Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень КП «Токмацька БЛІЛ» ТМР під розміщення рентгенівського обладнання по вул. Центральній, 55Ж м. Токмак Запорізької області, код – 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
48 676,00 UAH
UA-2021-05-11-003889-b 8fa66223226f495283d91dc9809730dd
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Кривобоков

+380967640250 tokm.blil.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Токмацька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41477873
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., м. Токмак, вул. Центральна, 55Ж
Контактна особа: Віталій Кривобоков
+380967640250
tokm.blil.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік. Реконструкція приміщень КП «Токмацька БЛІЛ» ТМР під розміщення рентгенівського обладнання по вул. Центральній, 55Ж м. Токмак Запорізької області, код – 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Закупівля здійснюється згідно з постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (із змінами): Реконструкція, реставрація, капітальний ремонт приміщень та споруд закладів хорони здоров'я, які надають медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Виконання робіт здійснюється згідно робочого проекту з якісних матеріалів (сертифікованих матеріалів, у разі якщо сертифікація обов'язкова згідно законодавства).
Даною роботою передбачається: улаштування місця розташування під розміщення рентгенівської системи в приміщенні рентгенологічного обстеження у відділенні екстреної невідкладної допомоги з улаштуванням фундаментів, розведенням кабелів електричної мережі.
Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС1 (незначні наслідки).
Даний об'єкт не відноситься до об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.
Код об'єкта: 1264.4 Поліклініки, пункти медичного обслуговування та консультації (Державний класифікатор будівель та споруд ДК 018-2000).
Склад і обсяг проекту – згідно з вимогами ДБН А.2.2-3-2014.
При розробці технічних рішень використовуються нормативні документи:
 ДБН В.2.2-10-2001 Будинки і споруди. Заклади охорони здоров'я;
 ДБН А.3.2-2:2009 Охорона праці та промислова безпека в будівництві;
 ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 Будівельна кліматологія;
 ДБН В.2.5-64:2012 Внутрішній водопровід та каналізація;
 ДСТУ-Н Б В.2.1-28:2013 Настанова щодо проведення земляних робіт та улаштування основ і спорудження фундаментів;
 РДП 204-12 Укр. 95 Правила технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України;
 НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні.
Інша інформація зазначена у доданому файлі (Протокол № 224 від 11 травня 2021 року.pdf).
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника:
ЗАСНОВНИК Є КІНЦЕВИМ БЕНЕФІЦІАРНИМ ВЛАСНИКОМ (КОНТРОЛЕРОМ) ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ.
ПАТАЛАХА АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 71701, Запорізька обл., місто Токмак, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ВИШИВАНОГО, будинок 391, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 10000,00
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень КП «Токмацька БЛІЛ» ТМР під розміщення рентгенівського обладнання по вул. Центральній, 55Ж м. Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Центральна, 55Ж, м. Токмак, Запорізька область, 71701, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2021  —  11 червня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно умов Договору. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником в межах договірної ціни Договору протягом 10 банківських днів з дати підписаного Сторонами "Акту приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в), "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" (форма № КБ-3) за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 травня 2021 15:50
Електронний підпис
11 травня 2021 15:45
Протокол № 224 від 11 травня 2021 року.pdf
11 травня 2021 15:45
Витяг з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОКМАК-ФЕМ"
#42166872
Переможець 48 676,00
UAH
11 травня 2021 15:51

Документи

11 травня 2021 15:51
Електронний підпис
11 травня 2021 15:50
Витяг з ЄДР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 16:30
Додаткова угода № 4 від 23 серпня 2021 року.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 14:35
Додаткова угода № 3 від 26 липня 2021 року.pdf зміни до договору
26 липня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 12:00
Додаткова угода № 2 від 25 червня 2021 року.pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 16:20
Додаткова угода № 1 від 14 травня 2021 року.pdf зміни до договору
17 травня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:00
Договір на ВПР № 134 від 11 травня 2021 року.pdf укладений
11 травня 2021 15:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція приміщень КП «Токмацька БЛІЛ» ТМР під розміщення рентгенівського обладнання по вул. Центральній, 55Ж м. Токмак Запорізької області 1 роботи 48 676,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2 Договору викладено в наступній редакції: 2.2. Строк виконання робіт згідно з календарним графіком виконання робіт: - початок виконання робіт Підрядником - 21 травня 2021 року. - завершення виконання робіт Підрядником - 25 червня 2021 року. - введення Об'єкта реконструкції в експлуатацію та передача Об'єкта реконструкції Замовнику відповідно до умов Договору - до 02.07.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2 Договору викладено в наступній редакції: "Строк виконання робіт згідно з календарним графіком виконання робіт: - початок виконання робіт Підрядником - 21 травня 2021 року. - завершення виконання робіт Підрядником - 27 липня 2021 року. - введення Об'єкта реконструкції в експлуатацію та передача Об'єкта реконструкції Замовнику відповідно до умов Договору - до 03.08.2021 року". Пункт 11.4. Договору викладено в наступній редакції: "Документи про виконання робіт та їх вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються Замовнику до 27 липня 2021 року".
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2 Договору викладено в наступній редакції згідно Додаткової угоди № 3 від 26 липня 2021 року. Пункт 11.4. Договору викладено в наступній редакції згідно Додаткової угоди № 3 від 26 липня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.2 Договору викладено в наступній редакції згідно Додаткової угоди № 4 від 23 серпня 2021 року. Пункт 11.4. Договору викладено в наступній редакції згідно Додаткової угоди № 4 від 23 серпня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція приміщень КП «Токмацька БЛІЛ» ТМР під розміщення рентгенівського обладнання по вул. Центральній, 55Ж м. Токмак Запорізької області 1 роботи 48 676,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 48 676,00
UAH