Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щебінь щільний природній з осадових порід- ДК 021:2015:14212300-3 "Колотий камінь і щебінь"
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-05-11-004661-b 2038610ca2b344b68356bb85e5f8693c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чухрій Олександра Ігорівна

+380961845986 lesiachukhrii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Благоустрій» виконавчого комітету Гусятинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 36145729
Місцезнаходження: 48201, Україна , Тернопільська обл., Гусятин, вул.Цехова, 78
Контактна особа: Чухрій Олександра Ігорівна
+380961845986
lesiachukhrii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 т
Щебінь фракція більше 20 до 40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48201, Україна, Тернопільська область, смт. Гусятин, вул. Цехова,78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14212300-3 — Колотий камінь і щебінь
159.09 т
Щебінь фракція понад 40 до 70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48201, Україна, Тернопільська область, смт. Гусятин, вул. Цехова,78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14212300-3 — Колотий камінь і щебінь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

11 травня 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СТОВ "Сидорівський Бровар"
#30865040
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2021 16:31

Документи

11 травня 2021 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:24
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:38
Договір № 70 укладений
11 травня 2021 16:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 травня 2021 11:07
150 000,00 UAH UA188201720344350009000055730
КП "Благоустрій"
UA413808050000000026003275959
СТОВ "Сидорiвський "Бровар"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 000,00 UAH)