Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху будівлі з утепленням зовнішніх стін Хмельницького ліцею ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради по вул.Озерна, 14 в м.Хмельницькому Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
1 405 133,20 UAH
UA-2021-05-11-003476-b e7ebeaeb7be84b53b1fe7699b7764ac0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестерук Антоніна Миколаївна

+380382776710 info@lyceum.km.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницький ліцей ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21337420
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Озерна, 14
Контактна особа: Нестерук Антоніна Миколаївна
+380382776710
info@lyceum.km.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2021 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2021 21:00
Очікувана вартість: 1 405 133,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 025,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція даху будівлі з утепленням зовнішніх стін Хмельницького ліцею ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради по вул.Озерна, 14 в м.Хмельницькому Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Озерна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п’ятнадцяти банківських днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2021 15:29
4.4. Додаток 4.doc
11 травня 2021 15:29
4.3._Додаток 3.doc
11 травня 2021 15:29
4.2. Додаток 2.docx
11 травня 2021 15:29
4.1. Додаток 1.doc
11 травня 2021 15:29
4. Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-05-11-003476-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС, Код ЄДРПОУ:37698979
Дата подання: 14 травня 2021 14:01
Вимога про усунення дискримінаційної вимоги Оголошення
У відповідності до Розділу 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога про надання аналогічних договорів, які укладені 2019-2020 році не менше 6-ти та Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно - монтажних робіт за 2019-2020 роки повинен бути не меншим ніж 20 млн. гривень, що повинно бути підтверджено інформацією, яку учасник подавав до органів статистики.
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що не відповідає законодавству, виходячи з наступного.
По-перше, Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору. Така вимога Оголошення дискримінує і не дає можливості взяти участь у даній закупівлі учасникам, які мають досвід виконання робіт в необхідному об’ємі (20 мільйонів гривень), однак за більший період, а не за два роки.
По- друге частиною 3 ст.16 Закону передбачено, що У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
По- третє, Замовником необґрунтовано, чому в спрощеній закупівлі вимагається підтвердження обсягу виконання будівельно-монтажних робіт на суму, яка в 14 разів більша ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Ч.5 ст. 14 Закону передбачає, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного,
Вимагаємо:
Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження обсягу виконання будівельно-монтажних робіт на суму не менше 20 мільйонів за період 2019-2020 років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2021 17:48
Доброго дня.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до абз.2 п.13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Замовником встановлено кваліфікаційний критерій за останніх два роки що передують поточному року в якому відбувається закупівля. Тобто, дана вимога обґрунтовується реальною можливістю виконати якісно та вчасно роботи діючою організацією яка має досвід та можливості.
Повідомляємо, що ст.16 не регулює проведення спрощених закупівель та відноситься до відкритих торгів. Наголошуємо, що встановлена вимога щодо Обсягу виконаних (реалізованих) учасником будівельно - монтажних робіт за 2019-2020 роки обґрунтовується, що потенційний Учасник має реальні обсяги виконаних робіт та досвід, що дає розуміння Замовнику про потенційну кваліфікацію та якість щодо можливого виконання робіт за даною закупівлею.
Виходячи із вище наведеного, вимоги оголошення жодним чином не створюють умов за яких дискримінується можливість Учасників щодо участі у даній закупівлі, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії для надання потенційними учасниками якісних, кваліфікованих та у встановлені терміни умовами оголошення робіт. Вважаємо, що встановлені кваліфікаційні критерії жодним чином не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» так як мають на меті лише надання потенційними учасниками кваліфікованої роботи що передбачена вимогами оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2021 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" 1 386 152,14
UAH з ПДВ
1 386 152,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2021 09:54
Електронний підпис
18 травня 2021 09:53
ліцей озерна 14.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
Переможець 1 386 152,14
UAH з ПДВ
21 травня 2021 11:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ" #37411921

№ рішення у справі

72/61-р/к

Дата рішення у справі

01.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

21 травня 2021 11:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2021 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДРЕМПРОЕКТ-СТАНДАРТ"
#37411921
1 386 152,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2021 11:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 12:39
Договір укладений
04 червня 2021 12:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 вересня 2021 11:36
217 347,85 UAH UA878201720344201005100034348
Хмельницький лiцей ІІ-ІІІ ступенiв
UA563253650000002600801999594
ПП "Будремпроект-Стандарт"
Оплачений
19 листопада 2021 10:29
463 483,56 UAH UA878201720344201005100034348
Хмельницький лiцей ІІ-ІІІ ступенiв
UA563253650000002600801999594
ПП "Будремпроект-Стандарт"
Оплачений
28 грудня 2021 10:47
86 217,26 UAH UA878201720344201005100034348
Хмельницький лiцей ІІ-ІІІ ступенiв
UA563253650000002600801999594
ПП "Будремпроект-Стандарт"
Оплачений
28 грудня 2021 10:47
549 167,78 UAH UA878201720344201005100034348
Хмельницький лiцей ІІ-ІІІ ступенiв
UA563253650000002600801999594
ПП "Будремпроект-Стандарт"
Оплачений