункту 3.3 про надання Стороною 1 банківської гарантії.
Обгрунтування: Сторона 1 (орендодавець за основним договором) вкладає свої кошти та гарантує будівництво складського комплексу згідно умов Договору та несе відповідальність за невиконання зобов'язань згідно підпункту 8.3.4 пункту 8.3.
Розгорнути
Згорнути
Просимо прийняти до розгляду пропозицію щодо видалення з попереднього договору оренди складського комплексу підпункт 3.3.2. пункту 3.3 про надання Стороною 1 банківської гарантії.
Обгрунтування: Сторона 1 (орендодавець за основним договором) вкладає свої кошти та гарантує будівництво складського комплексу згідно умов Договору та несе відповідальність за невиконання зобов'язань згідно підпункту 8.3.4 пункту 8.3.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 17:04
Доброго дня! Зазначена банківська гарантія є додатковим забезпеченням своєчасного, повноцінного і якісного виконання Стороною 1 своїх зобов’язань з будівництва та в разі їх недотримання - покриття витрат Сторони 2 на зберігання сортувального обладнання, яке буде виготовлятись під замовлення і доставлятись з-за кордону, в разі невчасного будівництва.
Номер вимоги: UA-2021-05-11-006687-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕТРА ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:44010180
Дата подання: 31 травня 2021 17:01
Прохання скорегувати тендерну документацію
Запропоновані Вами у тендерній документації проєкти договорів – оренда з правом викупу.
Форма «Цінова Пропозиція» - неповністю відображає умови оренда з правом викупу, а більш притаманна для договорів лізингу. Наприклад, вона не відображає щорічну інфляцію при укладенні договору оренди.
Прохання скорегувати тендерну документацію до єдиного розуміння та до норм законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Форма «Цінова Пропозиція» - неповністю відображає умови оренда з правом викупу, а більш притаманна для договорів лізингу. Наприклад, вона не відображає щорічну інфляцію при укладенні договору оренди.
Прохання скорегувати тендерну документацію до єдиного розуміння та до норм законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2021 18:50
Доброго дня, АТ "Укрпошта" внесено зміни до документації та договорів, пропонуємо ознайомитись з новою редакцією.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС" |
10,08
USD з ПДВ
|
10,08
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАССЕНТ" |
25 000 000,00
USD з ПДВ
|
24 500 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АКТИВІНВЕСТБУД" |
47 500 000,00
USD з ПДВ
|
45 990 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТРА ІНВЕСТ" |
50 000 000,00
USD з ПДВ
|
46 000 000,00
USD з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС" #43199757 |
Відхилено |
10,08
USD з ПДВ
|
09 червня 2021 19:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАССЕНТ" #41641369 |
Відхилено |
24 500 000,00
USD з ПДВ
|
14 червня 2021 17:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АКТИВІНВЕСТБУД" #42795380 |
Відхилено |
45 990 000,00
USD з ПДВ
|
17 червня 2021 16:05
|
ТОВ "ТЕТРА ІНВЕСТ" #44010180 |
Переможець |
46 000 000,00
USD з ПДВ
|
13 липня 2021 19:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 грудня 2021 19:58 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з прийняттям пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА ІНВЕСТ», поданої для участі у відборі пратнера проєкту «Будівництво та оренда Складського комплексу HUB_KyivEast» (UA-2021-05-11-006687-b) та підписанням відповідних, передбачених умовами, договорів, - замовником прийнято рішення скасувати вищезазначену процедуру відбору партнера |
Документи:
09 грудня 2021 19:58
|
Рішення замовника скасування HUB_Kyiv.pdf |