Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Принтер А-4 Brother HL-1110R )
Очікувана вартість
4 118,00 UAH
UA-2021-05-11-000744-a f88c51cf626d4a3a81b2727829106328
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тофан

+380567671975 tofan.panina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984607
Вебсайт: https://hospital2dnepr.itmed.org
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, буд. 53
Контактна особа: Наталія Тофан
+380567671975
tofan.panina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (Принтер А-4 Brother HL-1110R )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Принтер А-4 Brother HL-1110R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2021  —  21 травня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно рахунків та накладних протягом 5 робочих днів. У разі затримки надходження доходів на відповідний період розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5-х банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

11 травня 2021 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОЛЬХОВИК МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ
#2024200298
Переможець 4 118,00
UAH
11 травня 2021 09:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 09:36
Договір №60.pdf укладений
11 травня 2021 09:35