Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2021 12:05 |
Очікувана вартість: | 9 650 184,38 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 501,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2021 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2021 12:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
26 травня 2021 12:07 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
11 травня 2021 16:48 |
Додаток №1 Квалiфiкацiйнi критерii.docx | |
11 травня 2021 16:48 |
Додаток №2 Технічні вимоги.doc | |
11 травня 2021 16:47 |
Додаток №3 Проект договору.docx |
26 травня 2021 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2021 12:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
26 травня 2021 12:07 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
|||
11 травня 2021 16:48 |
Додаток №1 Квалiфiкацiйнi критерii.docx
|
|||
11 травня 2021 16:48 |
Додаток №2 Технічні вимоги.doc
|
|||
11 травня 2021 16:47 |
Додаток №3 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-02-000029 ● ba3fc18f75b54cafa626932e36ad07ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 09:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2021 № 768
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 768.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-05-11-005550-b, 11.05.2021.Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 10:06:52
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-11-005550-b, яка проводилась комунальним підприємством «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 15:19:54
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) по моніторингу відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-2013 Капітальний ремонт водогрійного котла №3 ПТВМ-100 котельні "ТЕЦ-4" Індустріальної філії КП "ХТМ" за адресою: пр. Московський, 275 в м. Харків (код ДК 021:2015 – 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація) (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2021-12-02-000029) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення).
Звертаємо увагу та наголошуємо, що Замовник діє виключно в межах діючого законодавства України.
Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Ані Конституція України, ані Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), ані постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова), ані інші нормативно-правові акти не передбачають обґрунтування та оприлюднення замовниками - комунальними підприємствами технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості. Згідно до абзацу першого статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Додатково повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником із врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту була визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (робочого проекту, зведений кощторис якого не затверджується для капітального ремонту).
На виконання вимог статті 4 Закону Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднені зміни до річного плану закупівель, які в т.ч. містять очікувану вартість предмета закупівлі (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2021-05-11-004967-b). На виконання вимог статті 10 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2021-05-11-005550-b), яке в т.ч. на виконання вимог п.4 ч.2 ст.21 Закону містить очікувану вартість предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07.12.2021року по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-2013 Капітальний ремонт водогрійного котла №3 ПТВМ-100 котельні "ТЕЦ-4" Індустріальної філії КП "ХТМ" за адресою: пр. Московський, 275 в м. Харків (код ДК 021:2015 – 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація) КП «Харківські теплові мережі» ініційовано розірвання договору №68062522, укладеного 25.06.2021року за результатами закупівлі, з ТОВ «КОТЛОТУРБОПРОМ» (копія відповідного листа звернення додається) Крім того, проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення в подальшому порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
2021-12-14 15:48:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ" |
9 639 500,00
UAH з ПДВ
|
9 639 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖІЗОЛЯЦІЯ" |
9 650 151,13
UAH з ПДВ
|
9 650 151,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОТЛОТУРБОПРОМ" #25464226 |
Переможець |
9 639 500,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 17:04
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2021 17:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:15
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 17:24
|
Договір №68062522.pdf | укладений |
29 червня 2021 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 68062522 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 68062522 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |