Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Складського комплексу HUB_KyivEast
Очікувана вартість
50 000 000,00 USD
UA-2021-05-11-006592-b d5c2586050bc46dfaba860950cbfc9cb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2021 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2021 20:00
Очікувана вартість: 50 000 000,00 USD з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво Складського комплексу HUB_KyivEast» у м. Київ та Київській області (Лівий берег), проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону.
Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ Укрпошта Інвестиційний Договір, Договір купівлі-продажу земельної ділянки. Контактна особа щодо технічних питань - Лесь Вячеславович Коваленко, +380501004223, kovalenko-lv@ukrposhta.ua.

АТ "Укрпошта вимагає від учасників:
Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП)
або
у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Розмір забезпечення пропозиції:
5 000 000 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником.
Банківські реквізити Замовника:
АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045
Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Міжнародний банківський рахунок (IBAN)
UA353004650000000260093011852
Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво Складського комплексу HUB_KyivEast
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2031
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1252.8 — Склади універсальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перший Платіж перераховується Інвестором протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду, передбаченого пунктом 5.20 цього Договору, у розмірі що становить 12,5 (дванадцять цілих п’ять десятих) % від розміру Інвестиції Інвестора, зазначеної у п. 4.1.1 Договору. Оплата здійснюється в національній валюті України гривні за безготівковим розрахунком на підставі рахунку на оплату, який Підприємство надає Інвестору протягом 3-х робочих днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду. Пiсляоплата 14 Банківські 12.5
Iнша подія Подальші розрахунки за Об’єкт інвестування здійснюються Інвестором протягом 96 місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Складського комплексу (Об’єкту інвестування) рівними частинами від загальної суми зобов’язання до сплати, що становить різницю між ціною складського комплексу (з урахуванням ПДВ) згідно з Актом приймання-передачі та сумою першого Платежу, сплаченого згідно з п. 4.3.1 Договору. Загальна сума зобов’язання до сплати визначається в Акті приймання-передачі в гривні та одночасно фіксується в еквіваленті доларів США за офіційним курсом НБУ гривні до долара США на дату складання такого Акту приймання-передачі. Протягом 5 робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі Підприємство складає за формою Додатку №4 до Договору та передає на підпис Інвестору фактичний Графік платежів, що погоджується Сторонами. Оплата чергових платежів здійснюється Інвестором на дату оплати, визначену фактичним Графіком платежів, на підставі рахунку, наданого Підприємством. Підприємство складає рахунок на оплату кожного чергового Платежу на дату складання, визначену у фактичному Графіку платежів, та передає його Інвестору не пізніше наступного робочого дня за датою складання. Якщо Підприємство не надало Інвестору рахунок на оплату у зазначений у цьому пункті термін, строк Платежу, зазначений у фактичному Графіку платежів, подовжується і становить 2 робочих дні від фактичної дати отримання рахунку Інвестором. При цьому, сума платежу визначається за офіційним курсом валют на дату складання рахунку, встановлену фактичним Графіком платежів. Пiсляоплата 5 Робочі 87.5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2021 18:49
Додаток 4 - ФормаЦП при ІД.docx
31 травня 2021 18:49
Додаток 1 - Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.docx
31 травня 2021 18:49
Додаток 1 до Інвестиційного договору - ТЗ HUB_KyivEast v30.docx
31 травня 2021 18:49
Додаток 2 - Інвестиційний Договір v2.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 7 до Інвестиційного договору - Договір Іпотеки.docx
11 травня 2021 19:28
Умови відбору постачальника ІД.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 5 до Інвестиційного договору - Форма БГ Інвестора.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 6 до Інвестиційного договору - Форма БГ Підприємства.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 2 до Інвестиційного договору Концепція HUB_KyivEast.pdf
11 травня 2021 19:28
Додаток 8 до Інвестиційного договору - Акт приймання-передачі Комплексу.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 4 до Інвестиційного договору - Графік платежів.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 3 - Договір купівлі-продажу землі.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 3 до Інвестиційного договору - Календарний графік.docx
31 травня 2021 18:49
Додаток 4 - ФормаЦП при ІД.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 4 - ФормаЦП при ІД.docx
31 травня 2021 18:49
Додаток 1 - Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 1 - Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.docx
31 травня 2021 18:49
Додаток 1 до Інвестиційного договору - ТЗ HUB_KyivEast v30.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 1 до Інвестиційного договору ТЗ HUB_KyivEast v30.docx
31 травня 2021 18:49
Додаток 2 - Інвестиційний Договір v2.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 2 - Інвестиційний Договір.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 7 до Інвестиційного договору - Договір Іпотеки.docx
11 травня 2021 19:28
Умови відбору постачальника ІД.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 5 до Інвестиційного договору - Форма БГ Інвестора.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 6 до Інвестиційного договору - Форма БГ Підприємства.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 2 до Інвестиційного договору Концепція HUB_KyivEast.pdf
11 травня 2021 19:28
Додаток 8 до Інвестиційного договору - Акт приймання-передачі Комплексу.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 4 до Інвестиційного договору - Графік платежів.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 3 - Договір купівлі-продажу землі.docx
11 травня 2021 19:28
Додаток 3 до Інвестиційного договору - Календарний графік.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 19 травня 2021 18:06
Дата відповіді: 24 травня 2021 17:28
Доброго дня! пропоную в проект інвестиційного договору внести на розгляд наступні правки, а саме, п. 7.1. Підприємство гарантує та забезпечить досягнення та підтримання протягом гарантійного строку (з урахуванням нормального зносу) Складським Комплексом визначених у проектній документації показників. Гарантійний строк на будівельні роботи має бути наданий Підприємством строком не менше 10 років від дати прийняття таких робіт, але у будь якому випадку не менше строку, встановленого законодавством. Гарантійний термін на окремі матеріали повинен становити не менше ніж 2 роки, а на обладнання гарантійні зобов'язання діють протягом терміну, зазначеного у відповідній технічній документації, сертифікаті, гарантійних талонах тощо на кожне окреме найменування товару, але не менше 12 (дванадцяти) місяців з моменту введення його в експлуатацію. п. 7.11. Вартість Операційних послуг та Додаткових операційних послуг оплачується Інвестром у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підприємства, вказаний в Статті 16 цього Договору до 15 числа місяця, наступного за звітним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, інформуємо Вас щодо надання відповідей на поставлені запитання!
Відповідно до статті 884 ЦКУ - гарантійний термін на будівництво повинен становити не менше десяти років від дня прийняття об’єкта, якщо більший гарантійний строк не встановлений Договором або Законом.
З огляду на відсутність регламентованого максимального терміну, ми вважаємо доцільним встановити 15-річний період гарантії.
Водночас - встановлення умови використання обладнання з гарантійним терміном 5 років, дозволяє бути певним у встановленні такого обладнання, що не потребуватиме регулярного догляду, заміни та/або ремонту.

Зазначені в Договорі умови оплати за послуги, передбачають послідовність настання відповідних подій, а саме - своєчасне надання всіх належно оформлених актів та зареєстрованих податкових накладних контрагентом.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-11-006592-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43199757
Дата подання: 20 травня 2021 15:19
Зауваження до тендеру по інвестиційному договору
Перелік питань/зауважень у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 17:02
АТ "Укрпошта" надає відповідь щодо ваших запитань, вимог та пропозицій у прикріпленому нижче файлі.
Номер вимоги: UA-2021-05-11-006592-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43199757
Дата подання: 24 травня 2021 17:38
Пропозиція про видалення з Інвестиційного договору пункту про надання Підприємством банківської гарантії
Просимо прийняти до розгляду пропозицію щодо видалення з Інвестиційного договору підпункт 4.6.2. пункту 4.6 про надання Підприємством Інвестору банківської гарантії.
Обгрунтування: Підприємство вкладає свої кошти та гарантує будівництво складського комплексу згідно умов Договору та несе відповідальність за невиконання зобов'язань згідно пункту 8.5.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2021 17:05
Доброго дня! Зазначена банківська гарантія є додатковим забезпеченням своєчасного, повноцінного і якісного виконання Підприємством своїх зобов’язань з будівництва та в разі їх недотримання - покриття витрат Інвестора на зберігання сортувального обладнання в разі невчасного будівництва, яке буде виготовлятись під замовлення і доставлятись з-за кордону.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2021 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС" 70,00
USD з ПДВ
70,00
USD з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА МЕРЕЖА "ПЛЮС СЕРВІС"
#43199757
Відхилено 70,00
USD з ПДВ
09 червня 2021 19:13

Документи

09 червня 2021 19:13
Рішення Замовника.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій