Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-15 Під’їзд до аеропорту «Херсон» на ділянці км 0 + 000 – км 3 + 050, Херсонська область
Current average repair of principal motor road in public use Т-22-15 entrance to airport «Kherson» on section km 0+000 - km 3+050, Kherson region
Current average repair of principal motor road in public use Т-22-15 entrance to airport «Kherson» on section km 0+000 - km 3+050, Kherson region
Очікувана вартість
40 887 416,00 UAH
UA-2021-05-11-002927-c ● b416f44f47d54abcafd617a6f6ce8ecf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська область обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна +380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Kherson Oblast of State Motor Roads Service of Ukraine |
National ID: | 25899361 |
Contact point: |
Funtova Sergiyivna Nadiya +380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 15:56 |
Очікувана вартість: | 40 887 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 204 437,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1226622.48 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія |
Publication date: | 11 травня 2021 16:23 |
Enquiries until: | 09 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 липня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 40 887 416 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 204 437 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-15 Під’їзд до аеропорту «Херсон» на ділянці км 0 + 000 – км 3 + 050, Херсонська область (45233142-6 Ремонт доріг).Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Херсонській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) . Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: -Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; -Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Отримувач - УК у м. Херсоні/м. Херсон/24061900; UA818999980313090122000021002 Код ЄДРПОУ: 37959779; МФО: 899998;
Розгорнути
Згорнути
IBS I.1-218-182:2011 Current average repair of principal motor road in public use Т-22-15 entrance to airport «Kherson» on section km 0+000 - km 3+050, Kherson region (45233142-6 - Road-repair works) Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies" and Order of the Ministry of Development of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine “On approval of the form and Requirements for securing the tender offer / offer dated 14.12.2020. №2628 (Registered in the Ministry of Justice of Ukraine on March 3, 2021 under № 275/35897). If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: UK in Kherson/Kherson/24061900; UA818999980313090122000021002 MFO – 899998, EDRPOU code – 37959779.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-15 Під’їзд до аеропорту «Херсон» на ділянці км 0 + 000 – км 3 + 050, Херсонська область (джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of principal motor road in public use Т-22-15 entrance to airport «Kherson» on section km 0+000 - km 3+050, Kherson region (Source of funding: Budget funds)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 14:52 |
Зміни ТД2.doc | |
09 липня 2021 14:52 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція2).doc | |
09 липня 2021 14:52 |
ДОДАТОК 1 (нова редакція2).doc | |
09 липня 2021 14:52 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція2).doc | |
09 липня 2021 14:52 |
Документація (нова редакція2).doc | |
09 липня 2021 14:52 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція2).doc | |
09 липня 2021 14:52 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція2).doc | |
09 липня 2021 14:52 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 31 травня 2021 12:16
Дата відповіді: 03 червня 2021 10:20
Технічним завданням передбачено розробку проектної документації.
Чи потрібно підтверджувати досвід у розробці проектних документацій. Якщо так - то яким чином? Які вимоги до досвіду? Які документи надати?
Чи можливо підтвердити наявність досвіду з розробки проекту субпідрядною організацією. Якщо так - яким чином? Які документи надати?
Відповідь: Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 102 від 03.06.2021 року.
1.У відповідь на питання, що надійшло 31.05.2021р. на закупівлю ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-15 Під’їзд до аеропорту «Херсон» на ділянці км 0 + 000 – км 3 + 050, Херсонська область (45233142-6 Ремонт доріг) повідомляємо:
1. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ (в редакції від 19.09.2019 №114-ІХ), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників мвідповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4)наявність фінансоваї спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
2.Щодо можливості підтвердження наявності досвіду з розробки проекту субпідрядною організацією.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, Учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям із залученням потужностей субпідрядних організацій лише щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
3.Щодо документів, що підтверджують досвід розробки проєктної документації та умов їх надання.
Тендерною документацією окремих вимог щодо підтвердження досвіду розробки проектної документації не передбачено.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 102 від 03.06.2021 року.
1.У відповідь на питання, що надійшло 31.05.2021р. на закупівлю ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-15 Під’їзд до аеропорту «Херсон» на ділянці км 0 + 000 – км 3 + 050, Херсонська область (45233142-6 Ремонт доріг) повідомляємо:
1. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ (в редакції від 19.09.2019 №114-ІХ), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1)наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)наявність в учасника процедури закупівлі працівників мвідповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3)наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4)наявність фінансоваї спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника наведено в Додатку 1 до тендерної документації.
2.Щодо можливості підтвердження наявності досвіду з розробки проекту субпідрядною організацією.
Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону, Учасник може підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям із залученням потужностей субпідрядних організацій лише щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
3.Щодо документів, що підтверджують досвід розробки проєктної документації та умов їх надання.
Тендерною документацією окремих вимог щодо підтвердження досвіду розробки проектної документації не передбачено.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-11-002927-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП ПІВДЕНЬДОРТЕХ, Код ЄДРПОУ:32863396
Дата подання: 09 червня 2021 22:09
Дата подання: 09 червня 2021 22:09
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2021 13:31
Рішення від 11.06.2021 № 13195 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 червня 2021 13:30
інформація про перенесення розгляду скарги від 23.06.2021 № 11954.pdf
Дата публікації: 29 червня 2021 17:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.06.2021 № 14687.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 19:18
Рішення від 30.06.2021 № 14687.pdf
Дата публікації: 05 липня 2021 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ від 30.06.2021 №14687-р/пк-пз, Замовником внесено зміни до Тендерної документації (Протокол від 09.07.2021 №126)
Дата виконання рішення замовником: 09 липня 2021 14:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 липня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна, Херсонська область обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2021 14:58
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
40 750 000,00
UAH з ПДВ
|
40 545 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
40 830 400,00
UAH з ПДВ
|
40 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
40 545 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 15:24
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 серпня 2021 15:24
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
40 545 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:25
|
Додаткова угода 2 від 14.12.2021р..pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2021 09:33
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2021 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 11:32
|
Договір №3-АТС21 від 20.08.2021.pdf | укладений |
25 серпня 2021 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.5 ст.41 Закону "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" |
Номер договору про закупівлю: | №3-АТС/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.5 ст. 41 Закону - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» |
Номер договору про закупівлю: | №3-АТС/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |