Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25969699 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, площа Єдності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Черемісіна Лілія Олександрівна +380615336284 liliyacheremisina790@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2021 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2021 14:02 |
Початок аукціону: | 28 травня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 475 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 7125, 00грн. (сім тисяч сто двадцять п’ять гривень 00 копійки). Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: - електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису; форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються вищезазначеним забезпеченням, відхиляються замовником. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 календарних днів від кінцевого строку подання тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7125 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 15:25 |
Схематичне зображення.pdf | |
17 травня 2021 15:25 |
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.docx | |
17 травня 2021 15:25 |
Протокол _ 257_2021 внесення змін.docx | |
17 травня 2021 15:25 |
Додаток 5_ТХ_2021_в новій редакції.docx | |
11 травня 2021 13:58 |
Додаток 6_ Проєкт договору.docx | |
11 травня 2021 13:58 |
Тендерна документація придбання контейнерів для збору ТПВ.docx | |
11 травня 2021 13:58 |
Протокол _ 242_2021.docx |
17 травня 2021 15:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2021 15:25 |
Схематичне зображення.pdf
|
|||
17 травня 2021 15:25 |
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.docx
|
|||
17 травня 2021 15:25 |
Протокол _ 257_2021 внесення змін.docx
|
|||
17 травня 2021 15:25 |
Додаток 5_ТХ_2021_в новій редакції.docx
|
|||
11 травня 2021 13:58 |
Додаток 6_ Проєкт договору.docx
|
|||
11 травня 2021 13:58 |
Тендерна документація придбання контейнерів для збору ТПВ.docx
|
|||
11 травня 2021 13:58 |
Протокол _ 242_2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Що мається на увазі згідно вимог -- З усіх боків контейнер для сміття повинен бути обладнаний спеціальними захватами (не менше 50%) - як кількість захватів може вимірятися у %? І де саме і як вони розташовані у % по всіх боках?
2) Де саме повинно бути розташоване таке посилення - Передня та задня стінка контейнера повинна бути посилена круглою, оцинкованою трубою діаметром не менше 50мм. Взагалі жоден виробник з відомих на даний час не використовує для посилення стінок контейнера трубу такого діаметра.
3) Чому у технічних вимогах йде мова про саме циліндричну пружину і які саме переваги вона має перед спіральною?
4) Шо мається на увазі під цією вимогою -- Учасник у своїй пропозиції повинен зазначити, з якого матеріалу буде виготовлений захисний каркас контейнеру
- взагалі що таке захисній каркас контейнера?
5) Як саме можна виконати дану вимогу - Кришка повинна бути виконана зі сталі товщиною не менше ніж 1,25 мм, посилена ребрами жорсткості не менше 7 шт., виконаними з профільної труби діаметром не менше 30 мм. Оскільки, поперше, невідомо що мається на увазі під профільною трубою з вказанним діаметром( взагалі чого не існує з технічноЇ точки зору) та не відомо як саме розташувати такі ребра на сферичній кришці.
6) Маркування- по перше напис виконаний російською мовою, по друге не вказаний розмір логотипу та місце розташування символіки Замовника.
7) Замовник не передбачив можливість подання єквіваленту предмета закупівлі та оскільки не передбаченна така можливість а технічні вимоги прописані з однієЇ сторони детально а з другоЇ дуже туманно - що доведено в даній вимозі,складається враження що даним характеристикам може відповідати якийсь единий виробник.
1. Євроконтейнер з 2стрін повинен мати кронштейни для захвату маніпулятором. С чотирьох сторін ручки для зручності переміщення.
2. Верхня частина євроконтейнеру повинна бути посилена круглою (диаметром не меншим 30 мм) або квадратною (розміром не меншим 30 х 30 мм) трубою, оскільки з практики експлуатації подібних конструкцій вони схильні до деформації.
3. Циліндрична пружина за експлуатаційними властивостями, має довговічна та найбільш ефективна в експлуатації.
4. Під захисним каркасам, Замовником, мається на увазі наявність ребер жорсткості, які виконуються безпосередньо на металі.
5. По даному питанню технічну помилку виправлено, зміни викладено в оновленій специфікації закупівлі – додатку 5 та в порівняльній таблиці.
6. Рішенням двадцять шостої сесії Бердянської міської ради від 27.07.2012 р. №59 затверджено логотип міста Бердянська (автор Волошин Денис, що додається), слоган міста Бердянська (автор Волошин Денис, що додається).
Для недопущення порушень чинного законодавства, що стосується Державної мови у сфері інформації для загального ознайомлення, у тому числі інформації для загального ознайомлення (оголошення, зокрема ті, які містять публічну пропозицію покажчики, вказівники, вивіски, написи та інше, Замовник, допускає розміщення тільки логотипу м. Бердянськ без слогану «Бердянск- сердце Азова».
Дані зміни викладено у Додатку 5 та порівняльній таблиці.
7. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в специфікації закупівлі викладено технічні вимоги з зазначення розмірів «від ___мм до ___ мм» та «не менше/ або не більше». Учасник закупівлі у своїй пропозиції повинен чітко зазначити характеристики готового виробу. Про, що зазначено у розділі таблиці «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА». Реагуючи на Ваше звернення Замовником внесено зміни до Додатку 5 Специфікація закупівлі -
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та порівняльній таблиці.
Додано наступне «Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, але обов’язково не гірші. Крім того, техніка (авто) повинна бути економічною, не вибагливою в експлуатації та стійкою до зовнішніх чинників зносу.
Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, слід читати в сукупності з виразом «або еквівалент».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-16-000019 ● d861089ec3d845428cfb8b5b81f29dd4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 червня 2021 15:57 |
НАКАЗ
16.06.2021 № 316
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 16.06.2021 № 316
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1. UA-2021-05-11-002571-b, «Придбання контейнерів для збору твердих побутових відходів (євроконтейнери)» (ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску), яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 30.06.2021року. 1.Заперечення (Питання КЕП/УЕП) Згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги» Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Таким чином частиною 2 ст. 17 вказаного Закону передбачено, що органи місцевого самоврядування для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби КЕП чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Удосконалений електронний підпис (УЕП) — електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, який однозначно пов’язаний з підписувачем і дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Цей найбільш доступний для використання електронний підпис з можливістю його зберігання на файловому носієві (флешка, диск, жорсткий диск тощо) використовується суб’єктами господарювання. Абз. 3 п. 3 Порядку № 1082 вимагає накладання саме КЕП на інформацію після її внесення в електронні поля. Тож, загалом, у ЕСЗ (Єдина система закупівель) всі суб’єкти повинні користуватись КЕП. Але Закон України «Про публічні закупівлі» № 922 такого чіткого правила не містить. Отже, суб’єкти підприємницької діяльності зобов’язані використовувати КЕП з вбудованим апаратно-програмним засобом, що забезпечує захист даних (токен) тільки з 01 січня 2022 року. У відповідності до тендерної документації – Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Виключно у випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. Окремо звертаємо увагу, що обмеження учасників у участі у електронних торгах виключно у зв’язку з тим, що ними зазначено накладання КЕП може вважатися учасниками таким, що може призвести до порушення економічної конкуренції. Під час перевірки електронного підпису документів учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» вказані данні повністю відображаються: Звідси замовник прийняв рішення, що в цьому пункті ТД учасником дотримані вимоги замовника: Підписувач ШУЛЬГА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ П.І.Б. ШУЛЬГА СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ РНОКПП 2441102639 Організація (установа) ТОВ "ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ" Код ЄДРПОУ 38626199 Посада ДИРЕКТОР КОМЕРЦІЙНИЙ Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 09:57:03 09.06.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 025A190700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Згідно вищевикладеного рішенням Уповноваженої особи управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради (протокол № 300/2021 від 02 червня 2021 р.) Учасник - ТОВ "Запоріжкомунсталь" відповідає вимогам, встановленим до учасника. 2. Заперечення по ч.5 та ч.6 статті 17 Закону. Відповідно до умов ТД Замовника: Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (у т.ч. учасника-переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону). Згідно Додатку № 4 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника вимогам визначеним у ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі») Учасник підтверджує в електронній системі закупівель, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку ( ч.6 ст.17 Закону України « Про публічні закупівлі»). Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» в електронній тендерній документації системи закупівель підтверджена відповідна інформація в редакції: «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку». Інформація по ч.5 ст. 17 Закону стосується фізичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку Тому Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» в електронній тендерній документації системи закупівель не підтверджена відповідна інформація так як Учасник є юридичною особою в розумінні Закону України « Про публічні закупівлі». Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому, Замовник не може заперечувати щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не може розцінюватися як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Учасником в складі тендерної пропозиції надана додаткова інформація у вигляді довідки в довільній формі згідно Додатку № 4 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника вимогам визначеним у ч.6 ст.17 Закону України « Про публічні закупівлі» ) у редакції Закону « Про публічні закупівлі» до внесення відповідних змін . Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються Документацією, не буде розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам Документації. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Таким чином Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» виконані вимоги Замовника згідно Додатку № 4 до тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника вимогам визначеним у ст.17 Закону України « Про публічні закупівлі») в повному обсязі. 1. Ескізи, малюнки Згідно умов ТД Замовника ( Додаток 5 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:) -Учасник у своїй пропозиції повинен надати креслення, або схему зовнішнього вигляду або ізометричну проекцію із зазначенням розмірів. Чіткі, якісні кольорові ескізні малюнки або 3D зображення, які б повно і чітко відображали загальний вид контейнеру з усіх боків. - Учасник у своїй пропозиції повинен надати кольорові ескізні малюнки або фотознімки (не менше 2 файлів у форматі pdf або jpeg) або цвітові зображення, які надаватимуть можливість Замовнику оцінити вигляд контейнеру із маркуванням символікою. На виконання учасником вимог Додатку № 5 до ТД щодо надання зображення євроконтейнеру Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» було надані доволі інформативні файли у кількості вісім шт, які в повній мірі відповідають вимогам замовника. 2. Згідно умов ТД Замовника ( Додаток 5 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:) Згідно умов ТД Замовника, викладених в Додатку 5 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: ч . 1. Технічні вимоги: Загальні характеристики - Метал: холоднокатана сталь завтовшки не менш 1,25 мм (ГОСТ 19904-90), з гарячеоцинкованим покриттям (ISO 1461:2009, ГОСТ 9.307-89); - Боковини, дно повинні бути виконані зі сталі завтовшки не менш ніж 1,25 мм; - Додатково надати копію документу (сертифікату, паспорту якості тощо), що підтверджує якість металу. Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» в тендерній пропозиції ( Додаток5) підтверджено характеристики запропонованого металу, а саме: - Метал: холоднокатана сталь завтовшки 1,25 мм (ГОСТ 19904-90), з гарячеоцинкованим покриттям (ISO 1461:2009, ГОСТ 9.307-89); - Боковини, дно виконані зі сталі завтовшки 1,25 мм; , що повністю відповідає умовам технічних характеристик Замовника. Окрім того, у сертифікаті якості металу №646662 зазначено і метал товщиною 1,50 мм. Отже, у замовника відсутні підстави для відхилення Учасника з причини не надання документів щодо підтвердження якості металу. На підтвердження якості металу Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» в тендерній пропозиції надано сертифікат якості металу №646662. Даними цього сертифікату підтверджуються що продукція випробувана і відповідає стандартам якості, діючим в Україні, що відповідає умовам тендерної документації Замовника. Підтвердження даним сертифікатом товщини сталі 1,25 мм. Замовником не вимагалось. Додатково надається ГОСТ 19904-90, яким підтверджується товщина холоднокатаної сталі. В даному ГОСТ в таблиці 2 надається допустимі норми відхилення. Згідно вимог ТД (Додаток 4 п.14) Спосіб документального підтвердження відсутності підстав переможцем процедури закупівлі : Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі, не перебуває в обставинах зазначених у абз. 1 ч. 2 ст. 17 Закону, з цим замовником. Замовником 02 червня 2021 року о 13год 55 хв. опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Запоріжкомунсталь». Відповідно Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» в електронній системі закупівель 03 червня 2021 року об 11-07 годин завантажено довідку про те, що учасник процедури закупівлі, не перебуває в обставинах зазначених у абз. 1 ч. 2 ст. 17 Закону, з цим замовником, що відповідає умовам тендерної документації Замовника та суперечить висновку Східного офісу Держаудитслужби в цій частині. Статтею 33 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено механізм укладення договору за результатами відкритих торгів. На момент оприлюднення висновку управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-11-002571-b» від 30.06.2021р. замовником вже було укладено договір про закупівлю №227 від 15 червня 2021 року. При цьому, ані вимогами господарського кодексу України, ані законом України про публічні закупівлі, ані самим договором не передбачено такої підстави для розірвання договору як наявність висновку управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області.
2021-07-05 15:18:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2021 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
469 248,00
UAH з ПДВ
|
454 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
472 450,00
UAH з ПДВ
|
458 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Переможець |
454 998,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2021 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 14:18
|
доп.угода 2.PDF | зміни до договору |
16 липня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 11:46
|
доп.угода 1.PDF | зміни до договору |
22 червня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 11:24
|
договір | укладений |
15 червня 2021 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Договору , виклавши пункт 1.1 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уклали між собою Додаткову угоду про внесення змін, а саме: Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції "Строк поставки товару до 01.08.2021року" |
Номер договору про закупівлю: | 227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |