Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання передпроектних робіт по об'єкту: "Реконструкція частини приміщень пральні (нової) КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро" ( ДК 021:2015 : 71510000-6 Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань)
Очікувана вартість
505 000,00 UAH
UA-2021-05-11-005653-b b34fb57be953484dacc42dfd719d68d7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Герасименко

+380563730124 gerasimenko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Оксана Герасименко
+380563730124
gerasimenko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2021 10:00
Очікувана вартість: 505 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: українська мова. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання передпроектних робіт по об'єкту: "Реконструкція частини приміщень пральні (нової) КП "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро" ( ДК 021:2015 : 71510000-6 Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 71510000-6 — Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться протягом 10 (десяти) днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 16:52
1 вимога Передпр. приміщ. пральні Мечникова.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРЮЧКОВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 420 678,45
UAH з ПДВ
420 678,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2021 17:56
Електронний підпис
19 травня 2021 17:56
Справки с банка.pdf
19 травня 2021 17:56
Сертификаты, приказ.pdf
19 травня 2021 17:56
Відгуки.pdf
19 травня 2021 17:56
22-ПР.19.pdf
19 травня 2021 17:56
24-ПР.19.pdf
19 травня 2021 17:56
14.02-1.pdf
19 травня 2021 17:56
12.02-1.pdf
19 травня 2021 17:56
Витяг єдиний податок.pdf
19 травня 2021 17:56
Податкові декларації.pdf
19 травня 2021 17:56
Виписка ЭДРПОУ.pdf
19 травня 2021 17:56
паспорт.pdf
19 травня 2021 17:56
Справка аналог.работы.pdf
19 травня 2021 17:56
Письма про санкции.pdf
19 травня 2021 17:56
Ведомости.pdf
19 травня 2021 17:56
Справки, тех.задание.pdf
19 травня 2021 17:56
Договора.pdf
19 травня 2021 17:56
Справка-кадры.pdf
19 травня 2021 17:56
Пояснение.pdf
19 травня 2021 17:56
Дог.цена, график, сметы.pdf
19 травня 2021 17:56
Предложение.pdf
19 травня 2021 17:56
Реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРЮЧКОВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРЮЧКОВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2066101518
Переможець 420 678,45
UAH з ПДВ
24 травня 2021 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2021 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРЮЧКОВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2066101518
420 678,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 17:04
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 12:28
ДУ№3 пральні (нової) Мечникова.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 12:26
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 16:33
ДУ№1 пральні (нової) Мечникова.pdf зміни до договору
01 червня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 16:16
Реконстр. частини приміщень пральні (нової) Мечникова.pdf укладений
01 червня 2021 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фактичних видатків
Номер договору про закупівлю: №146-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №146-ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 420 678,45
UAH