Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки дорожнього покриття по вул. Зарічна від будинку №5 до будинку №19 в с.Поправка Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
1 357 163,20 UAH
UA-2021-05-11-006154-a 5256e2f445294e4d865fb5c0b15e739e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андрущенко

+380502316530 fotinia999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Світлана Андрущенко
+380502316530
fotinia999@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 08:00
Очікувана вартість: 1 357 163,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 785,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська (детальніше в оголошенні). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%. Місцезнаходження Замовника: вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ, 04119, Україна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки дорожнього покриття по вул. Зарічна від будинку №5 до будинку №19 в с.Поправка Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09181, Україна, Київська область, с. Поправка, вул. Зарічна від будинку №5 до будинку №19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту 151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 100 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 14:23
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc
11 травня 2021 14:23
д.2 Технічне завдання.doc
11 травня 2021 14:23
д.3 Вимоги до Учасників.doc
11 травня 2021 14:23
д.4 Проєкт договору.docx
11 травня 2021 14:23
Інструкція учасникам.doc
11 травня 2021 14:23
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" 1 289 287,13
UAH з ПДВ
1 289 287,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 21:11
Електронний підпис
19 травня 2021 21:09
Ковальчук ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Опис до Статуту.PDF
19 травня 2021 21:09
Відгук Лютіж.PDF
19 травня 2021 21:09
Плохой ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Кокозей ЦП уг.pdf
19 травня 2021 21:09
Буханець ЦП уг.pdf
19 травня 2021 21:09
Свідоцтво Автогрейдер.pdf
19 травня 2021 21:09
Довідки стаття 17.pdf
19 травня 2021 21:09
Довідки банк.PDF
19 травня 2021 21:09
Воробйов ЦП уг.pdf
19 травня 2021 21:09
Гуриненко диплом.pdf
19 травня 2021 21:09
47 розрахунки.rar
19 травня 2021 21:09
Коляда ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Статут АМК РЕМ БУД.pdf
19 травня 2021 21:09
Сальніков Р.В. ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Куковенко А.М. трудова.pdf
19 травня 2021 21:09
Гулько ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Витяг з ЄДР.pdf
19 травня 2021 21:09
Смик О.Ю. ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Договір щодо відходів.pdf
19 травня 2021 21:09
44 ліцензіі.rar
19 травня 2021 21:09
Ніколаєнко ЦП уг.pdf
19 травня 2021 21:09
диплом Куковенко.pdf
19 травня 2021 21:09
Гуриненко сертифікат.pdf
19 травня 2021 21:09
Ліцензія АВК.pdf
19 травня 2021 21:09
Колесник ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Свідоцтво DAF LF 180 FA.pdf
19 травня 2021 21:09
Петросян ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Проект договору та ДЦ.pdf
19 травня 2021 21:09
Кузьменко ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Довідки.pdf
19 травня 2021 21:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2021 21:09
Гуриненко С.О. ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Сальніков диплом.pdf
19 травня 2021 21:09
Смик диплом.pdf
19 травня 2021 21:09
Охорона праці.pdf
19 травня 2021 21:09
Ліцензія.pdf
19 травня 2021 21:09
Гуриненко сертифікат 2.pdf
19 травня 2021 21:09
Диплом Колесник.pdf
19 травня 2021 21:09
Боголей ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Василенко ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Куцопал ЦП дог.pdf
19 травня 2021 21:09
Свідоцтво коток HAMM.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 1 289 287,13
UAH з ПДВ
20 травня 2021 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2021 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
1 289 287,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 09:24
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 16:18
Додаткова угода від 15.09.2021 №1 до Договору № 72-21.PDF зміни до договору
15 вересня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 13:46
Договір №72-21 від 27.05.2021.PDF укладений
27 травня 2021 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №72-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 289 222,71
UAH (в тому числі ПДВ 214 870,45 UAH)