Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат
Очікувана вартість
106 480,75 UAH
UA-2021-05-11-002440-b b4fa64ab3a95453f9b538c9ae09e7739
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванкова Вікторія Анатоліївна

+380892501924 1213mupszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення виконкому Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03192193
Місцезнаходження: 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, м.Марганець, Дніпропетровська обл., вул.Єдності, б.66
Контактна особа: Іванкова Вікторія Анатоліївна
+380892501924
1213mupszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог за переліком виплат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53407, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Єдності 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

11 травня 2021 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДДАТ "Укрпошта"
#25771603
Переможець 106 480,75
UAH
11 травня 2021 13:49

Документи

11 травня 2021 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:59
Протокол 20 звіт про виконання договорів2021.doc укладений
05 січня 2022 10:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:02
ДУ №2 до Дог 110521-21 укрпошта.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 09:30
ДУ 1 Укрпошта.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 13:56
договір Укрпошта 2.pdf укладений
11 травня 2021 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу ІУ "Ціна договору" до Договору, а саме збільшити суму договору на 5504,49 грн. У Зв'язку зі зміною кошторису
Номер договору про закупівлю: 110521-21/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Розділу ІУ "Ціна Договору" до Договору, а саме, зменшити суму 111985,24 без ПДВ на суму 3079,40 грн без ПДВ, і викласти п.4.1 у наступній редакції: "Ціна Договору становить 108905,84 грн. без ПДВ. Постачання послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу звільнене від опадаткування ПДВ згідно з п.197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України"
Номер договору про закупівлю: 110521-21/2.3Р31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 108 905,84
UAH